Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Heliborne

Napokon belül megjelenik a Heliborne

Régen várunk már egy jó helikopteres játékra, kérdés, a JetCat Games alkotása betöltheti-e az űrt.

2017.10.08. 23:16 | szerző: GeryG | kategória: Játék

A JetCat Games stúdiójában készül egy ideje a Heliborne, amelynek premierjétől már csak néhány nap választ el minket. Míg régen viszonylag több helikopteres és repülős játék közül lehetett válogatni, mára ez a műfaj picit a háttérbe szorult. Különösképp a helikopteres akciójátékok és szimulátorok műfaja. Így jöhetett az ihlet a fejlesztőknek, hogy az itt tátongó űrt kellene betölteni egy játékkal.

A Heliborne korai változata tavaly februárban érkezett meg a Steamre, ahol alapvetően kellemes fogadtatásban részesült. A fejlesztők az elmúlt másfél évben folyamatosan bővítették és javították a játékot, amely immár elérte végleges formáját. Ebben 50 történelmileg hiteles helikoptert lehet majd vezetni egészen az ’50-es évektől napjainkig. A gépeket három kategóriába sorolták: harci, lopakodó és szállító helikopterek. A helikopterekre száznál is több különböző fegyverrendszert és kiegészítőt lehet majd felszerelni. Hat hatalmas pályán lehet majd online és offline küldetéseket teljesíteni, amelyek mind valamely valós konfliktus köré épülnek:

  • Kiképző pálya
  • The Gulf of Tonkin (Vietnám)
  • Operation Nguyen Hue (Vietnám)
  • Badakhshan Province (Afganisztán)
  • Khost Province (Afganisztán)
  • Kosovo

Három játékmódot kapunk: egyszemélyes kampány, négyfős kooperatív mód és tizenhat fős kompetitív multiplayer mód. A fejlesztők nagyon komoly hangsúlyt fektettek a valós fizikai modellezésre, így hetvennél is több különböző tényező hat majd a helikopterekre, amelyek természetesen mind másképp viselkednek a levegőben. Ráadásul a fejlesztést egy veterán pilóta és kiképzőtiszt is segítette, így elméletileg mind tartalmi hitelesség, mind játékmenet és irányítás terén nem lehet okunk panaszra. Ami pedig az irányítást illeti, a készítők igyekeztek megtalálni a szórakoztató egyensúlyt a szimulátor és az árkád irányítás között.

A Heliborne-nak tehát papíron minden esélye megvan, hogy betöltse azt az űrt, ami jelenleg a videojátékos piac e szegmensében tátong. Hogy végül felnő-e a feladathoz, az az október 12-i premier után fog kiderülni. Addig is a hivatalos oldalon rengeteg további információt találtok róla. ■

előző
következő
Napokon belül megjelenik a Heliborne
Napokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a HeliborneNapokon belül megjelenik a Heliborne
Heliborne
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Heliborne

hozzászólások (3)

ivanova36
ivanova36 2017.10.09. 06:51
Nem rossz így első ránézésre. Nekem simán visszahozta a videó az 1994 körüli emlékeket, amikor a Comanche 1-el repkedtem a voxelekből felépült táj felett, fogócskáztam a Hokumokkal a shader-pálmafákkal díszített kanyonokban. Akkoriban egymást érték a helikopteres gamek, a Comanche mellett a Hokum meg Apache "szimek".
Pár éve hozott vissza hasonló emlékeket a Hawx 1. Igaz, ott vadászgépekkel lehetett rekedni, de megmaradt az arcade stílus és a sebesség, na meg a kanyon fogócska. Sajnos vagy sem, ott már bejött az xp és achievement gyűjtés, de cserébe volt benne single, coop és multi rész is.
Második ránézésre már nem ilyen rózsás a helyzet. Az a techtree eléggé wot-wows-wowp hangulatot áraszt és ez elbizonytalanít kicsit. A fenti trió mellé nem nagyon jött be sikerrel semmi komolyabb. Wot mellett az Armored Warfare nem igazán tudott labdába rúgni, még úgy sem hogy másik kor szülöttei szerepeltek benne. A WoWs alternatíva Steel Ocean fejlesztése is leállt, igaz a game még megy. WoWp-WoT keresztezés eredménye a Warthunder ami talán még említésre méltó.
És most ebbe a helikopteres játékba is begyűrűzött az xp farmolás és techtree. Nem írom le előre, mert érdekesen is meg lehet oldani a wot-wows-wowp problémáit, de majd kiderült a próbakör során hogy mennyire sikerült vagy sem.
Hatalmas plusz, már ha igaz, hogy van offline, single és coop része is, nem csak a multi, bár a single-coop 5 térképen elsőre kicsit kevésnek tűnik. Másodikra is. Ráadásul a multi és single mapok is ugyanazok lesznek, így még sötétebb a kép, bár pályamérettől függően még akár érdekes is lehet, első benyomásra nekem eléggé kevés és "tesco gazdaságos" hangulatot áraszt. Persze, lehet hogy siker esetén jön majd több pálya is hozzá, valahogy egyelőre ez is az elbizonytalanítást sugallja.
Sityi
Sityi 2017.10.09. 13:59
Én próbálgattam egy kicsit, és az első felületes élményeim vegyesek. A joystickomat nem kezeli tökéletesen - a gázkar tengelyénél valami miatt középen van a 0 (SpeedLink Black Widow). Nincs műszerfalas nézet. Eléggé "csúszkálós" a gép irányítása, a finom mozdulatokkal gondjaim vannak - a Take On Helicopters ennél azért könnyebb volt, pedig azt is aktív pilótákkal fejlesztették. De még mindig azt mondom, hogy bármi lehet belőle: ha lesz benne kampány mód (ígéret megvan ré, a menüben is ott van, csak még inaktív), lesz benne tutorial (nem ilyen YouTube videógyűjtemény, mint most), és reszelnek az irányításon, jó is lehet. Tervezem, hogy írok róla, de van már is a sorban, muszáj a prioritásokat kezelnem. No meg ez nem is olyan játéknak tűnik, amiről 4-5 óra után már elfogadható cikk készülhetne.
ivanova36
ivanova36 2017.10.09. 14:35
Véleményem szerint egy "végigjátszás", vagy minimum 10-20 óra az, ami szükséges egy játék megismeréséhez. Ha a játék ennél rövidebb akkor nem biztos hogy cikket ér. Ettől még egy havi ajánlóba vagy havi helyzet jelentős cikkbe belemehet...
Csak remélem hogy nem mennek el ebben is a wot-wows-wowp által kijelölt xp grindelős fejlődéses úton, valamint hogy a kampány lesz legalább 10+ óra.
ajánlott olvasnivaló