Mario Tennis Aces
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Kingdom Come: Deliverance

Villámrajtot vett a Kingdom Come: Deliverance

Bő egy hét alatt máris elérte a bűvös egymilliós határt a játék.

2018.02.25. 15:28 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Február közepén, vagyis nagyjából két héttel ezelőtt jelent meg a Kingdom Come: Deliverance. A Warhorse Studios szerepjátéka a Kickstarteren kezdte meg pályafutását, ahol nagyjából az eredetileg kitűzött összeg közel négyszeresét dobták össze az érdeklődők. Ez még 2014-ben történt, a stúdió pedig semmit sem kapkodott el.

A Kingdom Come: Deliverance legérdekesebb vonása épp az egyszerűségében rejlik: egy szerepjáték, amely a középkorban játszódik, de nélkülöz minden fantasy elemet. Vagyis nincsenek se csontvázkatonák, sem szörnyek, de még sárkányok se. Mi pedig nem tanulhatunk meg semmilyen mágiát, fegyvereinket sem ruházhatjuk fel természetfeletti képességekkel. Ehelyett a középkor dolgos hétköznapjaiba csöppenünk, de persze izgalomban és tennivalóban így sincs hiány.

A játék alapvetően jól vizsgázott a kritikusok előtt, ahogy a játékosok is összességében elégedettek a látottakkal. Még úgy is, hogy azért továbbra is bőven van hova fejlődni, hibákat is lehet még javítani szép számmal. A Kingdom Come: Deliverance viszont már így is remekül teljesít, ugyanis bő egy hét alatt máris elérte az egymilliós eladott példányszámot. Ennek több mint a felét a Steamen produkálta. Hogy ez hosszú távon mekkora sikerre lesz elég, az egyelőre kérdéses, de a szép nyitányt már senki sem veheti el a játéktól. ■

Kingdom Come: Deliverance
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Kingdom Come: Deliverance

hozzászólások (4)

Noggle
Noggle 2018.02.26. 08:11
Remélem a nagy eladások nem a minél előbbi DLC bejelentéseket okoznak, hanem hogy például gatyába rázzák először a játékot, mert tele van bugokkal és optimalizálatlan.
jawsika
jawsika 2018.02.26. 12:09
Sajnos én is találkozok bugokkal. Most egy miatt el is akadtam, megvárom, javítják-e. Nem akarok 2 órát visszatölteni.
GeryG
GeryG 2018.02.26. 13:17
Ez a szomorú igazán... azt még benyeli az egyszeri játékos, ha olyan bugok maradnak egy játékban, mint a lebegő tereptárgyak vagy későn betöltő textúrák. Bosszantóak, de túl lehet tenni magad rajta, ha egyébként a hangulat és egyebek rendben vannak.
De azt már nehezebb, ha a progresst megakasztó hibák maradnak a "végleges" kódban. Ilyenkor annyira nem értem, hogy a belső QA mégis mit művel? Nem jut el idáig a játékban? Game breaking bugokkal kiadni valamit azért elég hanyag és nemtörődöm hozzáállás... Pláne, hogy sok éves munka van mögötte és nem kevés pénzt kaptak rá a játékosoktól...
ivanova36
ivanova36 2018.02.26. 13:38
Szerintem az ilyen bent maradt hibák túlnyomó része nem a QA hibája. Nehezen hiszem el, hogy egy belső tesztelő komoly hibákon csak átlép, átugrik, nem foglalkozik vele, vagy konkrétan észre sem veszi. Ha egy átlag játékos belefut, jó eséllyel a tesztelő is belefutott, és jelezte. Csak éppen fentebb máshogy döntöttek.
Könnyen lehet hogy jelezték, de valaki feljebb más szempontok miatt kevésbé lényegesnek vélte az adott hiba javítását.
Nem ez az első játék, amit ilyen hozzáállással adnak ki. Nem ritkán arra játszanak, hogy megjelenjen mihamarabb, vagy környező nagy nevek közötti üresjáratban jöjjön ki, és majd menet közben patcheléssel javítják, remélve hogy az adott hibára addig nem derül fény. Ez helytálló is lehet egy lassú fejlődéssel megáldott MMO esetében, mint amilyen a WoW is volt a megjelenése idején.
Anno a WoW-ban is megjelenéskor lvl40-50 között két insta (Zulfarak, és Maraudon) konkrétan hiányzott. Későbbi patchekkel kerültek bele, igaz akkor már sokan plusz tartalomként könyvelték el, holott az akkori fejlődés nagyon is szerver része volt/lett volna az a két insta.
ajánlott olvasnivaló