Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

World War Z

Mi lapul a World War Z kulisszái mögött?

A legújabb fejlesztői naplóban mesélnek nekünk a játék eredetéről.

2019.03.14. 16:57 | szerző: GeryG | kategória: Játék

A Saber Interactive igazi polihisztor stúdió, hiszen nem egyetlen műfajra álltak rá, hanem több területen is kipróbálták magukat. Kaptunk tőlük kosárlabdás és offroad teherautós játékot is. De igazán azért mégiscsak az akciójátékok terén érzik jól magukat. Következő alkotásuk is ezek táborát gyarapítja majd.

A World War Z-ről van szó, amely ma kapott egy vadonatúj fejlesztői naplót. Ebben kifejezetten a játék eredetéről mesélnek a készítők, amely természetesen a mozifilmben és az annak alapul szolgáló regényben gyökerezik. A stúdió vezetője, Matthew Carch nagy rajongója mindkettőnek, és mikor látta a hatalmas fal mellett egymás hátán felmászó zombik seregeit, tudta, hogy ezt videojáték formájában is el kell készíteni. Ahogy az a videóban látszik is, a film ikonikus jelenetét több környezetben is felhasználják.

Ennek alapja a Swarm Engine, stúdió saját fejlesztésű grafikus motorja, amelyet kifejezetten a több száz őrjöngő zombi megjelenítésére terveztek. Az ígéretek szerint a játék alkalmazkodni fog a játékosok képességeihez, vagyis minél ügyesebbek vagyunk, annál több zombival kell szembenéznünk. Pedig nem ők lesznek az egyetlen veszélyforrás, hiszen a kooperatív mód mellé kapunk PvPvZ kompetitív módot is, amelyben az élőholtak mellett a többi játékossal is fel kell vennünk a kesztyűt.

A stúdió olyan játékot szeretne készíteni, amely akkor is jó választás, ha az embernek csak 10-20 perce van játszani. Több fejezetet is kapunk, amelyek mind saját történetet mesélnek el saját szereplőkkel. Hogy mennyi összefüggés lesz közöttük, azt nem tudni.

A World War Z április 16-án fog megjelenni PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra. ■

World War Z
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
World War Z

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló