26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Nyolc év után idén folytatást kap a Cities: Skylines

A valaha készült legrealisztikusabb városépítős játékot ígérik a fejlesztők.

Írta: Dino 8 hozzászólás

A Cities: Skylines gyakorlatilag etalonná vált a városépítős játékok piacán, a Sim City széria helyett manapság inkább erre szoktak alapként hivatkozni mostanában. A napokban 8. születésnapját ünneplő sorozathoz az évek során tonnányi kiegészítő jelent meg, a fejlesztők azonban úgy gondolták, ideje lenne már szintet lépni. Így amellett, hogy nemrégiben megjelent az aktuális konzolgenerációra frissített változat, most bejelentették a folytatást is.

A Cities: Skylines II a Colossal Order ígéretei szerint a valaha készült legrealisztikusabb városépítős játék lesz, amelyben korlátok nélkül építhetjük fel álmaink városát. Minden korábbinál mélyebb szimulációra, új építkezési és testre szabási lehetőségekre és teljes szállítási és gazdasági rendszerre számíthatunk majd. További részletek helyett egyelőre egy kis kedvcsináló videóval kell megelégednünk.

A Cities: Skylines II PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re készül. Megjelenésére valamikor az idei év során kerül sor.

Cikkajánló
Cities: Skylines

Cities: Skylines

A játék, ami a SimCity lenni szeretett volna.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

Cities: Skylines II

Platform:

Fejlesztő: Colossal Order

Kiadó: Paradox Interactive

Forgalmazó: magnew

Megjelenés:
2023. október 24. PC
n/a: PS5, XSX

» Tovább a játék adatlapjára

Dino

Dino
Kb. 8 évesen ismerkedett meg egy ZX81-gyel, amit egy C64 követett. 1993-tól a Commodore Világnál és utódlapjainál, valamint a ZED-nél dolgozott, majd 1998-ban barátaival megalapította a PC Dome-ot. A többi már történelem...

HOZZÁSZÓLÁSOK

vandorr
vandorr [60]
https://twitter.com/ColossalOrder/status/1633060715132080130


Colossal Order

@reading_snail
Cities: Skylines II is Unity based
jawsika
jawsika [4061]
Persze, én ezt is megértem, csak ugye az előző széria támogatása meg leáll, és ott maradsz két szék között a pad alatt.

Nekem nem azzal van a bajom, hogy bővítik, meg töltik meg a játékaikat, sokkal inkább az a gond, hogy háromból kétszer a kiadott game többé-kevésbé játszhatatlan. Vagy azért, mert alapvető funckiók átgondolatlanul és össze-vissza meg hiányosan lettek implementálva, vagy pedig simán csak üres és halott. De abban totál igazad van, hogy ez teljesen tudható meg kiszámítható előre.

Persze van előnye is, mert a játék nem laposodik el, mindig van újdonság meg változás. Tegnap EUIV-ben indítottam egy Englandot, és meglepődve tapasztaltam, hogy nem volt parlament pl. Fogalmam sincs miért, eddig mindig volt. Aztán túlmarkoltam magam a francia területeken, és olyan koalíció ugrott rám, hogy restart lesz belőle, de minden meccsen tanulok valamit. Tök jó, hogy újabb és újabb dolgok kerülnek be, mert van értelme megint újrajátszani olyan országokat, amiket korábban már próbált az ember. Csak könyörgöm, amit kiadnak, legyen játszható önmagában is. :D
david139
david139 [18597]
A remasterek korában igazából szerintem megtehetnék, hogy a régit adják ki UE5-tel újra. :-)
Baracklekvár
Baracklekvár [1770]
Ez tudott és elkerülhetetlen. Akit zavar ez a jelenség, az csak az első 400 DLC megjelenése után (és valami leárazáskor) fogjon hozzá a Paradox játékokhoz...
jawsika
jawsika [4061]
Igen, pontosan ez a félelmem nekem is. Az az örök gond a Paradox játékaival, hogy az évek során tökéletesre csiszolódnak, majd kiadnak valami újat, ami egy üres váz csupán és újból évekbe, meg eurók százaiba kerül megtölteni.
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (8 db)