26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Mozi/film

Egy évet kell még várnunk a Borderlands-mozira

Csak jövő nyáron kerülhet a mozikba a film Eli Roth rendezésében.

Írta: GeryG 4 hozzászólás

Egy évet kell még várnunk a Borderlands-mozira

Kétségtelenül a videojátékos filmek reneszánszát éljük és szerencsére ezúttal nem csak botrányosan gagyi Uwe Boll-borzalmak születnek kedvenc játékaink alapján. Az egyik következő projekt, amelyet árgus szemekkel figyel a játékos társadalom, a Borderlands-mozi, amelyről új hírek érkeztek.

A film ugyan a Borderlands univerzumban fog játszódni, de a története nem fog szorosan kötődni a játékokhoz. A készítők ugyanakkor megnyugtattak mindenkit, hogy a hűek maradnak az eredeti hangulathoz, karakterekhez és stílushoz. A sztoriról egyelőre csupán annyit tudni, hogy egy szedett-vedett társaság azt a megbízást kapja, hogy mentse meg az univerzum legbefolyásosabb szemétládájának lányát, Atlast.

A rendezői széket az az Eli Roth foglalja el, aki színészként, forgatókönyvíróként és rendezőként is számos filmet tett már le az asztalra, de igazán kiemelkedőt talán még nem. A forgatókönyv megírásából most is kiveszi a részét, de a pletykákkal ellentétben nem Craig Mazin, hanem Joe Crombie a társírója. A produceri feladatokat Avi Arad, Ari Arad és Erik Feig látja el a Geabox Studios és a Take-Two Interactive felügyelete mellett.

Ami pedig a színészgárdát illeti, elég sok név ismert már, köztük néhány egészen nagy is. Hogy csak az ismertebbeket említsük, szerepelni fog Cate Blanchet, Jamie Lee Curtis, Kevin Hart, Gina Gershon és Jack Black (ő adja a hangját Claptrapnek) is. A Borderlands a jelenlegi tervek szerint 2024. augusztus 9-én kerülhet majd a mozikba világszerte.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

GeryG

GeryG
2010 végén csatlakozott a PC Dome cikkírói csapatához, pár hónappal később pedig már hírszerkesztőként is tevékenykedett. Már több mint 17 ezer írásos anyag fűződik a nevéhez a magazinban, amivel a képzeletbeli dobogó csúcsán áll.

HOZZÁSZÓLÁSOK

subject17
subject17 [6835]
Live action mozira korlátoztam a kategóriát, így Last of Us is kiesett (és ahogy mondod, az is inkább "jó" volt), nemcsak az animációs cuccok.

Film meg mind szar volt, ami volt.

DA: Nem a stúdiók szemszögéből értetlenkedek, hanem mint egy videojátékos fórum tagja. :D
davkar9
davkar9 [11426]
Arcane, Castlevania, Edgreunners, (zárójelben mindig odateszem a Dota-t is mert az nekem tetszett:-D). Csak ezek ugye mind animációsak és emiatt nem számítanak...

Élőszereplősben továbbra is minden szar és továbbra is az lesz, de továbbra is csinálják, mert valamilyen érthetetlen okból ebből még mindig össze lehet kaparni annyi pénzt, hogy megérje.
Last of Us volt az egyedüli "jó", de ez egy olyan játék aminek a jelentős része cutscene és itt csak azokat vették újra. A rendező is részt vett a készítéseben aki érezhetően inkább filmet csinálna, mint játékot, ez is segített. Legtöbb játéknál ezt nem lehet megcsinálni, pl egy Skyrim vagy valami hasonló ow.

Borderlands legerősebb eleme pont a grafika(->stílus, hangulat), emiatt ez is jobban működne animációban. Szerintem ez így csak Marvel Mad Max lesz.
Dark Archon
Dark Archon [11638]
Mit nem értesz rajta? Szinte biztos befektetés egy ismert játék film- illetve sorozat változata. Egy rakás ember tutira megnézi, akármekkora sz@r. Ehhez képest sokat nem kell gondolkozni a sztorin, csak lopkodni pillanatokat egy meglévőből, hozzácsapni ilyen kliséket, mint csapatösszeállítós lánykamegmentés (amiből később persze kiderül, hogy igazából a világ sorsa a tét), néhány ismertebb színész, azt', ha nem is kasszasiker, de bőven megtérül.
subject17
subject17 [6835]
Egyébként akárhogy töröm a fejem, nem tudom - mi alkotja a videojáték adaptációk reneszánszát? Csupa szemét jött ki az utóbbi ~tíz évben is.
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (4 db)