Az Artificer stúdió már többször bizonyította, hogy tehetséges fejlesztők alkotják. Nekik köszönhetjük az egy évvel ezelőtt megjelent Sumerian Sixet, de korábban ők készítették a Showgunnerst is. Ebből is látszik, hogy nem egy kaptafás stúdióról van szó, hiszen az egyik játékuk egy körökre osztott, míg a másik egy valósidejű lopakodós taktikai játék volt.
És, hogy mennyire nem egy kaptafásak, azt most még inkább bebizonyíthatják, ugyanis a stúdió jelenleg a harmadik játékán dolgozik, amely semmiben sem hasonlít a fenti kettőre. Az újdonság a Minos, amely a klasszikus Dungeon Keeper és hasonló játékok műfaját fogja erősíteni. Ezúttal a mitológiából ismert Minotaurus bőrébe bújhatunk, akivel fel kell építenünk a csapdákkal teli labirintust, majd ott el kell tennünk láb alól a bemerészkedő kalandorokat.
A hősöket a hírnév és a legendák szerint a labirintusban elrejtett kincsek vonzzák, nekünk pedig el kell érnünk, hogy ők még véletlenül se távozzanak élve a folyosókról. Ezért minden sarkot, minden szobát és csarnokot, minden átjárót és beugrót csapdákkal, szörnyekkel kell telepakolnunk. Teljesen szabad kezet kapunk, úgy építjük meg a labirintust, ahogy tetszik. Billenő és forduló átjárókkal választhatjuk el egymástól a hősöket, minden újabb éjszakára teljesen átalakíthatjuk a labirintust.
A Minos a tervek szerint valamikor 2026-ban fog megjelenni PC-re, viszont a Steamen már most is elérhető a demója. Már ebben is helyet kapott néhány csapda, kincs, szerszám és persze ellenséges hősök, akiket le kell vadásznunk.









