Az SCi ismételten egy általuk eddig kevésbé favorizált játékstílust szeretne meghódítani. A Titanium Angels ugyanis a cég legújabb fejlesztésű akció-kalandjátéka, amely a bemutatott screenshotok és filmek - no meg az ECTS-en "zárt ajtók mögött" bemutatott játszható verzió - láttán méltán kivívhatja elismerésünket.
A történet szerint a játék kulcsfigurái a jövőbeli hírhedt fejvadász Carmen Blake, illetve intelligens pókszerű csatagépezete, amit Titannak hívnak. A fejvadász hölgyeményt meglehetősen kemény fából faragták, hiszen nem létezik számára lehetetlen küldetés, és nem ismer olyan szavakat, mint "félelem" vagy "veszély". Az egész ott kezdődik, amikor a 'DredWeb" kommunikációs rendszerben mazsolázgatunk valami izgalmas új küldetést keresve. Ekkor akad meg a szemünk egy új bejegyzésen: rajtaütés a katonai diktátoron, Elegia Furie-n. Ez egy elég sok pénzt ígérő, kellemesen veszélyes küldetés, így nem is tehetünk mást, mint hogy elvállaljuk. Fegyverarzenálunkat alaposan feltöltve vágunk útnak, azonban a helyszínen váratlanul Furie olyan hihetetlen nagyságú tűzerejével találjuk szemben magunkat, hogy egy hajszál híján az első támadásnál otthagyjuk a fogunkat. Mivel pedig szállítójárgányunk rögvest meg is semmisült, a helyszínen ragadva nem tehetünk mást, minthogy felvesszük a küzdelmet…
A félelmetes és bizarr univerzumban nem csupán a fejvadásznőt kell irányítanunk, hanem Titant is. Az egyedi kettős játékmenet során folyamatosan váltogatunk Carmen és Titan irányítása közt, és hogy éppen melyiket irányítjuk, az az előttünk álló feladattól függ. Amennyiben éppen Carmen a soros, úgy a játékteret third-person perspektívából láthatjuk, ha pedig Titant irányítjuk, akkor first-person játékmenetbe váltunk át. Ezen túl lehetőség van a két szereplő egyidejű irányítására is, sőt akár fel is oszthatjuk köztük a feladatokat: míg például a harccal foglalatoskodunk, és nincs szükség erősítésre, a másik szereplőt többek közt felderítésre küldhetjük. A csatározáshoz természetesen jó pár ötletes és hatásos fegyver áll a rendelkezésünkre. Az előttünk álló feladatok azonban nem csupán az ellenség kiirtásából állnak, hiszen szükség lehet egy kis kémkedésre vagy aknatelepítésre is. A játék során 16 gyönyörűen kivitelezett pályán kell végigevickélni, amelyek közt a leglátványosabbaknak talán a fortyogó lávaüreg és a jég-kastély ígérkezik. A grafika amúgy már az E3-on bemutatott videón is fantasztikus volt, az engine elég szép dolgokra képes, füst, fényeffektek, és ha minden igaz, valódi, dinamikus árnyékok is lesznek. A készítők nem feledkeznek meg a többszemélyes játékról sem, így számos kimondottan erre a célra tervezett pálya is belekerül a programba, ahol az eddig jól ismert többszemélyes játékmódok mindegyikét kipróbálhatjuk.
A Titanium Angels megjelenésére még igen sokat kell várni, a tervek szerint 2000. végére készül el.