A leginkább kalandjátékairól ismert cég standján négy új programot nézhettünk meg. Az első a Hannibal volt, mely a címéből is kikövetkeztethetően a Bárányok hallgatnak mozifilm folytatásából készül. Az eddigi point-and-click játékok után egy igazi FPS készül, melyet a Monolith legújabb LithTech Jupiter engine-jére alapoznak. Az első filmben Jodie Foster által megszemélyesített Clarisse-t irányíthatjuk a programban, akivel az első rész helyszíneire is el kell látogatnunk kalandjaink során. Nem egy „lődd akit érsz” típusú FPS lesz ez, hiszen az előrejutáshoz egyesek kihallgatására is szükség lesz. Amiben még különbözik a Hannibal a hagyományos FPS-ektől, az az izgalmi állapot bevezetése. Ha főhősünk megsérül, vagy túl sok akcióban vesz részt rövid időn belül, látása zavaros lesz, így nehezebb lesz az irányítás. A játék még igen messze van a befejezéshez, valamikor a jövő évben számíthatunk a megjelenésére.
A Ring II: Twilight of Gods a Richard Wagner operája, a Nibelungok gyűrűje alapján készült 1-2 évvel ezelőtti kalandjáték folytatása, a történet második felével. Megjelenése 1-2 hónapon belül várható.
Egy érdekes, de első ránézésre igencsak elbonyolítottnak tűnő külső nézetes 3D RPG lesz a Mistmare. A történet szerint Európában megállt a technológia fejlődése a XIII. században, így a lakosság varázslatokat használ. Főhősünkkel ebben a világban kelünk kalandra. Képességeink három részre vannak osztva, melyeket a Nap, a Hold és a Föld jelképez. Számok helyett hosszabb-rövidebb csíkok jelzik a különböző képességek szintjét, ami a fejlesztők szerint egyszerűbbé teszi a dolgokat, valahogy én mégis úgy éreztem, hogy a számokkal történő megjelenítés átláthatóbb. (Persze lehet, hogy egy RPG fanatikus más szemmel nézné az egészet.) A játékmenet szinte teljesen nyitott, a fő kulcsszó az idő-menedzsment, azaz azt kell mindig eldöntenünk, mivel töltjük időnket. Gyakorolhatjuk különböző képességeinket, így javítva azokat, vagy varázslatok tanulására, pihenésre fordíthatjuk a játékidőt. A fő történeti szál mellett sok kisebb feladat is van, melyeket vagy elvégzünk, vagy nem. A harcok megvalósítása is érdekes, Pokemon-jellegűen színes gömbökben tárolhatjuk el az ellenséges lényeket, majd azokat szabadíthatjuk rá támadóinkra, ha épp nem akarunk mi magunk harcba keveredni. A játék november körül kerül boltokba.
Az utolsó játék, amit láthattunk, a The Gladiators: The Galactic Circus Games címet viselte, és egy valós idejű stratégiai játék volt. Óriási méretű arénákban két csapat küzd egymás ellen, változatos terepeken. Bázisépítés nincs, mindenki kap egy kiindulási bázist, itt érdemes védekeznie az ellenséggel szemben. A tereptárgyakat jól ki lehet használni, a tornyokba állított katonák messzebbre látnak, a bunkerben pedig jobban fedezik magukat. Nincs a játékban fog-of-war, viszont az egyes egységek csak azt látják, ami a látóterükben van. A Gladiators az év vége felé jelenik meg.