25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Ismertető/teszt

Iron Harvest: Operation Eagle DLC teszt

A sivatagban folytatódik az alternatív első világháború.

Írta: Wing

Bevallom, dacára a vegyes fogadtatásnak, engem remekül elszórakoztatott az Iron Harvest. Bár multiban csak néhány kört játszottam (ahogy a cikkben is kifejtettem, ez a fajta klikkverseny engem kevésbé mozgat meg), az egyszemélyes kampánnyal jó pár órát eltöltöttem – kíváncsi voltam, hova vezet a történet, ezenfelül a küldetések is legalább az átlagos szintet megütötték, még ha a tizennyolcadik „a küldetés végén a semmiből előtörő ellentámadás” már némileg kiszámítható, horribile dictu unalmas volt.

Iron Harvest: Operation Eagle DLC teszt

A teszt végét akkor azzal zártam, hogy remélhetőleg lesz majd valami DLC, ami elhozza nekünk az Északi Királyságot és/vagy a Krími Kánságot. Ez ugyan nem következett be, helyette viszont – a DLC nevéből nem nehéz kitalálni – megkaptuk az USA helyi megfelelőjét, Usoniát, illetve némileg izgalmasabbb Arábiát is, mint jászható nemzeteket. A kapcsolódó kampány elvezet minket Alaszkába és – dobpergés – Arábiába, a tizenvalahány küldetés pedig ismét csak kellően giccses és csöpögős, de valahogy megint elfogott az érzés, hogy tudni akarom, mi lesz az egész vége, szóval a célját eléri. Van benne minden: fátyollal eltakart, romantikus sivatagi hercegnő (én szóltam), mindent kizsákmányoló vadkapitalista olajtársaságok, minden lében kanál újságíró, egy gondterhes apa-fia viszony, és akkor a szabadságért az idegenben hősies harcot vívó amerikai katonákról még nem is beszéltem. De ha ezeken átsiklik az ember, akkor azért annyira nem rossz a helyzet, a pályák szépen kidolgozottak, az események magukkal sodorják az embert, és nehezebb fokozaton kellő kihívást is nyújt.

Az amerikai egységek különösebben nem érdekesek, leszámítva, hogy Mason, a főhős, iszonyúan tápos (kicsit nerfelve is lett az augusztusi patchben). Az exoskeletonját le tudja vetni magáról, amely ezután átalakul egy igen erős önműködő gépágyúvá, amelyet bármikor vissza tud vezényelni saját magához. Pontosabban nem is közvetlenül magához, hanem egy viszonylag széles körben bárhová, így akár az ellenség mögé is. Mondanom sem kell, ez mekkora előnyt jelent. Az arábiai egységek ezzel szemben sokkal változatosabbak: tevén haladó gépágyúsok, rejtőzködő, karddal harcoló, Assassin’s Creed-rajongó hashashinok, és a már fent említett fátylas hercegnő, aki solymával ellenséges egységeket tud követni, és ha épp a saját feje felett köröz, jelentősen megnöveli a lőtávolságát.

Iron Harvest: Operation Eagle DLC teszt

A DLC másik újdonsága a dízelpunk légierő megjelenése a fronton. Sokféle egység, gyors, lassú, gépágyús vagy épp irányítatlan rakétákkal felszerelt – a választék kellemesen széles, időbe telik, míg az ember kitanulja őket. Sajnos néha kicsit nehézkessé válik az egységek kijelölése, ha a képernyő felét pár eltakarja pár légi kolosszus, de amúgy egészen jópofák, passzolnak a játékmenethez.

Cikkajánló
Iron Harvest teszt – A nyalka huszár esete a MechWarriorral

Iron Harvest teszt – A nyalka huszár esete a MechWarriorral

Az 1920+ univerzumban játszódik a King Art csapat RTS-e.

A Steamen továbbra is vegyes értékelésű a játék, nekem meg továbbra is tetszik az egész (leszámítva a multit), így csak azt tudom mondani, hogy akinek bejött az Iron Harvest, az mindenképp szerezze be az Operation Eagle DLC-t, akinek pedig nem, az nyugodtan lapozhat tovább – a kiegészítő nem változtatja meg senkinek a véleményét az alapjátékról.

A tesztpéldányt a játék hazai forgalmazója, a magnew biztosította.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

További képek

  • Iron Harvest
  • Iron Harvest
  • Iron Harvest
  • Iron Harvest
  • Iron Harvest
  • Iron Harvest
  • Iron Harvest
  • Iron Harvest
  • Iron Harvest
  • Iron Harvest
  • Iron Harvest
  • Iron Harvest

Iron Harvest

Platform:

Fejlesztő: KING Art Games

Kiadó: Deep Silver

Forgalmazó: magnew

Megjelenés: 2020. szeptember 1.

» Tovább a játék adatlapjára

Wing

Wing
Régi Dome-motoros, aktív fórumozó a hőskorszakból. Szereti a 300 oldalas kézikönyvvel érkező játékokat, melyeknek a grafikája a születésekor is elavult lett volna – a felesége ezért vétózza évek óta az új videokártya-beszerzést. Emellett szeret mindent, ami történelmi keretek között játszódik, legyen az középkori autóverseny vagy ógörög űrszimulátor. Szabadidejében gyereket nevel és metalt hallgat. Na meg néha játszik is.

HOZZÁSZÓLÁSOK

Még nincs hozzászólás, légy Te az első!