25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Három milliárdot bukott a Sony a PS3-on (Hírek)

okoska3000
#10 okoska3000 [12750]
x360-hoz képest hardverileg mindenben erősebb, a benne lévő RSX pedig 1.8 TFLOPS számolásra képes, ami egy lassan 2 éves konstrúkció, ha jól tudom a most megjelenő új VGA-k fogják megközelíteni ezt az értéket, de itt igazából nem is az a lényeg, hanem hogy a saját fejlesztésű játékok terén alakít nagyot és fog, amikoris egyre jobban megismerik, kiismerik a fejlesztők...
az Evolution studio, aki a WRC szériát készítette 2001-től kezdve évente, PS2-re, az első részt megtekintve, majd a WRC4 vagy az utolsó WRC Rally Evolvedet mintha ég és föld lenne, pedig ugyanaz a hardver - 3, 4 év telt el a két véglet között...

nem beszélve, hogy most nyert a Blu-ray a fromátumok között (igazából emiatt áldozta be a Sony a PS3 döcögését, mondhatni fontosabb volt a BR számukra), amiből hosszútávon asszem zsebelnek rendesen...

MS-ék pedig nem keresik hülyére magukat, örülnek, ha kihozzák nullszaldóra az xbox és x360-ra költött pénzét (brutális javítási költségek), talán nemsokára át tudják magukat rántani pozitívba, legalábbis én így tudom...

úgyhogy meg van mindkét konzol előnye és hátránya játékos szempontjából és egyenlőre az anyagi ráfizetés céges szinten - de ez utóbbi inkább az ő problémájuk

Válasz erre

Előzmény: Razor03 2008.06.24. 10:00
Madrac
#9 Madrac [4263]
Nem maga az optimalizacio volt a nagy gond, hanem hogy mindent a 0rol kellett kezdeni annyira mas a programozasa. Ha mar meglesznek ujra a rutinok a nagyobb csapatoknal lecsokken a fejlesztesi ido is. Persze az mas kerdes, hogy hanyan nem vallaljak fel, hogy egyaltalan nekialljanak ujrairni mindent.

Quoth the raven, `Nevermore.'

Válasz erre

Razor03
#8 Razor03 [14703]
És ez szerinted meddig tart ki? Rendre több időbe telik PS3-ra optimalizálni, ezt a hülye is látja.

Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!

Válasz erre

Előzmény: Madrac 2008.06.24. 13:54
Madrac
#7 Madrac [4263]
Hat ha megnezel egy-egy jatekrol keszult videot a grafika tok ugyanolyan a ket gepen. Max az egyik sotetebb vagy mas a szintelitettseg.

Quoth the raven, `Nevermore.'

Válasz erre

Razor03
#6 Razor03 [14703]
Gondolod, hogy a PS3-mas 7-es GPU megközelítheti az egységesített shader chip-el szerelt X360 teljesítményét ?

Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!

Válasz erre

Előzmény: Madrac 2008.06.24. 12:50
Mauddip
#5 Mauddip [1534]
Hát ja, pont ez miatt bukott ennyit! Az összes programozó megmondta, h nagyon nehéz erre fejleszteni, és optimizálni! És így is, amikor kiadják a játékot, akkor is tele van grafikai hibákkal, stb! Mindíg is PlayStation párti voltam, volt PS1-esem, Ps2-esem még most is megvan, és volt 3-4 hónapig PSP-m is, de a jelen helyzetben X360-at vennék!

"Money and women. The reasons for make most mistakes in life. Looks like you've mixed up both."

Válasz erre

Előzmény: Madrac 2008.06.24. 12:50
Madrac
#4 Madrac [4263]
Hardver szinten minden szempontbol erosebb a PS3 csak rossz a programozhatosaga.

Quoth the raven, `Nevermore.'

Válasz erre

tomcsa4
#3 tomcsa4 [1340]
7900GT, picit továbbfejlesztve.

World of Warcraft 2006.01.31-2007.10.08 || only original server (Arathor) || total played: 239 days || Kedvenc játékom

Válasz erre

Előzmény: Razor03 2008.06.24. 10:00
Razor03
#2 Razor03 [14703]
Hiába 8 magos proci, ha gyenge a grafikus vezérlő. Sokkal tovább tart optimalizálni, mire PS3-ra kiadnak egy játékot, addig MS-ék hülyére keresik maguk Xbox-on. Állítólag GeForce 7600 szintű chip van a PS3-ban, ez igaz? Csak azért kérdezem, mert X360-ban meg a HD 2900 XT elődje, és nagyon nem mind1 a kettő közti különbség.

Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!

Válasz erre

PC Dome
#1 PC Dome [766]
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Három milliárdot bukott a Sony a PS3-on (Hírek)

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.