25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Metal Gear Rising: Revengeance gépigény [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Metal Gear Rising: Revengeance gépigény
Komoly vasra lesz szükség a maximális részletességhez vagy csak egy újabb eltúlzott gépigény?

VodevilX
#4 VodevilX [11345]
Most toltam végig, i5 2500k@4,5 + 560Ti és tökéletesen ment maxon, 2X MSAA-val 8 helyett... Példás portolás, szóval nem értem, miért beszéltek mellé...

“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”

Válasz erre

Előzmény: VodevilX 2013.12.19. 18:08
Attak
#3 Attak [445]
Egyetértek veletek.
Gondolom,nem ez az első olyan motor,ami kihasználja a több magos procikat,és mivel a 2 már több az egynél,új konzolgeneráció ide vagy oda,nem értem ennek az elvárásnak a létjogosultságát...új trend lesz,hogy az újabb játékok futtatásához elsősorban erős proci fog kelleni?

Válasz erre

VodevilX
#2 VodevilX [11345]
Érdekes az egész... Nemhogy a Cod, a BF4 sem igazán használja ki a 64bitnek köszönhetően megnövekedett memóriát. Azt meg aligha hiszem hogy a játékos társadalom nagy százalékban nyomulna 1920x feletti felbontásban, több monitorral. Egyértelműen csak indok, hogy kevesebbet kelljen foglalkozni az optimalizálás részével.
Viszont ha tényleg ez fog beállni, meg komolyan gondolja a hardver ipar is, hogy a 4k a jövő, akkor nekem tökéletes lesz egy erős középkategóriás vga az elkövetkező szériából a jól bevált 1920x1080amhoz.

“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”

Válasz erre

GustyX
#1 GustyX [7048]
Mindez egy fix 30FPS-hez
Az ajánlott esetében a proci és VGA nem igazán állnak barátságban. Mintha 1000cm3 motor egy Ferrari kasztniban.

http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.