Nem tom valaki észrevette e de a Half-Life 2 ben lefagyott az MI (gyengébb agyuaknak Mesterséges Inteligencia)és közbe még a fagyás előtt rászált egy madár a kocsira.Nos én kitolattam az autóval és drága madaram lebegett a levegőben, leütöm meghal leesik
Sziasztok!
A BUG-ot a Lego Star Wars II. The Originl Trilogyban vettem észre.
A pálya utolsó részénél amikor azt az ormányos csávót kell lelőni az elején ha nem chewbacca-val megyünk akkor automatice beragad 2 cső közé és a következő átvezetőig nem jön ki...
LIMP BIZKIT IN DA FUCKIN' HOUSE [Dome] Bizkitman[HUN]
Húha...A SWAT4-ben akkora "bug" volt/van.
Egyik:nagyon jónak tartom, h a kiegben az embereim egy túsznál maguktól használják a teasergunt, csak a probléma ott kezdődik, amikor nem teszik és azzal ökörködnek végig Gey picit húzós a szitu Másik:a kieg 2. pályáján egy templombelső szerűségbe mentem be, amibe 2 kettős ajtó vezetett be.
Kiadtam a piros csapatnak, hogy menjenek be a jobb oldalin, a kéknek meg a bal oldalit.A piros erre bemegy jobb oldalin és kijön a balon és arra vár, h adjam ki nekik a parancsot, h most Ezen majd beszartam
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
Más: Heroes V bug 1. kép és Heroes V bug 2. kép. Feltámasztottam az archangelekkel egy stack paladint, akik a kapuban hulltak el, és utána, mint látható, úgy beakadtak, hogy nem tudtak mozogni.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
Nekem a HL 2-ben volt egy jó kis bugom. Na a lényeg az, hogy kezdhettem előlről a pályát, mert a faszi beállt elém az ajtóba, és az istenért sem akart arrébb menni, hiába küldtem Így szépen beragadtam a szobába.
A kotor 1 ben nagyon hasznos volt az a gyors utazó rendszer, mert egyszer a Vízbolygón(ne kérdezzétek a nevét, már rég volt) csak akkor mehetsz be a városba, ha fizetsz, de ezt csak az egyik oldalon teheted meg. Namármost, az én dokkom mellett volt egy Sith űrkikötő, és azon rajtaütöttem, és különböző utakon eljutottam a belvárosba, de vissza már nem mehettem arrafelé, mert bezárult a kapu. De mivel nem fizettem az áthaladásért, a dokkok ajtaja is zárva volt(képzelhetitek, milyen dühös voltam, mikor 20 percnyi játék uán, miután végigmentem azon a pályán egy apróság miatt nem tudok visszajutni) csak a gyors utazó rendszer mentett meg, úgy 5 perc után, mert rájöttem, hogy azzal szerencsére vissza tudok jutni.
Jah igen a híres nevezetes Kotor bug-ok Nagyon jó game mind a Kotor1-2 csak ne lenne benne az a sok hülye bug mert abból sajna sok van^^''
Már nem is emléxem pontosan de nekem is voltak ilyen meg ilyesmi bug-jaim meg volt olyan, hogy egyszer vissza is kellett töltenem az állást mert egy ilyen Npc bug miatt nem tudtam tovább menni. Ez is ilyen hasonló volt mint ez a Bastilla-s eset^^ és az volt a mákom, hogy egy 5-10 percel előbbről volt normál save-em nem csak quick mert ez olyan volt, hogy akár kezdhettem volna előről a game-et max azt a pályát mert nem akart megjavulni még pl sokadik visszatöltésre sem
Cs-ben én is úgy laggolok, mint az állat, én csak annyit látok, hogy egyszer megállok egy helyben, forogni tudok, meg minden, és lőni is, de igazából már több 100 méterre vagyok az előző helytől, és a falat tunkolom.
A KotOR-ban is van pár jó bug: a játékban először találkozok szemtől szemben Malakkal, (amúgy nyerésre álltam) a játék folyamata miatt Malak lefagyasztott(hozzáteszem, hogy Jedi őrszem létemre immunitásom volt a bénítás ellen), és akkor jött Bastilla, hogy megment. Az ajtó lecsukódott előttem, és le kellett volna csukódnia a másik 3 ajtónak is, de az egyik nyitva volt, és szépen elbeszélgethettem még Bastillaval, sajna Malak nem volt beszédes kedvében, és csak állt mint a cövek behúzutt karddal, Bastilla meg csak azt hajtogatta, hogy most nem akar beszélni, majd beszélünk, ha visszaértünk a hajóra(persze ő nem jött)
A silkroadban van nagyon lol bug! Mennél át a kapun, látszólag nincs előtted semmi mégsem tudsz előremenni, aztán egy kis idő múlva bevillan a kép (frissít a szerver) és kiderül hogy végig a félfát nyomtad a fejeddel! Ráadásul az a vicces, hogy mások tényleg a valóságot látják! (és röhögnek ) Igazából ugyan nem bug de mégis nagyon idegesítő!!!!
A MOHAA multiban volt egy jó kis bug. Ha nekifutsz a létrának, ráugrasz, leugrasz, és újra elkapod akkor látszólag nem történt semmi, csakhogy naggyából láthatatlanná váltál, mert bekerültél a föld és csak a fél tested lók ki de ha legugolsz asz se. nagyon jókat mészáróltam
I wish I could have known about the view from halfway down
Engem iszonyúan szoktak zavarni azok a bugok, mikor már vagy fél órája játszok egy játékkal, mikor kiírja, hogy ez és ez hibát észlelt, ezért leállt, sokszor ez miatt kerülnek gyors uninsstalra a Game-ek
Igazából, van aki nem is játszana játékot bugok nélkül. Én például sose fogom elfeledni az első bugomat. Az X-wingben történt, lehet hogy ismeritek. Egy szép kis A-wingel kellett bevédenem pár cimborámmal egy szép nagy csatahajót, egy halom TIE fighertől, Bombertől, és Interceptortól(megjegyzem ezek nagyon fordulékonyak voltak, gyorsak és kíméletlenek) már nem volt sok hátra, hogy megöljenek, mikor észrevettem hogy az egyik amit lelőttem egyenesen zuhan a csatahajó felé, rögtön fordultam, nekiindultam hogy lelőjem mielőtt végezne a hajóval, az utolsó pillanatban sikerült végeznem vele, mielőtt becsapódott volna, de nem tudtam időben felhúzni a gépet, és beleágyazódtam a csatahajóba, és ezentúl forgó lövegként működtem.
Meg a Cs-ben van egy nagyon érdekes bug, ami tényleg hasznos. AUG-vel mentem, mikor a semmiből kiugrott elém 3 terrorista, becéloztam az elsőt, lőni kezdtem, és közbe megrántottam a fegyvert, és erre lett 3 Headshotom, pedig a célkereszt még a közelükbe sem volt a fejüknek.
Nekem még a NFS MW-ben volt egy szép bugom, az hogy csak menekültem a rendőrök elől, mikor nekiütköztem valaminek, de nem tudom minek, mert nem láttam ott semmit, nem is ez volt a lényeg, hanem az, hogy megnyomtam a pályára visszahelyezés gombot, és KB. 100 m-rel a föld felett jelentem meg. Baj az nem volt, mert emiatt leráztam a rendőröket, csak nem tudtam lejönni, de egész szépen vezettem a levegőben. Csak az volt a szerencsém, hogy nemsokkal azelőtt elmentettem.
GTA Vice City bug Ez annál a küldetésnél volt, amikor egy tankot kellett lenyúlni. A sofőrt kiráncigáltam, de a mellette ülő fickó nem mozdult, szépen végignézte ahogy a társait halálra gázoltam, majd amikor megálltam, szépen kiszállt és elkezdett rám lövöldözni...
Nekem a The punisher nevű játékban volt olyan bugom, hogy egy átvezető animációban (rendőrségi kihallgatáson voltál, és épp arról volt szó, hogy te robbantottál fel 1 atombombát 1 őrült bázisán ), a kihallgató rendőröknek meglepődött arca volt Azt hittem szétröhögöm magam Nagyon durva volt A szemük már kigúvadt, és a szájuk pedig ilyen bazi nagy kerek volt
De a Counter Strike-ben nagyon hasznos volt a falon átlógó fegyver, mert anélkül kinyírhattam egy botot, hogy észrevett volna, persze embernél annyira nem működött.
Nekem a GTA San Andreasban volt egy elég érdekes bugom, mikor egy egész szép sportkocsit vettem észre, és mesterlövész lévén kispisztollyal felybelőttem a sofőrt, odamente, kiszedtem a kocsiból, beültem és gázt adtam. pár másodpercel később, mikor hátranéztem megláttam, hogy a fej nélküli ember szalad utánam, és vissza akarja kapni a kocsiját. megfordultam, és átgázoltam rajta, végtére is, ez nem egy zombis játék, de szerintetek, ha nem ütöm el, lecsukják fejetlenségért?
Valahol igazad van. A San Andreas hemzseg a 3 és VC-ben is van de nem sokat vettem észre. A VC-ben 32 MB grafikus kártyával 640*480*32 felbontásban rengeteg.
Végülis a Mafiában bugnak számít amikor itt az autóversenyzős részben elmész egy átvezető úton, és amint visszaérsz a pályára, megnyomod a visszahelyezés gombot, és így meg van egy körünk??!!
vagy ezt csak a fejlesztők rakták bele, hogy könnyebb legyen???
FIGYELEM! Szeretném tudatni minden kedves forumozó társammal, h mivel nincs már névváltoztatás, a 3000.hsz-emtől Mauddip néven láthattok majd! Megértéseteket köszönöm :)!
Mafiában van egy iszonyú bug, bár lehet hogy ez csak nálam fordult elő (vö. a gép miatt vagy amiatt hogy másolt [szégyenlem]), amikor ilyen átvezetőrészek vannak, pl. az autóversenynél volt jellemző, amikor megbeszélik a Tommal, hogy versenyeznie kell, hogy kész emberfigurák helyett ilyen borzalmas, jellemezhetetlenül elcseszett, leginkább sündisznókra emlékeztető pixel-hányadékok jelentek meg... remélem érthető voltam
My father was brutally murdered last week, and it's only now that I can look back and laugh.
A Call Of Duty sorozatra nagyon jellenző a falon átlógó testrészek.Ja,és még régen amikor a Motocross Madness-t toltam,volt olyan,hogy kimentem a pályáról,és kilépett a játék.
Ha úgy vesszük, a GTA nem más mint egy bugtábor. Legalábbis a 3D-s részek óta. Persze ettől még zseniális a játék, meg ekkora teret és szabadságot persze hogy nem is lehet tökéletesre csinálni.