Hát, eléggé!
Az in-game grafikai szintje az első renderekhez képest eléggé csúnya. A járművek és az egységek jól néznek ki/elmennek, de a táj....sivár. A fű, a házak, az árnyékok, mind-mind mű hatásúak. Azt kell mondjam, ennél az ArmA II szebb!
A gameplay pedig már amennyi látszott, teljesen le lett butítva. A csaták már 100 méter alatt történnek, nem pedig az OFP-s több száz méteren, sőt, az egyik kockán 2cm-erről van kontakt. Ez az OFP/ArmA-hoz képest jókora visszalépés az árkád irányába. A jó dolog, hogy próbálnak valami rendes csapatirányító interfészt gyártani, ebből még meglátjuk mi sül ki.
Szóval szvsz névre írt játék, semmi köze az elődhöz, és ez alapján az ArmA II lesz a nyerő!
De meglátjuk, ahogy csöpög a többi anyag, ebből a trailerből ezt tudtam leszűrni.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111