26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

PROJECT IGI

okoska3000
#25 okoska3000 [12750]
vagy a hardvereddel van baja, vagy a szoftvereid nem teccenek neki... de a kettő közül valamelyik, ez biztos

remélem utat mutattam a reménytelenségből, és már látod a folyosó végén a megoldást

Válasz erre

Előzmény: Anonymus23 2003.01.29. 13:16
Anonymus23
#24 Anonymus23 [4532]
Én csak nemrég kaptam meg a játékot, de amikor elindítanám a küldetést szépen lereseteli a gépet. Vagy 3x újrainstalláltam, de mindig ugyanazt csinálja.
Vajh miért?

GB GA-P55A-UD4, Core i5 750, 2x4+2x2GB DDR3 1600, Gigabyte HD5870 1GB, 1TB+3x2TB+750GB SATA2 Samsung, Genius5.1HomeTheater, Logitech G5, Samsung P2770HD, Corsair CX400W

Válasz erre

hriszto
#23 hriszto [7565]
A játék nagyon jó, a hangulat isteni, de az AI sima easy fokozaton azért lehetne 1 picit erősebb.
A futok és lövök nem az igazi 1 alapvetően bújkálós játékban. Az a röhejes, hogy van amikor meglövöm az ellent és nem is reagál rá. felegyenesedik és megy tovább a maga kényelnes tempójában.

Homo homini Lupus! - Ember embernek farkasa!

Válasz erre

seta
#22 seta [3]
hello! Lenne egy kerdesem, es halas lennek, ha vki tudna segiteni! eltunt az eger kontrolnyila es a celkereszt a menuben ill. a jatekban! az egerre reagal, mert a jatekban koveti az egeret, es a menuben is, ha veletlenul ra tudom vinni az egeret egy menupontra az aktivalodik! az egesz egy videokartya csere utan tortent addig jo volt! az uj kartya Geforce4 Mx440 64Mb Tvout-os! ha vkinek van vmi otlete, kerem segitsen! kosz szepen! udv

Válasz erre

HERKULES
#21 HERKULES [92]
HI
Nos mint mondtam volt a Project IGIben nem lehet kodokat hasznalni. De mondtam azt is hogy van egy Trainert ami nagyon faszan mukodik. Az mukodik amelyknek 2funkcioja van 1GODMODE 2UNLIMITED AMMO (azaz vegtelen loszer). Hasznalata ajanlatos ha eloszor a jatekot inditjuk el majd Alt Tab billentyuvel kilepve elinditjuk a Trainert. a Http://dlh.net oldalon van.

Válasz erre

kertesz
#20 kertesz [497]
A kódokat hol kell bevinni????????

PC/PS2/XBOX

Válasz erre

Gabor16
#19 Gabor16 [3]
Szerintem ez a játék egy igazán jó kis FPS lett...Nem értem miért írták pl. a Gamestarban olvastam, hogy elavult grafikus motorja van.Nos szerintem igen szép grafikája van.Igaz a gép AI nem mindig volt a legjobb meg elés sok hibája is van a game-nek de én tartom magam, hogy szerintem egy jó kis játék.De a HL-t úgy se fogja semmi utolérni!

Válasz erre

HERKULES
#18 HERKULES [92]
Nos a Projectben teljesen kifejletlenek a mesterséges inteligencia, még 1év kellett volna neki (na jó egy 1/2 év is elég lett volna), mert nagy hiányosság hogy távcsöves puskával leszedek egy ört melette elötte állnak emberek, és nem reagálnak, mintha mi sem történt volna. Ez nagyon szar benne, meg a másik az ujratermelödés, ami tényleg sz*r, mert bemegyek a barakokba, felrobbantom belülröl, mindenkit kinyirok, és akkor jön utánnam 10ember. Ami dicséretes hogy át lehet löni a falon, mert ha valamelykötök is nézett valaha akciófilmeket, akkor rájöhet hogy a profi bérgyilkosok legtöbbször így nyírják ki az áldozatukat hogy átlönek a falon, illertve ajtón. EZT TÉNYLEG SZÉPEN MEGCSINÁLTÁK. CSAK AZ MI MINT MONDTAM NAGYON GYÉR? AMI EGY 10es skálán a full játék csak 5pontot kapna, kaphatott volna 9-10et is ha az MI-t megcsináljál. Akár még az év játéka is lehetett volna egy THIEF2 szintü MI-vel

Válasz erre

Immoteph
#17 Immoteph [64]
Látom sokan szídjátok a programot, mert át lehet lőni a falon.Ez nem programhiba, hanem realitás(mert a vastagabb falakon már nem lehet átlőni), és ha megfigyelitek, ti is át tudtok lőni a falon.Az újratermelődést viszont tényleg hülyeség volt beleprogramozni.

A pokolban uralkodni, vagy a mennyben szolgálni...

Válasz erre

HERKULES
#16 HERKULES [92]
Nos sokan kérték hogy segítsek a játékkal kapcsolatban. Mint mondottam volt kód az tényleg nincs illetve nem jó. Trainerböl nagyon sok van és a fele rossz. Én egy nagyon egyszerü trainert használtam aminek 2funkciója volt. Végtelen loszer, és végtelen élet azaz ISTENMÓD. Letöltési helyét illetöen egy helyet mondok ami talán a világ legnagyobb CHEATkelöhelye ez a (WWW nélkül) dlh.net
Angol vagy német nyelvböl lehet választani, és itt kell böngészni
Irjatok

Válasz erre

Chris_Von_Guru
#15 Chris_Von_Guru [68]
Sokan kérték már tőlünk ezt a patch-et, de sajnos rossz hírem van: nem létezik - egyelőre.

Válasz erre

lucsi
#14 lucsi [57]
Ugy tudom van egy olyan patch a játékhoz amivel lehet menteni játék közben is. Már mindenhol megnéztem amilyen oldalt ismerek ezzel kapcsolatban, de sehol nem volt. F*** kivan. Ha tud rola valaki valamit akkor legyen oly jó és lökje be ide a cimet.
De ne azt hogy pcguru vagy gamestar xy cd-jén rajta van, mert ami meg van azon nincs rajta. pá

Válasz erre

Chris_Von_Guru
#13 Chris_Von_Guru [68]
Igaz, de amit írtam, azt Hard fokozaton követte el a gép. Elsőre abban vittem végig, szidtam is magam miatta...

Ha pedig szemből megláttak, általában nem is volt gond, mert úgy is lelöttek, vagy kegyetlenül lesebeztek. És nálam nem kerestek soha fedezéket, bár az is lehet, hogy nem hagytam rá nekik időt. Csak a riasztóhoz futottak... Egyébként szerintem is csak a legnehezebb fokozaton van értelme játszani a stuffal, de akkor viszont kegyetlenül kínkeservesen lehet előrejutni a save hiánya miatt. Pl. Eagle's Nest I-II pálya... huh...

Válasz erre

Chris_Von_Guru
#12 Chris_Von_Guru [68]
Igaz, de amit írtam, azt Hard fokozaton követte el a gép. Elsőre abban vittem végig, szidtam is magam miatta...

Ha pedig szemből megláttak, általában nem is volt gond, mert úgy is lelöttek, vagy kegyetlenül lesebeztek. És nálam nem kerestek soha fedezéket, bár az is lehet, hogy nem hagytam rá nekik időt. Csak a riasztóhoz futottak... Szerintem csak a legnehezebb fokozaton van értelme játszani a stuffal, de akkor viszont kegyetlenül kínkeservesen lehet előrejutni a save hiánya miatt.

Válasz erre

Rolcs
#11 Rolcs [29]
Bocs de az AI-vel nem teljesen értek egyet. Ui. ha legnehezebb fokozaton nyomod a játékot, akkor egyből az első pályán észreveheted, hogy ha észrevesznek fedezéket keresve nyitnak rád tüzet, majd folyamatos tüzelés melett közelítenek meg és közel nem hibáznak annyit mint kezdő fokozaton!
Pl. Kezdö fokozaton az első pályán felmászol a mest. puskáért a víztoronyba a garázsoknál őrjáratozó katonák észre sem vesznek és szépen sorban leszedheted őket
Hard-on viszont vagy egyből kiszúrnak, vagy miután leszedted az elsőt azután vesznek észre... és az újra termelődő katonák miatt ott fent ugye esélyed nincs

Válasz erre

Chris_Von_Guru
#10 Chris_Von_Guru [68]
Na szasztok! Azt nem értem, hogy miért mondja mindenki azt, hogy lehúztam volna a programot, amikor szerintem a 84% nem lehúzás, hanem egy kemény ötös alá. És ezt le is írtam, szépen hosszan, csak hát ha már valami nem 90, az rossz. Pedig az IGI jó, csak azt bánom, hogy lehetett volna istenkirálycsászár, de nem lehet minden tökéletes...

S ami pedig nem tetszett, az tény és ezen lehet vitatkozni órákig, de ha mindenki ezt mondja, akkor lehet benne valami:

Előszőr is valóban újrateremtődnek (némelyik pályán) a katonák (pl. az utolsón). Volt olyan eset, hogy egyik pillantaban nincs senki az ajtó mögött, lecsukódik, felnyilik, és hopp: ott figyel egy orosz lázadó, aki egy shotgun lövéssel elintézett. Mentési lehetőség nélkül ez kicsit bosszantó, főleg, hogy ekkorra már 15x próbáltam az fél órás végigjátszást igénylő pályát.

AI: Ennél rosszabb, már nem is lehetett volna. Pl. ha az ellenség meghall a közelben egy lövést, odarohan ahol löttek, s ha közben meglát, szépen megy tovább, mert hisz a rutin csak arra szól, hogy oda kell futni.

És amit Dauby írt, az is igaz: vonulnak a katonácskák, szépen libasorban, Dragunovval leszedem az elsőt (nem is az utolsót), a többi pedig megy tovább. Ennyire megrázó azért ne legyen egy mesterséges intelligencia, kérem szépen...

Na mind1, felhúztam magam... El kell olvasni a cikket, oda leírtam minden pozitívumát és hibáját a programnak. Ami - értelemszerűen - teljesen szubjektív, mint minden kritika.

De a lényeg: kétszer is végignyomtam, úgyhogy tetszett, mert csodaszép, gyors, a lövés-kezelése fergeteges (vékonyabb falakon, palánkokon áthatolnak a nagyobb kaliberű lövedékek) és ráadásul izgalamas. Lehet, hogy ha lett volna benne savegame, senki se élvezte volna, hiszen végigjátszató lenne percek allatt...

Válasz erre

NEWMAN
#9 NEWMAN [14]
Az biztos hogy a Hitman nehezebb volt ,de itt szintén nem hiszem hogy van értelme az összehasonlításnak.
A Hitmannak életszaga van.
Mondhatni nem egy Stallone a fószer.
Egy sötét fickó sötét gondolatokkal.
Teljesen más érzés az ő bőrébe bújni,mint az ezredgyilkos IGI-gyerekébe...
De az IGI-pedig egy szinte filmszerű szupercsoport tagjaként menj aztán ölj stílus... huh
A Quakerek szerintem ha kipróbálnak mást , akkor az hamarabb próbálják ki az IGI-t.
A Hitmanben nem nagyok a pályák,de annál nagyobb dolgokat kell véghez vinni, az IGI-ban a pály nagysága egyenes arányban van a kinyírandó katonákkal.
Tehát nehézség ide-oda , mindkettő játéknak de különböző okok miatt megvan a "neheze"...

Válasz erre

Dauby
#8 Dauby [417]
Nem a nehézsége riasztott el, hiszen ennél vannak sokkal keményebb játékok, hanem a hibák. Ez azért remélem, vicc volt a részedröl!

Az újratermelödö katonákkal azon a pályán találkozhattatok, amikor a távvezetékeken kellett csúszkálni, miután azokat áramtalanítottátok. Na, ez a háromfös osztag pont az áramelosztó épülete melletti barakkból rohant ki szorgosan, ahányszor csak lelötted öket: ennek ellenére ezt a pályát még megcsináltam, aztán a következönél adtam fel, mert átnyergeltem a Hitman-re.

Apropó, ha már nehézséget említettél, azért a Hitman lényegesen nehezebb volt, mint IGI barátunk!

Válasz erre

Előzmény: Ghoost 2001.05.16. 18:17
HoriG
#7 HoriG [2557]
Nálam sem voltak újratermelődő ellenfelek, de ennek ellenére nagyon nehéznek találtam a játékot, volt olyan pálya amin napokat kűzdöttem, de a szenzációs hangulat mindig visszavonzott a képernyő elé. De mostmár végleg abbahagytam.

Sir, you're a confirmed newt!

Válasz erre

Ghoost
#6 Ghoost [11787]
Hát nekem még nem termelődtek újra a katonák és szeritenm nagyon jó a játék az már maga az illető próblémája ha neki túl nehéz a game.

Válasz erre

Dauby
#5 Dauby [417]
Izzasztott???
Inkább anyázásra késztetett, amikor konzekvensen átlött a falon, vagy nagyon-nagyon távolról halálpontosan kilött. Más esetekben pedig akár három-négy katona szaladt felém úgy tíz-tizenkét méterre tölem (de akadt közelebb is), fegyverrel a kézben, lövésre utaló legkisebb jel nélkül, ekkor agyaggalamb-lövészetet tarthattam pléhkatonákon. A legszebb pedig az 'újratermelödö katonák' nevet viselö bug volt: lelöttem a háromfös szakaszt, majd elfordulva kémleltem a terepet, amikor hátulról kiabálás, majd lövöldözés hangzott fel, ezeket is lelöttem, majd az egy szál házba menve körbenéztem, honnan is jöhettek, kiléptem az ajtón, megint bambultam minden irányba, egyszer csak az ajtó felcsapódott mögöttem és kampec; ez, azért elég durva volt.

...szóval én ezek miatt hagytam félbe, tényleg sajnálom, hogy nem vittem végig, de párszor besokalltam töle (igaz, hogy a Hitmantöl is, de ott felfedeztem valami pluszt, fantáziát láttam benne és azt végigküzdöttem).

Válasz erre

Előzmény: NEWMAN 2001.05.16. 09:15
NEWMAN
#4 NEWMAN [14]
Apropó Al...
Ennyire rossz lett volna?
Én azért nem így emlékszem,nem volt ez annyira rossz, azért néha izzasztott is az a buta Al,vagy nem?

Válasz erre

Dauby
#3 Dauby [417]
Ha jól emlékszem, akkor Chris a buta, ám néha annál meglepöbb AI-t, a bennhagyott bugokat és nem a gépigényt ostorozta...

Válasz erre

Előzmény: NEWMAN 2001.05.15. 07:08
Immoteph
#2 Immoteph [64]
Hy Newman

Teljesen igazad van!Egyáltalán nem a gépigény dönti el!Amúgy sem kell hozzá egy erőgép!!!!A játékról meg annyit, hogy király!

A pokolban uralkodni, vagy a mennyben szolgálni...

Válasz erre

NEWMAN
#1 NEWMAN [14]
EGY dolgot nem értettem.
Minden újság nagyon lefújta ezt a szerintem igenis nagyon jól játszható gamezt.
Szerintem nem a gépigény dönti el egy játékról hogy az jó-e vagy nem...VAGY NEM?

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.