Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Szabadságra megy Perzsia hercege [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Szabadságra megy Perzsia hercege
Egy ideig biztosan nem készül új rész a külső nézetes ügyességi-akció játékból.

3053 levél
Válasz 13.01.31. 13:14 #4
gregmerch
Azért is kár érte, mert a készítők nagyon durván feccöltek bele energiát abba, hogy minden platformra annak tulajdonságaihoz és technikai adottságaihoz mérten más változatot készítsenek el. A The Forgotten Sandsből pl. 4 különböző verzió készült: egy a vezető gépekre (Pc, PS3, XB360), egy Wii-re (ez a "Motion" alcímet kapta, legalábbis a verzió), egy PSP-re (ez volt a 2.5D) és egy DS-re (a "Touch" változat). Mindegyiknek saját sztorija, szereplői és játékmenete volt, ami marha jól használta ki az adott platform lehetőségeit. Számomra ez az odafigyelés iskolapéldája annak, hogy hogyan is kell(ene) egy programot átültetni a különböző platformokra, és nem csupán egyszerűen átírni a scriptet, és minden mást hagyni a fenébe. (Lsd. a sok-sok konzolosított Pc játék esetében, amik gyakorlatilag semmiféle változáson nem mentek át, csak felkerültek egy Windows kompatibilis lemezre.)
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
3053 levél
Válasz 13.01.31. 13:00 #3
gregmerch
Sajnos ez is benne van ...
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
8909 levél
Válasz 13.01.31. 12:59 #2
goodboy007
Szép megfogalmazása annak, hogy nem akarnak házon belüli konkurenciát maguknak.
3053 levél
Válasz 13.01.31. 12:14 #1
gregmerch
Nem jó hír . Az is igaz ugyanakkor, hogy bármennyire zseniális is volt a sorozat minden egyes része (nekem a sokak szerint félresikerült PoP 3D is tetszett; talán egyedül csak a 2008-as cell shader grafikás PoP volt kicsit kakukk tojás), ez az idő homokja irányvonal kezdett kifújni. Annak örülök ezért, hogy erről már nem rángatnak le több bőrt (főleg, hogy moziban is elsütötték már).

A másik fele a dolognak az, hogy az Assassin's Creed szépen-lassan átvette az uralmat a stílusban, és ezért főleg arra koncentrálnak a készítők. A Tomb Riderre kiváncsi leszek, mit fog tudni újítani a minimum harmadik reboottal, és van még egy-két másik hasonló széria is (pl. Uncharted, bár ez erősen tps orientált a platforming felett; Darksiders - főleg a II), no és néhány "magányos farkas" cím is (Enslaved, stb.), amik életben tartják a stílust.

Mindent összevetve sajnálom a dolgot, mert ez az egyik legkedvesebb játékstílusom, de támogatom a dolgot, hogy ne fulladjon unalomba és egyhangúságba minden idők egyik legnagyobb ilyen jellegű sorozata. És persze rendületlenül várom a folytatást!
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.