Tényleg hagyjuk egymást szerintem a jövőben kommentek terén.
Komolyan,van akivel nem jut az ember semerre.
ha meglátom a 77 ikont,görgetek tovább,és te is tedd ugyanezt.
vagy gyüjtögesd a HSZ-eidet, ami csak eléri végül a 700 at.
és még engem szóltak le,hogy erre gyúrok.
Soliddal egy naposak vagytok,de kettőtök annyit írogat,hogy attól már hányni van kedvem...
off
Fórum » Hozzászólások, megjegyzések
Készül a Metal Gear Rising 2? [hozzászólások]
Kapcsolódó tartalom: Készül a Metal Gear Rising 2?
A Taipei Game Show-n mutattak be egy videót, amelyben egy pillanatra felbukkant a játék logója.
"HSZ gyüjtögetés."
Hát úgy látom tényleg, se füle se farka az egésznek amit írsz. Nincs is igazán kedvem leírni miért, úgyis felesleges....
Hát úgy látom tényleg, se füle se farka az egésznek amit írsz. Nincs is igazán kedvem leírni miért, úgyis felesleges....
HSZ gyüjtögetés.
Vicceltem,de köszi a wikipédiás infókat,tudom hogy mennyi ferde szemű él a világon.
Az irónia olyan dolog,amit nehéz pontosan célba juttatni.
A cikk a KELETI PIAC-ról szólt nem kimondottan a japánokról.
És én is tisztában vagyok vele,hogy itthon még gyerekcipőben van ez a fajta játék,reklám és hír börze vagy SHOW.
Sem a megfelelő számú vásárlói piac,sem a kiépített üzleti háttér nincs meg hozzá.
De ne menjünk bele a gazdaságtanba,értem miről beszélsz.
Vicceltem,de köszi a wikipédiás infókat,tudom hogy mennyi ferde szemű él a világon.
Az irónia olyan dolog,amit nehéz pontosan célba juttatni.
A cikk a KELETI PIAC-ról szólt nem kimondottan a japánokról.
És én is tisztában vagyok vele,hogy itthon még gyerekcipőben van ez a fajta játék,reklám és hír börze vagy SHOW.
Sem a megfelelő számú vásárlói piac,sem a kiépített üzleti háttér nincs meg hozzá.
De ne menjünk bele a gazdaságtanba,értem miről beszélsz.
Hogy érted azt, hogy "nálunk van az összes"?
Kínai állampolgárból van több lakos Mo-n szerintem, mint japánból.
De akkor még egy kis továbbgondolás:
Tokió lakossága 13,4 millió. Nemzetünk fővárosáé 1,75 millió.
A játékfejlesztés iparát nálunk a kormány semmibe veszi, akik itthon fejlesztenek, ők is nemzetközi tőke alapján dolgoznak. Nálunk az az örömünnep, hogyha PlayIT Show összejön, annyiban ki is merül a hazai gamer kultúraesemény. Néhány éve (2012-ben) volt egy hazai játékfejlesztői konferencia (Game Developers Forum), de ennyi.
Egyszerűen hazánkban nincs meg az a fajta infrastruktúra és támogatottság, amivel versenyre kelhetnénk a japánokkal. Pont.
Kínai állampolgárból van több lakos Mo-n szerintem, mint japánból.
De akkor még egy kis továbbgondolás:
Tokió lakossága 13,4 millió. Nemzetünk fővárosáé 1,75 millió.
A játékfejlesztés iparát nálunk a kormány semmibe veszi, akik itthon fejlesztenek, ők is nemzetközi tőke alapján dolgoznak. Nálunk az az örömünnep, hogyha PlayIT Show összejön, annyiban ki is merül a hazai gamer kultúraesemény. Néhány éve (2012-ben) volt egy hazai játékfejlesztői konferencia (Game Developers Forum), de ennyi.
Egyszerűen hazánkban nincs meg az a fajta infrastruktúra és támogatottság, amivel versenyre kelhetnénk a japánokkal. Pont.
Nem vagyok rasszista,megértem hogy a sárgák felvásárlói piaca hozza a legtöbb játék-és kütyü pénzt Sony bácsinak.
De uram bocsá,ha már úgy is nálunk van az összes,miért nem Pesten rendezték meg a TGS-t.
BPGS néven...
De uram bocsá,ha már úgy is nálunk van az összes,miért nem Pesten rendezték meg a TGS-t.
BPGS néven...
Nem tudom, mostanság egyre ritkább, meg sokszor ugye ki sem derül.
Uhh, úgy már más a pite, ha a cutscene-k előre rendereltek, nem in-game tartalmúak (mondjuk a mai világban ilyesmi még előfordulhat ilyen hardver mellett?).
A gameplay és a cutscene közti különbségre gondoltam, pláne ha utóbbi nem engine-es, hanem "film".
Wiki szerint igencsak kanonikus, én se emlékszem tagadó nyilatkozatra Kojimától.
@thri77: Abszolút nem összetett dolog a lightning effektek színezését konfigurálhatóvá tenni, legalábbis bejáratott engine-knél (én Unityben dolgozok, ott könnyen megoldható ez a hatás, van olyan TwinPeaks Red Room sandboxom, ahol könnyen tehetem vérvörössé és "normális" árnyalássá a jelenetet egy szimpla konfigurációs osztályon keresztül).
@thri77: Abszolút nem összetett dolog a lightning effektek színezését konfigurálhatóvá tenni, legalábbis bejáratott engine-knél (én Unityben dolgozok, ott könnyen megoldható ez a hatás, van olyan TwinPeaks Red Room sandboxom, ahol könnyen tehetem vérvörössé és "normális" árnyalássá a jelenetet egy szimpla konfigurációs osztályon keresztül).
Történt amúgy más érdekesség is ott messze, keleten, de ez egyelőre ilyen nesze semmi, fogd meg jól típusú dolog továbbra is. Nem tudom mit bénáznak a Sonynál, illene E3-on elővenni, ha még vannak vele terveik.
Kár, hogy smafu, pedig az első része elég jó kis hns volt. Volt benne kihívás bőven, a bossfightok elég izzasztóak is voltak, eltudnék képzelni simán egy folytatást Meg ugye ezt nem szabad úgy kezelni mint MGS játékot, mert ennek a sztorija nem része az MGS kánonnak
Orderre: Jó hogy nem már fekete-fehér, nem elég hogy fekete csík van alul, felül 16:9-es TV-n. :/ Engem személy szerint idegesít ez a trend, használjanak már nyomorult színeket a játékokban. Ne legyen már minden barna. Azt hittem már túltették magukat ezen a trenden a tisztelt fejlesztők, erre tessék. Viszont ez azért szerintem attól kicsit összetettebb, hogy csak úgy kapcsolóval meg lehessen oldani.
Személy szerint nem bánom, hogy már cáfolták. Az MGR bár roppant szórakoztató lett, mint játék, azonban nekem van egy olyan vaskalapos berögződésem, hogy a Metal Gear-széria az maradjon csak Hideo Kojimánál, ő pedig most úgyis elfoglalt a két nagy projektjével (igaz, ebből az egyik pont az MGSV ).
Silent Hill is onnantól került vakvágányra, hogy nem házon belül fejlesztette a Konami (aztán most próbálják feltámasztani két húzónévvel - Kojimával és del Toroval).
Order-footage-re tipp: a játék történelmi korára vonatkozóan tudnék tippelni a filterre. Ha van egy kis sütnivalójuk a Ready At Dawn-nál, akkor ez az extra filter csak egy konfigurálható eleme lesz a játéknak, amolyan ínyencebbeknek.
Silent Hill is onnantól került vakvágányra, hogy nem házon belül fejlesztette a Konami (aztán most próbálják feltámasztani két húzónévvel - Kojimával és del Toroval).
Order-footage-re tipp: a játék történelmi korára vonatkozóan tudnék tippelni a filterre. Ha van egy kis sütnivalójuk a Ready At Dawn-nál, akkor ez az extra filter csak egy konfigurálható eleme lesz a játéknak, amolyan ínyencebbeknek.
MGS2-t már cáfolták is.
Viszont nem akarom már megint bántani az Ordert (de fogom , most tényleg én vagyok elvarázsolva, vagy rondább a nagy büszkén mutatott új footage, mint a régi? Miért jó ez a matt, barna filter rajta?
Viszont nem akarom már megint bántani az Ordert (de fogom , most tényleg én vagyok elvarázsolva, vagy rondább a nagy büszkén mutatott új footage, mint a régi? Miért jó ez a matt, barna filter rajta?
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Változatos pályák várnak a Commandos: Originsban
- 2. Spárta is benne lesz a Titan Quest II-ben
- 3. Jön a Ready Player Two filmadaptációja
- 4. Pacific Drive teszt – Festői apokalipszis
- 5. SpellForce: Conquest of Eo + Demon Scourge DLC teszt
Legfrissebb fórumtémák
- 17:07
- Helyzetjelentés [156865]
- 16:03
- Warhammer 40,000: Darktide [198]
- 01:25
- Fél perc sugárkövetés a Star Wars Outlawsból [hozzászólások] [2]
- 22:00
- HELLDIVERS 2 [105]
- 13:25
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43592]
- 09:01
- Pénzügyek - Hitelek, Befektetések, Tőzsde [92]
- 11:50
- Filmsarok - mit láttál mostanában? [43336]
- 22:43
- Jön a Ready Player Two filmadaptációja [hozzászólások] [1]
- 17:09
- Legendás EA-játékokkal bővült a Steam [hozzászólások] [8]
- 08:02
- Warhammer 40,000 [291]