Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Warhammer 40,000: Mechanicus

26358 levél
Válasz 22.05.23. 10:03 #15
Peace
Én az újrajátszást még jobban élveztem! Mindig másképp alakulnak dolgok és minden végigjátszásnál másba botlik bele az ember.
10932 levél
Válasz 22.05.23. 09:09 #14
MattMatthew
Nem tűnik hosszúnak, ha így már 3 pálya után 5% az ébrenlét... bár lehet, hogy nem kéne mindent is felkutatni, csak hát a tudás utáni vágy hajtja az embert Tech-Papokat....
Szóval gondolom majd a replay is érdekes lesz.
“I've seen enough heresy to know where this is going!”
26358 levél
Válasz 22.05.22. 21:58 #13
Peace
"...ami még nem tudom, hogy mekkora probléma lesz a jövőben." Ez benne az izgis! Csúcs játék, végigjátszottam másodjára is!
10932 levél
Válasz 22.05.22. 21:54 #12
MattMatthew
Ma megint lett egy kevés kogitációs pontom, szóval letoltam két küldetést. Elég zavaros még minden! Nem túl szájbarágós, annak ellenére, hogy a sok Magos folyamatosan pofázik (Magos Scaevola ftw).
Nem vágom még, hogy a szervitorokat hová lenne érdemes spawnolni. Meg xcom után fura, hogy mintha minden találna (amit nem fog fel a védelem), szóval csak a sebzések kiosztásával kell játszani, nincs akkora RNG.
Az sem világos, hogy milyen taktikát érdemes követni a sírokban. Egyszer rögtön a jó helyre mentem és utána nem tudtam már felfedezni a többi részt. Cserébe nem ébredeztek a hazaiak, ami még nem tudom, hogy mekkora probléma lesz a jövőben.
“I've seen enough heresy to know where this is going!”
26358 levél
Válasz 18.11.24. 12:37 #11
Peace
És a 23. küldetéssel véget is ért a játék. Nekem ez hihetetlenül tetszett!!!!!! Talán Chaos Gate óta nem volt ekkora élmény WH40K játékkal játszani! Minden telitalálat benne!!! A játékmenet, a fejlesztések, a felfedezés öröme, az egyre erősödő Cohort, a zenék, a fegyverhangok és az összes animáció! Általában este 9 vagy fél 10 felé már ragadnak le a szemeim, de itt több alkalommal is éjfél után keltem fel a géptől és hajnalban alig vártam, hogy visszaüljek. Rég élveztem ennyire játékot PC-n! Nagyon remélem, hogy lesz folytatás!!!!!!!!!!
26358 levél
Válasz 18.11.23. 08:53 #10
Peace
Jah az vicces, hogy a 12 küldetés után vettem észre, hogy bizonyos misszióknál van jobbra fenn választási lehetőség (eddig 2 félét láttam). Változóak a jutalmak a küldetés végén. Ezeket érdemes nézni, én ezt nem vettem észre a játék első felében.
26358 levél
Válasz 18.11.23. 08:45 #9
Peace
ÉS mégis van, ami miatt visszaültem a PC elé!!! Baromira tetszik a játék!!!! Annyira jól sikerült eltalálni a grim dark hangulatot, hogy az valami csúcs! a Cult Mechanicus csúcs! Behalok, amikor megy az eszmecsere a Magos-ok között! Ugye mindegyik külön személyiség, mindegyik a saját szempontjait tartja elsőrangú prioritásnak és ebbőn igen gyakran véleménykülönbségek és "szópárbajok" alakulnak ki, de olyan igazán mechanicus-osan. Eddig 13 küldetésen vagyok túl és 49%-os az ébredési folyamat. Kicsit parázok, hogy mi lesz 100%-on, de természetesen elkerülhetetlen a végső összecsapás! Még egy epic elhalálozás is játszhat szerintem akár, hogy bedarál minket a Necron horda....nah az lenne igazán WH40K-s!!! Iszonyat jó a balance! Jelenleg 4 tech-papom van és mindegyiket felfejlesztettem 10-es szintűre. Így már elég komoly képességekkel rendelkeznek és természetesen mindegyiknél legalább két távolsági fegyver van. Vannak köztük igen komolyak is! Plazma fegyver például, mely egyenes vonalban mindenkin keresztül hasít! Minden Tomb-ban továbbra is vacillál az ember, hogy megéri-e mindent felkutatni és esetlegesen értékes technikákra rátenni a mancsunkat, vagy célirányosan rohanni az utolsó összecsapás irányába. Minél többet időzünk lenn, annál nehezebb lesz a végső ütközet a küldetés végén és annál több százalékot ugrik az ébredés mutató. Úgyhogy nem árt mérlegelni minden esetben, mert lehet sokkal jobban járunk, ha levágunk egy kanyart és nem időzünk sokat. Arról nem is beszélve, hogy természetesen életerőt és CP-t is veszíthetünk egy-egy rossz döntésnek köszönhetően!

A Bulwark Studios nagyon kitett magáért!!! 821 felhasználó értékelése alapján jelenleg 91%-on áll a játék Steam-en! Hosszú-hosszú idő után végre egy WH40K játék, ami miatt nem kell magzatpózban a földön zokognia a rajongóknak! Well done!
26358 levél
Válasz 18.11.18. 15:18 #8
Peace
Ahhhh....nos az új Space Hulk Tactics-ot töröltem a ge*ibe, mert brutál tápos volt az ellen, felba**ott. Itt eddig nem volt vele probléma, de nagyon az elején vagyok, csak belenéztem. Majd RDR2 után állok neki komolyabban.
10725 levél
Válasz 18.11.18. 12:21 #7
davkar9
Duh, nyilván a játékmenetre gondoltam. XCOM-ot casualként is nagyon tudom élvezni. Space Hulkban viszont van steam szerint negyed órám, mert első körben úgy kicsináltak a gatyalopók, hogy csak pislogtam és kiléptem egy "köszönöm, ezt nem"-mel.

Settinggel értelemszerűen nincs gond. Nem vagyok a te rajongói szinteden, de szeretem én is az univerzumot és új címeknél ha nem egy újabb mobil portot vagy sakkjátékot jelentenek be azt azért felírom.
26358 levél
Válasz 18.11.18. 10:14 #6
Peace
Sehol. Röviden. Megérkezel a szektorba és elkezded felderíteni a terepet. Döntéseket kell hoznod viszonylag sűrűn, melyeknek következményei vannak. Viszont minél több időt töltesz lenn, annál nagyobb eséllyel ébredeznek a Necronok. Gondolom akkor jön a végjáték, amikor eléri a 100%-ot a mutató. Viszont hajt a kíváncsiság és kockázatot is vállalsz inkább a felderítéssel, mert fegyverekre és értékes tervrajzokra és fejlesztéshez szükséges pontokra lelhetsz. Az embereket fejlesztheted és felszerelheted. De persze jól meg kell fontolni, mert limitálva van, hogy mennyire tuningolhatod szét a tech adeptjeidet. Meg csak 3 gyors küldetésen vagyok túl. A harc hasonlít xcom-hoz persze, de egyedi elemeket tartalmaz. Nem elég csak akciópont egyes támadásokhoz, hanem CP-t kell farmolnod. Van olyan fegyver, aminek az elsütéséhez 3 CP kell és 4el indulsz. WH40K rajongóknak mindenképpen csemege! Más számára nem feltétlenül. A Mechanicus tagjainak eszmecseréjén is behalok, nagyon komoly szövegek repkednek!
10725 levél
Válasz 18.11.18. 09:13 #5
davkar9
Egy Space Hulk-XCOM EU/EW/2 skálán hol helyezkedik el?
26358 levél
Válasz 18.11.15. 22:05 #4
Peace
Nekem ez eddig baromira tetszik!!! Már az első kis egy perces intro is ritka hangulatos! Az orgonás kórusos zenék is szuper jók! Sokféle fejlesztési lehetőség és STC felfedezés. Szerintem én ezzel nagyon jól elleszek. Csak a tutorial küldetést csináltam végig gyorsan, amiben volt összesen 3 összecsapás, de eddig biztató.
26358 levél
Válasz 18.10.03. 23:01 #3
Peace
Warhammer 40K: Mechanicus is the first game to do justice to the fiction

Hangzatos dolgok...meglátjuk, hogy mennyi az igazságtartalom.
26358 levél
Válasz 18.03.27. 14:58 #2
Peace
Nah végignéztem becsülettel az egészet és itt bizony ritka szimpatikus dolgok hangzottak el és pofás a játék már most alpha stádiumban is!!! Külön tetszik, hogy 100%-ban a Mechanikumra koncentrál, nem jönnek be a képbe egyéb frakciók. Nem tudom, hogy elkészülnek-e év végére, ahogyan azt ígérik. De nem akkora tragédia, ha késnek, csak rendesen befejezett és letesztelt játékot adjanak ki a kezük közül. Fel is került Steam kívánságlistámra.
26358 levél
Válasz 18.03.27. 13:22 #1
Peace
Warhammer 40,000: Mechanicus - Gameplay and Developer Interview!

Ez eddig kimondottan hangulatos, akár még valami jó is kisülhet belőle! Nagyon ránk férne már egy korrekt hangulatú WH40K játék!!!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.