Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Metro Exodus – Mózes után Artyom is elvezeti népét az ígéret földjére? [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Metro Exodus – Mózes után Artyom is elvezeti népét az ígéret földjére?
Megérkezett a Metro sorozat eddigi leggrandiózusabb fejezete.

Metro Exodus

3765 levél
Válasz 19.02.14. 18:49 #25
gregmerch
A játék startjához közeledve kicsit "közlékenyebb" már a fotó mód, és az emblémát is immár bármelyik sarokba ki lehet rakni, de elsütő gombbal még nem találkoztam. És egyelőre a 21:9-es monitoromon a FullHD felbontást csak elmossa a program, nem levágja a képet. Remélem, ezeken javítanak...
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
212 levél
Válasz 19.02.14. 16:42 #24
Artyom
Jah, főleg hogy annak sikerült a "jó befejezés", aki a gyilkos komcsikat végig csak leütötte. Magyarán, szerintem senkinek, csak aki direkt úgy játszotta végig, hogy senkit nem öl meg, akármennyire is rászolgálna. Szóval ez a része átgondolatlanul össze lett csapva, szerintem a második rész a nyomába sem ér az elsőnek.
25513 levél
Válasz 19.02.14. 15:57 #23
Peace
Én azt nem tudtam hova tenni, hogy minek a kétféle befejezés, ha a folytatás úgyis csak az egyiket veszi figyelembe. Az első résznél is állítólag két befejezés volt, ott is csak az egyik számított a folytatás szempontjából. Na sebaj....elvileg éjfél előtt engedi már szedni a PS Store....kíváncsi vagyok nagyon!!!
212 levél
Válasz 19.02.14. 15:10 #22
Artyom
Mondjuk a második rész az botrány tényleg, éppen pár hete játszottam újra, hogy felfrissítsem hogy is ért véget, és arról szólt, hogy berakott egy pályára, ahol 15 komcsi volt, amikor rajtuk átvágtam magam, akkor jött a következő pálya ahol ismét 15 komcsi, aztán megint egy nagy kockapálya és megint és megint. Mindenféle fantázia nélkül, olyan volt mintha egy Call of Dutyban menetelnék előre. Mintha az 1. rész kreativitásért felelős csapatát kirúgták volna. Szóval remélem az Exodusban azért ezt is rendbe rakták.
212 levél
Válasz 19.02.14. 15:03 #21
Artyom
Az egy másik játék lett volna már. Vannak azok az FPS-ek, amikben nincsenek skillek, viszont a felszerelést hülyére lehet variálni. Ilyen lesz a Star Citizen is. Metróban ez is fapados volt, mivel az első részt utólag lebutították, a második rész meg egyszerűen kényelmetlen volt, mert a kötött játékmenet miatt az ember nem tudta hogyan fejlesszen, mer nem tudta hogyan lesz lőszer, meg hol is fog harcolni, két ugyanolyan fegyvert máshogyan fejleszteni meg a lőszer miatt volt béna. Pl. csináltam egy hangtompítós éjjellátó sorozatlövő pisztolyt, erre éppen olyan pályák jöttek ahol a felszínen harcoltunk, alig láttam az éjjellátóval, ráadásul nem volt pisztolylőszer és használhatatlanná vált. A Hellsinget szinte sehol nem lehetett használni a túlerőben lévő ellenség miatt, mert egyszerűen észrevettek és onnantól gépfegyveres harc. Állandóan beszoptam valamivel. Amikor tele voltam sörétes lőszerrel, akkor nem volt sörétes fegyverem, amikor pisztolyom volt, akkor nem volt lőszer hozzá, ésatöbbi. Szóval ha ezt az Exodusban rendbe rakták, és fejleszteni lehet az összes felszerelést, akkor nekem nem hiányoznak a skillek-perkek, stb. . Az Fallout.
3765 levél
Válasz 19.02.14. 13:33 #20
gregmerch
Régóta ezzel a nick-kel vagy fent, én már nem is lepődtem meg . Pont az általad is írtak miatt éreztem úgy, hogy bármennyire is látszik, hogy fejlesztették a játékmenetet, ami több dolog miatt indokolt is volt, azért abban bőven maradt még mit fejleszteni (skillek, perkök, xp szerzés stb.).
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
33315 levél
Válasz 19.02.14. 13:15 #19
szbszig
Igen, gondoltam, hogy lehet valami összefüggés.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
212 levél
Válasz 19.02.14. 13:13 #18
Artyom
Ez a Metro 2033 óta a nevem itt.
33315 levél
Válasz 19.02.14. 13:10 #17
szbszig
Azért elég vicces, ahogy ezzel a névvel kommentelgetsz ide.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
212 levél
Válasz 19.02.14. 12:50 #16
Artyom
És az órát is lehet!! MEGŐRÜLÖK.
212 levél
Válasz 19.02.14. 12:49 #15
Artyom
Gázmaszkot is lehet bővítgetni? De jó.
3765 levél
Válasz 19.02.14. 11:56 #14
gregmerch
Azért nagy csodát ne várj tőle, alapvetően ez még mindig egy cinematic shooter, még ha abból az egyik valaha készült legösszetettebb is.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
3765 levél
Válasz 19.02.14. 11:54 #13
gregmerch
Fegyvert, lőszert, másodlagos fegyvert, gázmaszkot mindenképpen, de van páncél menü is az asztaloknál - én nemigen babráltam a ruhámmal, csak a többivel, de attól még, úgy emlékszem, lehetőség valamilyen szinten lett volna rá.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
212 levél
Válasz 19.02.14. 11:52 #12
Artyom
Rákerestem, van egy alappáncél, és azt lehet bővíteni. Nekem ez tetszik. Jobb mint a 2. részben, amiben ránk aggattak egy vegyvédelmi hacukát, azt küzdjünk abban végig.
212 levél
Válasz 19.02.14. 11:49 #11
Artyom
Tehát akkor lehet páncélt fejleszteni/cserélni, vagy sem?
3765 levél
Válasz 19.02.14. 10:40 #10
gregmerch
Itt a workbenchek jelentik a fő fejlesztési irányt. Ahogy írtam, kicsit már közelít a játékmenet az RPG feelinghez, de nem sikerült még kiaknázniuk a fejlesztőknek azt, így van hova fejlődni ezen a téren.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
212 levél
Válasz 19.02.14. 09:35 #9
Artyom
Ja tényleg tényleg:

Páncélt lehet variálni? Nem láttam erre sajna videót, ezért valszeg nem, de azért reménykedem benne, hogy ezt a ziccert nem hagyták ki. Legalább olyan szinten, mint az 1. részben, hogy lehetett a játék közepén vásárolni inkább lopakodós, vagy inkább nyílt csatára tervezett páncélt.
212 levél
Válasz 19.02.14. 09:07 #8
Artyom
Köszi!
3765 levél
Válasz 19.02.14. 00:21 #7
gregmerch
De fotó módban abszolút totál el lehet tüntetni Artyom kezét és fegyverét, és még a játék emblémáját/címét is a jobb alsó sarokba lehet tenni, ha az ember egy jó kis háttérképre vágyik.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
3765 levél
Válasz 19.02.14. 00:16 #6
gregmerch
Igen, van holster gomb. A képek is többnyire így készültek .
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
212 levél
Válasz 19.02.14. 00:02 #5
Artyom
Apróság, de a fegyvert el tudja már tenni Artyom? Csak mert a második részben iszonyatosan zavart, hogy folyton a pisztolyt tartottam magam előtt, mert az volt a legkisebb fegyver, ami takarta a kilátást.
1996 levél
Válasz 19.02.13. 21:11 #4
warcat
Dobozos preorderem volt ami alól kirántották a talajt, bár a bejelentés utáni reggelre visszakaptam a pénzem, addigra levették Steamről, úgyhogy nem vásárolom meg ezek után, majd jövőre, 75% vagy feletti akcióban.
3765 levél
Válasz 19.02.13. 20:19 #3
gregmerch
Ééééés itt az új NVIDIA driver is hozzá (418.91).
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
3765 levél
Válasz 19.02.13. 19:56 #2
gregmerch
Ha előrendelted január végéig Steamen, akkor - úgy tudom - már töltheted is le, ellentétben az EGS-en megvásárolt példányokkal. De ha nem, csak az EGS akkor se tartson vissza, max. plusz egy kliens lesz telepítve a gépedre.
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
1996 levél
Válasz 19.02.13. 19:47 #1
warcat
Kár,hogy csak 2020. február 14-én jelenik majd meg, ez lett volna a februári játékom,preorderrel.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.