Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Ghost of Tsushima

4539 levél
Válasz 20.05.17. 18:09 #41
Juraviel.Ihuan.Bedvin
4539 levél
Válasz 20.05.17. 18:08 #40
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Shadowguard

Ezért írtam, hogy a növényfelszedés általában többféleképp van megoldva, többnyire nincs összeszedő animáció, bár érdekes megoldás lenne, hogy ilyen funkciókat ki-be lehetne kapcsolni. Voltak, akiket az RDR2 esetében a lootolás lassítása is zavart, nem viszont kifejezetten életszerűvé tette, hogy ki kellett nyitni a ládákat, szekrényajtókat, fiókokat, amit összeszedtél, azokat szó szerint Arthur leszedte a polcról, felszedte az asztalról, földről (talán a földön heverő fegyveréknél van egyedül egy gyorsabb váltás, de pl. a falra függesztette puskákat leszedik és megszemléli).

A térkép meg csak akkor zavar, ha nem túl tolakodó.
23863 levél
Válasz 20.05.17. 12:46 #39
Peace
Van aminek jól áll a 100+ óra játékidő. Ilyen mondjuk egy Divinity: Original Sin 2, ahol egyáltalán nem zavar. Sőt! De egy AC játékban ez egyszerűen nálam nem működik. Már hülyét kaptam az Odeyssey-től és egyszer félbe is hagytam pár hónapra, hogy erőt gyűjtsek a befejezéséhez. Drukkolok a Valhallának, hogy egy sokkal jobb játékélményt nyújtson minden szempontból, mint az előd!
2526 levél
Válasz 20.05.16. 22:29 #38
Shadowguard
Az Originsben a karakterektől tényleg falra másztam, de engem a sztori sosem érdekelt túlzottan az AC játékokban és a világ egyébként hangulatos volt. De az elején még a főküldetésnek is voltak jó részei, a Scarab (nem biztos, lehet más) kifejezetten jó volt és a vége még ütött is annak a szálnak. De még az első DLC is elment egynek, a másodikra ráuntam.
Odyssey-nél a világ nem tudott megfogni és egy szimpatikus vagy érdekes karaktert sem találtam eddig. Cserébe már annyira nagy a terület, hogy kb. a felénél a felfedezésre is ráuntam.
Jobban örülnék, ha kicsit alább adnák a következő részeknél.
Egyébként én nem örülnék annyira japán AC-nak A Sekiro és a Nioh nálam kimerítette a témát, már a Nioh kettőnél sem éreztem a videókat nézve, hogy ha jön PC-re akkor instabuy... De persze, jöjjön és cáfoljon rám.
Na igen, a PC hátránya, hogy én nem tudom eladni a lemezt Elvileg minden adott lenne benne, hogy élvezzem, de utoljára a GTA3 volt olyan Rockstar játék, amit huzamosabb ideig játszottam. Na majd ha egyszer látom jó akcióban. Western téma magában nem lenne kizáró tényező, a franciákat se szeretem, a forradalmukat se, de még a Unityt is élveztem

davkar9: Nem is kell forradalmi újítás. A játékmenettel nincs baj, csak tanuljanak meg kisebb világot csinálni, érdekesebb történettel és karakterekkel. A kevesebb néha több az AC-ra is igaz lenne. Mint a W3 és Skellige... Ha egy kicsivel nagyobb és több a kérdőjel lehet ott abbahagytam volna
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
10278 levél
Válasz 20.05.16. 13:29 #37
davkar9
Szusimama és AC japán gameplay szempontjából kb. ugyanaz a játék lesz. AC-nél újabb nagy "forradalmi" (Syndicate->Origin) fejlődésre még egy pár évig szerintem nem lehet számítani.
All me best mates are trees.
23863 levél
Válasz 20.05.16. 12:55 #36
Peace
"...em tudom ki a célcsoport." ÉN!

Aki a soulslike játékoktól ki tud menekülni a világból, de amúgy imádja a szamurájos témát! Ubi mindig valamin elhasal az AC játékokkal. Origins-ban szánalmasan gyenge volt a dramaturgia és a karakterektől is falra másztál. Történet se volt egy nagy durranás. Odyssey szintén gyenge történet és dögunalom véget nem érő felfedezés és repetitív farmolás. Valhallától sem remélek semmit, de hátha meglepnek majd! Kívánom, hogy így legyen! Ha GoT megbukik, akkor is bizonyíthat Ubi egy feudális japános AC-vel! Én lennék a legboldogabb, ha összehoznának valami kimondottan ütős játékot ezzel a témával! És persze GoT is csúnyán elhasalhat, ha nem lesz képes fenntartani az érdeklődést és a 10. alkalommal már a pokolba kívánod a rühes rókát és a szellő is már csak nyűgnek érződik, nem hangulatosnak. Ebből még bármi lehet. Én azért drukkolok neki.

Ha nem vagy a vadnyugat szerelmese, akkor nem kell erőltetni az RDR2-t szerintem. Mindenki bevallotta, hogy egyébként nem is szereti a western-t, aki minden szemétnek elmondta és inkább eladta a lemezt pár óra játék után. Én minden egyes másodpercét imádtam, lélegzetelállító játékélmény volt!
2526 levél
Válasz 20.05.16. 12:35 #35
Shadowguard
Nekem az a bajom ezzel, hogy nem tudom ki a célcsoport. Már azon felül, hogy én biztos nem, mert nem multiplatform.
Openworld játék van szebb is, jobb is*. Lehetne souls-like, mert ott csak a hangulat kell, de ugye elvileg pont nem az. A szamurájos téma meg... 21/22ben nyugodtan kijöhet az Ubi egy szamurájos AC-val is a vikinges után. Ha bukik a Tsushima akkor még mondhatják is, hoghy 'majd mi megmutatjuk", és az AC multiplatform. Tehát még ez sem egy jó érv.

Peace: Nioh jó játék pedig és a megengedőbb souls-ok közé tartozik (-DLC). A Sekiro... Na ott átestek a lovon. Vagy néha inkább a játékost rakták a ló alá

JIB:: A növényfelszedés meg hasonló animációkat én opcionálisra tenném. Ha valakit szórakoztat akkor legyen animáció, hajoljon le minden gazért, nyúzzon meg minden állatot, de én maradok az AC-féle lóról lootolom a gazt megoldásnál Valamelyik régebbi FC-ban (de lehet az egyik új TR volt) mintha lett volna animáció. Elsőre baromira tetszett, másodjára is, a huszadik alkalommal meg pokolra kívántam a kitalálóját.
Ugyan nem egészen openworld, de ha zavar a térkép akkor ajánlom a souls-like stílust Ott aztán nem kapsz térképet és néha úgy el lehet keveredni, hogy még visszatalálni sem egyszerű az utolsó biztonságos helyhez.
A története meg hiába jó, ha maga a játék egyébként nem az. Legfeljebb majd megnézek youtube-on egy végigjátszást belőle, ugyan mindegy biciklizés közben mi megy

* Ha lesz akcióban tényleg le kell csapnom az RDR2-re. Annyira isteníti mindenki, mindenhol, de én se videóban nem láttam a pluszt, se az előző Rockstar játékok (GTA-sorozat) nem tetszettek. Utóbbit kipróbáltam még demóban, aztán a helyét is beszántottam és besóztam Ebből meg ugye nincs demo Bár lehet sokat segítene, ha a vadnyugati téma nem hagyna hidegen (Bár ez sem egészen igaz, a Desperadost várom).
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
4539 levél
Válasz 20.05.15. 11:06 #34
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Hát igen, a Witcher 3 után éreztem ezt először, és most az RDR2 után (bár még van egy pár küldetés az epilógusban). Egyszerűen nincs semmi, ami a nyomukba érne.
1969 levél
Válasz 20.05.15. 10:54 #33
jawsika
Pontosan ez a baj az RDR2, meg Witcher, illetve GoW szintű gamekkel. Utána szarnak tűnik minden. Én úgy vagyok vele, hogy nagyon rá voltam pörögve, és a világ, meg az érzés miatt meg is fogom venni, de a növényfelszedés, meg a stancesdi nem adta. Valszeg az első pár napot megvárom, miket írnak. De még érzem mindig, hogy kell.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
4539 levél
Válasz 20.05.15. 10:35 #32
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Annyit tudnék felhozni a "hamar levághatok mindenkit" mellett maximum, hogy az AC-nál már átestek a ló túloldalára. Ha nyakon szúrsz valakit, meghal. Ha átlövöd a koponyáját nyíllal, de tényleg, mindegy milyen szintű, meghal.
10278 levél
Válasz 20.05.15. 10:31 #31
davkar9
Ide hallom ahogy az Ubinál kurvaanyáznak, amiért a vikingeket választották japán helyett ebben az évben. 21/22-ben így valami mással kell előállniuk.

Hangulat és a sztori megmentheti, de amúgy tényleg csak az n+1. ow játéknak tűnik (a szokásos időhúzós szarságokkal, mint pl a crafting...). A szél nekem is tetszett, de csak amiatt nem éri meg. Multiplatformként akcióban ránéznék, de system sellernek ez nagyon kevés.
All me best mates are trees.
4539 levél
Válasz 20.05.15. 10:05 #30
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Egyetértek a kritikai felhangokkal. Raistlin nagyon találó jelzőt, kifejezést használt: AC Japan. A Witcher 3 után még talán, talán elmenne, de egy RDR2 után (igen, ezeknek egy mércének kellene lennie ezek után) ...

- Amikor belelőtt éjszaka az emberekbe egy nyíllal, felugranak a levegőbe, majd huppannak egy nagyot. Ez tényleg béna. Nagyon.
- Két őr is áll valamilyen akadálynak állva és azt nézik. Egyik egy vaskosabb részen a hajó oldalánál, de ki sem lát, mit őriz? A másiknál a létra szuggerálása igen fontos feladat. Ettől még az AC-ben is katonásabban vannak és voltak elhelyezve az őrök.
- A növényfelszedés, hát, igen, a RDR2-ben legalább lehajolt a növényért és felszedte, és a világban villódzó növények is csak a vadász ösztön használata után világítottak egy darabig, de jó legyen, ha az AC-ben elfogadtam, legyen (remélem a Valhalla javít ezen).
- A térkép kapcsán is (részben) egyetértek, eszméletlen mód tetszett, hogy a legmagasabb beállítások mellett sem látszott "semmi" az RDR2 térképén, ha valamit a karakter érdekesnek talált, berajzolta, és ennyi, ha akartad megnézted, ha nem, nem - nem üvölti a játék ikonokkal, hogy ide még nem mentél el. Annyi pozitívumot tudok felhozni, hogy a szeles megoldás tetszik, mert az Odyssey-ben még Exploration módban sem tudtam kikapcsolni (vagy rájönni, hogy kell), hogy a célt jelölő sárga négyzet ne virítson a távolban a horizonton, pedig volt, hogy kinyomtam minden indikátort. Végül is az RDR2-n kívül szinte minden OW játék tömve van ikonokkal, szóval az ritka kivétel volt.
- Azért reméljük normál fokozaton a harc nem ennyi lesz az embereknek. Egy szamuráj párbajra hívása ne annyi legyen már, hogy egy gombot időben megnyomok és levágok többeket. A harcban kivégzett emberek letérdelnek, eldőlnek és ennyi.
- Felgyújtasz egy hajót. Majd az egész város ég, lokéjsönkomplít felirat megjelenik.

Játékmechanikai szempontból, ismerve az elődöket, ez alapján kicsit gyengének, jó indulattal középkategóriásnak tűnik. A története még fentebb emelheti.
23863 levél
Válasz 20.05.15. 08:35 #29
Peace
Nemsokára kiderül. Nekem nagy vágyam teljesül! Imádom a feudális japánt és a szamuráj témát, de mindig csak gusztustalan szopatós játékok jelentek meg ugye, Nioh meg Sekiro. Itt végre azt ígérik, hogy az atombéna casual-ok is érvényesülhetnek!
13288 levél
Válasz 20.05.15. 08:01 #28
McCl@ne
Ha így is van, az nem ebből a videóból derül ki. Totálisan rá voltam pörögve, de el kellett engednem, majd egy össznépi - kritikai! - hozsannázás után újra ránézek, de ez így kurva gyenge. A grafika okozta hangulat még csak-csak, bár ezt is eléggé darabosnak éreztem, de minden más kurva gyenge. Egygombos harcrendszer, több ellenfélnél a többiek szépen kivárnak. Hajós jelenet borzalmasan gyenge, a felriadt kikötői tábor szépen megfeledkezik emberünkről, a csávó álldogál a hajón, arccal a falnak, háttal a világnak, hogy könnyen le lehessen bökni. A világ üresnek tűnik, hiányzik a RDR2 aprólékossága, amitől sosem éreztem semmit sivárnak, ahogy Arthur lehajolt a növényekhez és kézzel szedte fel őket. Ez a fajta "lassúság" nagyon jól állna ennek a játéknak is, helyette rohanok, mint az AC-ben, és a lóval elhaladva a növény mellett hopp, +5 bambusz. Kiábrándító, egy Witcher 3-ban is ízlésesebben volt ez megoldva.

Aztán ott van a stílus: a betűtípusok, térképek. Megint hozzunk fel egy AC vs. RDR2 szembe állítást. Előbbinél épp nem Times New Roman-nal vannak kiírva elénk a dolgok, egy GPS hangulatú térképpel megtámogatva, míg a RDR2-ben Arthur rajzolgatja fel a hódot, meg egy kérdőjel is úgy van odafestve, ha van. Vagy ha már szamurájok, ott a Shogun 2: Total War: gyönyörű játék ilyen szempontból, a legutolsó menüből is több hangulat árad, mint itt a teljes koncepcióból.

Nagyon sajnálom, de ezek tények, ettől még lehet várni, meg előre eldönteni, hogy "Jó lesz", de szerintem ez egyáltalán nem ennyire egyértelmű.
Respect is not given. It's taken.
23863 levél
Válasz 20.05.15. 07:59 #27
Peace
Az engem se, az nekem a TLoU 2. Ez csak szimplán kell megjelenéskor, mert ritka jó móka lesz! Szétaprítok mindenkit!!! Még a rókát is!
33455 levél
Válasz 20.05.15. 07:51 #26
Creativ3Form
Én is így állok hozzá, mert maga a szamurájos téma nagyon érdekel, csak valahogy nem kapott el eme 18 perc után az "azonnalakaromadidederögtönmiértnincsmárit?!?!" érzés.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
23863 levél
Válasz 20.05.15. 07:27 #25
Peace
3744 levél
Válasz 20.05.15. 07:04 #24
Raistlin666
Én így nekem teljesen érdektelen. AC: JAPAN és még csak grafikailag se hidalsz le tőle. De nem is az utóbbi hanem az ezerszer látott mechanikák amik unalmasak már.

Ugyanez a PS5 Unreal videó nálam. Az még g*cire szép is, de még mindig ott tartunk hogy a sziklán felmászni egyetlen helyen lehet ami a hülyéknek még fel is van festve...
33455 levél
Válasz 20.05.14. 22:38 #23
Creativ3Form
Gameplay

Hát nem tudom, én ettől nem estem hanyatt. Szimpla not bad kategóriának tűnik, amivel remekül elleszel, amíg tart, de semmi kiemelkedő élmányt nem fog nyújtani. Persze ne legyen igazam, de a pár évvel ezelőtti bejelentés után, én picit nagyobb durranásra számítottam, mint amit itt látok.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
23863 levél
Válasz 20.04.28. 07:55 #22
Peace
Gondolom csak a TLOU 2 nem tervezett előrehozása miatt van ez. Nem akarják, hogy ugyanabban a hónapban jelenjen meg két nagy cím. Ha a TLOU kiadása is csak tűzoltás, akkor érthető. Gondolom a kiszivárgott videók miatt még akár májusban is szívesen kiadta volna a Sony, de lehet nem volt pofájuk visszatenni a store-ba az eredeti májusi dátummal...na sebaj. Legyen rendben mindkét játék, az a lényeg!!!
1969 levél
Válasz 20.04.27. 23:03 #21
jawsika
Jajj... rosszul indul.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
23863 levél
Válasz 20.04.27. 21:33 #20
Peace
Halasztva júli 17-re.
23863 levél
Válasz 20.03.05. 18:40 #19
Peace
3679 levél
Válasz 19.12.14. 20:43 #18
gregmerch
Igaz, sry! Részemről ennyi volt. A GoT pedig nálam nagyon "várós" cím!
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
23863 levél
Válasz 19.12.14. 19:41 #17
Peace
Nagyon elkanyarodtunk a témától.
3679 levél
Válasz 19.12.14. 18:04 #16
gregmerch
Néhány idézet a TR wiki oldaláról (egyébként ‘96-os, bocs a tévedésért):

“ The game received critical acclaim, with some critics declaring it as one of the greatest video games ever made.”

“ A three-dimensional action-adventure like Tomb Raider was unprecedented at the time, and the development team struggled to find a way to make Toby Gard's vision for the game work on contemporary hardware, in particular getting the player character to interact with freeform environments.”

Szóval kb. ennyire volt jelentéktelen és tömegjáték az eredeti Tomb Raider.

A PoP az igencsak feledhető Prince of Persia 3D 1999-es kiadásáig nem lépett ki a 2D-ből. Nem ismerek a TR előttről 3D-s akciójátékot, ha volt sem volt hatalmas durranás.

Ha valami korszakalkotó, természetesen nem kell csettintésre az eszedbe jutnia, de azért illik, és be is szokott ugrani - főleg, ha az adott területen dolgozol.

A CoD-okat anno épp elegen hasonlították a MOH sorozathoz, de míg az utóbbi egy ideje nem hallat magáról, az utóbbit ismerik ma szélesebb körben. Akkor már inkább a BF-hez kellene és/vagy lehetne.

Egy adott játék “egyénisége” igen összetett, az számos faktortól függ, amelyek között sok a szubjektív. Ma már nagyon ritka a teljesen újszerű játémenet, de ettől még akad számos egyedi és szuper atmoszférával rendelkező jatek szerencsére. Jótól tanulni és kölcsönözni pedig nem szégyen, sőt!

Részemről lezárom ezt a témát, mert, hogy egy klasszikust idézzek “öreg vagyok én már ehhez”...

"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
75 levél
Válasz 19.12.14. 17:22 #15
Archanelion
Számomra elég volt csak visszaemlékezni azoknak az időknek a játékaira. Rengeteg ilyen volt. Nyilván a Tomb Raider fent maradt a víz felszínén, mert azóta is képbe van.
4317 levél
Válasz 19.12.14. 17:19 #14
Sucee
Hát ha épp az igazadat próbálnád alátámasztani, akkor nem ártana. A köv. kommentedhez meg inkább nem is fűzök semmit.
75 levél
Válasz 19.12.14. 17:09 #13
Archanelion
De ha már itt tartunk, a Prince Of Persia-k nagyon is beleillenek a képbe. Az, hogy nincs pisztolyod és nem TPS nézetű, az már más tészta. Az említett játékok között is akkora a különbség, hogy akkor ennyi erővel ezt is semlegesíthetjük...

És én a 90-es évekbeli POP-okra gondoltam nyilván, nem a PS2-es-ekre
75 levél
Válasz 19.12.14. 17:06 #12
Archanelion
Szóval ami korszakalkotó, annak azonnal csettintésre eszedbe kell jutnia Értem.
4317 levél
Válasz 19.12.14. 17:05 #11
Sucee
"Szerintem ha nagyon erősen töröm a fejemet, biztosan eszembe is jutna pár ilyen."

Biztos nagyon korszakalkotó lehet, ha nagyon erősen kell törni rajta a fejed.
75 levél
Válasz 19.12.14. 17:01 #10
Archanelion
Pedig volt már a Tomb Raider előtt is játék, ami olyan volt mint a Tomb Raider, csak nem csajjal rohangáltál és lövöldöztél.
Szerintem ha nagyon erősen töröm a fejemet, biztosan eszembe is jutna pár ilyen.

Számomra azért jött le megbélyegzőnek, mert párosítottad más játékokkal a kifejezés használatával, így nem adtad meg neki az egyéniséget.
"Ez azért lehet így, mert kb. ezen sorozatok és játékok legjellemzőbb elemeit tartalmazza."
Elég sok olyen játék van, ami nagyon sok jellemzőben stimmel más játékokkal... Szerintem felesleges bármelyikről is ilyet állítani, mert ha nagyon akarja az ember, az ősidőkig visszavezetve, bármire képes visszavezetni ezeket.
Például a COD-okat miért nem Medal Of Honorozza senki? Azért, mert a MOHA már tönkre ment? (itt gondolkodtam 30 másodpercet és inkább nem sorolom )
3679 levél
Válasz 19.12.14. 16:38 #9
gregmerch
Na bocsi, de a TR-t nem korszakalkotónak nevezni elég merész! `95-ben konkrétan stílust teremtett.

Amúgy baromira nem kell mindennek tetszenie, amit leírok, ezzel semmi baj nincs! De azt konkréran hol olvastad, hogy megbélyegeztem egy játékot? Oké, másik csúcs szériák címeiből kreált, szerinted/néhányotok szerint erőltetett szóösszetétellel jellemeztem. Ez azért lehet így, mert kb. ezen sorozatok és játékok legjellemzőbb elemeit tartalmazza. Ez mióta megbélyegzés? Vagy hol jelenti bármi, amit ezekkel ki akartam fejezni, hogy az adott játék rossz lenne? A SWJ:FO konkrétan nálam az év egyik legjobb játéka, még akkor is, ha konzolon rosszul optimalizált, tele van bugokkal, kicsit túlgondolt a vezérlése és kb. a sztorin kívül annyi újdonságot tartalmaz, mint bármelyik előadó "best of" albuma! Ezt írtam az ismertetőben is, hogy iszonyat jó játék!

Just for the record!
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
75 levél
Válasz 19.12.14. 14:29 #8
Archanelion
Esküszöm, pont ugyanerre gondoltam amit te írtál most, csak nem mertem szóvá tenni
Én sem szeretem, főleg mert nem sok logikát látok benne. Ezt a kifejezést általában nagy hírű játékok címeivel szokták kombinálni.

Pl a "Tombcharted" ugye a Tomb Raider-ekre és az Uncharted-ekre utal. Ez a két játék pedig lehet, hogy híres, de egyáltalán nem volt semmiben sem korszakalkotó. Akkor miért ezekből lett kreálva a szó? Ja, a hype már megint... Na meg ezek a kifejezések úgy próbálják beállítani a játékokat, mintha mindennek korszakalkotónak kéne lennie. Azért, mert voltak egy játék előtt hasonló játékok, attól még a szóban forgó játék jó lehet... És felesleges megbélyegezni ilyenekkel.
3063 levél
Válasz 19.12.13. 13:20 #7
RAI*DEN
A hideg futkos a hátamon ezektől a hülye mozaikszavaktól. Már akkor is tikkel a szemem mikor olyanokat olvasok, hogy "Tombcharted" és társai. Egyszerűen rémgagyi ilyen kifejezésekkel dobálózni, vagy csak engem zavar ez?
33455 levél
Válasz 19.12.13. 10:15 #5
Creativ3Form
Azt amúgy honnan tudni, hogy ez pl. nem egy Souls játék lesz? Nyilatkozták valahol? Mert ha igen, akkor engem is nagyon érdekel, de ha olyan lesz, mint a Sekiro, akkor 100%, hogy kihagyom.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
23863 levél
Válasz 19.12.13. 09:23 #4
Peace
Nem lesz kihívója, nem RPG lesz valószínűleg, hanem egy akciójáték. Én nem hinném ,hogy openworld lesz, gondolom vezetett pályatervezés. Évszakok váltakoznak majd meg tájegységek, de szerintem behatárolt lesz a mozgási terület. Az meg elképesztő, hogy ezt megjeleníti majd a jó kis PS4! Nagyon rá vagyok pörögve!!! Sekiro és Nioh nem az én világom, nem szeretnék agyvérzést kapni a kikapcsolódásom alatt. Úgyhogy talán végre egy nekem való szamurájos játék!!!
3679 levél
Válasz 19.12.13. 08:42 #3
gregmerch
Full "TombWitcher's Creed" a látottak alapján, de nagyon bejön!
"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/
75 levél
Válasz 19.12.13. 08:25 #2
Archanelion
Kiváló játéknak tűnik. Vajon a sokak által szeretett Witcher 2-3 kihívója tud lenni? Annyira sokat nem tudok a játékról. Openworld lesz, teli küldetésekkel, mellékküldetések mellékküldetéseivel, rengeteg tennivalóval? Ahogy elnézem, technológiailag brutál módon ott van a szeren.... Ez már next-gen öcsém.
23863 levél
Válasz 19.12.13. 06:12 #1
Peace
Befutott az új előzetes, nyáron érkezhet a játék!!! Iszonyatosan várom!!!!!!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.