Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Sehol sem tart a Squadron 42 fejlesztése [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Sehol sem tart a Squadron 42 fejlesztése
A Star Citizenhez hasonlóan talán ez a játék sem kerül ki soha a fejlesztők kezei közül.

Squadron 42

Squadron 42
A legutóbbi Squadron 42 cikkek, hírek
4256 levél
Válasz 21.01.02. 16:33 #37
Madrac
Végigolvastam az eddigi beszélgetést és jól szórakoztam rajta, mintha egy vallási fanatikus próbálná meggyőzni a felvilágosult társaságot arról, hogy kézrátétellel tud gyógyítani.

Én már akkor azt mondtam, hogy ebből nem lesz semmi, mikor láttam, hogy írják ki az újabb és újabb stretch gólokat az elején. Akkora fokú naivitásról árulkodott, mint mikor 12 évesek állnak neki az epic RPG-jüknek.
Quoth the raven, `Nevermore.'
24964 levél
Válasz 21.01.02. 15:07 #36
Peace
Nem tudom, mert egyik sem érdekel. Csak a Squadron 42!!!
204 levél
Válasz 21.01.02. 12:06 #35
Phaser
Én csak annyit szeretnék kérdezni, hogy mi van a Star Citizenben amit az Elite Dangerous nem tud? Az Odyssey-vel azt hiszem megvan benne minden ami a Citizenben. Söt annál jóval több. És ez egy kész játék nem igéret.
Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.
10519 levél
Válasz 21.01.02. 11:49 #34
davkar9
Alig egy hónapja "bukott el" a CDPR, de hát minek is tanulna ebből a játékos-fogyasztó? Ugrás a következő címhez, robogjon csak tovább vakon a hype gépezet!
5400 levél
Válasz 21.01.02. 11:46 #33
Pras
"Inkább kurvára tegyétek össze a kezeteket, hogy csinálják ezt a játékot, mert itt olyasmit valósítanak meg, amit egy kiadó se vállalna be, ez a játék nem készülhetne el normális esetben, mert túlságosan újszerű, grandiózus, óriási pénzekbe kerül, senki nem vállalná be a fejlesztését. Még mittudomén 20 évig nem fog kijönni egy ehhez hasonló játék, ezt szerintem így kell nézni. Mert nem fog. 8-10 év a fejlesztési idő, és nem hallunk arról, hogy akár nyomokban is hasonló készülhetne. Ha most kezdené egy csapat, még 10 év. De ilyesmibe nem vág bele senki, rövidülnie kell a fejlesztési időnek, hogy ezt megtegyék, ahhoz pedig valami technológiai ugrás kellene. Szóval ezt a játékot kvázi ajándékba kapja a mi generációnk."


Nekem nincs lovam ebben a versenyben sem pro, sem kontra, csak úgy szórakozásból olvasom a diszkussziót, de ez azért már öliggé rohadtul meredek, meg kell hagynom.
3929 levél
Válasz 21.01.02. 10:45 #32
Raistlin666
"Szóval ezt a játékot kvázi ajándékba kapja a mi generációnk."

Az 50 éves házassági évfordulómra ezt tervezem kérni...addigra kijöjjön ám!
211 levél
Válasz 21.01.02. 10:38 #31
Artyom
Évek óta nincs igérgetés, az nagyjából a koncepcióváltással együtt abba is hagyták. Volt egy kezdeti terv, amikor azt se tudták mennyi pénzük lesz, és a jóval kevesebb pénzből sokkal egyszerűbb játékot akartak csinálni. A 100 naprendszert azt valami 5 millió dolláros célra igérték be. Tehát most gondolhatod, hogy ha ennyi pénzből akartak megcsinálni ennyi galaxist, akkor az mennyire lett volna kidolgozva. Aztán amikor sok pénz gyűlt össze, akkor nem az történt, hogy csináltak egy Elite-klón játékot 2-3 év alatt, a többi pénzzel meg elfutottak, hanem úgy döntöttek, hogy emelik a tétet, újradizájnolják az űrhajókat, megcsinálják a belsejüket is sokkal részletesebben, megcsinálják a bolygókat,, városokat csinálnak, és amolyan SIM City jelleggel kidgolozzák, hogy a gamer úgy érezze magát, mintha egy párhuzamos valóságba tévedt volna, és a gamer segge alá raknak egy működő világot, amiben mint egy ottani polgárnak, meg kell élnie valahogy. De ezt olyan részletességig, hogy pl. FPS módban egér görgővel változtatod a lépéseid sebességét, lehasalhatsz, hátadra feküdhetsz, leülhetsz bárhová, jobban ki van dolgoza csak ez a rész, mint kb. bármilyen játékban. Cyberpunkkal összevetve, amiben csinálnak egy működő várost, de ha bemész egy szórakozóhelyre, nem tudsz sehova leülni. Nem tudsz sétálni benne, csak kocogsz vagy rohansz. Nem tudsz lehasalni benne. Most csak pár példa arra, hogy egy szintén sok éve készülő játékból milyen alapvető dolgokat hagytak ki irányítás szinten, míg a Star Citizenben ez teljesen alap. Sok ilyen dolgot lehetne sorolni. Az űrhajókat teljesen megcsinálják beleülről. Hol láttatok ti olyan játékot, amiben 150 méteres űrhajókat megcsináltak volna teljes részletességgel? Talán a Silent Hunter valahanyadik részéhez tudnám hasonlítani, amiben megcsináltak egy 50 méteres VII C. tengeralattjáról belülről. Itt viszont minden hajót megcsinálnak, akkor is ha több száz méteres, több szintes. Hol van ehhez a koncepcióhoz képest bármely más játék? A Mass Effectben csináltak egy hajót belülről, de minden csak szimbolikus volt, és nem vezethetted. Itt meg azon dolgoznak, hogy telepakolják a hajót olyan alrendszerekkel, amik meghibásodhatnak, és amiket javítani kell. Hol van ilyen játék még egy? Ugyan már. Inkább kurvára tegyétek össze a kezeteket, hogy csinálják ezt a játékot, mert itt olyasmit valósítanak meg, amit egy kiadó se vállalna be, ez a játék nem készülhetne el normális esetben, mert túlságosan újszerű, grandiózus, óriási pénzekbe kerül, senki nem vállalná be a fejlesztését. Még mittudomén 20 évig nem fog kijönni egy ehhez hasonló játék, ezt szerintem így kell nézni. Mert nem fog. 8-10 év a fejlesztési idő, és nem hallunk arról, hogy akár nyomokban is hasonló készülhetne. Ha most kezdené egy csapat, még 10 év. De ilyesmibe nem vág bele senki, rövidülnie kell a fejlesztési időnek, hogy ezt megtegyék, ahhoz pedig valami technológiai ugrás kellene. Szóval ezt a játékot kvázi ajándékba kapja a mi generációnk.
211 levél
Válasz 21.01.02. 10:00 #30
Artyom
Sityi, a roadmap az nem egy írásba adott igéret. Azt mutatják meg benne, hogy hol tart a fejlesztés kilóra, és hogy mik a következő lépések. Tehát a roadmap a következő év ütemterve. Az ígéret maximum az, hogy ez vagy az a dolog végül benne lesz-e a játékban. És még az igéret is változhat, mert hiszen sok minden befolyásolhatja, hogy végül mi kerül be, és mi marad ki a játékból.

Nem tudom mi a hiszti tárgya. Ha beleinvesztáltál a játékba, és nem tetszik, akkor visszakéred a pénzedet. Ha nem vetted meg, akkor meg milyen alapon csinálod a fesztivált? Kész lesz, amikor kész lesz, neked ezzel semmi dolgod nincs a továbbiakban.
2057 levél
Válasz 21.01.01. 23:20 #29
GeryG
De hát te magad mondtad: ez egy igazi aranybánya... hülye lennék nem leírni, hogy az egész projekt egy nagy humbug, hisz erre kattintasz, ettől dől a lé... szerinted.
1977 levél
Válasz 21.01.01. 23:03 #28
warcat
Az a probléma ezzel, hogy nincs semmi új, vagy saját infó, vagy akár konkrétum.Ez több hónapos hír, hogy sehol az SQ42,mindezt úgy tudom, hogy csak pár hetente átfutom a beszélgetést mik voltak a hírek,témák egy másik fórumon.
Ismerjük a sokszor kiáltok farkast végeredményét.

Évente-félévente meg van ismételve, hogy mostmár biztos mindjárt bedől, vége van és ennyi, ez a problémám.
1568 levél
Válasz 21.01.01. 21:50 #27
Sityi
Kit érdekel, hogy te foglalkozol-e a Squadron 42-vel? Bocsi, nyers volt, de próbálok arra rámutatni, hogy az általad annyira átláthatónak mondott fejlesztéssel valahogy nekem nem nagyon fér össze az, hogy a főmufti egyszercsak dob mindent, amit írásba adott, és elintézi annyival, hogy majd ha kész lesz, jelentkezünk vele. Addig meg képzeljük azt, hogy ez egy karácsonyi meglepetés, csak lövésünk sem lehet róla, mire is számítsunk, mert akkor nem üt akkorát. Ezt Roberts írta, nem én. És ezek után ne érezze magát senki se úgy, hogy hülyének van nézve?
https://www.mixcloud.com/Sityi/
2057 levél
Válasz 21.01.01. 21:04 #26
GeryG
Cuki vagy, ahogy így próbálsz velem személyeskedni, de akkor legyünk pontosak: GeryG, nem Gery.

Szerkesztve:
Írtam ide pár gondolatot a játékkal kapcsolatban, de egy picit átgondoltam. Nem az a dolgom, hogy a fórumon beleálljak egy ilyen vitába. A rossz hírem az, hogy a jövőben is fogok írni Star Citizen híreket, és a jövőben is azt fogom leírni, amiről a szaksajtóban máshol is beszélnek. Semmi köze ennek az én "szűrőmhöz".
3172 levél
Válasz 21.01.01. 20:08 #25
Herr Hauptmann
A naprendszerek csak igen apró része az egész listának. Arra akartam rávilágítani vele, hogy baromi módon túlvállalták magukat. Úgy folyt a pénz befele, mintha a Hoover gát szakadt volna át, jöttek a hangzatos szavak, hogy akkor ez is lesz, az is lesz, még több pénz, még több fícsör, még több pénz... Csak épp nem volt meg mögötte a valós kapacitás, hogy mindezt implementálni is tudják a belőtt dátumokra. Vagy úgy egyáltalán bekerül. Úgy potyogtak ki bejelentett dolgok a kosárból (amikért nem mellesleg az emberek fizettek), mint egész nemesi családok a GoT két évada között. És nem látom, hogy mikor tudnák utolérni magukat. A bevételek meg bizony csökkennek, már nem tudnak hónapról hónapra annyi backert bevonzani, mint akkor. Egy ilyen szoftverfejlesztő stúdió fenntartása meg bizony őrült tempóban zabálja a dollárokat napról-napra. Nagyon pesszimista vagyok a játék ügyében, pedig sok éve várom már, hogy berakhassam a végterméket a kasszába pl. Steamen.
Kedves Tsülögg! Te hüjje ló akki vagggy! Ez a nő I. vesz-Éjjes bosszorgány. Netuddkki.
211 levél
Válasz 21.01.01. 19:19 #24
Artyom
Engem ezzel a prezentációval győztek meg amúgy. Akkoriban az is kérdés volt, hogy egyáltalán bolygót képesek-e csinálni, mert azt se láttunk tőlük. Olyat hogy város, nyomokban sem láttunk tőlük. Teljesen kérdés volt, hogy egyáltalán mi fog elkészülni. És akkor előrukkoltak ezzel. Azóta mi is repkedünk a város fölött, teljesen megszokott a látványa. Sokat szépült is egyébként ehhez képest. De akkoriban ez döbbenetes volt. Szerintem ott játéktörténelem íródott, mert ilyet még sehol nem lehetett látni előtte.

http://www.youtube.com/watch?v=xendWYyG23k&t=2m56s
4888 levél
Válasz 21.01.01. 19:11 #23
subject17
Említik a cikkben, hogy mennyi maradt, és hogy mivel szedtek még pénzt, de mindegy, ez már így is eggyel több komment, mint amennyit ez az egész érdemel. Viszlát öt év múlva, biztos tuti béta állapotú projekt lesz addigra.
211 levél
Válasz 21.01.01. 19:08 #22
Artyom
Ha felélik a fejlesztési pénzeket, akkor vége a projectnek, ezt ugye érezzük. A másfél éves cikk szerint felélték a pénz nagy részét, ehhez képest folyik a fejlesztés, és 2021-ben sem terveznek leállni. Tehát akkor valahol sántít a történet.

Hauptmann, a kevesebb néha több. Amikor a legelején például beígérték a 100 naprendszert, akkor szó nem volt fullra bejárható bolygókról, szó nem volt légköri repülésről. Valami olyasmi volt a terv, hogy bolygónként lesz 2-3 leszállási övezet, és oda csinálnak egy kis mászkálnivalót. Ha egyáltalán. Légköri repülés meg nem lesz. Ez még akkor volt, amikor még az Elite ugye el sem készült, tehát még nyoma se volt olyan grandiózus igényeknek, hogy kompletten megcsinált bolygók. Asszem az Elite is úgy jött ki, hogy nem lehetett leszállni a bolygókra. Tehát akkoriban nagyon nem volt evidens, hogy majd saját gravitációjú, légkörű bolygók fölött fogunk ügyeskedni. A játék valami olyasmi lett volna, mint az Elite a kezdeti fázisban, csak lettek volna belülről teljesen felépített szépen kidolgozott űrhajók, és fps mászkálás. Na most ehhez képest most már bolygókat meg nagyvárosokat gyártanak le. Akkora a tér, hogy nincs is igény arra, hogy nagyobb legyen, mert így is van olyan bolygó meg hold amin nem is jártam. Ha találok magamnak egy bevált terepet, mondjuk egy bolygót és a holdjait, ahol tudok kereskedni-bányászni, már nem is megyek arrébb. Na most ehhez képest lesz több naprendszer, de ahhoz hogy azokat gyorsabban fel tudják húzni, meg kell csinálniuk a tesztnaprendszert, ami a jelenlegi, és ami szinte készen van.
Na és most ez csak egy példa volt, hogy 100 papundekli naprendszer helyett miért csinálnak egy darabot jelenleg, de azt alaposan.
3172 levél
Válasz 21.01.01. 17:08 #21
Herr Hauptmann
Ez egy 2016-os gyűjtés arról, hogy akkor mi nem valósult meg a beígértekből időre. Elég masszív.
Kedves Tsülögg! Te hüjje ló akki vagggy! Ez a nő I. vesz-Éjjes bosszorgány. Netuddkki.
4888 levél
Válasz 21.01.01. 17:01 #20
subject17
Tessék, random google keresés, itt van pl. egy régi cikk, de nem pontosan ez volt, amit olvastam anno, és amire visszautaltam. Igen, ez is egy 3rd party portál, de nem fogok ide-oda ugrálni a cikkek és források között, mert tbh leszarom, és nevetségesnek tartom, hogy ennyi idő és ennyi pénz után még bárki támogatja ezt. Látványos mismanagement és hozzá nem értés, hát jó étvágyat hozzá. Vegyél pár ezerdolláros ingame hajót is!
211 levél
Válasz 21.01.01. 16:37 #19
Artyom
Sityi, a Squadron 42 párhuzamosan fut a homokozóval, és a homokozós verzióból lehet becsülni, hogy mennyire lehet kész a single player verzió. Az alapján pedig lényeges dolgok hiányoznak, tehát egyelőre nem is foglalkozom az SQ42-vel. Persze nem tudjuk, hogy igazából mi van kész, mert sosem játsszák ki az összes kártyájukat, deklaráltan nem raknak ki mindent, egyszerűen mert nem lőhetik le a poénjait a fejlesztésnek, pláne ha az egy történetközpontú single player játék is. Amennyire lehet becsülni, kilóra meglehetnek az objektumokkal, vagyis a bolygókkal, városokkal, űrállomásokkal, űrhajókkal - amiket abban a játékban fel akarnak majd használni. A játék lelke az ami még hátravan, és amit még a homokozóban sem tesztelnek. Tehát az npc-k tömkelege, az élő-lélegző atmoszféra, mesterséges intelligencia, ilyesmi. Én azt mondom, hogy amikor elkezdik telepakolni a homokozó-verziót élettel, akkor lehet kezdeni érdeklődni, hogy hol is tart a Squadron 42. Nem értek a szakmai részéhez, de számomra akkor kezd teljessé válni a játék, tehát becsülhetem azt, hogy az SQ42 is előrehaladott állapotban van.
211 levél
Válasz 21.01.01. 16:19 #18
Artyom
Kitől származik az a "hír", hogy elverték volna a fejlesztési pénzeket? Mi az, hogy "még arról is volt hír"? Ez neked mérvadó forrás? Én pontosan tudom, hogy hogy néz ki a játék, nekem megvan. Érdekes módon nem aggódom, tekintve hogy látom mennyit haladtak az utóbbi 3-4 évben ,amikortól látványos lett a haladás, illetve tudomásul veszem, hogy jelenleg is fejlesztés alatt áll, és amíg mögötte áll a projectnek egy több száz fős fejlesztőgárda és csinálják, addig nem tudom, hogy mit kellene aggódnom miatta.

Az hogy ez szakmailag mekkora kihívás, hogy ahhoz képest hogy haladnak, hogy az erőforrásokat hogyan osztják be, ahhoz csak akkor tudnánk érdemben hozzászólni, ha szakmailag topon lennénk, és főleg hogy ott lennénk a fejlesztés apró részleteinél, és meg tudnánk ítélni, hogy mi a helyzet. Tehát visszatérve: amíg halad a fejlesztés, elkötelezett a fejlesztőgárda, van rá pénz, addig nem tudom mire kellene csinálni a cirkuszt. Ez a hír meg tudod hogy született? Megnézett egy fejlesztői videót a Gery, aztán interpretálta a saját szűrőjén keresztül, a szokásos hozzáállásával. Mindenbe képes belelátni, hogy a project elbukott, és minden egyes kicseszett cikkében azzal indít, hogy ez az a project, ami soha nem fog elkészülni, és lám megint talált valami adalékot ehhez.
1568 levél
Válasz 21.01.01. 13:11 #17
Sityi
Lehet én értem rosszul, de az hol transzparens, hogy leszedtek mindent a Squadron 42-vel kapcsolatban a roadmapről?
https://www.mixcloud.com/Sityi/
4888 levél
Válasz 21.01.01. 13:04 #16
subject17
Nézd már meg, mennyi pénz van benne, és hogy hogy néz ki & hol tart... "Bőven tettek bele annyit", lol. Hol is tartanak, háromszáz milliós támogatás?

Ha jól emlékszem, még arról is volt hír, hogy egyébként nagy százalékát szimplán elverték.

Vicces, hogy mindig visszatérsz védeni, amkor jön egy-egy hír arról, hogy irdatlan pénz mellett szart se haladnak. Remélem, fizetsz is nekik...
211 levél
Válasz 21.01.01. 12:22 #15
Artyom
Nekem speciel megvan mind a két játék, és utoljára évekkel ezelőtt aggódtam a projectért, amikor még a bolygókkal se rukkoltak elő. Azóta óriási az előrelépés, emellett transzparens módon közlik hol tartanak, létezik ütemterv, és akit valóban érdekel a játék, az le tudja követni, hogy mik a terveik adott évre, és hol tartanak ahhoz képest. Óriási a feladat, de már bőven tettek bele annyit, hogy aki ezt nyomon követi, az látja, hogy szó nincs róla, hogy "kipukkadna a lufi", meg "évszázad átverése", meg ilyenek.
3102 levél
Válasz 21.01.01. 01:49 #14
Shadowguard
Aki ezen meglepődött annak ajánlok figyelmébe még két másik hasonló kaliberű információt:
- az ég (amennyiben nem felhős) kék
- a tűzbe ha belenyúlsz megéget

Én csak arra vagyok kíváncsi mikor fog kipukkanni ez a lufi Mert előbb-utóbb ki kell neki...
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
3172 levél
Válasz 20.12.31. 10:11 #13
Herr Hauptmann
Én se. Különben sokkal jobban keresnék. Csak spekulálok.
Kedves Tsülögg! Te hüjje ló akki vagggy! Ez a nő I. vesz-Éjjes bosszorgány. Netuddkki.
17328 levél
Válasz 20.12.31. 09:48 #12
david139
Tudtommal erre van a class action lawsuit, de nagyon nem értek hozzá.
You do the hokey pokey and you turn yourself around, and that’s what it’s all about.
3172 levél
Válasz 20.12.31. 08:54 #11
Herr Hauptmann
Kis emberek (relatíve) kis pénzeiről lenne szó. Nincs az az ügyvédi iroda, amelyik bevállalná az ügyet, főképp, ha elhúzódó perről lenne szó. (Akár) Több ezer embert kellene egy ilyenhez összeszedni szerintem. De ne rohanjunk előre. Hol van még a megjelenés...
Kedves Tsülögg! Te hüjje ló akki vagggy! Ez a nő I. vesz-Éjjes bosszorgány. Netuddkki.
17328 levél
Válasz 20.12.31. 08:12 #10
david139
Mármint a kisemberek tesznek magukra, nem? Ők is perelhetnének, csak nem fognak, mert kisemberek.
You do the hokey pokey and you turn yourself around, and that’s what it’s all about.
3172 levél
Válasz 20.12.31. 04:54 #9
Herr Hauptmann
Valahogy ez a CDPR perelés oka valahogy mindig elferdül a beszélgetésekben. Nem azért mennek perre a befektetők, mert olyan a játék amilyen. Nem is amiatt, hogy a részvények értékcsökkenése miatt buktak. Befektetni mindig kockázat, főként, ha tőzsdén is van a cég. Hanem azért, mert úgy tolták a rengeteg lóvét a cég segglyukán felfelé, hogy nekik is végig hazudtak arról, hogy mi milyen állapotban van. Ha a valóságot prezentálják feléjük, valószínűleg 2x is meggondolják mennyit is éri meg ebbe beleinvesztálni. És amíg a Sony meg MS polcairól le van szedve, a kár folyamatosan éri őket.

Ez a soha el nem készülő valami meg teljesen más tészta. Közösségi finanszírozású. A kisemberekre eddig is tettek magasról, ezután se lesz másképp.
Kedves Tsülögg! Te hüjje ló akki vagggy! Ez a nő I. vesz-Éjjes bosszorgány. Netuddkki.
1426 levél
Válasz 20.12.31. 04:06 #8
Ricsi1976
Ez az új CP! Remélem fog futni kaputelefonon is! <3
2057 levél
Válasz 20.12.30. 22:30 #7
GeryG
Igen, ebből veszem a szilveszteri virslit...
33077 levél
Válasz 20.12.30. 21:22 #6
szbszig
Gondolom, beijedtek a CP77 körüli reakciókat látva, és mostantól kezdik puhítani a közvéleményt, hogy mégse legyenek olyan nagy elvárások, mert ha egyszer majd ez is kijön olyan vagy még rosszabb állapotban, mint az, az még sokkal nagyobbat fog szólni.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2704 levél
Válasz 20.12.30. 21:14 #5
neumark
OFF:
System Shock 3 volt hasonló projekt pár évvel ezelőtt. (Amitől aztán én jól be is zsongtam, mivel közvetlenül előtte játszottam a klasszikus második résszel, ami körülbelül minden szempontból a '90-es évek végének a Cyberpunkja és a zenéjét például a mai napig rendszeresen hallgatom.) Aztán sikeres Kickstarter kampány után valamikor kiadtak egy pár perces techdemót, utána pedig nagy hallgatás, majd artworkökkel kamuzták azt, hogy készül.
Tud róla valaki bármi aktuálisat? Vagy hogy egyáltalán mi volt az utolsó infó, amit tudni lehetett róla és kb. mikor?
1568 levél
Válasz 20.12.30. 20:55 #4
Sityi
És ezek után még a CDPR-t perlik a Cyberpunk állapota miatt...
https://www.mixcloud.com/Sityi/
724 levél
Válasz 20.12.30. 18:59 #3
stero
Kicsit olyan ez nekem mint egy nagy tech demo. Egy fasza kis koncepció .. elméletben, darabokban, ígéretekben.
1977 levél
Válasz 20.12.30. 18:22 #2
warcat
Sehol sem tart, de bezzeg mennyi clickbait cikket lehetett már róla írni, nyamm! Aranybánya, mi ?
7021 levél
Válasz 20.12.30. 18:13 #1
GustyX
Csak elvétve olvasom a Star Citizennel kapcsolatos híreket, de szerintem ez az évszázad átverése, csalása.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.