26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Heroes IV ???

Ödön
#257 Ödön [1189]
köszi szépen, megnézem majd őket!

Válasz erre

Előzmény: Indigo 2005.08.24. 19:03
Indigo
#256 Indigo [1282]
http://www.toheroes.com/
Külföldi oldal, millió multiplayer térképpel.

http://heroes.hardwired.hu/
Magyar oldal, leírásokkal és kb húszmillió single és multi térképpel.

Válasz erre

Előzmény: Ödön 2005.08.24. 11:55
Ödön
#255 Ödön [1189]
nem tudtok vmi jó oldalt a játékhoz, amin tippek/trükkök vannak?

Válasz erre

Rettenthető
#254 Rettenthető [1963]
Ez a pálya hibás.
Elvileg valamelyik patch javít rajta (ez lehet be van építve az egyik küldetés CD-be is, de passz, hogy melyikbe).

A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.

Válasz erre

Előzmény: Indigo 2005.08.23. 23:15
Indigo
#253 Indigo [1282]
Van egy bizonyos "Beebee és a három disznó" nevezetű single küldetés. A probléma az, hogy legyőztem azt a három varacskost, elfoglaltam minden bányát, lelőhelyet, hússzor bejártam az egész térképet, a tolvaj céh szerint sincs már rajtam kívül senkinek semmije, és nem fejeződik be a küldetés. Nem tudom mit kell még tennem. Vagy ez a játék hibája? Vagy mit csináljak még?
Előre is köszi a válaszokat!

Válasz erre

MagicMoment
#252 MagicMoment [17778]
fu,hát a getöring sztorm az kb jó lenne,csak kicsit ilyen armageddons blade szaga van. gyüjtsük össze a 3-4 tárgyat,h majd abból kijjöjön a legjobb? ehh.. vagyis lehet nem a legjobb jön ki,mer eddig két kampányt lenyomtam. nem volt semmi. itt is van ilyen implózsön szerű varázslat,pluszban rámegy,h nem lehet feléleszteni. mikor 2500at sebzek,és ellenem van 10 titán,akkor tök sokat segít. nálam meg 2 angyal,és 10 mágus
a cikázó villám is jó még mindig nyerő. azzal is nyertem már csatát,éppen hogy

Válasz erre

MagicMoment
#251 MagicMoment [17778]
jah,és lesz heroes 5

Válasz erre

MagicMoment
#250 MagicMoment [17778]
engem iszonyatosan idegesített,h kiszedték a hexákat. ugyanugy,mint a 3.ban bekapcsolhatóvá kellett volna tenni.
tegnapelőtt 53 titánomat, közel 149 varázslómat buktam el,ugyh,h a hősöm 39.szintű volt...
kb a gép ugy feltápolta magát,h esélyem sem volt
aztán visszatöltöttem,és bealáztam. kb maradt csak a hősöm élte túl,mert volt ilyen kitartás itala vagy micsoda. és így megúztam

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2005.02.10. 11:17
kalozlaci
#249 kalozlaci [2]
Baj van.
Gamespyn szeretnék játszani ezekkel:HEROES III,IV Crusder.
De ki irják rossz a pingem. Mit tegyek hogy játszak.
Köszi elöre.

kalozlaci

Válasz erre

Rettenthető
#248 Rettenthető [1963]
Az már az egyik kiegészítő (H4) bónusza, hogy mutatja, meddig tud elmenni, nem? Már azóta nekem is eszembe jutott..., de a többi áll.
A berserk meg kif. durva hiba sztm...

A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2005.02.10. 11:17
gothmog
#247 gothmog [5030]
"...térképen és a csatatéren mindig tudja, hogy az én hősöm el fogja-e érni őt, ha itt-vagy ott megy. Persze én nem tom, hogy a ő egysége/ hőse meddig tud elbandukolni. Mi ez kérem, ha nem csalás? Pont minimum egy egység távolság mindig van köztünk az ő és az én katonám között a harctéren. És ez a 4-re totálisan érvényes."

Kis segítség: ha jobb egérgombbal rákkattintassz egy ellenfélre, akkor utána látna fogod, hogy meddig tud eljutni egy adott harci körben az ellenfél.

Amúgy most, hogy egy ideje megint nyúzom a 4-et meg kell, hogy állapítsam, a legjobb rész tényleg a 3 volt. Számomra azon belül is a Shadow of Death kiegészítő Sandro-s bónuszkampánya.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Rettenthető 2005.02.08. 17:56
Rettenthető
#246 Rettenthető [1963]
Mint amatőr Heroes rajongó szólok a témához.

A Heroes 2-ből csak a jó oldalt vittem végig, de az is majdnem szellemi leépülést okozott.
A negatív oldalnak nekikezdtem, de azt hamar feladtam. A küldetés CD sajnos nincs meg.

A Heroes 3. Nos itt az alapjáték az nevetségesen könnyű. Az első kihívást sztm az Armageddon's Blade küldetésen a Dragon Slayer jelenti, az is csak az időkorlát miatt... Itt még nem lehetett állítani a kampány nehézségét, szal ez Impossible végig. Az Armageddon's kampánysorozatot sikerült megcsinálnom.
Nade. A Shadow of Death-nél azért már nem ilyen rózsás a helyzet. Mivel ott pl. a Crag Hack-s kampánynál (most nem ugrik a címe) az első pálya még le is küzdhető, de a következő... Sztm nincs az az ember/isten, vagy ha igen részletezné hogy?

A Heroes 4-nél az alapjátékot (ami közröhely), valamint a Gathering Storm-t végigvittem. Igazából egyik sem valami nehéz sztm.
Alap beállítási nehézségen vittem, szal nem tom mien nehézségi fokozaton. A Wings of War is megvan, de még nem hangolódtam rá...

Sztm a 3nak a fő hibái azok voltak, hogy nagyon (szinte) csak egy irányba kapart mindenki. Earth Magic, Air Magic, Wisdom... stb.
Pl. Multiplayerben, akinek előbb volt Adv. Earth Magic és Town Portál, vagy Fly, Dimension Door, az nyert.
A játék mégis nagyon jó, mert szépen ki van dolgozva, meseszerű, viszonylag jól ki vannak egyenelítve a várak, a hősök egyediek... stb. Minden ami jó volt a 2-ben, belekerült a 3-ba és még egy kis plusz.

A H4... Minden ami tetszett a 3-ban... nah az mind kimaradt a 4-ből. Mintha a játékírók nem vették volna észre, hogy mit szerettek a rajongók az előző részekben.
Felvonultattak pár ötletes dolgot, de sok lehetőséget és régi, jól bevált dolgokat kihagytak.
Jó, hogy a hősök is harcolnak, van valódi domborzat, összetettebb skillrendszer (bár az elég zavaró, hogy egy fő skill alá csak 3 alskill tartozik, ami mindig ua...), de valahogy mégsem az igzi.
Az, hogy a hős nem hal meg az jó ötlet, nem baj hogy a várbörtönbe kerül, a baj az, hogy nem én mondom meg melyik vár-éba, vagy nem tudom átszállítani másikba...
Megha bent van már a várban, akkor mér nem tok valami infót kipréselni abból a puttóból?
A thief guild siralmas.
A hősök elveszítették egyediségüket (visszasüllyedtek a H2 szintjére, hogy csak a kinézet alapján vásárolok, az adott vártípushoz).
Nem fejleszthetőek a lények.
Sajnos áttértek a paszteles színvilág használatára - ami lehet realisztikusabb - de közelsem áraszt olyan hangulatot, mint elődei.
Rettenetesen vontatott egy nagyobb térkép játékmenete... szal lehetne sorolni. És az Ai... én inkább mesterséges unintelligenciának nevezném.


Hogy a gép csal-e? Naná, még jó hogy. És ez minden részre igez.
A térképen és a csatatéren mindig tudja, hogy az én hősöm el fogja-e érni őt, ha itt-vagy ott megy. Persze én nem tom, hogy a ő egysége/ hőse meddig tud elbandukolni. Mi ez kérem, ha nem csalás? Pont minimum egy egység távolság mindig van köztünk az ő és az én katonám között a harctéren. És ez a 4-re totálisan érvényes.
Na meg a 4... Van az a csóka, a Might seregében, asszem Berserker/Dühongő a neve.
Nos az meg van hibbanva, ezért ha veled van, sosem tudod irányítani, akár támadsz (pl. egy várat), akár véded, mindig elrohan a faszba.
Bezzeg a gép, nála nem csinálja ezt. Különösen megfigyelhető ez, ha várvédő. Neki nem rohan ki, mint egy fékevesztett vadállat... de furcsa.


Ja és minden Heroes hibája, hogy Multiplayerben a térképen nem, csak a pályaszerkesztőben lehet valakivel szövetséget kötni... Igazán nem nagy kívánság ez a mai világban...

A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.

Válasz erre

Rettenthető
#245 Rettenthető [1963]
Ha az alapjáték van meg csak, akkor azért, mert ez a kiegekbe került bele, már nem tom melyikbe.
De ha csak Hot Seat-elni akartok (ketten (n) egygépen), akkor azt lehet az alapjátékkal is.

A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.

Válasz erre

Előzmény: Battletech 2005.02.08. 17:03
Battletech
#244 Battletech [11]
Szia all
Mért nem tudok multizni a Heroes 4-gyel ???

Rájottem a hosszú élet titkára. Nem szabad abbahagyni a légzést.

Válasz erre

Pathfinder
#243 Pathfinder [332]
8 campaign? Nem 6 van csak? Mindegyik fajjal egy nem?

Válasz erre

MagicMoment
#242 MagicMoment [17778]
na még1szer.
a 8(?) kampányból 1 van meg,plusz az egyikből 1 küldi hiányzik még.
a pipák akkor csak a "küldetéslemezben" vannak betéve? a simában nincs?
mondjuk a küldilemi is megvan

Válasz erre

Előzmény: Pathfinder 2005.02.08. 15:28
Pathfinder
#241 Pathfinder [332]
Lesz még egy pár. Számomra még az volt kicsit hülyeség, hogy a varázskönyvek se értek semmit, nem úgy mint a 3-ban. Amúgy itt a 4-ben ha a Winds Of War, vagy a Gathering Storm kiegészítőjének campaign küldetéseit csiálod meg, akkor már kapsz pipát és ha mind az 5-öt megcsináltad, utána mehetsz a 6.-ik küldetésre.

Válasz erre

MagicMoment
#240 MagicMoment [17778]
nincs kipipálva!
ugyanugy tudom újra választani.
a titán váras részt csinálom,és elfoglaltam egy nekromanszer várt,és ott mit látok?????
vagy csont sárkányt,vagy devilt(???????) húzok fel.
összevonták a két várat? pedig de szerettem a devil várat!
egyre több kellemelten meglepetés ér a játékkal kapcsolatban.

Válasz erre

Előzmény: MagicMoment 2005.02.07. 15:51
MagicMoment
#239 MagicMoment [17778]
pipa sincs. ill,nem rémlik. na edzés után meglesem.
a 3ban volt valami ilyesmi,de itt nem igazán van. arra nem merek gondolni,h azért nem lett ott pipa,mert csak a 6. lettem azon a ranglistán. azért az gonosz dolog lenne,ha az első 3-ban kéne végezni.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2005.02.07. 15:49
gothmog
#238 gothmog [5030]
Mert a kampányok nem kapcsolódnak egymáshoz, mindegyik teljesen más sztorit mesél el. Viszont amellett a kampány mellett, amit végigvittél kell, hogy legyen egy pipa. Ha mindet végigviszed lehet, hogy meglepetés vár? Én nem tudom, mert az utolsó kalózost utálom, és még sohasem mentem végig rajta.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: MagicMoment 2005.02.07. 10:43
Aruns
#237 Aruns [7071]
Ez jó taktika mindig is (3-ban az elképesztő nagy gépi seregek ellen is szoktam néha) Nagyon erős hős minimális gagyi sereggel, aztán Implosion, Berserk és hasonlókkal néhány fight alatt ledegradálom a seregét jelentéktelenné.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2005.01.31. 13:38
MagicMoment
#236 MagicMoment [17778]
egy dolgot nem értek. nagy nehezen végig szenvedtem az első kampányt,de mikor vége lett,utána nem választhattam ujra a kampányok közül.
nyomtam egy uij játék, kampány,és csak akkor tudtam választani,de akkor is mind1iket lehett. ez nem jó. legalábbis ha a 3-ra meg a kieg-ekre gondolok,akkor ott már nem lehetett a végigjátszott kampányokat. ez mé van??

Válasz erre

Z@csy
#235 Z@csy [218]
amúgy szaerintem a természet az mindent ütt ja és jó volna ha befejeznéd ezt az alndó kilyabálást és nem csak beordítanál minden topicba hogy 106 a király meg ilyenek te nem ide tartozol mennyél inkább a MiniMax fórumra

"Szemed az úton pedál a padlón" NFSU2 "Egy óvatlan mozdulat és a nyilvesző a szivedben!" AOX

Válasz erre

MIKI12
#234 MIKI12 [40]
KÁOSZ A KIRÁLY!!!!!!!

Katona Miklós

Válasz erre

Pathfinder
#233 Pathfinder [332]
Akkor gondolom General Kendalt is Armageddon-nal győzted le.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2005.01.31. 13:38
Pathfinder
#232 Pathfinder [332]
Én azt a pályát amiről beszéltem egyedül Fly varázslattal tudtam megcsinálni.

Válasz erre

Előzmény: MagicMoment 2005.01.31. 13:32
gothmog
#231 gothmog [5030]
A 3 alaphadjárataiban mindent meg tudtam oldani emlékeim szerint. Az Armageddon's Blade-ben viszont a Sárkányölős kampány kegyetlen volt. Annak nekiszaladtam néhányszor, mire sikerült abszolválni

Egyébként nekem a "kedvencem" szívásügyileg a második rész kiegészítője volt. Ott történt meg velem az a kitolás, hogy valamelyik kampány utolsó pályáján egyszercsak feltűnt egy embertelen erős élőhalott sereg élén egy embertelen durva hős. Szerencsére ismertem az armageddon varázslatot és volt sárkányom, ezért egy Armageddon elsütése után mindig fizettem a pincérnek és leléptem, majd a visszafogadott hősömmel újra odamentem (még abban a körben) és armageddon, és ez így tovább, amíg a pénzemből és a manámból futotta. Mindig csak egy sárkány volt nálam, hogy olcsó legyen a lelépés. Amikor már meggyengült a fickó, akkor összeszedtem a seregemet és lerohantam. Győztem. Az egész furcsa volt, mert a többi ellenfél közel sem volt olyan durva, ez meg egészen hamar megjelent. A megoldásra akkor jöttem rá, amikor eljutottam a főellenfél váráig, ami tök üres volt, mégsem tudtam elfoglalni. Nem tudtam egyszerűen belépni a várba. Kiderült, hogy azért, mert az a drága jó ember azzal a rohadt nagy élőhalott sereggel volt a főellenfél, csak a várában véletlenül meg lehetett tanulni a teleportálós varázslatot (vszg), és így el tudta hagyni azt a koordínátát, ahol egyébként a programozók szándéka szerint csücsülnie kellett volna, hogy a pálya és a kampány végén megmérkőzzön velem. Így viszont nem volt ott, a várba pedig nem tudtam bemenni, mert azt az ott már nem tartózkodó hős "foglalta", legalábbis a program szerint. Így persze a kampányt sem tudtam teljesíteni. Emlékszem, kicsit mérges voltam akkor...

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Pathfinder 2005.01.31. 13:25
Aruns
#230 Aruns [7071]
No meg a hatalmasra tuningolt gépi seregek ellen sok jó taktika van (a Berserk spell kegyetlenül szétveri őket pl a jól ismert tömegirtó/lassító/átkozó stb-k mellett)

Válasz erre

MagicMoment
#229 MagicMoment [17778]
és természetesen a ressurection varázslat nélkül neki sem állnék az ellenek.
a bless meg talán water vagy air varázslat volt,így azt is expertre. hozzájuk párosulnak a legdurvább artifactok okosan összerakva. így hírtelen ez ugrik be.

Válasz erre

Előzmény: MagicMoment 2005.01.31. 13:30
Aruns
#228 Aruns [7071]
A hadjárat szerintem is a kettőben sokkal nehezebb volt, mint a 3-ban, de én nem a hadjáratokat tolom főleg, hanem csak úgy a nagyobb méretű térképeket (gyári, netről letöltött, stb)

Válasz erre

MagicMoment
#227 MagicMoment [17778]
nem akarok hülyeséget mondani,mégis fogok.
földmágia experten,townportallal kiszedni minden városból mindenkit,majd harc elején slow, bless, az és darálni a távolságiakkal bár normálon játszottam,egyszer használtam csítet,de én azt a hidráknál használtam. embertelen sok káoszhidra. ha vártam heteket,ők is többen lettek

Aruns ,,I,,

Válasz erre

Előzmény: Pathfinder 2005.01.31. 13:25
Pathfinder
#226 Pathfinder [332]
Hi!

A 3-ban is pont ugyanez, volt. A semmiből jött az ellenfél mikor legyőzted és elfoglaltad a várait. Ha olyan könnyű volt a 3 akkor azt megkérdezném, hogy le tudtad-e győzni General Kendalt? Mert őt lehetetlenség volt, legfejjebb úgy, ha a várat elfoglaltad mert úgy tovább tudtál jutni. De őt képtelenség volt legyőzni. Próbáld ki még az Armageddon's Blade-t is...az is eég brutálisra sikeredett szerintem. A 2-vel nem játszottam olyan sokat.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2005.01.31. 12:37
Aruns
#225 Aruns [7071]
Sajnos fogalmam sincs, miről hablatyolsz itt

Válasz erre

Előzmény: MagicMoment 2005.01.31. 12:57
MagicMoment
#224 MagicMoment [17778]
de most akkor ilyen erővel minden stratégiai játékban csal a gép(mondjuk tényleg csal,mert mindig tudja,h hova kell támadni,meg az atomot ledobni ) ,mert bonusszal indul,csak azért,mert kivan építve már a bázisa? a gép,vagy Te vagy az,aki betámadja a másik területét?
a h3 v h4-ben is mindig betámadtuk 1-1 területét, ahol is érthető módon állt a bázisa,neked meg volt mondjuk egy frissen felhuzott bázisod. ahol ugye semmi nincs. fú de jól elmondtam. kb mintha hülyéknek magyaráznék,holott szvsz már az elejéből érti mindenki. Aruns,de azért megértetted ugye?

Válasz erre

Előzmény: Aruns 2005.01.31. 12:35
gothmog
#223 gothmog [5030]
Hehe!

A második rész után a harmadik rész hadjárata egy könnyed kis móka-kacagás volt. Nem tudom, hogy játszottál-e a második résszel, de a gonosz kampányban volt ott például egy olyan pálya a vége felé, ahol te a nulláról indultál vár nélkül, és az első héten egy nature-ös (akkor még másnak hívták) várat foglalhattál el, az ellenfeleid pedig magas szintű, full tápos lovagok voltak hatalmas seregekkel, amiben az volt a szép, hogy ha nagy nehezen legyőztél egyet, három napon belül megjelent egy kétszer akkora sereggel. Végül, amikor már nem volt vára az ellenfélnek (kb. két nap szenvedés után eljutottam odáig), akkor a "semmiből" került elő a hőse egy hihetetlen nagy sereggel. Ugye a kérdés csak az,m hogy honnan szerezte azt a sereget. Szerencsére megoldottam a dolgot, de elég kegyetlen volt.

Nem mondom, volt egy-két izzasztós pálya a 3-ban is, de ott tényleg nem csalt a gép, legfeljebb sokkal jobb feltételekkel indult, mint Te.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Pathfinder 2005.01.31. 12:30
Aruns
#222 Aruns [7071]
Kinek mi a csalás: ha bónusszal indul hozzád képest, az már annak számít (nekem) Mindig a legerősebb fokozaton játszok (200%), ami azért már kemény, és ha ott látom az elején, hogy elképesztő tuningos serege van, néha gondolkodóba esek(3-ról van szó).

Válasz erre

Előzmény: MagicMoment 2005.01.31. 10:53
Pathfinder
#221 Pathfinder [332]
Hi!

Nem csalt a gép??? Hát, akkor fogalmazzunk úgy, hogy nagyon nem fair pályák voltak a 3-ban (de szerintem csalt). Nem tudom, hogy végigjátszottátok-e a 3-nak az ÖSSZES hadjáratát CSALÁS NÉLKÜL? Mert én igen, és 1000*-er nehezebb volt mint a IV. Ha nem hiszitek, próbáljátok ki!

Válasz erre

gothmog
#220 gothmog [5030]
Teljesen igazad van. A gép utoljára a második részben csalt, ott viszont pofátlanul. Attól függetlenül szerettem azt is, bár a legjobb az volt, hogy már fél éve játszottam vele, mire véletlenül rájöttem, hogy a seregeket szét lehet osztani

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: MagicMoment 2005.01.31. 10:53
MagicMoment
#219 MagicMoment [17778]
én jelenleg ott tartok,h a hősöm 4-600 között sebez íjjal,és kétszer lő meg ilyen luki,meg morál asszem mesteren van,ergo általában 2szer,azaz 4szer lövök

viszont én nem vettem azt észre,amit többen írtak,h a gép a 3-ban csalt,itt meg nem. szvsz a 3-ban sem csalt,itt viszont táposabb a gép. persze csak az elején. ha okosan csinálom,akkor nem igazán lehet baj. persze tiszt. a kivételnek,mikor benézem a dolgot,és a főhösnél max 3 angyal van,az ellen meg jön egy rakat sereggel. csak lesek..eheh. még jó,h van ez a körönkénti automentés. szerencsére nem vették ki.

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2005.01.31. 10:48
gothmog
#218 gothmog [5030]
Tény, hogy ha grandmaster szintre fejleszted az összes harci képességedet, és találsz néhány jófajta varázstárgyat, akkor a hősöd egyedül szétüt mindent. Én a mostani nekifutásomra (mostanában vettem elő a játékot) az alapjáték 6 kampányából négyet megcsináltam idáig (a nekromantás és a káoszos van még hátra) és a második harmadik pályától kezdve mindig lények nélkül ment a legtáposabb hősöm (kivéve a rend kampányt, ahol ugyan több szálon futnak az események, úgyhogy ott mondjuk a negyedik pályától kezdve. Persze ehhez hozzátartozik, hogy még a varázsló típusúakkal is nagymester szintre fejlesztettem a harci képzettségeket.
A legdurvább a druidás kampányban volt, amikor megtanultam a sárkányerő varázslatot. Alapban is 4-700 között ütött (és ebből persze kettőt minden körben) a hősöm, de a varázslat ezt a sebzést is duplázta. Nagyon kegyetlen volt. A főellenfél ugyan hatalmas sereggel jött, nature-védelme volt az egész seregre!!, meg grandmastery-je minden taktikai skillre, meg volt egy feltámasztgatós, regenerálódást varázsolgatós, gyógyítgatós magas szintű life-os hős is a csapatában, de szétütöttem őket az egy szem druidámmal, igaz ez vagy 5 halhatatlanság italalomba került.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: Pathfinder 2005.01.30. 19:39
gothmog
#217 gothmog [5030]
A várostrom tényleg ostobább lett, de leginkább a gépi intelligencia ostobasága döbbenetes. Ugyebár, ha nincsenek távolsági támadással vagy varázslói képességekkel rendelkező lényeik, akkor sokáig csak állnak a falak mögött, legfeljebb akkor támadnak, ha odabattyog az ember, hogy beverje a kaput. A Rend kampányánál jöttem rá arra, hogy ha bemérgezed (ugyebár varázslókkal ezt meg lehetett tenni, ráadásul mérgezni bárhova lehet, a falak sem jelentenek akadályt) valamelyik várvédő lényt, akkor az vagy bent marad, míg meg nem pusztul, vagy egyedül! megindul kifelé a csapatunk ellen. A többi várvédő csak akkor mozdul meg, ha útban van a kitörni vágyó lény számára! Jujj! Ez nagyon ostoba dolog volt. Így egyesével végig lehet mérgezni mindenkit (a dzsinnek meg nyomják a song of piecet az esetlegesen lőni tudó lényekre).
A kapuval kapcsolatban egyébként úgy műxik a dolog, hogy max. 50-et lehet belesebezni egy ütéssel a kapuba. 50 pontnyi sebzés "vesz el egy életet" a kaputól. Az hogy hány "élete van a kapunak" pedig a vár fejlettségétől függ (max. 3 lehet). Szóval kicsit bonyolultabb a dolog, mint első pillantásra tűnik, de ezzel együtt is valóban ostobaság az mondjuk, hogy 100 fekete sárkánynak is 3 kör, meg 100 nyamvadt impnek is három körbe kerül betörni ugyanazt a kaput.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: MagicMoment 2005.01.29. 23:53
Pathfinder
#216 Pathfinder [332]
Hi!

Azért azt tegyük hozzá, hogy nem mindegy mekkora szintű hőse van az ellenfélnek, na meg, hogy milyen ellenfelekkel nézel szembe, de tény, hogy egy nagyon erős hős tud zúzni.

Válasz erre

Lelnet
#215 Lelnet [1129]
Én eljutottam oda, hogy csak italokat használok, a többi varázslat totál fölös. Ha egy hőssel megyek, lassú lényekre mérgezés, megiszom egy halhatatlanságot, gyorsabb egységeket (meg távolságiakat) lekaszabolom, dobok még néhány mérgezést, meghalok, újraéledek, és két körön belül győzök egy normális méretű sereg ellen. Ha hős is van náluk, az csak hab a tortán.

"Tábornok úrhoz jön a sürgöny, hogy a berberek elfoglalták a Fasszalbasz fennsíkot." - fisher99

Válasz erre

Pathfinder
#214 Pathfinder [332]
Hi!

Nekem már régóta megvan magyarul a játék (előtte angolul volt),. Magyarul tényleg jobb. De a 3-hoz képest, valahogy nem az igazi.
A varázslással kapcsolatban is vannak változtatások: Mindenkinek van varázskönyve. Viszont varázsolni csak akkor tudnak, ha kiképzed nekik az öt varázstudományág közül valamelyiket, vagy adsz a hősödnek varázstekercset (aminek aztán TOTÁL nincs értelme, de ami még ennél is értelmetlenebb, az a varázskódexek, úgyanis a benne lévő varázslatokat csak akkor tudod használni, ha eljutottál már arra a szintre, de ha már ott vagy azon a szinten, askkor már bármelyik varázslatot megtanulhatod a várakba is). A 3-ban másképp volt, emlékszem ott is voltak kódexek, de ott lehetett is őket használni. Igaz, gyengébben tudtunk varázsolni, de akkor is lehetett, nem úgy mint itt a 4-ben.
Ha most játszol először a 4-el akkor feltűnhetett, hogy lehet beszerezni, mindenféle italokat. Ajánlom a halhatatlanság italát. Abból érdemes venni egy 10-et (drága, de megéri). Megitatod a hősöddel, majd mikor meghal a harctéren, akkor feltámad és újra itathatsz vele egyet, így nehezebben hal meg.

Válasz erre

MagicMoment
#213 MagicMoment [17778]
nah...akkor kezdem röviden.
most megint nekiállva nem tűnik olyan nagyon rossznak. hiányolom,amit Pathfinder is említ, a vár ostrom. hát valami iszonyatosan borzasztó lett. ha lassabb seregem van,és vannak íjászokr a várban,akkor iszonyatosan nagy veszteségek árán lehet csak bevenni. nekem most,így h magyarul van meg az egész,jobban bejön. legalább értem a storit
nem tetszik továbbá,h kikell választanom,h a két egység közül melyiket építsem fel...
bár,arra még nem jöttem rá,h-h is van az,h ha nem tudok varázsolni,akkor h vegyek spellbookot.. vagy az itt nincs? mer a 3-ban meg a kettőben is ugy volt,h ha nem tud varázsolni,akkor ráklikkelek a toronyra,és megvehettem a spellbúkit.
na mind1,azért elleszek a két kiegészítővel pluszban

Válasz erre

Pathfinder
#212 Pathfinder [332]
Nekem anyira a Heroes IV nem jött be. Sokmindent kiszedtek belőle, ami a 3-ban jó volt. A 3-ban volt 3 varázslat ami nagyon bejött (Counterstrike, Implosion, Frenzy) azokkal lehetett zúzni. A 4-ben mind a 3-at kiszedték, még a Berserk varázslatot is limitátlták, hogy csak 1 főre lehessen rátenni. A Catapult és a várostrom is sokkal jobb volt. A 4-ben meg mit látunk? A saját embereinket oda kell küldeni a kapuhoz (ami 3 bármekkora erejű ütést kibír akármekkora sereggel mész oda) mert a falakat nem lehet lerombolni. Ez NAGYON nem tetszett. A 3-ban még a Cyclops-al is lehetett a falakat bombázni. Viszont a 3-ban az volt a gond, hogy szinte lehetetlen küldetések voltak és a gép csalt. A 4-ben ilyen már nincs. A 4-ben hős rendszer jól el lett találva, végre az is harcolhat velünk, nem csak ott áll a harcmezőn a sereg mögött. Ha meghal akkor meg börtönbe kerül...ez nem tetszik, mert volt már olyan, hogy az ellenfél hősét egy nagyon brutális harcban le tudtam verni és a gép a legközelebb lévő leggyengébb váramba rakta börtönbe. 1ből ki is lett szabadítva. Nekem jobban tetszene az, hogy ha egyszer elesett valamelyik hős, akkor azt ne lehessen visszahozni. Vagy egy ilyen modot beállítani az elején, aztán játszon mindenki úgy ahogy akar. Az egységekre rátérve: Az életrendűek messze elhúznak mindenki mellett varázslataikkal meg egységeikkel. Mondjuk ez már a 3-ban is így volt, de azért nem ennyire. Sok jó egységet kiszedtek (pl.: Dungeonnál a Manticore) ami álatl a többi csapat erőteljesen legyengült, és itt már nem lehet fejleszteni a lényeket, (a háromban nekem pedig az egységfejlesztés nekem nagyon bejött) hanem választani lehet, hogy melyik irányba fejleszted tovább a váradat, papokat nevelsz, vagy kereszteslovagokat képzel ki? A 3-ban nagyon hangulatos volt az összes egységgel menni, úgyhogy ezt a részt is kicsit megcsonkjítva érzem a játékban. Mindent összevetve a 3 jobban tetszik nekem mint a 4. Hiába van jó grafika a 4-ben + a hősrendszer jól kidolgozva, ami tényleg nagyot dob rajta.

Válasz erre

MagicMoment
#211 MagicMoment [17778]
egy ismerősömtől megkapom magyarula 4et,és a két kiegészítőjét,kölcsönbe. nekiesek újra,kap még 1 estélyt. talán most jobban fog tetszeni.

Válasz erre

gothmog
#210 gothmog [5030]
Nekem is a Shadow of Death a kedvencem. Az alaphadjáratokban semmi extra, de a bónuszhadjárata, Sandroval az élen, az az abszolút kedvencem, minden heroes rész, minden egyes kampánya közül.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: MagicMoment 2005.01.10. 10:58
MagicMoment
#209 MagicMoment [17778]
abban igazad van,h a régi h3-as graffal nem állta volna meg a helyét a piacon. de szvsz valahogy akkor is kiveszett a 4-ből a heroes fíling. én is jáccottam vele,és jó a grafika,teccetős,csicsád,meg dizájnos,de valahogy a fíling kiveszett belőle. legalábbis nekem. a shadow of death-t pölö sosem fogja überelni.
hm..lehet újra felkéne tenni?

Válasz erre

Előzmény: gothmog 2005.01.10. 10:43
gothmog
#208 gothmog [5030]
Akkor játszál a 3. résszel. Én mindegyiket szeretem. Az az igazság, hogy a H3 után már nehéz lett volna azon az úton továbbmenni, max. a grafikát lehetett volna teljesen átalakítani. Ezért inkább megkavarták az egészet játéktechnikai szempontból. Szerintem nem rosszabb, csak más. Nekem egyetlen problémám van a játékkal: ezek pedig az idővel isteni erejűvé fejlődő hősök. Egy magas szintű, jól fejleszett, frankó cuccokkal teleaggatott hős egymagában lever szinte bármilyen sereget. Engem egyébként nem zavar a kreeganok és a nekrók keveredése, és nincs sokkal kevesebb lény (ha az upgrade-eket nem számítjuk), csak második szinttől kezdve választanod kell, hogy mit építesz. Na de, ízlések és pofonok, meg egyébként is, meg tudlak érteni, én sem ezt vártam a 4. résztől, csak nekem ettől függetlenül bejött.

Endure. In enduring, grow strong.

Válasz erre

Előzmény: 8Lakatos_Szandokan8 2005.01.08. 14:25

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.