Fórum » Beszélgetés a játékokról
Heroes IV ???
Külföldi oldal, millió multiplayer térképpel.
http://heroes.hardwired.hu/
Magyar oldal, leírásokkal és kb húszmillió single és multi térképpel.
Elvileg valamelyik patch javít rajta (ez lehet be van építve az egyik küldetés CD-be is, de passz, hogy melyikbe).
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
Előre is köszi a válaszokat!
a cikázó villám is jó még mindig nyerő. azzal is nyertem már csatát,éppen hogy
tegnapelőtt 53 titánomat, közel 149 varázslómat buktam el,ugyh,h a hősöm 39.szintű volt...
kb a gép ugy feltápolta magát,h esélyem sem volt
aztán visszatöltöttem,és bealáztam. kb maradt csak a hősöm élte túl,mert volt ilyen kitartás itala vagy micsoda. és így megúztam
Gamespyn szeretnék játszani ezekkel:HEROES III,IV Crusder.
De ki irják rossz a pingem. Mit tegyek hogy játszak.
Köszi elöre.
kalozlaci
A berserk meg kif. durva hiba sztm...
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
Kis segítség: ha jobb egérgombbal rákkattintassz egy ellenfélre, akkor utána látna fogod, hogy meddig tud eljutni egy adott harci körben az ellenfél.
Amúgy most, hogy egy ideje megint nyúzom a 4-et meg kell, hogy állapítsam, a legjobb rész tényleg a 3 volt. Számomra azon belül is a Shadow of Death kiegészítő Sandro-s bónuszkampánya.
Endure. In enduring, grow strong.
A Heroes 2-ből csak a jó oldalt vittem végig, de az is majdnem szellemi leépülést okozott.
A negatív oldalnak nekikezdtem, de azt hamar feladtam. A küldetés CD sajnos nincs meg.
A Heroes 3. Nos itt az alapjáték az nevetségesen könnyű. Az első kihívást sztm az Armageddon's Blade küldetésen a Dragon Slayer jelenti, az is csak az időkorlát miatt... Itt még nem lehetett állítani a kampány nehézségét, szal ez Impossible végig. Az Armageddon's kampánysorozatot sikerült megcsinálnom.
Nade. A Shadow of Death-nél azért már nem ilyen rózsás a helyzet. Mivel ott pl. a Crag Hack-s kampánynál (most nem ugrik a címe) az első pálya még le is küzdhető, de a következő... Sztm nincs az az ember/isten, vagy ha igen részletezné hogy?
A Heroes 4-nél az alapjátékot (ami közröhely), valamint a Gathering Storm-t végigvittem. Igazából egyik sem valami nehéz sztm.
Alap beállítási nehézségen vittem, szal nem tom mien nehézségi fokozaton. A Wings of War is megvan, de még nem hangolódtam rá...
Sztm a 3nak a fő hibái azok voltak, hogy nagyon (szinte) csak egy irányba kapart mindenki. Earth Magic, Air Magic, Wisdom... stb.
Pl. Multiplayerben, akinek előbb volt Adv. Earth Magic és Town Portál, vagy Fly, Dimension Door, az nyert.
A játék mégis nagyon jó, mert szépen ki van dolgozva, meseszerű, viszonylag jól ki vannak egyenelítve a várak, a hősök egyediek... stb. Minden ami jó volt a 2-ben, belekerült a 3-ba és még egy kis plusz.
A H4... Minden ami tetszett a 3-ban... nah az mind kimaradt a 4-ből. Mintha a játékírók nem vették volna észre, hogy mit szerettek a rajongók az előző részekben.
Felvonultattak pár ötletes dolgot, de sok lehetőséget és régi, jól bevált dolgokat kihagytak.
Jó, hogy a hősök is harcolnak, van valódi domborzat, összetettebb skillrendszer (bár az elég zavaró, hogy egy fő skill alá csak 3 alskill tartozik, ami mindig ua...), de valahogy mégsem az igzi.
Az, hogy a hős nem hal meg az jó ötlet, nem baj hogy a várbörtönbe kerül, a baj az, hogy nem én mondom meg melyik vár-éba, vagy nem tudom átszállítani másikba...
Megha bent van már a várban, akkor mér nem tok valami infót kipréselni abból a puttóból?
A thief guild siralmas.
A hősök elveszítették egyediségüket (visszasüllyedtek a H2 szintjére, hogy csak a kinézet alapján vásárolok, az adott vártípushoz).
Nem fejleszthetőek a lények.
Sajnos áttértek a paszteles színvilág használatára - ami lehet realisztikusabb - de közelsem áraszt olyan hangulatot, mint elődei.
Rettenetesen vontatott egy nagyobb térkép játékmenete... szal lehetne sorolni. És az Ai... én inkább mesterséges unintelligenciának nevezném.
Hogy a gép csal-e? Naná, még jó hogy. És ez minden részre igez.
A térképen és a csatatéren mindig tudja, hogy az én hősöm el fogja-e érni őt, ha itt-vagy ott megy. Persze én nem tom, hogy a ő egysége/ hőse meddig tud elbandukolni. Mi ez kérem, ha nem csalás? Pont minimum egy egység távolság mindig van köztünk az ő és az én katonám között a harctéren. És ez a 4-re totálisan érvényes.
Na meg a 4... Van az a csóka, a Might seregében, asszem Berserker/Dühongő a neve.
Nos az meg van hibbanva, ezért ha veled van, sosem tudod irányítani, akár támadsz (pl. egy várat), akár véded, mindig elrohan a faszba.
Bezzeg a gép, nála nem csinálja ezt. Különösen megfigyelhető ez, ha várvédő. Neki nem rohan ki, mint egy fékevesztett vadállat... de furcsa.
Ja és minden Heroes hibája, hogy Multiplayerben a térképen nem, csak a pályaszerkesztőben lehet valakivel szövetséget kötni... Igazán nem nagy kívánság ez a mai világban...
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
De ha csak Hot Seat-elni akartok (ketten (n) egygépen), akkor azt lehet az alapjátékkal is.
A demokrácia egy helyen található meg az egész Világon: A szótárban.
Mért nem tudok multizni a Heroes 4-gyel ???
Rájottem a hosszú élet titkára. Nem szabad abbahagyni a légzést.
a 8(?) kampányból 1 van meg,plusz az egyikből 1 küldi hiányzik még.
a pipák akkor csak a "küldetéslemezben" vannak betéve? a simában nincs?
mondjuk a küldilemi is megvan
ugyanugy tudom újra választani.
a titán váras részt csinálom,és elfoglaltam egy nekromanszer várt,és ott mit látok?????
vagy csont sárkányt,vagy devilt(???????) húzok fel.
összevonták a két várat? pedig de szerettem a devil várat!
egyre több kellemelten meglepetés ér a játékkal kapcsolatban.
a 3ban volt valami ilyesmi,de itt nem igazán van. arra nem merek gondolni,h azért nem lett ott pipa,mert csak a 6. lettem azon a ranglistán. azért az gonosz dolog lenne,ha az első 3-ban kéne végezni.
Endure. In enduring, grow strong.
nyomtam egy uij játék, kampány,és csak akkor tudtam választani,de akkor is mind1iket lehett. ez nem jó. legalábbis ha a 3-ra meg a kieg-ekre gondolok,akkor ott már nem lehetett a végigjátszott kampányokat. ez mé van??
"Szemed az úton pedál a padlón" NFSU2 "Egy óvatlan mozdulat és a nyilvesző a szivedben!" AOX
Egyébként nekem a "kedvencem" szívásügyileg a második rész kiegészítője volt. Ott történt meg velem az a kitolás, hogy valamelyik kampány utolsó pályáján egyszercsak feltűnt egy embertelen erős élőhalott sereg élén egy embertelen durva hős. Szerencsére ismertem az armageddon varázslatot és volt sárkányom, ezért egy Armageddon elsütése után mindig fizettem a pincérnek és leléptem, majd a visszafogadott hősömmel újra odamentem (még abban a körben) és armageddon, és ez így tovább, amíg a pénzemből és a manámból futotta. Mindig csak egy sárkány volt nálam, hogy olcsó legyen a lelépés. Amikor már meggyengült a fickó, akkor összeszedtem a seregemet és lerohantam. Győztem. Az egész furcsa volt, mert a többi ellenfél közel sem volt olyan durva, ez meg egészen hamar megjelent. A megoldásra akkor jöttem rá, amikor eljutottam a főellenfél váráig, ami tök üres volt, mégsem tudtam elfoglalni. Nem tudtam egyszerűen belépni a várba. Kiderült, hogy azért, mert az a drága jó ember azzal a rohadt nagy élőhalott sereggel volt a főellenfél, csak a várában véletlenül meg lehetett tanulni a teleportálós varázslatot (vszg), és így el tudta hagyni azt a koordínátát, ahol egyébként a programozók szándéka szerint csücsülnie kellett volna, hogy a pálya és a kampány végén megmérkőzzön velem. Így viszont nem volt ott, a várba pedig nem tudtam bemenni, mert azt az ott már nem tartózkodó hős "foglalta", legalábbis a program szerint. Így persze a kampányt sem tudtam teljesíteni. Emlékszem, kicsit mérges voltam akkor...
Endure. In enduring, grow strong.
a bless meg talán water vagy air varázslat volt,így azt is expertre. hozzájuk párosulnak a legdurvább artifactok okosan összerakva. így hírtelen ez ugrik be.
földmágia experten,townportallal kiszedni minden városból mindenkit,majd harc elején slow, bless, az és darálni a távolságiakkal bár normálon játszottam,egyszer használtam csítet,de én azt a hidráknál használtam. embertelen sok káoszhidra. ha vártam heteket,ők is többen lettek
Aruns ,,I,,
A 3-ban is pont ugyanez, volt. A semmiből jött az ellenfél mikor legyőzted és elfoglaltad a várait. Ha olyan könnyű volt a 3 akkor azt megkérdezném, hogy le tudtad-e győzni General Kendalt? Mert őt lehetetlenség volt, legfejjebb úgy, ha a várat elfoglaltad mert úgy tovább tudtál jutni. De őt képtelenség volt legyőzni. Próbáld ki még az Armageddon's Blade-t is...az is eég brutálisra sikeredett szerintem. A 2-vel nem játszottam olyan sokat.
a h3 v h4-ben is mindig betámadtuk 1-1 területét, ahol is érthető módon állt a bázisa,neked meg volt mondjuk egy frissen felhuzott bázisod. ahol ugye semmi nincs. fú de jól elmondtam. kb mintha hülyéknek magyaráznék,holott szvsz már az elejéből érti mindenki. Aruns,de azért megértetted ugye?
A második rész után a harmadik rész hadjárata egy könnyed kis móka-kacagás volt. Nem tudom, hogy játszottál-e a második résszel, de a gonosz kampányban volt ott például egy olyan pálya a vége felé, ahol te a nulláról indultál vár nélkül, és az első héten egy nature-ös (akkor még másnak hívták) várat foglalhattál el, az ellenfeleid pedig magas szintű, full tápos lovagok voltak hatalmas seregekkel, amiben az volt a szép, hogy ha nagy nehezen legyőztél egyet, három napon belül megjelent egy kétszer akkora sereggel. Végül, amikor már nem volt vára az ellenfélnek (kb. két nap szenvedés után eljutottam odáig), akkor a "semmiből" került elő a hőse egy hihetetlen nagy sereggel. Ugye a kérdés csak az,m hogy honnan szerezte azt a sereget. Szerencsére megoldottam a dolgot, de elég kegyetlen volt.
Nem mondom, volt egy-két izzasztós pálya a 3-ban is, de ott tényleg nem csalt a gép, legfeljebb sokkal jobb feltételekkel indult, mint Te.
Endure. In enduring, grow strong.
Nem csalt a gép??? Hát, akkor fogalmazzunk úgy, hogy nagyon nem fair pályák voltak a 3-ban (de szerintem csalt). Nem tudom, hogy végigjátszottátok-e a 3-nak az ÖSSZES hadjáratát CSALÁS NÉLKÜL? Mert én igen, és 1000*-er nehezebb volt mint a IV. Ha nem hiszitek, próbáljátok ki!
Endure. In enduring, grow strong.
viszont én nem vettem azt észre,amit többen írtak,h a gép a 3-ban csalt,itt meg nem. szvsz a 3-ban sem csalt,itt viszont táposabb a gép. persze csak az elején. ha okosan csinálom,akkor nem igazán lehet baj. persze tiszt. a kivételnek,mikor benézem a dolgot,és a főhösnél max 3 angyal van,az ellen meg jön egy rakat sereggel. csak lesek..eheh. még jó,h van ez a körönkénti automentés. szerencsére nem vették ki.
A legdurvább a druidás kampányban volt, amikor megtanultam a sárkányerő varázslatot. Alapban is 4-700 között ütött (és ebből persze kettőt minden körben) a hősöm, de a varázslat ezt a sebzést is duplázta. Nagyon kegyetlen volt. A főellenfél ugyan hatalmas sereggel jött, nature-védelme volt az egész seregre!!, meg grandmastery-je minden taktikai skillre, meg volt egy feltámasztgatós, regenerálódást varázsolgatós, gyógyítgatós magas szintű life-os hős is a csapatában, de szétütöttem őket az egy szem druidámmal, igaz ez vagy 5 halhatatlanság italalomba került.
Endure. In enduring, grow strong.
A kapuval kapcsolatban egyébként úgy műxik a dolog, hogy max. 50-et lehet belesebezni egy ütéssel a kapuba. 50 pontnyi sebzés "vesz el egy életet" a kaputól. Az hogy hány "élete van a kapunak" pedig a vár fejlettségétől függ (max. 3 lehet). Szóval kicsit bonyolultabb a dolog, mint első pillantásra tűnik, de ezzel együtt is valóban ostobaság az mondjuk, hogy 100 fekete sárkánynak is 3 kör, meg 100 nyamvadt impnek is három körbe kerül betörni ugyanazt a kaput.
Endure. In enduring, grow strong.
Azért azt tegyük hozzá, hogy nem mindegy mekkora szintű hőse van az ellenfélnek, na meg, hogy milyen ellenfelekkel nézel szembe, de tény, hogy egy nagyon erős hős tud zúzni.
"Tábornok úrhoz jön a sürgöny, hogy a berberek elfoglalták a Fasszalbasz fennsíkot." - fisher99
Nekem már régóta megvan magyarul a játék (előtte angolul volt),. Magyarul tényleg jobb. De a 3-hoz képest, valahogy nem az igazi.
A varázslással kapcsolatban is vannak változtatások: Mindenkinek van varázskönyve. Viszont varázsolni csak akkor tudnak, ha kiképzed nekik az öt varázstudományág közül valamelyiket, vagy adsz a hősödnek varázstekercset (aminek aztán TOTÁL nincs értelme, de ami még ennél is értelmetlenebb, az a varázskódexek, úgyanis a benne lévő varázslatokat csak akkor tudod használni, ha eljutottál már arra a szintre, de ha már ott vagy azon a szinten, askkor már bármelyik varázslatot megtanulhatod a várakba is). A 3-ban másképp volt, emlékszem ott is voltak kódexek, de ott lehetett is őket használni. Igaz, gyengébben tudtunk varázsolni, de akkor is lehetett, nem úgy mint itt a 4-ben.
Ha most játszol először a 4-el akkor feltűnhetett, hogy lehet beszerezni, mindenféle italokat. Ajánlom a halhatatlanság italát. Abból érdemes venni egy 10-et (drága, de megéri). Megitatod a hősöddel, majd mikor meghal a harctéren, akkor feltámad és újra itathatsz vele egyet, így nehezebben hal meg.
most megint nekiállva nem tűnik olyan nagyon rossznak. hiányolom,amit Pathfinder is említ, a vár ostrom. hát valami iszonyatosan borzasztó lett. ha lassabb seregem van,és vannak íjászokr a várban,akkor iszonyatosan nagy veszteségek árán lehet csak bevenni. nekem most,így h magyarul van meg az egész,jobban bejön. legalább értem a storit
nem tetszik továbbá,h kikell választanom,h a két egység közül melyiket építsem fel...
bár,arra még nem jöttem rá,h-h is van az,h ha nem tudok varázsolni,akkor h vegyek spellbookot.. vagy az itt nincs? mer a 3-ban meg a kettőben is ugy volt,h ha nem tud varázsolni,akkor ráklikkelek a toronyra,és megvehettem a spellbúkit.
na mind1,azért elleszek a két kiegészítővel pluszban
Endure. In enduring, grow strong.
hm..lehet újra felkéne tenni?
Endure. In enduring, grow strong.
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Most akkor van A-Life 2.0 vagy nincs a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobylban?
- 2. Erre számíthatnak a Frostpunk 2 rajongói 2025-ben
- 3. Kis méret, nagy teljesítmény – SFF videokártyák az ASUS-tól
- 4. A PlayStation Plus 2024. decemberi játékai
- 5. PRIM teszt – Míg a halál el nem választ
Legfrissebb fórumtémák
- 17:58
- Játékhírek a szerkesztők figyelmébe [1477]
- 13:26
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43940]
- 13:07
- Szét*** az ideg [5164]
- 12:25
- Nagyratörő terven dolgozik a PUBG alkotója [hozzászólások] [1]
- 18:28
- Dragon Age: The Veilguard [207]
- 08:53
- :::Music Club::: |House,Trance,Techno| [9492]
- 06:08
- Most akkor van A-Life 2.0 vagy nincs a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobylban? [hozzászólások] [1]
- 09:52
- PRIM teszt – Míg a halál el nem választ [hozzászólások] [1]
- 07:57
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1462]
- 18:47
- Touch Type Tale teszt – Egy középkori írnok kalandjai [hozzászólások] [2]