25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Max Paynes the Hungaryan project



Írd ide hozzászólásod:

petrolio
petrolio [79]
Huhh Joe akkor most elmondom részletessen:
Először is, kiválasztasz magadnak egy szép napsütéses napot, amikor kedved van szarakodni ezzel az egésszel. Bekészítesz magadnak kaját, piát, és beülsz a géped elé. Bekapcsolod(ha bekapcsol azt az jelzi, hogy elkezd világítani a TV felette, és berregni kezd


Na komolyan:
A játék mozgásai, animációi, modelljei az x_data.ras-ban vannak(a game könyvtárában)
ezt a ras-t a rasmaker nevű prg.-vel tudod kitömöríteni, ami elvileg meg kell hogy legyen
neked is, mivel adják a játékhoz(max-fx tools, figyelj, hogy legyen elég helyed, mer' eléggé helyigényes a dolog)
Nézz körül a könyvtárakban(amiket kicsomagolt) sok érdekes dolgot találhatsz.
Kis segítség, a modellek elérési útja:
data/database/skins
mozgások:
data/database/skeletons/defaults/anim
(a defaults nem biztos)
a modellek textúrái:
data/database/skins/sharedtextures
(kivétel mr. Max textúrája, ami a May Payne könyvtár alatt van)
Nos most elindítod a Milkshape-t, amit a
www.swissquake.ch/chumbalum-soft oldalról töltöttél le.(csak a pcdomesoknak ez tök legális)
A progiba ráklikelsz a file->import->max payne kfs/kf2/skd-re
először megnyitod a betölteni kívánt modell-t.pl.:data/database/skins/max_payne/max_paynelO.kfs(vagy mi)
utána az ugyanebben a könyvtárban lévő skd-t
importálod be(max_paynelO.skd).
Na most megvan nyitva a modell csontokkal meg mindennel.Ha valamilyen mozgást is megakarsz nyitni, akkor, mennyé a mozgások-hoz feljebb már leírtam, hogy hol van.
importáld be a widepose.kf2-t, majd a megnyitni kívánt mozgást pl.: walk.kf2
És akkor most fasza.
Ha alakítani is akarod a modellt, akkor inkább exportáld ki 3ds formátumba(file->export->Valami 3ds)
Indítsd el a 3dstdmax-ot file->import és importáld be az előzőleg exportált modellt
alakítsd úgy ahogy akarod, majd visszafelé csináld meg újra az egésszet.Ha már ott tartasz, hogy a milkshapeban exportálod a kfs-t visszafelé akkor elvileg meg kell jelennie egy ablaknak, ahol megkérdezi, hogy
modellként, vagy animációként akarod exportálni, itt válaszd az értelem szerűt.
Tömörítsd vissza a data könyvtárat x_data.ras néven, írd felül a régit, és már indíthatod is a játékot.
Megjegyzések:
1.:A milkshapeban a beimportálásoknál a sorrend nagyon fontos, tehát először a kfs, majd az skd, ha mozgást is akarsz, akkor widepose.kf2, majd a mozgás kf2-je.
2.:Jobb ha van valami kis 3d-s előismereted
3.:Most éppen szétgépelem a kezem miattad, úgyhogy az esti imáidban szóba hozhatsz nyugodtan(vagy egy sörrel elintézzük
4.:Ha ez még mindig érthetetlen, akkor a milkshape oldalán találsz ugyanilyen segítséget, de az angolul van.
Na ennyi
ezt most lehet, hogy 2x küldtem el

Amiből lekvárt lehet főzni, abból pálinkát is..

Vissza