Nem érzed bennük, hogy elérhetsz valamit azon kívül, hogy könnyebben győzöd le az aktuális szembejövőt és még akkor is belebotlasz bugyuta, oda nem illő párbeszédekbe, amikor már egy adott céhnek a feje vagy.
Ezért tetszik jobban az Arcanum vagy a Fallout, ami ugyan kevesebbet vállal, de azt maradéktalanul teljesíti is, vagy a Final Fantasy 7-8-10, ami még ennél is tovább megy.
A Morrowindre már nagyon ráfért az, amit az Oblivion meghozott: erős központi történetszál, ami előrébblendít a játékban. Ez volt kegyetlen gyenge a Morrowindben, unalmas is volt.
Abban viszont teljesen igazad van, hogy jóval nagyobb öröm volt rálelni egy barlangra, mint az Oblivionban, volt, hogy órákig keresgéltem egyet, persze közben ráakadtam egy csomó minden másra is...
Respect is not given. It's taken.