25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Half-Life 2



Írd ide hozzászólásod:

Tinman
Tinman [1418]
Én is lezárnám akkor a mondókám és elnézést mert 2x is írtátok, de egyszer sem válaszoltam rá semmit... nevezetesen arra, hogy FC-ben amikor nagyon messze elhagytad a környéket, akkor hirtelen ott termett egy helcsi ami rábírt a tevékenységed azonnali felhagyására.
Ez az ami még mindig bevehetőbb, mint az, hogy minden sarkon blokád van, vagy balra zárt ajtó jobbra szabad a pálya.
FC-ben nem "10 méternyi" sávban közlekedhetett az ember, hanem 10*10-ben, míg HL2-ben ugye vegyük 10-nek, így arányaiban stimmel a dolog. Igen értem, hogy a terep adta lehetőségek miatt sem mozoghatott annyira szabadon az ember, de akkor legalább annyit, ha beugrom a tengerbe 15 méterről aki ne haljak meg mert vízbe estem, hanem hadd másszak már körbe... sőt lehessen onnan is megközelíteni a bunkert, csatornát, akármit.

Szeretem a Half-Life-ot! Ezt azért írom le, mert tényleg így is gondolom és a következő pár sor nem akarom, hogy negatív hype legyen, DE...
Amint látjuk a HDR-el, fény/árnyék/fizika finomhangolással töltik jelenleg az idejüket Valve-nál.

Tudjátok mi történik FC 2 ügybe?

Ismét a "nagy mester" tollából idézek:
"Minden mozog, minden valós árnyékot vet, minden árnyék soft, minden növény ezerfelé hajlik, tereptárgyak ezerfelé törnek, és nem sorolom, állam leesett a padlóra (állítólag már DX 10). Különösen mikor megláttam az új feature-t, a volumetric cloud-ot. TOTÁLIS felhő modellezés, belerepülsz repcsivel, és frankó élethűen mutatja, mint valami filmben."

Nah.. ezzel csak azt akarom mondani, hogy végsősoron mi az amit az ember szeretne egy FPS-től?
Lehet, hogy perverz, beteg állat vagyok, de én azt szeretném, hogy minél realisztikusabb legyen egészen addig a pontig amíg már nem kell monitor Ezzel nem azt akarom mondani, hogy alig várom, hogy a lábamba lőjjön egy agyonshaderezett/mappingolt hyper AI-val bíró katona, de úgy érzem, hogy EGYETLEN cég törekszik jelenleg ebbe az irányba. És igen is nagyon szükség van a PC hardver ipar szempontjából -is- egy ilyen full erőforrásigényes "alkalmazásra".
Az már csak hab a tortán, hogy a legtöbben tátott szájjal fogjuk majd bámulni ha kijön.

Jól tudom, hogy Aftermath tényleg jövő tavasszal jön?! És ha ki is jön u.e. az engine némi HDR-el meg pár technológiai "bemutatóval"...
Ettől függetlenül megveszem majd, ahogy itt szerintem mindannyian, de nem vártok valami ütősre, forradalmira? Mert a Q4 az minden volt csak forradalom nem, DukeNF lol, Prey csend, Unreal 3 = silence, Oblivion szintén csend.
Gáz van vagy valami nagy készül?

The Enrichment Center reminds you, that the Weighted Companion Cube will never threaten to stab you and, in fact, cannot speak.

Vissza