Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Starcraft 2?

Egy "elszólás" lelkesítette fel a legendás RTS híveit

2007.01.16. 10:53 | szerző: Retee | kategória: Játék

A Blizzard mindig is mértékletességéről volt híres, ami valószínűleg nagyban elősegítette, hogy legendássá váltak alkotásaik. Más fejlesztők, ha egy projektjük sikeres, akkor egyből belefognak a folytatás, gyakran folytatások elkészítésébe, ám ez nem igaz a Warcraft "feltalálóira". Pedig valljuk be, egy Diablo 3 például nem vállalna túl nagy kockázatot bevételi szempontból, de igaz ez több nagy nevükre is. Nos, ha Diablo 3-ról nincs is szó, egy másik örökbecsű játékuk körül lehet, hogy megélénkül a levegő. Itzik Ben Bassat a The Burning Crusade megjelenésének premierjéből tartózkodott Londonban, ahol a WoW kiegészítő méltatása után megemlítette, hogy ő bizony nagy Starcraft fan, és az 1998-ban megjelent valós idejű stratégia folytatásával nagyon szívesen játszana a későbbiekben, úgyhogy örülne, ha a legközelebbi premier ünnepségükön ennek második részéről szólhatna. Persze mindezt nem kell készpénznek venni, lehetséges, hogy nem gondolta komolyan, de talán igen..Meglátjuk. ■

StarCraft II: Wings of Liberty
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
StarCraft II: Wings of Liberty

hozzászólások (23)

csuvi
csuvi 2007.01.26. 22:40
ez odabaszós? ez egy baszott nagy foskarika, igénytelen, gagyi vacak. ilyet tuti ki nem adnak, max. nagyon alfafázisnak tudom elképzelni. amúgy meg én nagyon nem csípem a full 3d-s rts-eket, az eredeti starcraft pörgősségét ez így el fogja veszteni, ahogy keresgélned kell, melyik domb mögött bújt meg a fél csapatod..
Barthezz
Barthezz 2007.01.27. 12:26
Azt azért szögezzük le, hogy WarCraft 3 modról van szó, ami alatt ugyebár 2002-es motor pörög. Szal ilyen szemmel kell nézni a grafikát, nem lehet a mai csillogó villogó RTS-ekhez hasonlítani.
A "full 3D" meg nem fog bezavarni, ugyanezen ok miatt. A WC3-basn csak nagyon korlátoltan lehet mozgatni a kamerát, ráadásul elforgatás után vissza is áll alaphelyzetre. Szal egyáltalán nem kell a kamerával szórakozni. Az intró múvi az csupán egy cutscene, amit nem a játékos irányít. Ilyenek a WC3-ban is voltak, de játék közben ilyen kameranézetekkel soha nem találkozik a játékos.
Másrészt a porgosséggel se lesz gond, a WC3 elég gyors játékmenettel bírt (gyorsabbal mint a SC).

Szal ez nem a hivatalos SC2, a Blizzard-nak ehhez semmi köze, csak egy sima mezei mod, aminek viszont tökéletes lesz sztem. Kicsit elkanyarodtunk a topic címétol, ez lehetett sztem a megtéveszto.
csuvi
csuvi 2007.01.27. 12:44
ja értem, bocs. a wc-vel sosem játszotttam, nincs tapasztalatom
szbszig
szbszig 2007.01.27. 13:16
Peace. :-D
noname84
noname84 2007.01.31. 16:21
Ez igaz. Az eddigi "valóban" 3D-s játékok nem voltak elég pörgősek....Ez a dolga blizzardnak: meg kell oldani, hogy 3d-ben működjön a dolog. Gondoljatok bele mekkora ász elnne, ha egy ground control II. féle, vagy annál messze jobb grafikával kihoznának egy pörgős, kezelhető, és átlátható harcrendszerű rts-t (ahol, ha felfelé fordítod a kamerát, akkor látod a kibbaszottnagy carriereket, amik eltakarják az eget, ha lefelé nézel és ráközelítesz, akkor meg látod a zealotok legapróbb részleteit is...pffff)........bár szerintem marad ez a korlátozott w3 féle 3D, mert ezzel egyszerűbb egy RTS-t elkészíteni (régi bevett szokások...remélem a blizzard erőt vesz magán és beujjít)
ajánlott olvasnivaló
Újabb képek az Escape from Tarkovból Újabb képek az Escape from Tarkovból
Ingyen Rising Storm GOTY a Humble Store-ban Ingyen Rising Storm GOTY a Humble Store-ban
Hivatalosan is bejelentették a Far Cry 5-öt Hivatalosan is bejelentették a Far Cry 5-öt