26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky képek

Pár újabb felvétel a készülő játékról.

Írta: Madrac 21 hozzászólás

Kiadtak pár új képet a S.T.A.L.K.E.R.: Clear Skyról, mely a játék előzményeit meséli majd el, hogy alakult ki az a lehetetlen helyzet Csernobil körül, mint amit a Shadow of Chernobylban láthattunk. Idő közben lett kiadója is a programnak, a Koch Media vette szárnyai alá a játékot.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

További képek

  • S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky
  • S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky
  • S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

Platform:

Fejlesztő: GSC

Kiadó: Deep Silver

Forgalmazó: CD Projekt

Megjelenés: 2008. szeptember 26.

» Tovább a játék adatlapjára

HOZZÁSZÓLÁSOK

U.S.F. Voyager
U.S.F. Voyager [1371]
ja,nekem is tetszett a stalker.
U.R.H.
U.R.H. [4178]
Ez is egy néző pont.

De nekem szinte semmilyen elvárásom nem volt a játékkal szemben. Ezért nem is csalódhattam és kellemesen is szórakoztam alatta.
padavan
padavan [21647]
Nézd, az egy dolog, hogy nem hiszel abban, amit ígérgetnek. Én azért elképzelhetőnek tartottam mindazt, amivel éveken át etették az embereket. Épp ezért számítottam is rá. Mire számítsak, ha nem a hivatalos források által megadott featurekra? És azok alapján kegyetlenül át lettem verve kéremszépen.

Én egy nézegetős, ide-oda mászkáló, teljesen szabad játékmenettel rendelkező, nyugis kis játékot vártam, marha nagy feelinggel, ezernyi NPC-vel, akikel teljesen szabadon alakíthatom ki a kapcsolataimat, akár ezerféleképpen. Én a járműveket speciel abszolut nem hiányoltam volna, az alvást is csak abban a formában, hogy lefekszik a manuskám, kis szünet, és x órával későbbet mutat a karórája.

Mindehhez képest kaptam egy idegbeteg, rohangálós lövöldözést, amelyben eszméletlenül el lett cseszve például a sebzés, persze csak az ellenfelek esetében, mert ők golyóállóak, én azonban már egy mellettem becsapodó tölténytől is hanyatt esek. A respawn megbocsáthatatlan. Olyan szinten illuzió és játékélmény romboló, hogy azt kifejezni nem tudom.

Abban meg igazad van, hogy a srác tényleg elég provokatívan írta le a mondandóját.

Én voltam az egyik legnagyobb STALKER-fan - amíg meg nem jelent. Gondolhatod, hogy én nem provokálásból írom le, amit leírok, sokkal inkább az év legnagyobb családásának megtapasztalása okán. Sajnos.
U.R.H.
U.R.H. [4178]
Én sose hiszek az ilyen igéretekben. Minden játékhoz igérnek valami fantasztikus dolgot és ha meg is kapjuk, nem teljesen úgy ahogy beetettek vele minket. Ezekre én sose alapozok. Egyedül a járműveket, meg az alvást hiányoltam, de ha bele is tették volna azzal elég keményen rontottak volna az élményen. (Lazán elüthetünk velük mindenkit.:) )

Azt meg nem mondtam, hogy nem írhatja le a nemtetszését, csak kicsit szúrta a szemem, hogy bejöttem ide és ez volt az utolsó hozzászólás: "...az első is egy nagy rakás szar volt..." Lehet pattogásnak tűnik az egész, de szerintem egy kicsit finomabban is mondhatta volna. Ha hozzáír még valamit, hogy miért is egy rakat szar, talán el is veszti az a mondat az erőségét, de csak így egymagában...

Na mindegy nem akarok vitázni. :-X
padavan
padavan [21647]
Mondjuk szerintem nem biztos, hogy csak az írhat bárhová is, akinek tetszik x játék, vagy y film. Nekem sem jött be a STALKER, pedig hát ha valaki várta, az én voltam. Az origi elképzelésekhez képest pedig kaptunk egy nagy rakat szart. És ha indoklom, ha nem, akkor is ez a véleményme, és le fogom írni.

Ha egyenvéleményeket akarsz, és nyáladat csorgatva vigyorogni a Nagy Közös Egyetértésben, akkor jelentkezz a Borg civilizációjánál felvételre.

Ez a játék egy kiherélt, félkésznél is kevesebb fos lett. Agyatlan hent, primitív megoldások, ésatöbbi. Ha igényed van rá, akár többször is leírom. Még akkor is, ha ez miatt véresre hányod a torkodat.
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (21 db)