25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Men of War - képek

Képek a második világháborús stratégiáról.

Írta: Retee 9 hozzászólás

Az orosz 1C Publishing január végén jelentette be a Men of War készülő megszületését, amely a második nagy világégés idején játszódik, s három kampánymódot kínál majd - irányíthatjuk a szövetségeseket, a németeket, és persze a szovjet birodalmat is. A hadműveletek során olyan helyszínekre juthatunk el, mint Oroszország, Észak-Afrika, Ukrajna, Görögország, Németország, Olaszország, vagy épp a Csendes-óceán. Habár minden félre tizenkilenc misszió vár majd, az RTS igen komoly multiplayer fejlesztéseket kap - itt például irányíthatóvá válik a Japán Birodalom is, de a különböző játékmódokban több mint ötven féle egységet kommandírozhatunk. A nyár végén, ősz elején érkező játékról új képeket találtunk, szám szerint hatot, íme:

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

További képek

  • Men of War
  • Men of War
  • Men of War
  • Men of War
  • Men of War
  • Men of War

Men of War

Platform:

Fejlesztő: Best Way

Kiadó: 1C Company

Forgalmazó: Multimédia Holding

Megjelenés: 2009. március

Minimális rendszerigény: Pentium 4 2,6 GHz, 1 GB RAM, GeForce 6200/Radeon 9600 vagy jobb, DVD-ROM, 5 GB HDD

» Tovább a játék adatlapjára

HOZZÁSZÓLÁSOK

konrad
konrad [13085]
"Nem tudom hallottad-e, hogy a játékba már lesz olyan is, mint pl. giroszkópos stabilizátor"

Ez talán egy kicsit elrugaszkodik a háborús realitástól, mert a korabeli páncélos hadviselésben keveset tüzeltek menetből. Ilyet csak a filmeken látni.

Amúgy én is kíváncsian várom, én valahogy nem tudom megunni a WWII-s játékokat!:-) Ahogy a képeket elnéztem, a karakterek nem rosszak, bár messziről nézve őket nekem úgy tűnt, mitha a us és német sisakok ugyanolyan formájúak lennének. Közelebbről már nem annyira. Viszont a kitüntetések megjelenítéséért a karakterek egyenruháján, már most adok egy pirospontot a fejlesztőknek. Baromi jól néz ki.
KisCsirkee
KisCsirkee [16989]
Egyáltalán nem. Ez főként azért van mert egyszerre max. egy kis 4-5 fős csapatot és 1 vagy 2 járművet irányítasz, a többi katonát pedig a gép kezeli. Egy térképen egyszerre több ponton is folyhat csata a gép és az ellenfél valamint te közted és az ellenfél között.
Peca001
Peca001 [156]
nem játszottam még egyik általatok említett játékkal sem (FoW, Soliders), de nem kaotikus az h valós időben neked kell lőni, netán cserélgetni a muníciót a lőszerből kifogyott baka ellátása miatt? ez kérdés nem akarok senkibe sem belekötni:-)
KisCsirkee
KisCsirkee [16989]
Nah igen, megfeletkeztem az invertory rendszerről! Remek dolog volt az emberek között csereberélni a fegyvereket, variálni a lőszer mennyiségét vagy akár a sisakokat cserélgetni! A tankoknál is jó volt ez, mert ha az egyik használhatatlanná vált, akkor a másik ugyanolyanba át lehetett pakolni a lőszerét! Vgay ha tank nem maradt, és a gyalogságnál nem volt ütősebb tűzuerő, a tankból ki lehetett kapni a beépített géppuskát és gyalogsági fegyverré tenni. Bánatomra, a Faces of Warban kivették azt az invertoryt amin a katona képe is látható volt és lehetett helyezni rajta a sisakot, páncélt, fegyvert, valamint a tankoknál lehetett azonnal látni az állapotát, hogy javítható-e még, vagy az már csak egy halom használhatatlan fém. A

FoW-ra a rakéták is furcsábban kezdtek viselkedni! Ide oda cikáztak a kilövés pillanata után, holott ehelyett nyílegenesen a cél felé kelett volna szálni! Illetve a fegyverek közötti külömbség is halványult. A Tompshon és a PPS között csak a tár mérete volt külömbség, ugyanígy a géppuskáknál.

A Giroszkópos rendszer pedig érdekes, én még nem lőttem haladás közben, mivel ahogy étveszem a célzást, a tank megáll.

Érdekes még a fedezékrendszer is. Persze más játékokba nis van, de itt a fedezék mögül kihajolva sorozás miatt sokkal nagyobb a jelentősége.
Pool
Pool [328]
Hát azért annyira sok nincsen, főleg ami valósághű és ennyire összetett. Amúgy kifelejtettem még, hogy pl. minden egységnek van saját "inventory"-a. Azaz minden egyes katonának lehet variálni, hogy mennyi lőszere, milyen fegyvere, hány gránátja legyen, stb. Vagy egy tanknak, hogy hány darab páncéltörő, illetve repeszgránátja legyen. De tényleg ami miatt a legjobb, az a közvetlen irányítási lehetőség.

Nem tudom hallottad-e, hogy a játékba már lesz olyan is, mint pl. giroszkópos stabilizátor, azaz menet közben jobban lehet célozni pl. a Sherman-nel.
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (9 db)