Az RTS-ek jó részében a játék kiadás után a játékosok visszajelzéseik alapján patch, fileok kiadásaival orvosolják a balanszot a felek között.
Ez eddig is minden CC játéknál így volt továbbá más stratégiáknál is.
Ezen semmi meglepő nincs, ha megnéznéd a readmet, amit a telepítés után tesz fel, erőegyensúly variációkat tartalmaz, kis mértékben netkód javítást.
Erőteljes multis játékoknál ez tök természetes más stílusokban is lásd: Battlefield 2, UT 3, CoD 4 (a PB-t nem győzöm frissíteni)...
Inkább örülni kellene neki, hogy frissítik és foglalkoznak vele, nem szidni valamit, mert méltóztatnak kiadni hozzá egy patchet.
Az Electronic Arts kiadta az – immár - nyolcadik frissítését a Command & Conquer: Red Alert 3-hoz, mely picit felborítja az eddig megismert egységek erőegyensúlyát. Tessék tölteni a megfelelő nyelvi verziót.