Ezerrel dolgoznak a Bioware munkatársai a felmerülő hibák kiküszöbölésén, mind konzol, mind pedig PC terén. Mike Laidlaw, a Bioware vezető designere két fontosabb hibára hívta fel a játékosok figyelmét: az egyik a DX11-es videókártya tulajdonosokat érinti, ugyanis durva kompatibilitási problémák merültek fel a két vezető videókártya gyártó termékeivel szemben. Ha ti is érzékeltek a DX11-es videókártyátokkal érthetetlen lassulásokat, szaggatásokat a játék közben, akkor nyugi, a gyógyír már úton van, addig is vegyétek vissza a renderelést DX9-re.
A másik bug csak a konzolosokat érinti: náluk az automatikus támadással vannak gondok. A menüben nem látható az opció, amivel ezt a funkciót be lehetne kapcsolni, így ahhoz, hogy folyamatosan támadás alatt tudjon tartani a játékos egy ellenséget, folyamatosan nyomkodnia kell az erre kijelölt gombot, vagy kiadni külön a parancsot az automatikus támadásra.
A PC tulajdonosok jobb helyzetben vannak a várakozással kapcsolatban, ugyanis amint elkészül a tapasz és azt megfelelően letesztelik, már letölthetővé is válik, azonban a konzolosoknak rossz hír, hogy a Microsoft és a Sony által is be kell vizsgálni a javítást, így ott még kiszámíthatatlan mértékű csúszás várható.
Dragon Age 2 - patch közeleg
Még szinte meg sem jelent a Bioware fantasy szerepjátékának második epizódja, már érkezik is a tapasz.
Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!
Dragon Age II
Platform:
Fejlesztő: BioWare
Kiadó: Electronic Arts
Megjelenés:
2011. március PC
n/a: PS3, X360
HOZZÁSZÓLÁSOK
Richie 2011.03.13. 03:37 [68]
Nálam semmi baj sincs Highon... egyedül az ultra Highon döcög, ott viszont nem értem miért, ugyanis nem sok különbséget látok.
subject17 2011.03.12. 21:43 [6832]
Eleve ingame állítottam be, és a játék újraindítása után is megmaradt úgy, ahogy volt.
rootshaper 2011.03.12. 21:37 [1614]
akkor sztem csekkold le, hogy amit a windózos settings progiban beállítottál, az in-game is úgy maradt-e, mert oké, hogy nekem is a 9600GT-vel engedi azt, hogy feltoljam veryhigh-ra, meg DX11-re a progiban, de amint elindítom a játékot, mindent visszadob a kártyám maximumára. azok a plusz effektek lehet, hogy csak a placebó hatás :D
subject17 2011.03.12. 21:33 [6832]
A GTS250 kártya is fontos a mondatban, aminek nincs Dx11 támogatása. :)
rootshaper 2011.03.12. 21:29 [1614]
ezt a két mondatot most nem tudom összekapcsolni. DX11-re állítottad ami által előjöttek új effektek és ebből az következik, hogy van DX10 rendering mód is?
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Commandos: Origins teszt – Rég nem látott ismerős
- 2. Heroes koppintás? Jön a Stormbinders
- 3. Into the Dead: Our Darkest Days early access próbakör
- 4. Csak kapkodod a fejed a La Quimera előzetesén
- 5. Cristiano Ronaldo VS Salvatore Ganacci!
Legfrissebb fórumtémák
- 21:15
- Mandragora: Whispers of the Witch Tree [6]
- 22:33
- Tömegközlekedés [1092]
- 18:43
- Gond van a géppel? Segítünk! [2374]
- 17:04
- Szét*** az ideg [5389]
- 13:50
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2491]
- 13:34
- GG - GameGuess játék [876]
- 12:59
- Bő négy perc a Command & Conquer szellemi örökösének tekinthető Tempest Risingból [hozzászólások] [4]
- 21:56
- Ki mivel játszik mostanában? [7989]
- 20:56
- Elhunyt... [2750]
- 17:02
- Nyáron jön a Sifu fejlesztőinek focis játéka, a Rematch [hozzászólások] [2]