2010 áprilisában jelentették be az utolsó Call of Duty epizódot, a Black Opst, s könnyen lehet, hogy az idei év áprilisa ismét a CoD hónapja lesz. A brit UK PlayStation magazin értesülései szerint ugyanis valamikor a jövő hónap közepén bemutatják a Modern Warfare 3-mat, melyen a januári hírek szerint jelenleg egyszerre három csapat is dolgozik. Részletek egyelőre még nincsenek, ám az biztos, hogy az Activision már jó ideje kiadta a parancsot az MW3 elkészítésére, így a hivatalos bejelentést sem halogathatják sokáig.
Modern Warfare 3 - bejelentés közeleg?
Lapértesülések szerint április közepén mutatják be hivatalosan a Modern Warfare harmadik részét.
Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!
Call of Duty: Modern Warfare 3
Platform:
Fejlesztő: Infinity Ward
Kiadó: Activision
Megjelenés:
2011. november 8. PC
n/a: PS3, X360, Wii
HOZZÁSZÓLÁSOK
EnforcerHUN 2011.05.14. 16:21 [914]
És már vannak teaser!-ek! is;-)
Skorpio90 2011.05.13. 22:34 [5518]
Ennél nagyobb kamut, te jó ég...
GustyX 2011.05.13. 20:24 [7048]
CoDMW3 közeleg
YESSS!!!!
YESSS!!!!
ufodani 2011.04.02. 11:25 [17764]
És amit még találtam a bejelentéshez:
Call of Duty: páratlan mesterséges intelligencia
""Izgalmas hírek szivárognak a Treyarch boszorkánykonyhájából; a Call of Duty: Black Ops fejlesztéséért felelős vezető designer szerint az általuk fejlesztett legújabb epizód olyan játékmenetbeli újításokat vezet be, ami a sorozat történetében valódi mérföldkőnek számít. A játéktervező és a stúdió igazgatója a Game Informer legfrissebb számában olvasható előzetesben számolt be arról, hogy milyen érdekes újdonságokra számíthatunk a világ (egyik) legnépszerűbb játékának folytatásában.
Mindenképpen szeretnénk javítani a mesterséges intelligencia és a pályatervezés színvonalán nyilatkozta Brandon Marino, a stúdió kreatív igazgatója. A korábbi kötöttséget ezúttal nagyobb, nyílt terepekre cseréljük. A pályák kiismerése komoly munkának ígérkezik; komplex, összefüggő helyszíneket szeretnénk teremteni, ahol a történetvezetés komoly kohéziós szerepet játszik. Előfordulhat, hogy egyes szakaszokat többször is be kell járnunk, de ez nem fog a játékmenet rovására menni a továbbjutás módjának kiötlése remek élményekkel kecsegtet.
Jeletős változásokra számíthatunk a mesterséges intelligencia terén is; erről Geoff McCulloch, a csapat vezető designere beszélt.
Már a fejlesztés jelen fázisában is elképesztő fejlődést vehetünk észre nyilatkozta McCulloch. A katonák nemcsak riadóztatnak, ha észrevesznek bennünket, hanem elterelő manővereket is alkalmaznak, igyekeznek bekeríteni, elterelik a figyelmünket, aktívan használják a tereptárgyakat. Megeshet, hogy a pályán található objektumokat használják fedezékként ez nem csak annyit takar, hogy elbújnak a tereptárgyak mögé, hanem hordókat, ládákat borítanak fel, hogy gyors fedezéket tákoljanak össze. Természetesen lehetőségünk lesz a járművek használatára is ezúttal az összes, a pályákon fellelhető eszközt beindíthatjuk -, viszont ezzel érdemes vigyázni, mert könnyen kilőhetnek belőle, és ilyenkor hajlamosak átvenni a járgányok irányítását.
Az érzékszerveik is páratlanul kifinomultak, ráadásul képesek tárgyakat is használni. És nem csak azokat, amiket a küldetés elején automatikusan megkapnak, hanem azt is, amit találnak folytatta McCulloch. Használhatnak zavaró berendezéseket, éjjellátó készülékeket, így a sötétben is kiszúrhatnak minket sőt, ha a szemétkupacok közelében rejtőzünk el, még a szagunkat is megérezhetik. Mindez csak azért említésre méltó, mert lesznek földalatti helyszínek is, ahol a zseblámpa és az éjjellátó fontos szerephez jut, így ügyelnünk kell arra is, hogy ne tévedjünk el, de minket se szúrjanak ki. A szivárgó csatornavezetékekből fröcskölő szennyvizet érdemes elkerülni, és érdemes mindig az árnyékban maradni, ugyanis a lámpák kilövésére automatikusan felkapcsolják a náluk lévő éjjellátót, és azonnal kiszúrnak minket.
Izgalmasan hangzik úgy tűnik, a Call of Duty végre kitör a scriptelt háborúzás kelepcéjéből, és a legnagyobbakkal készül egy ligában versenyezni. Novemberben meglátjuk, hogy mi fog ebből kisülni a játék akkor kerül a boltok polcaira..""
OGI
Call of Duty: páratlan mesterséges intelligencia
""Izgalmas hírek szivárognak a Treyarch boszorkánykonyhájából; a Call of Duty: Black Ops fejlesztéséért felelős vezető designer szerint az általuk fejlesztett legújabb epizód olyan játékmenetbeli újításokat vezet be, ami a sorozat történetében valódi mérföldkőnek számít. A játéktervező és a stúdió igazgatója a Game Informer legfrissebb számában olvasható előzetesben számolt be arról, hogy milyen érdekes újdonságokra számíthatunk a világ (egyik) legnépszerűbb játékának folytatásában.
Mindenképpen szeretnénk javítani a mesterséges intelligencia és a pályatervezés színvonalán nyilatkozta Brandon Marino, a stúdió kreatív igazgatója. A korábbi kötöttséget ezúttal nagyobb, nyílt terepekre cseréljük. A pályák kiismerése komoly munkának ígérkezik; komplex, összefüggő helyszíneket szeretnénk teremteni, ahol a történetvezetés komoly kohéziós szerepet játszik. Előfordulhat, hogy egyes szakaszokat többször is be kell járnunk, de ez nem fog a játékmenet rovására menni a továbbjutás módjának kiötlése remek élményekkel kecsegtet.
Jeletős változásokra számíthatunk a mesterséges intelligencia terén is; erről Geoff McCulloch, a csapat vezető designere beszélt.
Már a fejlesztés jelen fázisában is elképesztő fejlődést vehetünk észre nyilatkozta McCulloch. A katonák nemcsak riadóztatnak, ha észrevesznek bennünket, hanem elterelő manővereket is alkalmaznak, igyekeznek bekeríteni, elterelik a figyelmünket, aktívan használják a tereptárgyakat. Megeshet, hogy a pályán található objektumokat használják fedezékként ez nem csak annyit takar, hogy elbújnak a tereptárgyak mögé, hanem hordókat, ládákat borítanak fel, hogy gyors fedezéket tákoljanak össze. Természetesen lehetőségünk lesz a járművek használatára is ezúttal az összes, a pályákon fellelhető eszközt beindíthatjuk -, viszont ezzel érdemes vigyázni, mert könnyen kilőhetnek belőle, és ilyenkor hajlamosak átvenni a járgányok irányítását.
Az érzékszerveik is páratlanul kifinomultak, ráadásul képesek tárgyakat is használni. És nem csak azokat, amiket a küldetés elején automatikusan megkapnak, hanem azt is, amit találnak folytatta McCulloch. Használhatnak zavaró berendezéseket, éjjellátó készülékeket, így a sötétben is kiszúrhatnak minket sőt, ha a szemétkupacok közelében rejtőzünk el, még a szagunkat is megérezhetik. Mindez csak azért említésre méltó, mert lesznek földalatti helyszínek is, ahol a zseblámpa és az éjjellátó fontos szerephez jut, így ügyelnünk kell arra is, hogy ne tévedjünk el, de minket se szúrjanak ki. A szivárgó csatornavezetékekből fröcskölő szennyvizet érdemes elkerülni, és érdemes mindig az árnyékban maradni, ugyanis a lámpák kilövésére automatikusan felkapcsolják a náluk lévő éjjellátót, és azonnal kiszúrnak minket.
Izgalmasan hangzik úgy tűnik, a Call of Duty végre kitör a scriptelt háborúzás kelepcéjéből, és a legnagyobbakkal készül egy ligában versenyezni. Novemberben meglátjuk, hogy mi fog ebből kisülni a játék akkor kerül a boltok polcaira..""
OGI
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Olyat szúrtak ki a GTA VI egyik képén, amilyenre egyik előző játékban sem volt példa
- 2. The Precinct teszt – „A rendőrmunka nagyon durva ééés veszélyes.”
- 3. Télből a nyárba menekül a konkurencia elől a Titan Quest II
- 4. Felújított kiadást kap Benoît Sokal mesterműve, még idén megjelenik a Syberia Remastered
- 5. A PC-dnek is bizonyítania kell majd a családnak, ha játszani akarsz a Mafia: The Old Countryval
Legfrissebb fórumtémák
- 12:26
- Milyen játékot vettél/tervezel venni mostanában? [2498]
- 11:57
- Szét*** az ideg [5449]
- 11:08
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [44137]
- 18:12
- Facebook és más közösségi oldalak [1460]
- 17:25
- Deliver At All Costs teszt – A futármunka nagyon furcsa és szeszélyes [hozzászólások] [2]
- 14:35
- Disney+ Star Wars [555]
- 05:49
- Blades of Fire teszt – A Lords of Shadow készítői kipróbálták magukat a soulslike műfajban [hozzászólások] [1]
- 06:47
- Ki mivel játszik mostanában? [8031]
- 06:46
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1496]
- 16:06
- Felújított kiadást kap Benoît Sokal mesterműve, még idén megjelenik a Syberia Remastered [hozzászólások] [4]