26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Hitman: Absolution részletek

Nem lesz térkép, de lesz Ösztön mód.

Írta: GeryG 2 hozzászólás

A Hitman franchise legújabb tagjáról, a Hitman: Absolutionről egyelőre csak keveset árult el a fejlesztő IO Interactive. Most azonban elárultak néhány részletet, melye főleg a játékmenetet érintik. Ebből kiderül, hogy a készítők teljesen elhagyják a jól megszokott térképet, csupán egy kis radar lesz segítségünkre, mely csak a közvetlen környezetünket mutatja. Ehelyett kapunk egy az Assassins Creed Eagle Visionjéhez, vagy a Batman: Arkham Asylum Detective módjához hasonló rendszert, ami ezúttal az Instinct Mode nevet viseli. Ösztönünk elsősorban a tervezésben lesz segítségünkre, megmutatja, merre tartózkodnak az őrök és merre járőröznek. Így sokkal könnyebb lesz megtervezni a következő lépésünket. Checkpoint rendszer kerül a játékba, így ha meghalunk, vagy lebukunk, nem kell majd teljesen elölről kezdenünk az adott küldetést. A történet ezúttal Chicagoban játszódik majd, és a küldetések során rendkívül változatos helyszíneken fordulunk meg. Lesznek szűk, zárt helyiségek, valamint tágas, nyílt terek is. A fejlesztők rengeteg időt töltöttek ügynökünk megalkotásával, így minden eddiginél részletesebb animációkra számíthatunk, melyeket az új Glacier 2 motor hajt. A 47-es ügynök, és általában az NPC intelligenciája is komoly fejlődésen ment át, így ha túszul ejtünk valakit, nem kezdenek ész nélkül lőni ránk. Mi pedig akár be is csaphatjuk ellenfeleinket. Például rendőrnek öltözve saját rádiónkon keresztül hamis személyleírást adva elterelhetjük magunkról a figyelmet. A járókelők is fontos szerepet játszanak, akik azonnal reagálnak a viselkedésünkre, cselekedeteinkre. Az IO fejlesztői igyekeznek minél kevesebb előre scriptelt jelenetet alkalmazni, hogy minél dinamikusabbak legyenek ezek a helyzetek. A Hitman: Absolutionre még elég sokat kell várnunk, hiszen előre láthatóan csak 2012-ben jelenik meg PC-re, PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

Hitman: Absolution

Platform:

Fejlesztő: IO Interactive

Kiadó: Square Enix Europe

Forgalmazó: Cenega Hungary

Megjelenés:
2012. november 20. PC
n/a: PS3, X360

» Tovább a játék adatlapjára

GeryG

GeryG
2010 végén csatlakozott a PC Dome cikkírói csapatához, pár hónappal később pedig már hírszerkesztőként is tevékenykedett. Már több mint 17 ezer írásos anyag fűződik a nevéhez a magazinban, amivel a képzeletbeli dobogó csúcsán áll.

HOZZÁSZÓLÁSOK

johnson19
johnson19 [126]
Checkpoint rendszer! Az kell ide; a Hitman-be, aminek pont az a lényege, hogy egy küldetést tucatnyi módon meg lehet csinálni, és az ember szívesen visszatölt egy mentett állást, hogy megnézze, mi van akkor, ha... Az agyam eldobom, hogy lassan minden játék ezzel a gusztustalan autosave-checkpoint szisztémával jelenik meg. Ennyire hülyének nézik a fejlesztők a játékosokat, hogy képtelenek egy Save Game - Load Game meüpontot használni? Mi lesz ezután, már lassan majd az RPG-k is checkpoint rendszert használnak?
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (2 db)