Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

L.A. Noire - túl nagy lett

Brendan McNamara szerint a túlméretezett város miatt tartott sokáig a fejlesztés.

2012.01.04. 15:07 | szerző: GeryG | kategória: Játék

Bár mindössze egyetlen játékot készített a Team Bondi, azzal jó eséllyel mégis beírta magát a videojátékok történelmébe. Az L.A. Noire olyan sokáig készült, hogy sokan már le is mondtak róla. A stúdiót alapító és vezető Brendan McNamara egy interjúban mesélt a fejlesztésről, és arról, hogy szerinte Los Angeles lemodellezésével ment el a legtöbb idő.
"Hatalmas játék lett. A térkép óriási, ami voltaképp az én hibám is. Magunknak kellett megterveznünk minden folyamatot, mivel új stúdió voltunk új eszközökkel és új technológiával. Ma már birtokunkban van a tudás, hogy hogyan építsünk fel egy várost, de akkor ezt is magunknak kellett megterveznünk, és működésre bírnunk: az úthálózattól kezdve, a troli vonalakon át a villanyvezetékekig, amik összekötik az épületeket... A technológia rendkívül összetett volt, beleértve a MotionScant is. Az első másfél év - talán több is - csak a kutatással ment el. Újságpapírokat böngésztünk, a srácok elutaztak Los Angelesbe, ahol az épületeket tanulmányozták, rengeteg fotót készítettek és összegyűjtöttek minden adatot, amire szükség volt. Nagyon pici stúdió voltunk, alig 16 fő, és mindezeket magunknak kellett összeszedegetnünk, hogy egyáltalán elkezdhessünk dolgozni."

L.A. Noire (PS3)
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
L.A. Noire (PS3)

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló
Jön az Xbox Game Pass Jön az Xbox Game Pass
Őszre érik be a Divinity: Original Sin 2 Őszre érik be a Divinity: Original Sin 2
Konzolokra is jön a Shadow Tactics - Blades of the Shogun Konzolokra is jön a Shadow Tactics - Blades of the Shogun