Már az E3-on és a gamescomon is csorgathattuk a nyálunkat a Splinter Cell: Blacklistre, mely a Ubisoft lopakodós sorozatának legújabb része lesz, és a tervek szerint sok tekintetben visszatér az eredeti koncepcióhoz. A két kiállításon ugyanazt a pályát mutatták be a fejlesztők, mely a most érkezett új traileren is látható, ám van egy aprócska különbség. Míg a gamescomos 11 perces videón a Sam Fishert irányító játékos voltaképpen végig rambózott a pályán, szitává lőve minden szembe jövő ellent, addig a mostani bemutatón pont ennek ellenkezőjét igyekeznek prezentálni. A különbségek szemléltetésére néha párhuzamosan mutatják a két játékmenetet. A Splinter Cell játékok alapvető eleme a lopakodás, és a high-tech kütyük alkalmazása, és ez nem lesz másképp a Blacklist esetében sem. A trailerben megnézhetjük, hogyan lehet elegánsan, mindenféle feltűnést kerülve végrehajtani a feladatot. A Splinter Cell: Blacklist 2013 tavaszán jelenik meg.
Újabb Splinter Cell: Blacklist játékmenet-trailer
Korábban már láthattuk ezt a küldetést egy 11 perces bemutató során, ám akkor a játékos végig rambózott a pályán. Most megnézhetjük, hogyan lehet ezt elegánsan és csendben végrehajtani.
Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!
Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist
Platform:
Fejlesztő: Ubisoft Shanghai
Kiadó: Ubisoft
Megjelenés:
2013. augusztus 23. PC
n/a: PS3, X360
HOZZÁSZÓLÁSOK
Lacko 2012.09.03. 14:19 [11552]
Nekem azért az nem tetszett ebben a videóban, hogy fényes nappal 1 méterre elgrasszálni egy őr mellett... ez nagyon gamey.
Mondjuk azzal már nem jövök elő, hogy a pickupon lévő géppuskás látóterének a szélén kapaszkodni egy háztetőn, világító zöld gallérral se kimondott életbiztosítás. ;) De ilyesmi mondjuk volt a korábbi részekben is. Viszont ilyen közel őrhöz csak sötétben lehetett lopózni egy folyosón, nem pedig fényes nappal egy réten. Ráadásul az őr félig felénk is fordul (tehát a szeme sarkából észrevehette volna Samet, aki nem túl terepszínű hacukát választott ehhez a faluhoz.
Mondjuk azzal már nem jövök elő, hogy a pickupon lévő géppuskás látóterének a szélén kapaszkodni egy háztetőn, világító zöld gallérral se kimondott életbiztosítás. ;) De ilyesmi mondjuk volt a korábbi részekben is. Viszont ilyen közel őrhöz csak sötétben lehetett lopózni egy folyosón, nem pedig fényes nappal egy réten. Ráadásul az őr félig felénk is fordul (tehát a szeme sarkából észrevehette volna Samet, aki nem túl terepszínű hacukát választott ehhez a faluhoz.
Attak 2012.09.02. 16:30 [450]
Upsz,most látom,beelőztek :D
Attak 2012.09.02. 16:29 [450]
Na meg Sam eredeti hangja is megjöhetne...
en vagyok az 2012.09.02. 16:28 [138]
Remelem a megjelenesig meg beszelnek Michael Ironside -al es akkor kiraly lessz !!!
GustyX 2012.09.02. 15:58 [7048]
Visszatért a hullacipelés??? Na, már csak pár egyebet kell még javítani és nem lesz semmi gond a játékkal :D.
Bár a falhoz lapulás is lehetne a régimódi.
Bár a falhoz lapulás is lehetne a régimódi.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Októberben landol a boltok polcain a Lenovo Legion Go 2, már az árát és a specifikációkat is lehet tudni
- 2. Anno 117: Pax Romana demo próbakör
- 3. Firefighting Simulator: Ignite teszt – Szándékosan félkész?
- 4. Az Amazon Prime készít élőszereplős sorozatot a Life is Strange alapján, már az írója is megvan
- 5. Megjelent a Borderlands 4, a pontok pedig meg is mutatják, mennyire fáradt meg a széria a negyedik részre
Legfrissebb fórumtémák
- 06:37
- Sorozatok [10941]
- 19:13
- Ki mivel játszik mostanában? [8107]
- 18:55
- Moderátoroknak [17393]
- 17:48
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [44358]
- 11:02
- DXRacer Craft gamer szék [hozzászólások] [3]
- 09:20
- Befutott az új Splinter Cell: Deathwatch első előzetese, épp csak egy picike gond van vele [hozzászólások] [1]
- 18:13
- Randy Pitchford eddig se volt népszerű, most a Borderlands 4 kapcsán megoldotta, hogy még egy ideig ne is legyen [hozzászólások] [5]
- 12:17
- Elhunyt... [2771]
- 15:49
- Windows Help Desk [7817]
- 11:33
- GG - GameGuess játék [928]