A Razorworks rengeteg időt és munkát fektetett abba, hogy új versenyautós játéka a Total Immersion Racing minél realisztikusabb legyen. A Runge-Kutta-4 névre keresztelt rendszer ügyel az autó realisztikus mozgatására. Másodpercenként százszor ellenőrzi és frissíti az autó helyzetét, így mindig a megfelelő helyen van a versenyautó. Az autók modellezésénél is a valóság tökéletes lemásolására törekedtek. Úgy mozognak és viselkednek a gépek, mint egy valós helyzetben is tennék. A kerékszögnek és az autó aerodinamikai tulajdonságainak is szerepe van a vezethetőségben és a végsebességben. Természetesen a különböző gumifajtákat se hagyták ki a készítők a játékból, mely november 1-től már kapható a boltokban.
Total Immersion Racing infók
Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!
Total Immersion Racing
Platform:
Fejlesztő: Razorworks
Kiadó: Empire Interactive
Megjelenés:
2002. IV. negyedév PC
n/a: PS2
HOZZÁSZÓLÁSOK
Még nincs hozzászólás, légy Te az első!
Legnépszerűbb cikkek
- 1. ODDADA teszt – Örömóda
- 2. Zűrök a Football Manager 2025 körül
- 3. Fog futni nálad a Test Drive Unlimited Solar Crown?
- 4. A Gold/Ultra kiadások vásárlói már játszhatnak a Warhammer 40,000: Space Marine 2-vel
- 5. Élt 14 napot: szeptember 6-án lelövi a Sony a Concordot
Legfrissebb fórumtémák
- 10:14
- Novemberben jön a pofátlanul drága PlayStation 5 Pro [hozzászólások] [17]
- 09:55
- Warhammer 40k: Space Marine 2 [40]
- 09:51
- Helyzetjelentés [157218]
- 09:26
- A magyar labdarúgó válogatott [4452]
- 08:06
- Star Wars Jedi: Survivor [172]
- 06:18
- GG - GameGuess játék [805]
- 13:49
- Megjelent a Sumerian Six, mit mutatnak a pontok? [hozzászólások] [3]
- 12:03
- Szét*** az ideg [5118]
- 09:36
- Laptop [433]
- 23:28
- Minden, ami futball - Focisarok [17467]