Továbbra is az utóbbi idők egyik legígéretesebb, cserébe leglassabban készülő űrhajós játéka a Star Citizen. A még meg sem jelent alkotás már most is rekordernek számít, hiszen minden idők rajongók által leginkább támogatott projektjéről van szó, amelynek gyűjtése a 2012-es rajt óta közel 75 millió dollárig jutott.
A fejlesztő Cloud Imperium Games a napokban új trailerrel jelentkezett, amelyben az űrhajók sérülésmodelljét demonstrálják. A közel kétperces bemutató magáért beszél: lézerágyúval és gépágyúval kínálnak meg benne egy Gladiust. A video első felében egy hangárban a felületi sérüléseket mutatják be, gyakorlatilag szitává lövik szerencsétlen űrhajót. A második felében viszont már a világűrben nyitnak rá tüzet, ahol szó szerint apró darabokra szaggatják szét. A látvány magáért beszél, ráadásul a fejlesztők elmondása szerint az új sérülésmodell már sokkal kisebb számításigénnyel rendelkezik mint elődje. A sérülés mértékét négy tényező befolyásolja: hőmérséklet, égés mértéke, anyagvastagság és a hajótest formája ott, ahol a találat éri.
„A négy sérülési tényező használatával felizzíthatjuk a hajótestet, felforralhatjuk rajta a festéket, ami idővel le is ég a fémről, megolvaszthatjuk a felszínt, de akár lyukakat is égethetünk bele, hogy felfedjük a gép vezetékeit és mechanikáját.” – olvasható a fejlesztők értékelése.
A Star Citizen fejlesztése tehát töretlenül folyik tovább, de az újabb és újabb ígéretek teljesítése sok időbe telik. Éppen ezért nehéz lenne megjósolni, hogy a játék végleges változata mikor érkezhet meg. Mindenesetre a hivatalos álláspont továbbra is a 2015-ös premiert jósolja. Aki addig is szeretné kipróbálni az eddig elérhető modulokat, annak a hivatalos oldalon van lehetősége támogatni a projektet.
Jól mutat a Star Citizen sérülésmodellje
Új trailerben mutatták be, milyen károkat okozhatunk majd egymás űrhajójában.
Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!
Star Citizen
Platform:
Fejlesztő: Cloud Imperium Games
Kiadó: Cloud Imperium Games
Megjelenés: 2015.
HOZZÁSZÓLÁSOK
GeryG 2015.03.10. 08:25 [2355]
Hát, CryEngine, szóval picit kétesélyes. Amennyire az első generáció zabálta a gépet, a második annyira nem. A harmadik meg valahol a kettő között (legalábbis a Crysis részei alapján). Szóval én azért még bizakodó vagyok. Anno, mikor én támogattam a projektet, akkor még csak a hangár modul volt elérhető, ami tökéletesen, röccenésmentesen futott. Persze ez tök irreleváns a mostani és főleg a végleges kiadások tekintetében. :)
KRISZ46 2015.03.10. 01:08 [92]
A No man's sky-ból is mutathatnának több gameplay-t arra jobban kiváncsi vagyok. Mármint ez q jólnézki de ehez tuti kell majd gép.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Assassin’s Creed Shadows: Claw of Awaji DLC teszt – Tovább gyűrűznek az árnyak
- 2. Fagy és végtelen hómezők várnak az Arctic Drive-ban, amelyben egy rozoga pickuppal kell túlélnünk
- 3. Brutális áremelést jelentett és vezetett be a Microsoft a Game Passra, majd pofátlanul reklámozni kezdte azt
- 4. Formula Legends teszt – A legendák öröksége
- 5. Múlt héten még csak pletyka volt, mára hivatalos, hogy az Electronic Arts kivonul a tőzsdéről, magánkézbe kerül
Legfrissebb fórumtémák
- 23:17
- Sztori trailert kapott a Syberia Remastered [hozzászólások] [1]
- 23:16
- A második Broken Sword játékot is felújítják, jövőre jön a The Smoking Mirror: Reforged [hozzászólások] [3]
- 20:45
- Sorozatok [10947]
- 14:31
- Helyzetjelentés [157458]
- 13:04
- Absolum teszt – Mágikus haddelhadd [hozzászólások] [1]
- 11:19
- Little Nightmares III teszt – Nem is annyira pici rémálmok, amiktől még Freddy Krueger is összecsinálná magát [hozzászólások] [3]
- 23:39
- Versenyszimulátorok [21]
- 22:04
- HBO - A Song of Ice and Fire [4212]
- 11:33
- GG - GameGuess játék [941]
- 14:23
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1535]