Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

VR

A Valve a VR gépigényének csökkentésén dolgozik

Azt szeretnék, ha a GeForce GTX 970-nél gyengébb videokártyákon is élvezhető élményben lenne részünk.

2016.03.23. 12:58 | szerző: GeryG | kategória: VR

A VR-headsetek, legalábbis azok, amelyek PC-re is elérhetőek lesznek, egyelőre két dologról híresek: piszok drágák és nagyjából egy erőmű kell a használatukhoz – legalábbis az előzetes gépigények alapján. Ezek alól egyelőre csak a PlayStation VR a kivétel, ugyanis az jóval olcsóbb lesz és értelemszerűen a PlayStation 4 is elég neki.
A Valve is tudja, hogy a minél nagyobb célközönség eléréséhez legalább az egyiken javítaniuk kell. A premier utáni néhány hónapig az árcédulán nyilván nem fognak faragni, így marad a gépigény. Erről a GDC-n beszélt Alex Vlacho, a Valve munkatársa, aki elmondta, hogy bár ők is NVIDIA GeForce GTX 970-et ajánlják, céljuk, hogy ennél gyengébb videokártyán is megfelelő élményben legyen részünk. Ezt demonstrálta is, ugyanis az Aperture-t (Portalhoz hasonló játék VR-ra) egy GTX 680-on futtatta anélkül, hogy a játék teljesítménye leesett volna. Ez persze önmagában még nem bizonyít semmit, de a cél nemes és érthető. A Valve emellett együttműködik a grafikus motorok fejlesztőivel is, hogy a VR-támogatást már a motorokba is építsék be, ezzel is javítva a teljesítményt. ■

hozzászólások (1)

Skorpio90
Skorpio90 2016.03.23. 15:23
Ez bizony dicséretes, mert a tesztprogi körberöhögött a videokártyám miatt.
további hírek

Augusztusban jön a Middle Earth: Shadow of War

Folytatást kap a Shadow of Mordor.

Aranylemezen a Mass Effect: Andromeda

Véget ért a fejlesztés, már csak egy hónap a premierig.

JátszóDome: The Videokid - a Paperboy szellemi örököse

Video egy kis Commodore 64-es visszatekintéssel.

JátszóDome: Shadow Tactics - Blades of the Shogun #11

Leszámoltunk Kage Sama egyik első emberével.

Érdekel öt perc az Alien: Covenantból?

Akkor kattints és nézz bele a májusra várt filmbe!