25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Játékhírek

Megjelent a Hellion korai változata

Kis késéssel, de a hétvégére megérkezett a játék első változata.

Írta: GeryG 6 hozzászólás

Az eredeti tervek még januárról szóltak, de végül egy hónapos késéssel a napokban rajtolt el a Hellion korai változata a Steamen. A belső nézetű túlélőjátékban ismét a világűrben kell helytállnunk a nem túl barátságos Hellion naprendszerben. A korai változatban egyelőre viszonylag szűkösek a lehetőségeink, de így is megépíthetjük saját űrállomásunkat, majd az aszteroidákról bányászott nyersanyagokat üzemanyaggá és levegővé alakíthatják át. A többjátékos módnak köszönhetően nem muszáj senkinek magányosan átszelnie a világűrt, hisz másokkal csapatot alkotva akár nagyobb legénységet igénylő űrhajókat is irányíthatnak. És persze nem maradhat el az egymás elleni harc sem – egyelőre csak gyalogosan. Hogy pontosan milyen tartalommal rajtolt el a korai változat, arról a hivatalos oldalon olvashattok bővebben.
A további tervek között szerepelnek az alkatrészenként megépíthető űrhajók és felszerelések, a hajók a hajók elleni küzdelmek, további bányászási lehetőségek, valamint a valósághű sérülések mind a hajók, mind a személyzet esetében.

Kattints, ha érdekesnek találtad a cikket!

Hellion

Platform:

Fejlesztő: Zero Gravity

Megjelenés: 2017. február 24.

» Tovább a játék adatlapjára

GeryG

GeryG
2010 végén csatlakozott a PC Dome cikkírói csapatához, pár hónappal később pedig már hírszerkesztőként is tevékenykedett. Lassan 15 ezer írásos anyag fűződik a nevéhez a magazinban, amivel a képzeletbeli dobogó csúcsán áll.

HOZZÁSZÓLÁSOK

Artyom
Artyom [213]
Dehogy lennél türelmetlen. Hát a The Long Darkkal játszogattál. Ahhoz képest a Subnautica egy kis tündérbogár. Úgy van minden kitalálva, hogy körülbelül 1 perc alatt szippant magába. Ha összevetem a No Man's Sky-al, az 1 perc alatt ábrándított ki magából. Látszólag hasonlítanak, valójában óriási különbségek vannak. Ha megnézed azt a tengeri világot, le fogsz petézni. Ebben a kategóriában momentán nincs jobb játék szerintem, szal vétek kihagyni.
TBone142
TBone142 [416]
Subnautica-ról csak gameplay-eket néztem YouTube-on, de az alapján nem nagyon tetszett. Nem volt rossz mást nézni, ahogy tolja, de én ehhez türelmetlen lennék.
Mad Max meg ezek szerint nem kapott el. Engem kilóra megvett a hangulatával már az első 5 percben, és a klisék és 0 újdonság ellenére a story is bejött. És pont a harcrendszer az, ami szerintem a legnagyobb erőssége. Valahogy 'súlya' van az ütéseknek, ellentétben pl. az Arkham játékokkal. Igen, egy idő után kicsit már unalmas az x+1-edik bázist elfoglalni, stb..., de szerencsére a rohadt nagy sivatagot sikerült elég érdekesre csinálniuk, érdemes felkutatni minden kis vackot. De ha nem, hát nem. :)
Artyom
Artyom [213]
Ja, TBone, Subnauticával játszottál már? Elképesztően szórakoztató, a legszebben felépített, legváltozatosabb tengeri világot hozták hozzá létre, és rengeteg mindennel el lehet benne bíbelődni. Nem tudom kifejezni mennyire ajánlom azt a játékot mindenkinek, nálam tavaly az év játéka volt, sőt tavalyelőtt is. :D Ha tetszett a Long Dark, akkor ezt úgy fogod nyelni mint kacsa a nokedlit. :)
Artyom
Artyom [213]
Nem tudom össze tudom-e foglalni egy-két mondatban az érzéseimet Mad Max-el kapcsolatban, de egyszerre hatott rám az üressége, primitív egyszerűsége, és a közelharc unalmas megoldásai. Ami pozitív volt, az a kocsikázás, és az ezzel kapcsolatos fejlesztések. Az volt a kérdés, hogy hajlandó vagyok-e órákig mindenféle támaszpontokat felszámolni azért, hogy a kocsimat fejlesztve királykodhassak az utakon. Erre lett az a válaszom, hogy nem. És elég gyorsan eljutottam idáig. A kaput a közelharc tette be nálam, mivel rengeteget kell verekedni, és ehhez képest nagyon béna eszközöket kapunk hozzá. Például nem lehet egy normális fegyverem. Lényegében nem megölöm az ellenséget, hanem megverem. Ha elveszem tőlük a fegyverüket, akkor megölhetem őket, de én nem tarthatok fegyvert. Vagyis limitált, hogy hányszor használhatok egy kést mondjuk. Asszem egyszer. Tehát egy idő után ránéztem a következő elfoglalandó támaszpontra, sóhajtottam egy nagyot, hogy baszki be kell megint menni, és kezdődik a vergődés, és fájdalmasan ugyanazt fogom találni mint az összes többinél.

Párhuzamot tudnék vonni az Assassin's Creed Black Flaggel, amit kizárólag azért játszottam ki háromszor is, mert a hajófejlesztés és a tengeri csaták nekem megérték azt az árat, amit ki kellett érte fizetni, már csak azért is, mert a hajóval termeltem ki azt a pénzt lényegében, ami a fejlesztéseihez kellett. Olyan Assassin epizóddal gyűlölök játszani, amiben csak ugrálni kell az épületeken, viszont ez a kalózos téma ez nagyon ki lett találva a hajóval. És nem csak az, hanem a körítés, nagyon nagyon jó a sztori, a karakterek, nagy a térkép, búvárkodni lehet, szóval sok jó tényezőből áll össze. Ehhez képest egy Mad Maxben mit lehet csinálni azon kívül, hogy támaszpontokat számolunk fel? Üres az egész.
TBone142
TBone142 [416]
Kíváncsi lennék a véleményedre erről, mert a The Long Dark az egyetlen survival, amivel hajlandó vagyok játszani, a Mad Max-et meg 2-szer vittem végig egymás után 100%-ra. :D
» Összes hozzászólás listázása a fórumban (6 db)