Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint

Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint játékmenet-bemutató

Közel negyedórányi bemutató az egyik küldetésből tele ígéretes apróságokkal. Plusz vannak más érdekes információink is.

2019.05.11. 23:13 | szerző: GeryG | kategória: Játék

A Ubisoft a napokban jelentette be, hogy idén ősszel folytatást kap a Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands. Az új játék a már meglévő alapokra építkezik, de rengeteg apró finomításon esik át, ezek jó részét a rajongók kérései alapján igyekeznek megvalósítani. A Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint mostanra kapott egy közel negyedórás játékmenet-bemutatót is, amelyből sok érdekes részlet kiderül. Azt meg mindenki döntse el maga, hogy mennyire hisz a látottaknak, Ubisoftról lévén szó…

Szóval, ahogy a fejlesztők a bejelentéskor már jelezték, a sérüléseknek sokkal nagyobb szerepe lesz ezúttal, hőseink bármilyen dús arcszőrzettel is rendelkezzenek, sokkal esendőbbek lesznek, mint Wildlandses elődeik. Ezt a bemutató elején mindjárt prezentálják is nekünk, ahogy favágó kinézetű akcióhősünk egy mesterlövész elől menekül az erdőben. Kap is egy-két találatot a lábába és az oldalába, mi pedig láthatjuk azt, amit eddig csak hallhattunk. Vagyis emberünk csak bukdácsolni és sántikálni tud, illetve lőni is csak alig-alig mindenféle pontos célzás nélkül. Később aztán le is gurul egy lejtőn, ami szintén érdekesen van megoldva: a stamina-csíkunk a csúszástól is csökken, amíg kitart, addig egész jól tudjuk korrigálni az esésünket, ha viszont elfogy, jön a menthetetlen legurulás. Persze ez nem gátol meg minket a tovább haladásban, egy fa biztonságos árnyékában elő is kapjuk a kötszert és az adrenalinfecskendőt, hogy újra terminátorba csaphassunk át. A videón egyébként egy tudós kimenekítése a feladatunk, amit nem egyedül hajtunk végre, hanem a homokfutó kis járgányon érkező társakkal: van női és színes bőrű karakter is, mert az ma már elvárás. A videóban aztán felváltva mutatják őket az összekoordinált akció során.

A fejlesztők ígérete szerint szükség esetén beáshatjuk magunkat a sárba. Erre is van példa a videóban, bár első ránézésre kicsit esetlennek tűnik. Az viszont elég mutatós, ahogy a sárban kúszva nyomokat hagyunk magunk mögött. Ahogyan a karakterek mimikája is elég részletesnek tűnik: egy-egy bekapott találat után mindenféle fintor fut át rajtuk. A videóban arra is van példa, amikor egy elesett társunkat a hátunkra kapva vonulunk biztos fedezékbe, hogy ott élesszük újra. Ez korábban a legnagyobb tűzpárbaj közepette meglehetősen nehézkes tudott lenni, itt viszont jól mutat. Bár ezt a videóban nem mutatják, de az ellenséges katonák holttestét is el tudjuk így rejteni.

A Ubisoft ígérete szerint az egyedül vagy négyfős kooperatív módban teljesíthető sztori után sem fogunk unatkozni, hiszen az end-game rész is tartalmas lesz. Bár erről részletesen még nem meséltek, de a premier után folyamatosan fogják új karakterosztályokkal, új sztori-elemekkel és játékelemekkel bővíteni a játékot, illetve lesznek raidek is. Az előző játékban ugyan csak egy később DLC-vel érkezett meg, itt a premier napjától lesz PvP mód is. A nagyon aprólékosan megszerkeszthető karakterünk és annak képességei mindkét játékmódban (kooperatív és kompetitív) megmaradnak, vagyis ha az egyiket csak jóval a másik után próbáljuk ki, nem kell egy új, kezdő karaktert indítanunk hozzá.

Felfedték a különböző előrendelhető csomagokat és a Year 1 Pass tartalmát is. Aki utóbbira befizet, az a premier utáni egy évben kap két új kalandot Deep State és Transcendnce címmel, valamint mindhárom új karakterosztályhoz egy héttel a többiek előtt jut majd hozzá. Megkapja a Special Operations Forces Packot is, benne a Quit DMR, a Covered ACH, a Crye G3 harci nadrággal és a Cross Draw mellénnyel. Aki bármelyik csomagot előrendeli, garantált helyet kap a premier előtti zárt bétán is, valamint a premier napján megkapja a Sentinel Corp. Packot is benne három exkluzív fegyverrel. Emellett a Gold és az Ultimate Edition előrendelői három nappal a premier előtt már be is léphetnek Aurora szigetére (vagyis előbb kezdhetik a játékot). Íme, a csomagok:

Standard Edition

  • Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint alapjáték
  • Garantált hely a zárt bétán

Gold Edition

  • Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint alapjáték
  • Garantált hely a zárt bétán
  • Három nappal a többiek előtt kapja meg a játékot
  • Year 1 Pass is a csomag része

Ultimate Edition

  • Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint alapjáték
  • Garantált hely a zárt bétán
  • Három nappal a többiek előtt kapja meg a játékot
  • Year 1 Pass is a csomag része
  • Egy bónusz küldetés
  • További exkluzív tartalmak a játékban, benne a Trail TX motorral, a Spider buggyval és a Survivor Packkal

The Wolves Collector’s Edition

  • Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint alapjáték
  • Garantált hely a zárt bétán
  • Három nappal a többiek előtt kapja meg a játékot
  • Year 1 Pass is a csomag része
  • Egy bónusz küldetés
  • További exkluzív tartalmak a játékban, benne a Trail TX motorral, a Spider buggyval és a Survivor Packkal
  • Exkluzív fémtok
  • A játék zenéiből készült válogatásalbum
  • Három exkluzív litográfia egy titkosított dossziéban
  • 24 cm-es Cole D. Walker akciófigura (ezt külön is meg lehet majd vásárolni)
  • Walker dögcédulája
  • Vízálló térkép Aurora szigetéről

A Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint október 4-én fog megjelenni PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra. PC-n ugyanakkor a Uplayen kívül csak az Epic Games Store-ban lesz majd megvásárolható. ■

Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint

hozzászólások (5)

GustyX
GustyX 2019.05.15. 21:29
Egyre több info lát napvilágot a játékról és egyre inkább egy Ghost Recon Division lesz....
GeryG
GeryG 2019.05.16. 09:58
Már a Wildlands sem volt köszönőviszonyban a korábbi GR részekkel, így talán nem annyira meglepő, hogy ez is a most trendi openworldcoop vonalat erőlteti. Engem mondjuk nem zavar, ha a játékmenet jó és a hangulat is rendben van (a sztori valahogy sosem volt erőssége igazán a Ubinak szvsz), akkor ezzel is legalább addig elleszek mint a Wildandsszel vagy a két Divisionnel.

Én csak azt nem szeretném, hogy bejelentsenek egy nyílt világú, négyfős kooperatív Splinter Cellt, mert az már tényleg a sorozat meggyalázása lenne... :D
ivanova36
ivanova36 2019.05.16. 11:43
Pedig Tom bácsi írt nem egy kiváló sztorit, de azokból nem biztos hogy ilyen openworld játékokat lehetne készíteni. Van ami jobban operálna kifejezetten single címként...

Mondjuk egy Red Storm Rising openworld, ami csak az Izlandi eseményeket mesélné el az már érdekes lehet, már amennyire Izland egész szigete izgalmas, gyalog.
Más kérdés persze ha modernebb köntösbe bújtatják és mondjuk Hummerekkel vagy akár a mostanában bevezetett JLTV-kkel lehetne száguldozni, lövöldözni, területfoglalásos és egyéb balhéban.
Ebben meg spec nem lenne akkora sztori mint a könyvekben. Szóval vagy sztori és akkor single, vagy multimóka de akkor nuku sztori.

Esetleg ilyen hibrid megoldás lehetne, mint a division 2, hogy bizonyos területek/feladatok sztori only, de amúgy meg single open world. És max szinten lenne terület ami tényleg open world...
Baracklekvár
Baracklekvár 2019.05.16. 12:34
Na ja, Izland remek lenne. De szerintem azért lett-lesz a Breakpoint olyan, amilyen, mert a Wildlands-szal megszívták, met Bolívia nekik ugrott, hogy hát mégis mit képzelnek magukról és az országimázsukról. De az Arma is nagyon megégette magát valamelyik parány görög sziget modellezésével.

Politikai korrektség terén egyre veszélyesebb dolog, ha a képzelet bármilyen mértékben egyezik a valósággal..
ivanova36
ivanova36 2019.05.16. 13:18
Persze, de pl most szintén nem lenne jó megoldás a Red Storm Rising újrázása, - volt belőle már egy 1988 körüli adaptáció, taktikai köntösben - , mert a sztori az usa-orosz szembenállásra épült, és a "szokásos" usa a jó, orosz a rossz felállást követte, még akkor is ha volt usa oldalról is benne egy-egy "indokolható" "túlkapás".

Néha lehet jobb lenne egy bolygót kitalálni, képzelt országokkal, kontinensekkel telerakni és ott játszódó történeteket könyvesíteni, filmesíteni, játékosítani hangsúlyozva hogy nem létező helyszín és személyek.
De ez sem lenne megoldás, mert ha valamely megjelenítésben szürke egyenruha szerepel, akkor egyből kikiáltják hogy a 2.vh-s Németország haderejét dicsőíti, ha kék a zászló akkor biztos szövetséges, ha vörös akkor meg orosz és/vagy kínai. Ezektől sokan nem képesek elszakadni, sajnos.

Mondjuk az utolsó fűszálig lemodellezni egy szigetet, ami nem biztos hogy nagyon ismert, nem sok értelme van. Persze a valósághűségre rátesz egy lapáttal, de filmekben ezt megoldották egy mondattal az elején:
"Megtörtént eseményeken alapul."

Vagy ha már Tom Clancy regény a téma, a Vadászat a Vörös Októberre bevezetője:
"1984 NOVEMBERÉBEN, GORBACSOV HATALOMRA KERLÜLÉSE ELŐTT, EGY SZOVJET TYPHOON TENGERALATTJÁRÓ TŰNT FEL, MAJD ELSÜLLYEDT,ÁLLÍTÓLAG SUGÁRZÁS MIATT. HÍREK SZERINT A LEGÉNYSÉG NÉHÁNY TAGJA MEGMENEKÜLT. DE MIND AZ AMERIKAI MIND A SZOVJET KORMÁNY TAGADJA A KÖVETKEZŐ ESEMÉNYEK HITELESSÉGÉT."
És közben az egész vörös október könyv/film alapja:SPOILER
Egy orosz politikai tiszt által kezdeményezett lázadás volt, mely során a Balti tengeren egy rombolót lekötött a legénység egy részével és azzal akartak Svédországba szökni és menedéket kérni. Nem jutottak el addig, az orosz haditengerészet előbb megállította hajót, majd visszafoglalta. A svédek ezt radaron keresztül végig is nézték és napokig nem tudták eldönteni mit is láttak. Az események még az orosz felségvizeken zajlottak.

Állítólag ez volt az alapsztori amit utána Tom Clancy remekül megírt megteremtve Jack Ryan karakterét...és a többi már történelem.
ajánlott olvasnivaló