Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Játék

Humankind

A hangokról szól a Humankind új fejlesztői naplója

A fejlesztők arra is odafigyelnek, hogy az eltérő éghajlati öveken mások a természet hangjai.

2020.07.14. 14:03 | GeryG | kategória: Játék

Az Amplitude Studios tényleg nagyon komolyan gondolja, hogy konkurenciát állít a Firaxis körökre osztott stratégiájának. Minél többet tudunk meg ugyanis a Humankindról, annál inkább érződik rajta, hogy tényleg nagy odafigyeléssel készül a körökre osztott birodalomépítő stratégia.

A fejlesztők ismét új videós naplóbejegyzéssel jelentkeztek, amelyben ezúttal egy olyan területről mesélnek, ami elsőre talán nem hangzik túl fontosnak, pedig az. Ez pedig a játék hangzásvilága.

A játékban az eltérő éghajlati övekben összesen tizenegy különböző életközösség kap teljesen egyedi hangeffekteket, amik egészen változatossá teszik majd a játékélményt. Ráadásul ahogy a városok gyarapodnak, úgy idővel azok zajai is belekeverednek ebbe a kakofóniába.

A készítők nem bíztak semmit sem a véletlenre. A világ számos pontjára ellátogattak, hogy ott rögzítsék a jellegzetes hangzást. Elmondásuk szerint Olaszországban még egy működő vulkán hangjait is fel tudták venni.

A Humankind leghamarabb is csak valamikor 2021-ben jelenhet meg kizárólag PC-re. A stúdió, hogy egy kis ízelítőt adjon a rengeteg különféle hangzásból, egy egyórás összeállítást is készített belőle. ■

Az olvasás mellett szívesen írnál is híreket?
» Jelentkezz hozzánk hírszerkesztőnek! «

Humankind
További hírekért és cikkekért ugorj a játék adatlapjára:
Humankind

hozzászólások (0)

ajánlott olvasnivaló