A CDV nevű feltörekvő német csapat még ki sem hozta Sudden Strike nevű játékát, mely a fantasztikus demója miatt már most téma a játékosok között, máris új háborús játékon töri a fejét. Mikor is játszódhat egy német stratégiai játék, ha nem a II. Világháború idején? Természetesen a Warcommander is ezt az időszakot jeleníti meg. Ebben azonban nem a különböző harci egységeké a főszerep, hanem az embereké. Ötven szövetséges katonát irányíthatunk a Partraszállástól a Győzelem napjáig európai tájakon sok-sok scenarión keresztül. Minden emberünk egyedi tulajdonságokkal bír és tulajdonságait továbbfejlesztheti a küldetések során. A fegyverzetükről azonban a játékosnak kell gondoskodnia. Embereink természetesen minden útjukba eső tárgyat felhasználhatnak: a házakat elfoglalhatják, a járműveket vezethetik, a nehézfegyvereket használhatják, akadályokat emelhetnek és lövészárkot áshatnak. A CDV a Sudden Strike-ban is komoly hangsúlyt fektetett az ehhez hasonló élethűségre, úgyhogy ebben a tekintetben - látatlanba is - bizakodók lehetünk. A grafikáról nem is beszélve...
Ezen kívül természetesen multiplayer játékra is lehetőség lesz. Nyolcan küzdhetünk meg különböző módokon az arénában.
A készítők 2001 negyedik negyedévére ígérik a Warcommandert, úgyhogy még van egy kis időnk megszokni a gondolatot.
Már csak egyvalamit nem értek: az amerikaiak miért készítenek olyan játékot, amiben a játékos németként amerikaiakat öl (ld. Panzer General) és a németek miért készítenek olyat, ahol amerikaiként németeket kell ölni? A fene se érti őket...