Mint már a beszámolóban írtuk, a West Hallban inkább konzolos cégek képviselték magukat, a Blue Byte volt az egyik kivétel, aki a Sony óriási területe mellett tanyázott le. Mindössze három újdonságot mutattak be, azonban ezek mindegyike igen nagy sikerre számíthat megjelenésükkor.
Battle Isle: The Andosia War
(2000. III. negyedév)
Az 1991-ben indult stratégiai sorozatból 1997-ben jelent meg az utolsó epizód, az Incubation. Őszre viszont várható az ötödik rész, mely a The Andosia War alcímet kapta. A helyszín a Chronos, az időpont pedig az Új Kor 345. éve. Egy rejtélyes szekta igen gyorsan növekszik, tagjaiból egy ütőképes hadsereget felállítva. Ők lesznek az új játék fő ellenségei a Chromos bolygón vívott harcokban. A programban keverik a valós idejű és a körökre osztott stratégiai játékok elemeit, plusz még akció elemeket is hozzáadnak. A taktikai rész a sorozatban megszokott módon körökre osztottan fog játszódni, szerepe lesz a játék során a napszak és az időjárás változásának is, csakúgy, mint a dagálynak. Az erőforrás-gazdálkodással kapcsolatos rész - gyárak, erőművek, kutatóintézetek építése - viszont valós idejű lesz. A kétféle stratégiai játékmód keverésével bizonyára igen érdekes játékra számíthatunk, kíváncsian várjuk, mi lesz az eredmény.
[GAME:Battle Isle: The Andosia War]
Dragon's Lair 3D
(2001. I. negyedév)
Még az Amigás időkben, egész pontosan 1983-ban volt nagy siker a Dragon's Lair sorozat első két része, mely teljesen egyéni, rajzfilmszerű grafikájával sokak kedvence lett. Fejlesztés alatt áll a legújabb epizód, mely a mostani divatnak megfelelően 3D engine-t kap, a grafika stílusa azonban marad a régi, továbbra is leginkább egy rajzfilmre fog hasonlítani. A főhős természetesen ki más lehetne, mint Dirk. A játékban Daphne megmentése lesz a feladatunk Singe, a sárkány karmai közül.
[GAME:Dragon's Lair 3D]
The Settlers IV
(2000. IV. negyedév)
A sorozat negyedik részében egy új ellenséges szereplő, Morbus, és az ő "Sötét Népe" lép a képbe. Irányítani ezúttal a rómaiakat, vikingeket vagy a majákat lehet majd, tehát Morbus népét nem. Szokás szerint különbözni fognak a népek grafikái, épületei, de a tenyészthető állatok és például a készíthető alkoholos italok is. A játékban minden eddiginél aprólékosabban kidolgozott grafikát ígérnek. A Sötét Nép ellenségessége abban is megnyilvánul, hogy egy gyorsan szétterjedő növénnyel elpusztítja a földben megtelepedett egyéb élővilágot, így kertészeinknek sok gondjuk lesz majd a föld megtisztításával is. Így foglalhatjuk majd el a sötétek templomát is.
[GAME:The Settlers IV]