Az elsősorban inkább a kisebb cégek által elfoglalt Kentia Hallban volt az SCi standja, ahol két játékot helyeztek előtérbe. Az egyik a hamarosan megjelenő új Carmageddon epizód, a másik pedig first-person akciójátékuk, a Titanium Angels, melyből ezúttal már működő verziót lehetett látni. Emellett két 2001-ben megjelenő játékról is kaptunk némi információt.
Carmageddon TDR 2000
(Torus, 2000. nyár)
Ha minden jól megy, még júniusban a boltokba kerül a Carmageddon sorozat harmadik része, a TDR 2000. A játék szebb lesz, mint elődei, a programozók teljesen új engine-t írtak hozzá. A játék alapja most is ugyanaz: egy kiválasztott autóval kell versenyeznünk, és közben minél több gyalogost elütnünk. Változott a gyalogosok viselkedése, egyrészt agresszívebbek lettek, némelyik akár bombát is vághat hozzánk, ha feldühítjük, másrészt pedig a pályához is igazodik viselkedésük, így például a mozipénztárak vagy bankautomaták előtt nagy sorok alakulhatnak ki. Emellett a pályákon semleges mozgó autók is lesznek, melyek a KRESZ szabályainak megfelelően közlekednek, pl. megállnak a piros lámpánál. A Free Play módban kilenc környezetben 30 verseny vár majd ránk, a Campaign módban 30 verseny mellett 25 ügyességi küldetés is lesz. Multiplayer módhoz további öt deathmatch aréna került a játékba, hétféle játékmóddal.
Titanium Angels
(2000. IV. negyedév)
A játékról beszélve az SCi PR-osa kihangsúlyozta, hogy egyáltalán nem a Tomb Raider konkurenciája kívánnak lenni vele, annak ellenére, hogy itt is női főszereplőt irányíthatunk. Carmen Blake tervezésekor azonban nem az volt a készítők célja, hogy egy szexi hölgyet formáljanak meg, ráadásul Carmen mellett egy pókszerű robotlény, Titan irányítása is a mi feladatunk a játék során (vele néhány pálya teljesítése után találkozunk). Mint az a Tomb Raider említéséből már egyértelmű, egy külső nézetes 3D akciójátékról van szó. A helyszín a jövő, ahol Carmen szerencsevadászként tengeti életét. A játék során egyik megbízását kell teljesítenünk, egy diktátor kivégzését. Ehhez persze keresztül kell verekednünk magunkat katonai bázisán. A játék egy saját 3D engine-re épül, mely igencsak látványos effektekre képes.
A bemutatott verzió igen szépen nézett ki, nagyszerű fényeffektekkel, realisztikus árnyékokkal és köddel. Az irányításhoz az egérre és a billentyűzetre egyaránt szükség lesz, az előbbivel bármikor arrébb mozgathatjuk a kamerát, és ha például a hátunk mögé nézünk, és utána indulunk meg előre, nem kell megvárnunk, míg szereplőnk megfordul, ez így várhatóan játszhatóság szempontjából lesz pozitívum. Még egy érdekessége a programnak, hogy van benne egy kicsit Mátrix-szerű dolog is, konkrétan az, hogy látványosabb mozdulatsorainkat (pl. lövés ugrás közben) a program lelassítja, az egér körbemozgatásával valami hasonló látványt eredményezve, mint amikor a mátrixban leállították a szereplőket a levegőben. Persze mi is bármikor megállíthatjuk hasonlóan a játékot.
Thunderbirds
(2001. IV. negyedév)
Az 1965-ben indult TV-sorozatból készül ez az akció-stratégia játék. Kb. 30 pályát kell majd teljesítenünk benne, mindegyik küldetéshez tetszés szerint választva ötöt a 20 Thunderbirds járműből. A játék megjelenése igencsak messze van, ennél több információt még nem hoztak nyilvánosságra, de amint továbbiakat is megtudunk, előzetesben beszámolunk róla.
The Italian Job
(2001. IV. negyedév)
Egy 1969-es mozifilm licencjogának birtokában készítik ezt a programot. Az akció-vígjátékban Michael Cain, Noel Coward és Benny Hill szerepelt, a történet pedig Charlie Crockerről szólt, aki a börtönből szabadulva egy újabb balhén töri a fejét, mégpedig 4 millió dollárnyi arany elrablásán. A program egy külső nézetes autóverseny lesz, melyben küldetéseket kell teljesítenünk. A végső feladat nem más, mint az aranyat szállító konvoj megállítása és elmenekülés a zsákmánnyal. Az öt játékmódból a legfontosabb a The Italian Job, mely többek között Angliában és az Alpokban játszódik. Csak ezt a módot befejezve válik elérhetővé három játékmód. A játék során 13 különböző járművet irányíthatunk majd.