Mióta vannak werkfilmek, mindenkinek van valami elképzelése arról, hogy hogyan készülnek a mozifilmek. Megmutatják nekünk a maketteket, látjuk Gollamot tornadresszben, hallunk mindenféle izgalmas sztorit a készítőktől, és ez még úgy is szórakoztató, ha tudjuk, hogy az egész csak azért van, hogy vegyük meg azt a fránya mozijegyet. Játékokról viszont werkfilmek helyett csak Video Dev Diary-k vannak, amikben amellett, hogy ritkán mondanak bármi "werkeset", mintha sárga kifestővel kiemelve virítana minden egyes szó az üres marketingdumában.
Remélem ezt fogja végre orvosolni ez a fejlesztői blog (thx PC Dome)!
Szerencsére itt nem kell veletek elhitetnem, hogy fél évet töltöttünk egy texasi lovastanyán, csak azért, hogy lemodellezzünk egy lovat, azt sem kell leírnom soha, hogy a War Front "is the greatest adventure of all time!", de még azt is rátok bízhatom, hogy vajon tényleg ő-e a "next level in RTS gaming" vagy sem.A Digital Reality-ből én inkább a "reality"-t forszíroznám (beismerve azt is, hogy ezzel a mondattal most növeltem egy cseppet a marketingalert szintet. Pofon.) A különböző DR-es, WF-es eseményeken és sztorikon kívül megpróbálom a lehető legtöbb "making of", "behind the scenes","outtakes" jellegű dolgot begyömöszölni ide. Valami pusztán csak érdekes lesz, valami meg vicces is. Persze nem a legféltettebb műhelytitkainkat fogom ide kipakolni, de remélem, hogy majd sikerül egy kicsit közelebb hozni hozzátok az igazi játékfejlesztést.
Mivel én a War Front egyik designere vagyok (név szerint Mz), tőlem egy ideig főként WF-es cuccokra számítsatok, de idővel, ahogy ők is kiadáshoz közelednek, a Field Ops is meghódítja majd magának ezt a kis blogot.Szóval röviden összefoglalva a fentieket:
Üdvözlök mindenkit, és gyertek sűrűn!