25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome
Interjú

Interjú a hazai Save Sloth Studios fejlesztőcsapattal

Nemrég jelent meg az A Most Extraordinary Gnome, erről és egyéb játékaikról kérdeztük a csapatot.

2022. december 24. 12:00 3

Interjú

Budapesten is dolgoznak a War Thunderen és az Enlisteden

Interjú a hazai Gaijin iroda programozóinak vezetőjével.

2022. október 24. 11:30 5

Interjú

„Számomra a Silent Hill 2 jelenti a horrorjátékok alfáját és omegáját” – Interjú a Remorse: The List fejlesztőjével

A kétfős fejlesztőcsapat magyar tagját kérdeztük a horrorjátékról.

2022. október 19. 09:45 2

Interjú

Csirkekopók kalandjai fekete-fehérben – Chicken Police interjú

Mi ihlette a hazai indie csapat játékát és mi volt a legnagyobb kihívás a fejlesztés során?

2020. november 6. 15:53 5 2

Interjú

EXKLUZÍV interjú a S.W.I.N.E. HD Remaster fejlesztőivel

A friss bejelentés kapcsán a Stormregion egykori alapítója, Bánki-Horváth Attila válaszolt kérdéseinkre.

2019. január 29. 10:00 1

Interjú

Interjú: Milyen volt a Wargaming 2017-es éve?

Tom Putzkival, a cég szóvivőjével beszélgettünk nemrégiben.

2017. december 10. 10:10 3 2

Interjú

Megnéztük a szegedi LvL Up Esport Bart

...és interjút készítettünk a tulajdonosokkal.

2017. november 29. 17:45 2

Interjú

EXKLUZÍV: Interjú John Romeróval

A PixelConra érkezett a DOOM legendás fejlesztője, aki röviden mikrofonunk elé ült.

2017. november 17. 13:33 3 3

Interjú

Interjú Matusik Szilárddal a Vakondok 4 – Végigjátszás filmről

Dokumentumfilm készült a hazai játékfejlesztés hőskoráról – a rendezővel beszélgettünk.

2017. február 22. 09:30 2

Interjú

Wargaming: interjú Tom Putzkival

Az elsősorban a World of Tanksről ismert, folyamatosan bővülő cég szóvivőjével beszélgettünk.

2016. december 5. 17:32 3

Interjú

PlayStation VR - videointerjú a Sony PlayStation hazai üzletágvezetőjével

Interjúnk harmadik részében Sándor Csaba a Sony VR-eszközéről beszél.

2016. augusztus 12. 10:10 2

Interjú

A POSSIBLE Games játékai - videointerjúk

A stúdiólátogatás után a cég munkatársai prezentálták fejlesztéseiket.

2016. augusztus 9. 16:30 3

Interjú

HyperX interjú Edward Baily-vel

Két évvel ezelőtt vált külön márkává a HyperX - eredményekről és tervekről beszélgettünk.

2016. július 26. 08:33 3

Interjú

E3 2016: videointerjú a Sony PlayStation hazai üzletágvezetőjével - 2. rész

Interjúnk folytatásában a Gran Turismo Sportban szerezhető FIA versenyzői licencről esik szó.

2016. július 11. 08:30 2

Interjú

E3 2016: videointerjú a Sony PlayStation hazai üzletágvezetőjével - 1. rész

Sándor Csabát kérdeztük a Los Angeles-i rendezvényről.

2016. július 6. 15:47

Interjú

EXKLUZÍV: Látogatóban a POSSIBLE Gamesnél

Innovatív technológiák és mobiljátékok egy helyen.

2016. április 19. 13:40 3

Interjú

EXKLUZÍV: Látogatóban a Nemesys Gamesnél

A kis indie csapat újabban VR-ban is nyomul. Videointerjúval!

2016. február 18. 18:00 2

Interjú

EXKLUZÍV: Látogatóban a Digic Picturesnél

Az Assassin’s Creed, Call of Duty és más neves játékokhoz animációs filmeket gyártó csapatnál jártunk.

2016. január 12. 13:25 8 1

Interjú

Tom Clancy’s The Division interjú

A Ubisoft Reflections pályatervezési igazgatója válaszolt kérdéseinkre.

2015. december 31. 16:18 2

Interjú

Dióhéjban: Tom Clancy's The Division

Exkluzív videónkban Manny Diaz másfél percet kapott, hogy bemutassa a készülő játékot.

2015. december 3. 11:58 2

Interjú

Warhammer 40,000 - Inquisitor: Martyr videointerjú

A NeocoreGames munkatársai mutatják be készülő játékukat.

2015. november 18. 17:40 2

Interjú

EXKLUZÍV: Látogatóban a NeocoreGamesnél

A The Incredible Adventures of Van Helsing trilógia fejlesztőinél jártunk.

2015. november 13. 18:00 2

Interjú

EXKLUZÍV: Interjú a Zen Studios flippereiről

Kíváncsi vagy, hogyan készül a sok-sok flipperasztal a hazai csapatnál? Györei Viktor, a flipperekért felelős részleg vezetője válaszolt kérdéseinkre.

2015. július 9. 18:00 1

Interjú

EXKLUZÍV: Látogatóban a Zen Studiosnál

A leginkább flippereiről ismert csapat irodájában jártunk. Élménybeszámoló, videointerjúk és fotók a hazai cégről.

2015. július 8. 12:55 3

Interjú

Videointerjú a Bossa Studiost alapító Jele Imrével

Az I am Bread kapcsán beszélgettünk a magyar fejlesztővel.

2015. június 21. 17:50

Interjú

Paradox Development Studio interjú

A grand strategy mestereit faggattuk játékaikról.

2015. április 18. 23:30 1 3

Interjú

EXKLUZÍV: Digic Pictures interjú

A CoD: Advanced Warfare és AC Unity játékokhoz is dolgoztak hazánkfiai. Rabb Sándor, a cég ügyvezető igazgatója válaszolt kérdéseinkre.

2014. november 28. 11:30 1 2

Interjú

EGX London 2014: Exkluzív interjú Mike Bithellel

A Thomas Was Alone fejlesztőjét Volume című 3D-s játékáról kérdeztük.

2014. október 17. 16:35 3

Interjú

A Company of Heroes 2: Ardennes Assault bemutatóján jártunk

Exkluzív interjúnk Quinn Duffy játékfejlesztési igazgatóval.

2014. október 10. 15:30 3

Interjú

EGX London 2014: Exkluzív Dying Light interjú

Maciej Binkowski vezető designert alaposan kifaggattuk a jövő év elején várható zombis játékról.

2014. október 9. 09:10 3