A cikk írásának pillanatában már tudjuk: Fernando Alonso a tripla koronából megszerezte a másodikat is: győzött Sébastien Buemivel és Kazuki Nakajimával az idei Le Mans 24 órás viadalon úgy, hogy az éjszaka alatt elég komoly hátrányt dolgozott le a Toyota Gazoo Racing másik autójával szemben. És most a Slightly Mad Studios jóvoltából mi is kitolhatjuk a szemét az idei és tavalyi győztes Toyota TS050 Hybridnek – és persze számos más Le Mans-legendának a Project Cars 2 legújabb DLC-jében.

A Spirit of Le Mans-ban a modern korszakot a Toyota mellett az Audi R18 két variációja és a Porsche 919 Hybrid képviseli; a legendákat pedig a Ferrari 512 S és M, illetve a Porsche 917 LH – emellett a Circuit de la Sarthe (merthogy így hívják a pályát) régi, klasszikus vonalvezetését is megkapjuk. Igen, jól látjátok, ezek mind LMP kategóriás kocsik, noha a bajnokságban a két LMP kategórián kívül ott a GTE is – sajnos ők most kimaradtak a bővülésből. Sebaj, amit kaptunk, bőven jó játékszerek, noha kezdőknek gyári beállításokkal meggyűlhet a bajuk velük. Itt már fokozottan érvényes az, hogy a versenymérnökkel beszélgetve kell beállítani az autót (ha magunk esetleg nem tudnánk); valamint a gumihőmérséklet is nagyon bele tud szólni a vezethetőségbe. Mivel a Madness Engine tudja kezelni a WEC szabályrendszer szerint történő versenylebonyolítást is, ezért tényleg semmi akadálya annak, hogy valós 24 órás futamokat rendezzünk a gép előtt – egyjátékos módban rendes pilótacserével is akár (sajna a multiban tudomásom szerint ez az opció nem elérhető).

Az utóbbi években egyre több rivaldafény esik a WEC-re is, noha teljesen licencelt játékuk még nincs, ellentétben a Forma-1-gyel vagy a WRC-vel. Ez a Project Cars 2 DLC viszont gyakorlatilag a 2010-es évek LMP1 kategóriáját elérhetővé téve kombinálva az alapjáték LMP2 és bőséges GT felhozatalával majdnem tejessé teszi az élményt. Hivatalos pilóták sajna nincsenek, ahogy a bajnokság pár pályája is hiányzik – de jelen pillanatban ennél közelebb nem tudunk játék-/szimulátorszinten közelebb kerülni a WEC-élményhez. Kezdőknek kicsit szenvedős lehet ez a pakk, a profibbaknak viszont bőven megéri beruházni rá.