Az évek során a 2K folyamatosan szállította számunkra a pankrációs játékokat, több-kevesebb sikerrel, de számottevő konkurencia hiányában sosem voltak versenyhelyzetben. Ez azonban nem feltétlenül jelentette azt, hogy nem kerültek újítások a franchise-ba – nagyjából úgy tudjuk kezelni a játékok helyzetét, mint az EA Sports FC (korábban FIFA) sorozatot. Gyerekkoromban mi inkább a SmackDown vs Raw szériával játszottunk, és kíváncsi voltam, hogy visszakapom-e azt az érzést a WWE 2K25-ben, ami akkor volt bennem, hiszen 2010 óta nem nyúltam pankrációs játékhoz.

A WWE 2K széria sokat fejlődött az évek során, így az idei, a Bloodline frakciót az események középpontjába helyező epizód is számos változást és újdonságot hozott a sorozatba. Az első számottevő különbség talán az, hogy több mint 300 játszható karaktert kapunk, köztük aktuális WWE-szupersztárokkal és legendákkal. Például CM Punk, Cody Rhodes és Rhea Ripley, de Shawn Michaels és Undertaker is a névsorban szerepel. A rajongók még így is hiányolnak néhány nevet, de ilyen karaktermennyiség mellett elengedhetetlen, hogy néhányan kimaradjanak. Ennek orvoslására azonban létre tudunk hozni jónéhány saját szupersztárt, akár kimaradt kedvencünk képmására formálva őket.
A játék legjobb és legmeghatározóbb változtatása az, hogy végre tényleg Vince McMahonnek vagy Triple H-nek érezhetjük magunkat, és gyakorlatilag majdnem bármit megtehetünk ezzel a hatalmas rosterrel. Történeteket írhatunk, bajnokokat hozhatunk létre és tehetünk tönkre, szerelmeket és barátságokat alkothatunk, és vethetünk véget nekik. Draftolhatjuk a pankrátorokat, szerkeszthetjük a bajnoki címeket és a bajnokokat, a barátokat és a riválisokat is módosíthatjuk, ezzel teljesen testre szabva a WWE univerzumot. Mindezek mellett saját öveket is alkothatunk, arénákat és rajongói táblákat hozhatunk létre. Röviden teljes a szabadságunk a setting által biztosított kereteken belül.

A Universe módban visszatérnek a promók, és többféle kimenetellel és átvezető videókkal operálhatunk, visszatérő játékmódok mellett pedig új meccstípusokat állíthatunk be, például a Bloodline Rules Match, Underground Match vagy a barikádok közti és azon túlnyúló bunyózás. Ami a meccseket illeti, a legmeglepőbb újítás talán az, hogy először érhetők el férfiak és nők közötti csaták minden játékmódban, ami még a való életben lévő show-kra sem jellemző.
Ezen felül választhatjuk a 2K Showcase: The Bloodline’s Dynasty módot, ami Paul Heyman narrálásával a híres Bloodline történeteket mutatja be – vagy akár meg is változtathatjuk azok kimeneteleit. Ez egy érdekes mód, de valószínűleg csak az igazi Bloodline-fanatikusok fogják értékelni. A játékmenetbe visszatért a chain grappling, és új minijátékok teszik izgalmasabbá a pin, submission és ringből való kilökdösés mechanikákat. A quick time eventek szórakoztatóak, és feldobták az eddig jól megszokott formulát. Bekerült egy TPS kameranézet is, ami nagyon sokat ad a játékélményhez, és testközelibb élményt nyújt a játékosoknak, jobban kivehetőek az akciók, és hamar lehet adaptálódni. Személy szerint miután kipróbáltam, csak ezt a beállítást használtam.

Az online környezet ment át a legtöbb változáson. A My FACTION ugyan hellyel-közzel maradt a régi, úgy kell elképzelni mint egy Ultimate Teamet az EA FC-ben, a legerősebb kártyák megszerzéséért grindolunk benne, hogy a képzeletbeli dobogó csúcsára érjünk. A MyGM mód is kapott némi frissítést, most már négy menedzser is küzdhet egymással, és sikerre vihetik harcosaikat. Tehetjük ezt az online és az offline térben is. Továbbra is szórakoztató ez a játékmód, hiszen itt a kiadásaink és a bevételeink menedzselésével is foglalkoznunk kell.
A végére pedig a legszámottevőbb újítást, az Island módot hagytam. A The Island egy többjátékos WWE-élmény, ahol a játékosok a térképen található számos helyszínt fedezhetnek fel társaikkal. Ebben létrehozhatunk egy pankrátort, aki részt vehet egyjátékos küldetésekben, teljesíthetünk kihívásokat és élő eseményeket, és feljebb léphetünk a ranglétrán a játékban. A The Island lényegében a játékosok számára egy vegyes élményt kínál, beleértve egy másik karrierszerű módot, ahol a játékosok egy történeten keresztül haladhatnak előre, VC-t szerezhetnek, és a bevételüket bónuszokra, például kozmetikumokra költhetik.

A térkép több kerületre van felosztva, amelyeket a játék jelenlegi és korábbi szupersztárokból álló halmozott névsora ihletett. Izgalmasan hangzik igaz? Hát persze! Akkor remélem, konzolon szeretnél játszani a WWE 2K25-tel, ugyanis egy isteni sugallatra hallgatva a fejlesztők úgy döntöttek, hogy az Island mód kimarad a PC-s verzióból. Arról nincs hír, hogy a jövőben megkapják-e a PC-s felhasználók ezt a módot, de ha tippelni kellene, valószínűleg a következő játékban lesz csak elérhető az Island funkció.
Egy negatívumot még érdemes kiemelni, az pedig a mikrotranzakciók agresszív presszionálása a játékosra. Különböző online módokban játékbeli fizetőeszközökkel tudunk haladni, amit természetesen ki tudunk farmolni fizetés nélkül is, de a játék igen szerényen jutalmaz minket a VC-vel, ezért ha valami ruhát szeretnénk venni, vagy ne adj' Isten fejleszteni szeretnénk a karakterünket és relevánsak maradni az online térben, súlyos összegeket kell fizetünk. Egy Jordan cipő (félreértés ne essék, azt tök király, hogy egy ilyen menő márka benne van a játékban) olyan sok VC-be kerül, hogy nem éri meg megvennünk, valós pénzben pedig nagyjából 2000-2500 Ft-ot kóstál.

Összességében a WWE 2K25 élvezetes, és számtalan lehetőséget kínál, hatalmas szabadságot ad a rajongóknak. Aki kedveli a pankráció világát, és otthon van az aktuális történésekben, annak megannyi izgalmas játékórát és fanservice-t fog biztosítani, egészen a következő epizód megjelenéséig.