Fórum » Beszélgetés a játékokról
Rush for Berlin
Valaki segítsen! Előre is kösz!
Valaki segítsen! Előre is kösz!
Az "egy az egyben" részt sanszosan nem gondoltad komolyan: a prezentált látványvilág lehet, hogy hasonlít, de baromira nem ugyan az az engine dohog a Sotorm, illetve a DR játékaiban
Azért az AKvsDR-nél vmivel jobban néz ki.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
úgy felbaszott ez a játék,h letöröltem a picsába. hihetetlen,h nem lehet az optimalizációt normálisan megoldani. orrba szájba szaggat. pff
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
aztat nem tom,h van-e olyan,h kilőni az ellenséges tankbó' a pilótákat és akkro megszerzem?! mint az ACvsDR-ban
nem tudom mi a teendő. a szovjetek főhadiszállását ahonnan a tankokat tudom előállítani kb lehetetlen befoglalni.
ugyanis 3 tnkkal lehetindulni a szovjet főhadiszállás elfoglalása után pontosan 3 darab uj tank előálltására van mód. és után mindenhonnan jönnek... nem lehetetlen kicsit ez a küldetés? az oroszokkal például nem volt ilyen.... biztos véletlen..
honnan tudok letölteni a Rush for Berlinhez cracket? Mert nekem nincs hozzá és szeretnék vele játszani. Esetleg vki nem tudná msn en átküldeni?
nt
Kapd be , hulye Chuck Norris
,,Happiness is only real when shared."
Jo lenne kiprobalni egy Soldiers utanzatot hatha mukodik, a commandos utanzatok mukodtek. Mondjuk esetleg valami modernkori/jelenkori fantazialt haborut vagy esetleg valamit ami epp tortenik csak Soldiers stilusban ezzel a gepard enginal, hatha osszejon es meg jo is lesz.
Kapd be , hulye Chuck Norris
Eddig a gamerankingsen PP1-el szemben -4% az RFB javára. Hogyan értékelitek ? Pláne hogy most kitolják a nyugdíjkorhatárt ? A PP1-et még jópárszor ki kell adni, addig. Vagy kössetek üzletet a DR-el. A War on Terror úgyfest elvérzett (értékelések alapján), kiadhatnátok egymás korábbi játékait - DR az SRét, SR a DRét, egy kis változatosság -, akik megvették az RFB-t azoknak úgyis mind1.
Fox, a CDV veszteségében aligha szerepelhet a DR játékai, hiszen azok még fejlesztés alatt állnak. De a PP2 kudarca betehetett a CDV-nek rendesen. Ez egyébként a CDV hibája, le kellett volna állítani a PP2 fejlesztését még időben.
Egy Ötlet - nem az enyém -: Rush for Bukarest
Annyival egészíteném ki, hogy: kivételesen a Hitler elleni merénylet nem sikerül (unalmas ez az RFB-és, War Frontos,... langyos ötlet) és Németország megerősödik, vele együtt Magyarország, míg Románia - ahogy a történelemben a II VH alatt és mindig - árulóvá válik, így adott, hogy mit kell tennie Magyarországnak.
Míg a linken található játék népírtásról szól, addig ez a legkevésbé sem! A Fekete Tenger partján a menekülő románokat indiai "rokonaik" várják, úszógumival, farönkökkel, vizibiciklivel (természetesen mind lopott és mindet kisnyugdijjasoktól lopták), stb amivel sikeresen elmenekülnek. Vagy ha nem akartok folytatást, akkor vízreszállás után nem sokkal jöhet egy cunami, vagy cápa, godzilla, lochnessi szörny, stb.
A CDV a negyedévet veszteséggel zárta.
Én nagy izgalommal várom már a Panzers Phase Two küldetéslemezének a küldetéslemezét.
Ez azért kissé hihetetlen számomra.
(Amúgy akár msnen vagy mailben is megdumálhatjuk ezt.)
Egyébként az is kivitelezhető, amit írsz, de az előbbi a tutti: demóig eljutni, saját szakállra, önerőből. Mi is megcsinálhattuk volna Békéscsabán az egészet, csak nagyobb áldozattal járt volna, mint így és nem mindenki vállalta volna fel. Viszont megérte volna.
Anno a Celevers csinálta jól (ők is távoztak az Automex "gondoskodó" kezei alól), az ő nevüket, sikerüket viszont nem sajátíthatták ki.
Jó, tudom, nem teljesen azonos a kategória, de rokonok azért. A CM nem rts. de mondom szerintem rokonok.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
Sz'al olyat lehet csinálni, hogy egy társaság megcsinál egy játékot, teljesen készre, és utána kopogtat a kiadóknál? Akkor ő már nem nagyon ugathat bele, hogy mi hogy legyen, nem?
Nyilván sokkal nehezebb "egyedül" fejleszteni, bár nem tudom, hogy ki finanszírozza egy game fejlesztését. Egy kis, kezdő csapat esetében. Nyilván egy befutott brigád képes az önellátásra.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
Egyébként leginkább a sajnálat az az emberi érzés ami veled kapcsolatban eszembe jut mikor soraidat olvasom, és belegondolok abba az állapotba amiben te napról napra lehetsz. Kezdem hinni, de inkább tudni, hogy te nem tudsz létezni a """ Storm """ nélkül. Életed egyetlen célja az hogy minket fikázhass ott ahol ezt megteheted. Kaján mosoly ül arcodon mikor monitorodon feltünik egy Stormos válasza, lám foglakoznak velem, tehát létezem! De sötét estéken mikor takaród alatt reszketve arra gondolsz, mi lesz ha nem válaszolnak? Ha már azokat is a hányinger kerülgeti hozzászólásaidtól, akiknek csak úgy gyűlölet nélkül nem tetszik az RFB, ha már ők sem válaszolnak. Mikor vége lesz a szép közös együtt fikázásoknak, akkor mi lesz veled?
Megmondom. Akkor szűnsz meg létezni.
Részemről most.
Egyrészt nem értem, hogy egy volt dolgozónak, alapítónak miért jó naponta akár súlyos órákat tölteni volt munkahelyének burkolt anyázásával. Mintha ezzel bármi is változna, illetve, a "na, ott dögöljenek meg ahol vannak" elv nem egy szimpatikus dolog-arról nem is beszélve, hogy a lentiekkel kinek bizonyítasz, és mit?
Másrészt pedig végignézve számos hozzászólást felvetődött bennem a kérdés: miért is kellene egy magyar fejlesztőnek megváltani a világot? Hiszen bármennyit is lehet szidni a Stormot a hasonló játékok futószallag gyártása miatt, de hát igény erre van. Persze, törekedni kell az innovációkra de ha az adott piac az adott játékokat zablja, akkor az adott fejlesztőnek ebből kell megélnie. Lehet erre mondani, hogy a "lehetőség nyitva áll", persze, a lehetőség mindig ott van, hogy valami radikálisan újat csinálj-viszont szemben egyes hatalmas nyugati, némileg függetlenebb fejlesztőkkel, egy magyar cég nem teheti meg, hogy belevág egy olyan projechtbe, aminek kérdéses, hogy lesz-e piaca. A nagy nyugatinak nem jön be, jó esélyel túlélni -bár manapság már ez sem biztos-, míg a magyar szépen lehúzhatja a rolót. Többek között emiatt sincs problémám az újabb és újabb Stormos II. VH-s rts-ek darabjaival.
Továbbá minden egyes új játéknál látom a fejlődést, ileltve az adott stílus adott szegmensén belüli innovatív szándékot. Ez sem elvetendő.
Lejebb szó esett a CoH-ról, és a parádés grafikáról, csak éppen nem esett szó arról a nyílvánvaló tényről, amit Unreal 3.0-nak hívnak, meg arról, hogy ha lehet csiszolni a motort, akkor csökkentvén a költségeket, csiszoljuk. Megintcsak lehet persze jönni azzal, "hogydehát másis csinál újat", amit el is lehet fogadni, de a realításokat ne tévesszük szem előtt, ez pedig a világviszonylatban nem éppen atomtőkés magyar játékfejlesztő esete a világpiaccal.
A leértékeléseket tekintve pedig ez megintcsak annak az esete, hogy statisztikailag tényleg igaz, hogy mennyi idő után árazták le, és menyivel az AoE III-at, és ezzel szemben mennyivel a P: PH II-t, de nézzük már meg a nevet: Age of Empires. Többet ezt nem hinném, hogy boncolgatni kellene, még akkor sem, ha a Phase Two előnye a lokalizáció, és a honi fejlesztés, de magával az AoE névvel nem versenyezhet. (Illetőleg amit NSzF is említett: nekem is volt egy kis rálátásom az egyik nagy honi forgalmazó üzletpolitikájára, és egyet kell hogy értsek:a le/fel/ki/be árazások sokszor valóban nélkülöznek szinte minden alapot, mondhatni rapid jeleggel jönnek, mintsem tervszerűen.)
Tudom, sok haszna nincs annak, hogy mindezt elírtam, hiszen baromira nyílvánvaló dolgokat osztotma meg a nagybecsűvel, de legalább időközben elvileg lassan megjön a kajám
nade 40%-al ?
"Előre elárulom, jó eséllyel az RfB is pont abban az időszakban fogja megkapni az árcsökkentést."
pp2-ből kiindulva, időarányosan 60-70%-al ?
"Leírom harmadszor is: ha nem tetszik az 5 rugós ár, vegyél szoftvert 12 ezerért."
Engem nem zavar, hogy olcsó, írtam én ilyet ? Csak a drasztikus árcsökkentésből, a piaci szerepléséből és indexcikkben, "storm"os szerepléseken PP2-ről való hallgatásból (amit pr menedzseretek nem cáfolt) vontam le következtetéseket.
"Közben megkérdeztem a forgalmazót, 5 hónap után lett kedvezményes az AoE3."
De nem 40%-al.
"Olvass vissza.
A játékpiac nem egyenlő a pc piaccal. Ennyit erről."
Jogos, figyelmetlen voltam.
Szóval hány napig volt 11-ik a német piacon az RFB ? Vagy csak az amazon.de portálon volt 11-ik ?
A témák részemről ki lettek tárgyalva, nyugodtan tiéd lehet az utolsó szó VoluMen, tudom, hogy anélkül úgysem bírnád ki.
Majd ha lesz esetleg érdemleges hozzászólás, akkor jövök újra.
Mert jött a karácsony, amit érdemes meglovagolni különböző kedvezményekkel, hiszen az éves eladások nagyon magas százaléka ekkor történik.
Előre elárulom, jó eséllyel az RfB is pont abban az időszakban fogja megkapni az árcsökkentést.
Ezt így szokás csinálni. Ha pedig erre jössz azzal, hogy de más Mao-n nem így csinálja, akkor hozzáteszem, dolgoztam magyar forgalmazónál, tudom, hogy mennek a be- és leárazások, tehát ebből nem kellene következtetéseket levonni, mert vicces dolgok vannak...
Leírom harmadszor is: ha nem tetszik az 5 rugós ár, vegyél szoftvert 12 ezerért.
Mondjuk továbbra sem értem, hogy a magyar piaccal miért kell jönni, te is legalább annyira kell, hogy tudd, hogy milyen.
(Közben megkérdeztem a forgalmazót, 5 hónap után lett kedvezményes az AoE3. Már bele sem merek gondolni, hogy a 8 hónapot hazudtad, vagy csak szokásod szerint 20%-os infók alapján vontad le a tutibiztos következtetésedet )
"Te fogalmaztál úgy, hogy "összedőlni készül", akkor mégsem dől össze csak átalakul ?"
Olvass vissza.
A játékpiac nem egyenlő a pc piaccal. Ennyit erről.
Hova ? Én még mindig nem látom. Az Age 8(!) hónap alatt vesztett értékéből 33%-ot, a PP2 4(!) hónap alatt 40%-ot, szerintem a kettő nem hasonlítahtó össze, hiszen 2x annyi idő alatt kevesebbet veszített értékéből az Age, mint a PP2.
De az árcsökkenés a játékok esetében (ami mindig is volt, ha nem is negyedév alatt, mint a PP2 esetében) hogyan függ össze azzal az apokaliptikus gondolattal, amit itt közvetítesz ?
"A játékpiac nem dől össze, csak átalakul, és bizonyos részei összehúzódnak."
Te fogalmaztál úgy, hogy "összedőlni készül", akkor mégsem dől össze csak átalakul ? Gondolkoztál már azon, hogy sci-fi írással kéne foglalkoznod ? Vagy egy thrillert, amiben kiégett játékfejlesztők teszik el egymást lábalól, az orvosi krimik alapján, után megalkothatnád a fantasztikus játékfejlesztő thrillert. Elmeháborodott, fásult pizzafalók vérfagyasztó történetei.
"Senki sem gondolta akkor, azon a nyári, fülledt éjszakán, hogy a játékpiac összeomlik, és egy gagyi játékokat fejlesztő csapat dohány utcai irodájában elszabadul a pokol."
Az a piacot nem érdekli, hogy te vagy én sötéten látjuk-e a helyzetet, ezek gazdasági tények és egy olyan folyamatot mutatnak be, ami nem tegnap kezdődött, hanem sok év kellett ahhoz, hogy ide jussunk.
Nem teljesen értem, hogy miért a magyar árakkal jössz, de ha már így adódott, akkor beszéljünk erről.
AoE3 év végén 12 ezer forintos árral nyitott, most 7 ezer (még ha te meg is találtad az egyetlen 8 ezres árat az országban). Ez 33%-os csökkenés. A Phase 2-nál 40%-os csökkentés történt. Hát ez tényleg óriási különbség Azért meg továbbra is elnézést kérünk, hogy nem 12 ezres nyitóárat kérünk egy stand-alone addonért. Persze csak tőled kérünk elnézést, mert lehet, hogy aki vásárolni akar, az ennek inkább örül...
"A "kiadó angol emberei"-ről (Deep Silverről) meg annyit, ha csupa gagyi játékot dobnak a piacra, ne csodálkozzanak ha előttük(!) "összedől a játékpiac"."
A játékpiac nem dől össze, csak átalakul, és bizonyos részei összehúzódnak.
Lehet nyomatni az alapok nélküli fikázást, ahogy szoktad ("előttük"), de ez nem a Deep Silverre vonatkozik, hanem az egész világon általános. Ez van. Persze tudom, hogy szerinted nem, de hát a tények makacs dolgok.
A Phase One siker volt, ebben biztos egyetértünk. A PP2 csak féláron lett az, a kérdés az, hogy a bevételből képes -e az "SR" fejlődni, vagy akárcsak fennmaradni. Most igen, hiszen állami pénzzel is gazdálkodik a "storm", de azt tudtommal vissza is kell fizetni. Lényeg: én a PP2-t akkor tartanám sikeresnek, ha első nekifutásra, a full áron legalább 1 hétig tartotta volna az eladási listát Németoban. (mint láthatod, nem kikötés nálam a 8 hét (PP1)) RFB-ről: a 11-ik hely mennyi ideig tartott ? Fél óra ? 2 nap ?
A SWINE-al más volt a helyzet, egy ismeretlen csapat, rossz marketing (jelen esetben egyik sem mondható el, sőt jószerivel most csak ismert nevű csapat és marketing van , ennek ellenére a szakma elismerte amit tettünk, utána a Command & Conquer Generals-ban is SWINE-os víz lett és mostmár melyikben nem az van ?
A SWINE-nál örültünk, hogy kijött, hogy megjelent. Arról nem is beszélve, hogy aki értette miről van szó, az nem 40-60%ot adott. Viszont az RFB-nál más a helyzet, egy ismert cég lett (általunk , 10-15 helyett 95 éhes szájat kell etetni , stb. és nem mind1, hogy mennyi a bevétele. De ezt gondolom nem kell pont neked magyaráznom.
Árcsökkentés: én nem látom ilyen sötéten a helyzetet. Nézzük meg pl a pcdome-ot, hogy van pénze a csóró magyaroknak, 11990 Ft-ja Heroes of MM 5-re ? Vannak színvonalas játékok, amik eladhatóak és vannak másolatok, klónok, amik senkinek sem kellenek, szerintem csak erről van szó. pl az Age of Empires III-nál én most sem látok olyan drasztikus árcsökkenést, mint a PP2-nél tavaly decemberben. Az 576-nál most 7999 Ft. A "kiadó angol emberei"-ről (Deep Silverről) meg annyit, ha csupa gagyi játékot dobnak a piacra, ne csodálkozzanak ha előttük(!) "összedől a játékpiac".
Non-stop dobálózol ezzel a két szóval, kérlek definiáld már pontosan, hogy ne beszéljünk el egymás mellett.
Elmondom, hogy szerintem mi.
Szerintem nincs olyan, hogy általános siker vagy bukás, ezt cégenként és játékonként teljesen külön kell megítélni. Egy garázsfejlesztőnek lehet az a siker, ha néhány száz/ezer ember letölti a játékát és élvezi. A Blizzard valószínűleg sírva fakadna, ha az aktuális játéka két millió alatt teljesítene. Nekik más a siker mércéje. Megint más egy magyar fejlesztőcégnek, aki abból adódóan, hogy (általában) nem tud a legnevesebb kiadókkal leszerződni, egy néhány százezres eladást már bőven kiváló eredményként él meg. Te tényleg úgy gondolod, hogy mondjuk egy német tizenegyedik hely és 80% körüli értékelések miatt sírva fakadunk? Ne viccelj már. Te kétségbe estél, amikor jöttek a SWINE 40-60%-os értékelései és az "eladási" adatai?
Miért a Phase One eladási vannak kiemelve? Mert abból ment el több, ezt soha nem is tagadtuk. Ami nem jelenti azt, hogy bukás lenne a kiegészítője (bár ha számodra a világ fekete és fehér, és tényleg csak a bukás/siker tengely mentén vagy képes gondolkodni, akkor tedd ezt). Egyébként a cikket nem mi írtuk, hanem egy újságíró állította össze egy több órás beszélgetés alapján, tehát nehogymár rajtunk kérd számon, hogy ő mit írt le és mit nem.
Árcsökkentés: egy kicsit nézzél már rá a játékpiacra. A pc-s piac sajnos éppen összedőlni készül, évről évre döbbenetes mértékben csökkennek bizonyos stílusokban az eladások, és ezt alig-alig tudják pl. az mmorpg-k ellensúlyozni. Ha úgyis előszeretettel látogatod a német amazon-t, nézz rá, hogy egy februári játék mennyibe kerül. Alig néhány hónapos, bármennyire is nagy nevű játákok legtöbbje már kapott egy 15 eurós árcsökkentést. Ha fél éves, akár ennél nagyobb is lehet az arány. Angliában még rosszabb a helyzet, a kiadó angol emberei mondták, hogy a legtöbb pc-s játékot másfél hónap után le kell árazni, annyira rossz helyzetben van a piac. Amerika külön sztori, ott alapból k..va olcsó minden szoftver.
Tehát alig több, mint negyed év után félárú. Ezt "siker"nek hívják nálatok ?
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Változatos pályák várnak a Commandos: Originsban
- 2. Spárta is benne lesz a Titan Quest II-ben
- 3. Jön a Ready Player Two filmadaptációja
- 4. Pacific Drive teszt – Festői apokalipszis
- 5. SpellForce: Conquest of Eo + Demon Scourge DLC teszt
Legfrissebb fórumtémák
- 12:15
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43598]
- 11:09
- HELLDIVERS 2 [107]
- 09:16
- Helyzetjelentés [156866]
- 06:06
- Milyen könyvet olvastok mostanában? [2845]
- 06:04
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1391]
- 16:03
- Warhammer 40,000: Darktide [198]
- 01:25
- Fél perc sugárkövetés a Star Wars Outlawsból [hozzászólások] [2]
- 09:01
- Pénzügyek - Hitelek, Befektetések, Tőzsde [92]
- 11:50
- Filmsarok - mit láttál mostanában? [43336]
- 22:43
- Jön a Ready Player Two filmadaptációja [hozzászólások] [1]