25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Rush for Berlin

Kemloth
#349 Kemloth [3310]
Valaki tudna segíteni, hogy hogy a rákba kell megcsinálni a német hadjárat 6. küldetését(SPOILER!!(?)amikor el kell foglalni a hadüzemet, meg kell várni Graf Zepppelint, aztán orbitális orosz seregeket kell szétverni, ami LEHETETLEN... az opcionális feladatok meg a két partizánfészek felszámolása, és a vasútállomás elfoglalása.) Addig még el is tudok jutni, viszonylag simán, hogy enyém a harcálláspont, de az oroszok visszaverése már nehéz, és ha eljutok addig, hogy megjöjjön Graf Z., (ami nem jó semmire), akkor meg végképp semmi esély a túlélésre... kb.30-30 tank jön 3 irányból, 100-100 gyalogos... jó, lehet, h kissé túlzok, de akkor sem megy sehogy. MInden géppuskát, meg bunkert, meg ágyút elfoglalok, aknákat teszek az utakra, iszonyatosan sok gyalogost gyártok, annyi tankot, amennyit csak tudok, tényleg, mindent, amit csak lehet, de úgy is simán lemosnak. MIT kell csináli?
Valaki segítsen! Előre is kösz!

Válasz erre

Kemloth
#348 Kemloth [3310]
Valaki tudna segíteni, hogy hogy a rákba kell megcsinálni a német hadjárat 6. küldetését(SPOILER!!(?)amikor el kell foglalni a hadüzemet, meg kell várni Graf Zepppelint, aztán orbitális orosz seregeket kell szétverni, ami LEHETETLEN... az opcionális feladatok meg a két partizánfészek felszámolása, és a vasútállomás elfoglalása.) Addig még el is tudok jutni, viszonylag simán, hogy enyém a harcálláspont, de az oroszok visszaverése már nehéz, és ha eljutok addig, hogy megjöjjön Graf Z., (ami nem jó semmire), akkor meg végképp semmi esély a túlélésre... kb.30-30 tank jön 3 irányból, 100-100 gyalogos... jó, lehet, h kissé túlzok, de akkor sem megy sehogy. MInden géppuskát, meg bunkert, meg ágyút elfoglalok, aknákat teszek az utakra, iszonyatosan sok gyalogost gyártok, annyi tankot, amennyit csak tudok, tényleg, mindent, amit csak lehet, de úgy is simán lemosnak. MIT kell csináli?
Valaki segítsen! Előre is kösz!

Válasz erre

NFSPS
#347 NFSPS [23]
PC Guru teljes játéka. Én hülye nem irtam oda.

Válasz erre

NFSPS
#346 NFSPS [23]
Hallo tudtok segiteni??Az lenne a probléma hogy megcsináltam a kiképzö pályát.Elinditottam az orosz kampányt és a dumálás után amikor kiválasztom az egységeket akkor kilép és hibaüzenetet ir ki.(Ja és a 2007 decemberi számának a teljes játéka)FONTOS LENNE!!

Válasz erre

Gerry
#345 Gerry [8081]
A probléma alighanem az Ön készülékében keresendő. A Tiédnél gyengébb konfigon is tökéletesen futott a játék, mindennemű probléma nélkül...
Az "egy az egyben" részt sanszosan nem gondoltad komolyan: a prezentált látványvilág lehet, hogy hasonlít, de baromira nem ugyan az az engine dohog a Sotorm, illetve a DR játékaiban

Válasz erre

Előzmény: MagicMoment 2007.07.28. 20:08
KisCsirkee
#344 KisCsirkee [16989]
hát ahogy elnézem, a gépeden nem szabadna. Nekem spec nem volt bajom vele, nállam a töretlen realizmus ölte meg a játékot.

Azért az AKvsDR-nél vmivel jobban néz ki.

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

Előzmény: MagicMoment 2007.07.28. 20:08
MagicMoment
#343 MagicMoment [17778]
nevetséges,h a konfigomon beszaggat egy olyan játék,aminek a grafikája egy az egyben megegyezik az AKvsDR-al.
úgy felbaszott ez a játék,h letöröltem a picsába. hihetetlen,h nem lehet az optimalizációt normálisan megoldani. orrba szájba szaggat. pff

Válasz erre

KisCsirkee
#342 KisCsirkee [16989]
ha jól emléxem sok gépfegyveressel is ki lehet szedni a tank személyzetét, de lángszórósokkal egyszerűbb.

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

Előzmény: MagicMoment 2007.07.28. 16:33
davkar9
#341 davkar9 [11277]
Hát itt csak a lángszórósokkal lehet. De utána bárkit belepakolhatsz, nincsen külön sofőrcsapat ahogyan a Panzersben.

Válasz erre

Előzmény: MagicMoment 2007.07.28. 16:33
MagicMoment
#340 MagicMoment [17778]
ejjha,nem rossz játék.
aztat nem tom,h van-e olyan,h kilőni az ellenséges tankbó' a pilótákat és akkro megszerzem?! mint az ACvsDR-ban

Válasz erre

davkar9
#339 davkar9 [11277]
Hogyan kell légitámogatást kérni mert rákattintok az ikonjára de csak a piros X van minig a kurzor helyén, nem tudok sehova se ledobni, viszont a felderítés működik. Vagy rakjak fel patchet?

Válasz erre

Göröszpöröflex
#338 Göröszpöröflex [13]
Hello. Egy kis segítségre lenne szükségem. Nem tudok rájönni, hogy a Western-csapat 3. küldetésében, miután megvolt a mesterlövészek és egyéb katonák kiszabadítása, mit kell tennem, hogy a híd ne robbantódjon fel. Köszi előre is.

Válasz erre

advi
#337 advi [109]
a támadástviszavertem, a légtér a miénk, a vonatokat elindítottam...
nem tudom mi a teendő. a szovjetek főhadiszállását ahonnan a tankokat tudom előállítani kb lehetetlen befoglalni.

Válasz erre

advi
#336 advi [109]
áruljon már el valaki valami trükköt a német küldetés 6. pályáján ahol a vasútállomást kell tartani a hadihajók megérkeztéig
ugyanis 3 tnkkal lehetindulni a szovjet főhadiszállás elfoglalása után pontosan 3 darab uj tank előálltására van mód. és után mindenhonnan jönnek... nem lehetetlen kicsit ez a küldetés? az oroszokkal például nem volt ilyen.... biztos véletlen..

Válasz erre

nagytommy
#335 nagytommy [11]
Hali mindenki!
honnan tudok letölteni a Rush for Berlinhez cracket? Mert nekem nincs hozzá és szeretnék vele játszani. Esetleg vki nem tudná msn en átküldeni?

nt

Válasz erre

[SR]nszf
#334 [SR]nszf [112]
Hazánkban.

Válasz erre

Előzmény: vortób 2006.09.10. 06:34
nope
#333 nope [336]
Sajnos az a baja a KeletEuropai kis orszagoknak , hogy nagy lehetettlensegukben, mivel nincs mas mivel elorukkoljanak, egymas a multjukkal probaljak bantani, vagy ha dicsekedni akarnak akkor is a multjukat veszik elo es nem pedig azt nezik , hogy igen nezd meg van egy torekvo csapat akinek sikerult nyugati normakon felul is teljesiteni (szinte) es milyen jo, hogy vannak. Nem kell mindig masokat blamalni. Na es ha a Romanok egy magyar irto jatekot akartak csinalni ? Meg lehet ezt tenni forditva is . Azt nem nezi senki, hogy a vilagon minden fele Arab, Afrikai, Nemet, Lengyel, Francia, Fekete, feher, Indian, Kinai -akat kell irtani a jatekokban ? Mindennek meg van a maga rendje, ha egy ilyen jatekot csinal egy csapat ahol mas nemzetut vagy vallasut, stb , kell irtani akkor azt egyszeruen ugy lenne normalis megcsinalni, hogy mindeket fellel lehes es azzal irtsd a masikat ameikkel akarod. Teszem azt Columbuszt irtsd az Amerikai benszulotekkel es forditva ...

Kapd be , hulye Chuck Norris

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.07.12. 10:08
vortób
#332 vortób [12314]
Valamelyik SR-es a Rush for Berlin fórumán mmondta hogy még a Panzers 1nél is jobb eladást produkált.

,,Happiness is only real when shared."

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.07.14. 11:07
nope
#331 nope [336]
Sajnos nem volt alkalmam kiprobalni a Rush for Berlint, de amint egy fixed exet sikerul szereznem rogton kiprobalom .
Jo lenne kiprobalni egy Soldiers utanzatot hatha mukodik, a commandos utanzatok mukodtek. Mondjuk esetleg valami modernkori/jelenkori fantazialt haborut vagy esetleg valamit ami epp tortenik csak Soldiers stilusban ezzel a gepard enginal, hatha osszejon es meg jo is lesz.

Kapd be , hulye Chuck Norris

Válasz erre

VoluMen
#330 VoluMen [105]
Nagy a hallgatás az RFB honlap fórumán és itt is. Pedig már kérdeztek titeket az eladásról ott is és csak sejtelmes válasz jön. Szóval ?

Eddig a gamerankingsen PP1-el szemben -4% az RFB javára. Hogyan értékelitek ? Pláne hogy most kitolják a nyugdíjkorhatárt ? A PP1-et még jópárszor ki kell adni, addig. Vagy kössetek üzletet a DR-el. A War on Terror úgyfest elvérzett (értékelések alapján), kiadhatnátok egymás korábbi játékait - DR az SRét, SR a DRét, egy kis változatosság -, akik megvették az RFB-t azoknak úgyis mind1.

Fox, a CDV veszteségében aligha szerepelhet a DR játékai, hiszen azok még fejlesztés alatt állnak. De a PP2 kudarca betehetett a CDV-nek rendesen. Ez egyébként a CDV hibája, le kellett volna állítani a PP2 fejlesztését még időben.

Válasz erre

VoluMen
#329 VoluMen [105]
Lássátok, mily jó vagyok hozzátok.

Egy Ötlet - nem az enyém -: Rush for Bukarest
Annyival egészíteném ki, hogy: kivételesen a Hitler elleni merénylet nem sikerül (unalmas ez az RFB-és, War Frontos,... langyos ötlet) és Németország megerősödik, vele együtt Magyarország, míg Románia - ahogy a történelemben a II VH alatt és mindig - árulóvá válik, így adott, hogy mit kell tennie Magyarországnak.
Míg a linken található játék népírtásról szól, addig ez a legkevésbé sem! A Fekete Tenger partján a menekülő románokat indiai "rokonaik" várják, úszógumival, farönkökkel, vizibiciklivel (természetesen mind lopott és mindet kisnyugdijjasoktól lopták), stb amivel sikeresen elmenekülnek. Vagy ha nem akartok folytatást, akkor vízreszállás után nem sokkal jöhet egy cunami, vagy cápa, godzilla, lochnessi szörny, stb.

Válasz erre

Előzmény: [SR]Fox 2006.07.07. 08:56
VoluMen
#328 VoluMen [105]
A pcdome Online Shopban 6-ik helyen áll az RFB, ennek van jelentősége vagy ez csak azért történt, mert most nyár van és más játékokat sem vesznek ?

Válasz erre

Előzmény: [SR]Fox 2006.07.07. 08:56
[SR]Fox
#327 [SR]Fox [7]
Azt hiszem ezt előbb tudtuk, de ezt inkább valami DR-es fórumba írd be mert az ő projektjeik nagyrészét finanszírozza a CDV. Az RFB kiadója a Deep Silver, az Usában meg a Paradox. És a készülő projektjeinket sem a CDV finanszírozza.

Válasz erre

Gerry
#326 Gerry [8081]
Volt már ilyen máskor is...

Válasz erre

Előzmény: szedrencs 2006.07.06. 17:26
szedrencs
#325 szedrencs [4695]
Ha még nem tudnátok az SR-nél.
A CDV a negyedévet veszteséggel zárta.

Válasz erre

VoluMen
#324 VoluMen [105]
Néha nem a pénz az oka annak, amit hiányolsz, néha a pénz kevés, kreativitás, ötlet is kell. A pénz mindenbizonnyal nem hiányzik ottan, ha hiányozna, akkor nem nőtt volna 95 főre a csapat.
Én nagy izgalommal várom már a Panzers Phase Two küldetéslemezének a küldetéslemezét.

Válasz erre

Előzmény: szedrencs 2006.06.28. 14:34
VoluMen
#323 VoluMen [105]
Bocs, hogy nem voltam, de múlt héten továbbképzésre kellett mennem. Túl sokat róluk (Clevers) nem tudok, amikor felkerültem pestre, akkor tőlük elválasztott egy "iroda", pizzázni a Dob utcába Mackóékkal jártak, s midőn fenn valék pár hónap után csomagoltak (szivatás miatt, ahogy én tudom). Keresd a Most Wantedeseket bővebb infóért. Hardwireden feltünnek olykor, de ha kell én is adhatok emailt.

Válasz erre

Előzmény: Wing 2006.06.23. 23:44
szedrencs
#322 szedrencs [4695]
Eszembe jutott, hogy azért ti Stormosok valahol nagyon szar szerződést köthettetek a cdv-vel, ha 3 sikeresnek mondott játék után nincs akkora tartalékotok, hogy a saját elvárásaitoknak/mi elvárásainknak (is) megfelelő tech-demót/játékot fejlesszetek, amire valami komolyabb cég is vevő lenne.

Ez azért kissé hihetetlen számomra.

Válasz erre

Wing
#321 Wing [4593]
Na, ők érdekelnek. Velük mi lett? A Screamer 4x4 anno hasított (topicot is csináltam neki itt), ám gondolom rétegjáték mivoltából adódóan minimális profitot hozott. Vagy tévednék?

(Amúgy akár msnen vagy mailben is megdumálhatjuk ezt.)

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.06.23. 14:55
VoluMen
#320 VoluMen [105]
ja, bocsi, most vettem észre, hogy egy "e"vel többet írtam a kelleténél.

Válasz erre

Előzmény: Wing 2006.06.23. 14:50
VoluMen
#319 VoluMen [105]
Játszani nem játszottam vele, de amit olvastam róla az alapján ütősnek, tartalmasnak tünik.

Válasz erre

Előzmény: Petyo 2006.06.23. 13:20
Wing
#318 Wing [4593]
Clevers?

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.06.23. 14:34
VoluMen
#317 VoluMen [105]
Nem tőlem kérdezted, de válaszolok. ha most kezditek, akkor elég a demóig eljutni, utána csöngethettek, zörgethettek a kiadóknál, ha vevők rá onnantól majd ők finanszirozzák a fejlesztést. Egy hibát soha ne kövessetek el, hogy kerestek egy szponzort, ugyanis könnyen megeshett, hogy úgy jártok, mint az igazi viharsarkiak (mi). Kihoztok 2 ütős game-t, majd mivel ő szponzorált, a szerződést úgy írja meg, ahogy neki fekszik, és amikor úgy alakul, akkor Ti távoztok (mert más nem tehettek, hiszen a szerződést ált. a szponzor fogalmazza), ő pedig 2 király gameval, egy erős, általatok ismertté vált névvel, tehetségtelen, zsoldos "profik"kal még mindig aratja munkátok gyümölcsét.

Egyébként az is kivitelezhető, amit írsz, de az előbbi a tutti: demóig eljutni, saját szakállra, önerőből. Mi is megcsinálhattuk volna Békéscsabán az egészet, csak nagyobb áldozattal járt volna, mint így és nem mindenki vállalta volna fel. Viszont megérte volna.

Anno a Celevers csinálta jól (ők is távoztak az Automex "gondoskodó" kezei alól), az ő nevüket, sikerüket viszont nem sajátíthatták ki.

Válasz erre

Előzmény: Petyo 2006.06.23. 13:12
VoluMen
#316 VoluMen [105]
Túl nagy jelentőséget tulajdonítasz a "Storm" gagyi játékai fikázásának, ez már betegség és orvosi neve is van.

Válasz erre

Előzmény: [SR]Fox 2006.06.23. 11:25
Petyo
#315 Petyo [3973]
Tudom, biztos csak én gondolom így de hasonlítsd össze a CMBB-t az RFB-vel és porba alázza, pedig a CM mennyivel rondább.
Jó, tudom, nem teljesen azonos a kategória, de rokonok azért. A CM nem rts. de mondom szerintem rokonok.

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.06.21. 15:17
Petyo
#314 Petyo [3973]
Előre elnézést kérek, ha olyat kérdezek, ami az elmúlt néhágy napban elhangzott, de egy kis ideig nem voltam fórumon és most pótolom az olvasnivalót. Ha végigolvasnék mindent és utána kérdeznék, akkor lehet, hogy elfelejteném, ami még az elején eszembe jutott.
Sz'al olyat lehet csinálni, hogy egy társaság megcsinál egy játékot, teljesen készre, és utána kopogtat a kiadóknál? Akkor ő már nem nagyon ugathat bele, hogy mi hogy legyen, nem?
Nyilván sokkal nehezebb "egyedül" fejleszteni, bár nem tudom, hogy ki finanszírozza egy game fejlesztését. Egy kis, kezdő csapat esetében. Nyilván egy befutott brigád képes az önellátásra.

Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.

Válasz erre

Előzmény: [SR]nszf 2006.06.19. 17:55
[SR]Fox
#313 [SR]Fox [7]
Ennek a betegségnek szerintem van orvosi neve is, és az is biztos hogy benne van a "mániákus" kifejezés. Szóval keress egy szakembert.


Egyébként leginkább a sajnálat az az emberi érzés ami veled kapcsolatban eszembe jut mikor soraidat olvasom, és belegondolok abba az állapotba amiben te napról napra lehetsz. Kezdem hinni, de inkább tudni, hogy te nem tudsz létezni a """ Storm """ nélkül. Életed egyetlen célja az hogy minket fikázhass ott ahol ezt megteheted. Kaján mosoly ül arcodon mikor monitorodon feltünik egy Stormos válasza, lám foglakoznak velem, tehát létezem! De sötét estéken mikor takaród alatt reszketve arra gondolsz, mi lesz ha nem válaszolnak? Ha már azokat is a hányinger kerülgeti hozzászólásaidtól, akiknek csak úgy gyűlölet nélkül nem tetszik az RFB, ha már ők sem válaszolnak. Mikor vége lesz a szép közös együtt fikázásoknak, akkor mi lesz veled?

Megmondom. Akkor szűnsz meg létezni.

Részemről most.

Válasz erre

VoluMen
#312 VoluMen [105]
Már nem, pesti lettem. Mondjuk ha rajtam múlott volna, akkor Békéscsabán marad a Stormregion/Viharsarok, a név kötelez.

Válasz erre

Előzmény: Wing 2006.06.22. 14:52
Wing
#311 Wing [4593]
Amúgy te békéscsabai vagy? Csak mert egyszer megihatnánk egy sört, ha van kedved érdekelne néhány dolog erről az egészről, kik voltak benne, hogy alakult a dolog, stb.

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.06.22. 14:39
VoluMen
#310 VoluMen [105]
Kizárólag magamnak akarok bizonyítani, hogy biztosan igazam van. És ehhez szeretnék infót szerezni nszf-től, de ő csak a saját következtetéseit mondja el, forrást nem ad, amit csatolhatnék a többihez. Azt meg nem írtam, hogy "ott dögöljenek meg", a scifi, thriller poén kívánt lenni. Egy magyar játékfejlesztőnek meg nem kell megváltania a világot, nem azért kell a maximumra törekednie, hanem önmaga miatt, saját igénye, igényessége miatt. Elkészült a PP1, mint prototípus, de ami utána jött csak silány termék, másolat, utánzat. A fejlesztőket ez minősíti. Amit pedig nyugati nagy cégekkel szembeni hátrányt írsz, az sem teljesen úgy van. Évekig hallgattam Békéscsabán a Traillel kapcsolatban több tucat embertől: "Ebből nem lesz semmi.", "Ez képtelenség, semmi esélyetek.", stb. Tudod, nem akarásnak nyögés a vége. (A Gladius egy olyan játék volt, aminek nem lehetett tudni, hogy lesz -e piaca. Nem lett kiadó se, mivel egynémelyek túlértékelték a gamet.) Az AoE névvel meg szerintem lehet versenyezni, a Panzers Phase One szerintem jól szerepelt, nagy név lett, csak ugye a folytatás...

Válasz erre

Előzmény: Gerry 2006.06.22. 14:06
Gerry
#309 Gerry [8081]
Nem kívánok belefolyni a vitába, hiszen hiába van nagyjából elégségesnek mondható rálátásom mind a honi, mind pedig a küldöldi játékiparra, illetőleg szoftverforgalmazásra, a Stormregion játékaival kapcsolatban aligha az én tisztem leszűrni a konzekvenciát, azonban ezen a ponton nem bírtam megállni, hogy ne szóljak hozzá.
Egyrészt nem értem, hogy egy volt dolgozónak, alapítónak miért jó naponta akár súlyos órákat tölteni volt munkahelyének burkolt anyázásával. Mintha ezzel bármi is változna, illetve, a "na, ott dögöljenek meg ahol vannak" elv nem egy szimpatikus dolog-arról nem is beszélve, hogy a lentiekkel kinek bizonyítasz, és mit?
Másrészt pedig végignézve számos hozzászólást felvetődött bennem a kérdés: miért is kellene egy magyar fejlesztőnek megváltani a világot? Hiszen bármennyit is lehet szidni a Stormot a hasonló játékok futószallag gyártása miatt, de hát igény erre van. Persze, törekedni kell az innovációkra de ha az adott piac az adott játékokat zablja, akkor az adott fejlesztőnek ebből kell megélnie. Lehet erre mondani, hogy a "lehetőség nyitva áll", persze, a lehetőség mindig ott van, hogy valami radikálisan újat csinálj-viszont szemben egyes hatalmas nyugati, némileg függetlenebb fejlesztőkkel, egy magyar cég nem teheti meg, hogy belevág egy olyan projechtbe, aminek kérdéses, hogy lesz-e piaca. A nagy nyugatinak nem jön be, jó esélyel túlélni -bár manapság már ez sem biztos-, míg a magyar szépen lehúzhatja a rolót. Többek között emiatt sincs problémám az újabb és újabb Stormos II. VH-s rts-ek darabjaival.
Továbbá minden egyes új játéknál látom a fejlődést, ileltve az adott stílus adott szegmensén belüli innovatív szándékot. Ez sem elvetendő.

Lejebb szó esett a CoH-ról, és a parádés grafikáról, csak éppen nem esett szó arról a nyílvánvaló tényről, amit Unreal 3.0-nak hívnak, meg arról, hogy ha lehet csiszolni a motort, akkor csökkentvén a költségeket, csiszoljuk. Megintcsak lehet persze jönni azzal, "hogydehát másis csinál újat", amit el is lehet fogadni, de a realításokat ne tévesszük szem előtt, ez pedig a világviszonylatban nem éppen atomtőkés magyar játékfejlesztő esete a világpiaccal.

A leértékeléseket tekintve pedig ez megintcsak annak az esete, hogy statisztikailag tényleg igaz, hogy mennyi idő után árazták le, és menyivel az AoE III-at, és ezzel szemben mennyivel a P: PH II-t, de nézzük már meg a nevet: Age of Empires. Többet ezt nem hinném, hogy boncolgatni kellene, még akkor sem, ha a Phase Two előnye a lokalizáció, és a honi fejlesztés, de magával az AoE névvel nem versenyezhet. (Illetőleg amit NSzF is említett: nekem is volt egy kis rálátásom az egyik nagy honi forgalmazó üzletpolitikájára, és egyet kell hogy értsek:a le/fel/ki/be árazások sokszor valóban nélkülöznek szinte minden alapot, mondhatni rapid jeleggel jönnek, mintsem tervszerűen.)

Tudom, sok haszna nincs annak, hogy mindezt elírtam, hiszen baromira nyílvánvaló dolgokat osztotma meg a nagybecsűvel, de legalább időközben elvileg lassan megjön a kajám

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.06.22. 13:33
VoluMen
#308 VoluMen [105]
Van, gyere.

Válasz erre

Előzmény: [SR]nszf 2006.06.22. 13:23
VoluMen
#307 VoluMen [105]
"Mert jött a karácsony, amit érdemes meglovagolni különböző kedvezményekkel"
nade 40%-al ?

"Előre elárulom, jó eséllyel az RfB is pont abban az időszakban fogja megkapni az árcsökkentést."
pp2-ből kiindulva, időarányosan 60-70%-al ?

"Leírom harmadszor is: ha nem tetszik az 5 rugós ár, vegyél szoftvert 12 ezerért."
Engem nem zavar, hogy olcsó, írtam én ilyet ? Csak a drasztikus árcsökkentésből, a piaci szerepléséből és indexcikkben, "storm"os szerepléseken PP2-ről való hallgatásból (amit pr menedzseretek nem cáfolt) vontam le következtetéseket.

"Közben megkérdeztem a forgalmazót, 5 hónap után lett kedvezményes az AoE3."
De nem 40%-al.

"Olvass vissza.
A játékpiac nem egyenlő a pc piaccal. Ennyit erről."

Jogos, figyelmetlen voltam.

Szóval hány napig volt 11-ik a német piacon az RFB ? Vagy csak az amazon.de portálon volt 11-ik ?

Válasz erre

Előzmény: [SR]nszf 2006.06.22. 13:17
[SR]nszf
#306 [SR]nszf [112]
Na, további jó Storm alázást, RfB-bukás bejelentést, félinfókat, tizedigazságokat, stb.
A témák részemről ki lettek tárgyalva, nyugodtan tiéd lehet az utolsó szó VoluMen, tudom, hogy anélkül úgysem bírnád ki.
Majd ha lesz esetleg érdemleges hozzászólás, akkor jövök újra.

Válasz erre

[SR]nszf
#305 [SR]nszf [112]
"Az Age 8(!) hónap alatt vesztett értékéből 33%-ot, a PP2 4(!) hónap alatt 40%-ot, szerintem a kettő nem hasonlítahtó össze, hiszen 2x annyi idő alatt kevesebbet veszített értékéből az Age, mint a PP2."

Mert jött a karácsony, amit érdemes meglovagolni különböző kedvezményekkel, hiszen az éves eladások nagyon magas százaléka ekkor történik.
Előre elárulom, jó eséllyel az RfB is pont abban az időszakban fogja megkapni az árcsökkentést.
Ezt így szokás csinálni. Ha pedig erre jössz azzal, hogy de más Mao-n nem így csinálja, akkor hozzáteszem, dolgoztam magyar forgalmazónál, tudom, hogy mennek a be- és leárazások, tehát ebből nem kellene következtetéseket levonni, mert vicces dolgok vannak...
Leírom harmadszor is: ha nem tetszik az 5 rugós ár, vegyél szoftvert 12 ezerért.
Mondjuk továbbra sem értem, hogy a magyar piaccal miért kell jönni, te is legalább annyira kell, hogy tudd, hogy milyen.
(Közben megkérdeztem a forgalmazót, 5 hónap után lett kedvezményes az AoE3. Már bele sem merek gondolni, hogy a 8 hónapot hazudtad, vagy csak szokásod szerint 20%-os infók alapján vontad le a tutibiztos következtetésedet )

"Te fogalmaztál úgy, hogy "összedőlni készül", akkor mégsem dől össze csak átalakul ?"

Olvass vissza.
A játékpiac nem egyenlő a pc piaccal. Ennyit erről.

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.06.22. 12:52
VoluMen
#304 VoluMen [105]
"Az a piacot nem érdekli, hogy te vagy én sötéten látjuk-e a helyzetet, ezek gazdasági tények és egy olyan folyamatot mutatnak be, ami nem tegnap kezdődött, hanem sok év kellett ahhoz, hogy ide jussunk."
Hova ? Én még mindig nem látom. Az Age 8(!) hónap alatt vesztett értékéből 33%-ot, a PP2 4(!) hónap alatt 40%-ot, szerintem a kettő nem hasonlítahtó össze, hiszen 2x annyi idő alatt kevesebbet veszített értékéből az Age, mint a PP2.
De az árcsökkenés a játékok esetében (ami mindig is volt, ha nem is negyedév alatt, mint a PP2 esetében) hogyan függ össze azzal az apokaliptikus gondolattal, amit itt közvetítesz ?

"A játékpiac nem dől össze, csak átalakul, és bizonyos részei összehúzódnak."
Te fogalmaztál úgy, hogy "összedőlni készül", akkor mégsem dől össze csak átalakul ? Gondolkoztál már azon, hogy sci-fi írással kéne foglalkoznod ? Vagy egy thrillert, amiben kiégett játékfejlesztők teszik el egymást lábalól, az orvosi krimik alapján, után megalkothatnád a fantasztikus játékfejlesztő thrillert. Elmeháborodott, fásult pizzafalók vérfagyasztó történetei.
"Senki sem gondolta akkor, azon a nyári, fülledt éjszakán, hogy a játékpiac összeomlik, és egy gagyi játékokat fejlesztő csapat dohány utcai irodájában elszabadul a pokol."

Válasz erre

Előzmény: [SR]nszf 2006.06.22. 12:00
[SR]nszf
#303 [SR]nszf [112]
"én nem látom ilyen sötéten a helyzetet"

Az a piacot nem érdekli, hogy te vagy én sötéten látjuk-e a helyzetet, ezek gazdasági tények és egy olyan folyamatot mutatnak be, ami nem tegnap kezdődött, hanem sok év kellett ahhoz, hogy ide jussunk.
Nem teljesen értem, hogy miért a magyar árakkal jössz, de ha már így adódott, akkor beszéljünk erről.
AoE3 év végén 12 ezer forintos árral nyitott, most 7 ezer (még ha te meg is találtad az egyetlen 8 ezres árat az országban). Ez 33%-os csökkenés. A Phase 2-nál 40%-os csökkentés történt. Hát ez tényleg óriási különbség Azért meg továbbra is elnézést kérünk, hogy nem 12 ezres nyitóárat kérünk egy stand-alone addonért. Persze csak tőled kérünk elnézést, mert lehet, hogy aki vásárolni akar, az ennek inkább örül...

"A "kiadó angol emberei"-ről (Deep Silverről) meg annyit, ha csupa gagyi játékot dobnak a piacra, ne csodálkozzanak ha előttük(!) "összedől a játékpiac"."

A játékpiac nem dől össze, csak átalakul, és bizonyos részei összehúzódnak.
Lehet nyomatni az alapok nélküli fikázást, ahogy szoktad ("előttük"), de ez nem a Deep Silverre vonatkozik, hanem az egész világon általános. Ez van. Persze tudom, hogy szerinted nem, de hát a tények makacs dolgok.

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.06.22. 11:30
VoluMen
#302 VoluMen [105]
"Mi a siker? Mi a bukás?"
A Phase One siker volt, ebben biztos egyetértünk. A PP2 csak féláron lett az, a kérdés az, hogy a bevételből képes -e az "SR" fejlődni, vagy akárcsak fennmaradni. Most igen, hiszen állami pénzzel is gazdálkodik a "storm", de azt tudtommal vissza is kell fizetni. Lényeg: én a PP2-t akkor tartanám sikeresnek, ha első nekifutásra, a full áron legalább 1 hétig tartotta volna az eladási listát Németoban. (mint láthatod, nem kikötés nálam a 8 hét (PP1)) RFB-ről: a 11-ik hely mennyi ideig tartott ? Fél óra ? 2 nap ?

A SWINE-al más volt a helyzet, egy ismeretlen csapat, rossz marketing (jelen esetben egyik sem mondható el, sőt jószerivel most csak ismert nevű csapat és marketing van , ennek ellenére a szakma elismerte amit tettünk, utána a Command & Conquer Generals-ban is SWINE-os víz lett és mostmár melyikben nem az van ?
A SWINE-nál örültünk, hogy kijött, hogy megjelent. Arról nem is beszélve, hogy aki értette miről van szó, az nem 40-60%ot adott. Viszont az RFB-nál más a helyzet, egy ismert cég lett (általunk , 10-15 helyett 95 éhes szájat kell etetni , stb. és nem mind1, hogy mennyi a bevétele. De ezt gondolom nem kell pont neked magyaráznom.

Árcsökkentés: én nem látom ilyen sötéten a helyzetet. Nézzük meg pl a pcdome-ot, hogy van pénze a csóró magyaroknak, 11990 Ft-ja Heroes of MM 5-re ? Vannak színvonalas játékok, amik eladhatóak és vannak másolatok, klónok, amik senkinek sem kellenek, szerintem csak erről van szó. pl az Age of Empires III-nál én most sem látok olyan drasztikus árcsökkenést, mint a PP2-nél tavaly decemberben. Az 576-nál most 7999 Ft. A "kiadó angol emberei"-ről (Deep Silverről) meg annyit, ha csupa gagyi játékot dobnak a piacra, ne csodálkozzanak ha előttük(!) "összedől a játékpiac".

Válasz erre

Előzmény: [SR]nszf 2006.06.22. 10:19
[SR]nszf
#301 [SR]nszf [112]
Mi a siker? Mi a bukás?
Non-stop dobálózol ezzel a két szóval, kérlek definiáld már pontosan, hogy ne beszéljünk el egymás mellett.

Elmondom, hogy szerintem mi.
Szerintem nincs olyan, hogy általános siker vagy bukás, ezt cégenként és játékonként teljesen külön kell megítélni. Egy garázsfejlesztőnek lehet az a siker, ha néhány száz/ezer ember letölti a játékát és élvezi. A Blizzard valószínűleg sírva fakadna, ha az aktuális játéka két millió alatt teljesítene. Nekik más a siker mércéje. Megint más egy magyar fejlesztőcégnek, aki abból adódóan, hogy (általában) nem tud a legnevesebb kiadókkal leszerződni, egy néhány százezres eladást már bőven kiváló eredményként él meg. Te tényleg úgy gondolod, hogy mondjuk egy német tizenegyedik hely és 80% körüli értékelések miatt sírva fakadunk? Ne viccelj már. Te kétségbe estél, amikor jöttek a SWINE 40-60%-os értékelései és az "eladási" adatai?

Miért a Phase One eladási vannak kiemelve? Mert abból ment el több, ezt soha nem is tagadtuk. Ami nem jelenti azt, hogy bukás lenne a kiegészítője (bár ha számodra a világ fekete és fehér, és tényleg csak a bukás/siker tengely mentén vagy képes gondolkodni, akkor tedd ezt). Egyébként a cikket nem mi írtuk, hanem egy újságíró állította össze egy több órás beszélgetés alapján, tehát nehogymár rajtunk kérd számon, hogy ő mit írt le és mit nem.

Árcsökkentés: egy kicsit nézzél már rá a játékpiacra. A pc-s piac sajnos éppen összedőlni készül, évről évre döbbenetes mértékben csökkennek bizonyos stílusokban az eladások, és ezt alig-alig tudják pl. az mmorpg-k ellensúlyozni. Ha úgyis előszeretettel látogatod a német amazon-t, nézz rá, hogy egy februári játék mennyibe kerül. Alig néhány hónapos, bármennyire is nagy nevű játákok legtöbbje már kapott egy 15 eurós árcsökkentést. Ha fél éves, akár ennél nagyobb is lehet az arány. Angliában még rosszabb a helyzet, a kiadó angol emberei mondták, hogy a legtöbb pc-s játékot másfél hónap után le kell árazni, annyira rossz helyzetben van a piac. Amerika külön sztori, ott alapból k..va olcsó minden szoftver.

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.06.22. 07:59
VoluMen
#300 VoluMen [105]
bocs, nem 5 hónap, hanem 4 hónap (augusztus, szeptember, október, november - inkább kiírom, nehogy beleköss)
Tehát alig több, mint negyed év után félárú. Ezt "siker"nek hívják nálatok ?

Válasz erre

Előzmény: VoluMen 2006.06.22. 07:59

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.