26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Medal of Honor Airborne (Ismertető)

jimmo
#42 jimmo [1]
segitsen valaki letőltötem a medal of honor aiborn jétékot és nem tudok multipléjerezni nem enged regizstrálni pedig ki től tőm amezőket és elindul
és ugy marad mintha keresné a szervert és enyibe marad!

vasarhelyijimmo

Válasz erre

Falusi
#41 Falusi [763]
Na, jól indult a napom!

Válasz erre

Előzmény: Morello 2009.08.26. 01:06
Morello
#40 Morello [5412]
Műtéti beavatkozással ma már minden lehetséges

Válasz erre

Előzmény: Csabeszka94 2009.08.25. 20:41
Csabeszka94
#39 Csabeszka94 [37]
Hello! valaki nem tudja hogy kell nyelvet valtani????

-

Válasz erre

aspire
#38 aspire [11]
Nagyon jó kis gém de nagyon rövid.
De szinte az összes küldit töbszázszor végigvittem...
Am nálam
-graf:8
-hangok:8
-játszhatóság:9
-hangulat:8.
Am ami igazán tetszett ami kicsit érdekes is az irányítás egyszerűen annyira felhasználó barát,hogy öröm irányítani....

Válasz erre

dcsabesz
#37 dcsabesz [7]
Hali!

Mennyire proc függő ez a játék. 3000+-os Athlon-hoz mit szólna?

Válasz erre

Morello
#36 Morello [5412]
"Elite nazi sturminatorokkal"

Ezen a Sturminator szövegen besírtam...

Válasz erre

Előzmény: Chavez 2007.10.13. 12:25
Seth19
#35 Seth19 [180]
Szerintem eléggé le lett húzva, de hát mindenkinek más a véleménye a játékról. Nekem olyan 8.5/10.

Válasz erre

BigBoy
#34 BigBoy [1135]
Nekem nagyon bejött a játék, tényleg vannak benne hibák, de nagyon élvezhető.. a multi rész is nagyon jó lett, hangulatosak a régi pályák új köntösben, szebb grafikával!

Válasz erre

Aruns
#33 Aruns [7073]
A Flakturmok nagyon logikus építmények voltak és fontos szerepet is játszottak nem csak mint a nehéz légvédelmi lövegek tökéletes kilövést nyújtó, masszív alapjai (a rájuk telepített kétcsövű 12,8 cm-es lövegek rendkívül hatékonak voltak), de mint rendkívül fontos tömeg-óvóhelyek is.

Válasz erre

H0PE
#32 H0PE [51]
Nagyon lehuzzatok a jatekot, gondoltam leirom az en ellentetes velemenyem:

-Nem volt semmilyen tech issue-m, minden popecul ment, egyedul a vga gyengus hozza kicsit a gepemben, igy 800*600-ban nyomtam egyebkent ha tweakeltem volna grafikat, biztos ment volna jobban is.
-A story line nekem tetszett, nem volt kiemelkedo, de nem untatott, erdekes volt, nem ereztem hogy egy kaptafa nagyon a story
-Hangulat szerintem fantasztikus! Irtora izgultam es idegeskedtem par resznel (legnehezebben jatszottam vegig). Ahogy fut a karakter, ahogy tarat cserel, ahogy ropognak a fegyverek, visszarugnak fergeteges jo szerintem. Hasonlitsatok ossze ET:QW, COD4(demo) fegyvereivel, akkor kitunik mekkorat alkottak a skacok.
-Iranyitas is csillagos otos, eletemben eloszor ereztem hasznalhatonak az oldalra kinezest, es ahogy megoldottak isteni jo (zoomolt fegyver nezetben mozgas billentyuk alapbol kinezo billentyuk, FEDEZEK MOGOTT ELORRE KINEZES UGYER!)!
-Jok az ellensegek, itt ott csiszolatlan az ai, viszont osszessegeben megizzasztottak rendesen nehez fokozaton. Egyedul a lassitott felvetelhez hasonlo elfutas-elbujast nem szerettem, ennyire ne legyenek mar kepzetlenek azok az alacsony szintu katonak, hogy ennyire lassan mozognak.

Negavitum... rovid volt a szingli resz.

Semmi mas bajom nem volt vele. Nem emlekszem arra hogy ellenseg beragad, jatek nem fagyott, minden a helyen volt. Ez a jatek megeri a sok magyar forintot, en azt mondom.

H0PE

Válasz erre

Chavez
#31 Chavez [1032]
Nagyon jó cikket írtál, (*olvasva vigyorogott)
A terminátorok alaklmazása a MOH szégyene!!!!!!!!!!!!!!
Én sem értem, miért tették bele.... na és mikor menekülne kellett a monstrumépületből, pfff annyi , kb. 8-10 Sturminatort tettek bele, pffffffffffffffffffffffffff, elég lett volna 3. pffffffffff, pfffff
ez a játék egy nagy pffff és egy nagy LOOOOLLLLLL.
Nem kell magyarázkodnom, h miért. Akik játszottak a MoHAA + S, B játékkokkal (és még ide sorolnám a pA-t), azok tudják, h miért írtam ezeket a pfff, lool "smileykat".
Ez játék egy nagy-nagy szégyen. Gondoltam, h a fejlesztők csinálnak egy jó kis vh-us játékot, aminek van megfelelő futtatású Story módja/szállja, ami még a Cod 2-őt is megostromolná vagy letaszítaná a 2. helyre játékmenethangulatilag.
És sok hülyének meg tetszik ez a förmedvény.... na ők azok, akik le szarják a történelmet és a 2. vháborút, őket nevezem fps őrülteknek, akiknek csak az a lényeg, h LÖVÖLDÖZZENEK! A moh soha nem arról volt híres, h piff-paff Elite nazi sturminatorokkal, meg még miféle monstrum megszállása, felrobbantása.
Sry, most sokan meg fognak ezért kövezni De remélem sokan vannak még, akik ezen véleményem vannak, sok idióta tizenévesek meg dícsőitik a fórumokban ezt a yart.

Válasz erre

Lacko
#30 Lacko [11539]
Először én sem vettem gúnyolódásnak, de aztán elbizonytalanodtam a nagyon mosolygó smiley-tól...
De akkor OK.

Válasz erre

Előzmény: KisCsirkee 2007.10.12. 13:35
KisCsirkee
#29 KisCsirkee [16989]
Egyáltalán nem gőúnyolódásnak szántam, tisztában vagyok vele mire képes az AI, a "terepasztal"-t meg lehet magyárázni a 2 emberes fejlesztőbrigáddal.

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2007.10.12. 13:32
Lacko
#28 Lacko [11539]
Ti most gúnyolódtok?

Az tényleg egy rohadt jó játék. A grafikája nem versenyez a MoH-hal, de az AI-je messze veri. Ráadásul nincsen másik olyan játék, ami tudná azt, amit ez, hogy katonai hierarchia van benne és a player azon a szinten ad parancsot, amin akar... Tehát ha egy ezredesnek mondom azt, hogy menjen ide és védje meg ezt az útkereszteződést, akkor az ezredesAI megtervezi az akciót és a századaival (esetleges támogató egységeivel) megoldja. De ha fogod ezt az ezredet és minde egyes századának megmondod, hogy a kereszteződés mely sarkába menjen, akkor azt is végrehajtják.
Amúgy meg elképesztő értelmesen oldja meg benne az AI a kapott parancsot.

Iszonyat hangulatos játék...

Válasz erre

Előzmény: KisCsirkee 2007.10.12. 13:25
Lacko
#27 Lacko [11539]
Tudom, csak gondoltam, hogy mivel létező játék ezért, amikor leírtad nem tűnt furának és így keveredhetett bele.

Válasz erre

Előzmény: Morello 2007.10.12. 13:11
KisCsirkee
#26 KisCsirkee [16989]
Hát amilyen egyszerű olyan ütős!

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2007.10.12. 12:34
Darth_Revan
#25 Darth_Revan [441]
Jaja,én is ismerem,és valóban nagyon üt

"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2007.10.12. 12:34
Morello
#24 Morello [5412]
Tudom, de itt most én kutyultam össze véletlenül a dolgokat

Válasz erre

Előzmény: Lacko 2007.10.12. 12:34
Lacko
#23 Lacko [11539]
Van olyan játék is, hogy Airborne Assault és az nagyon jó!!!!

Válasz erre

Előzmény: Darth_Revan 2007.10.12. 12:14
Morello
#22 Morello [5412]
Hopp tényleg, elírás! Ilyen az, amikor az embernek mindig az aktuális játékon jár az esze, és már tudat alatt ez villan be Javítjuk.

Válasz erre

Előzmény: Darth_Revan 2007.10.12. 12:14
Darth_Revan
#21 Darth_Revan [441]
"A Medal of Honor: Airborne Assault annak idején kétségtelenül jelesre vizsgázott a fent említett tényezőkből"

Ehm,nem akarok pofátlankodni,de az 1. rész címe Allied Assault volt és nem Airborne Assault

"I AM THE TRUE LORD OF THE SITH!" #HSA (Hungarian Sith Asociation)#

Válasz erre

Morello
#20 Morello [5412]
Értem.
Akkor én kérek elnézést.

Válasz erre

Előzmény: KisCsirkee 2007.10.12. 11:07
Herrera
#19 Herrera [636]
Ezen az oldalon bővebben lehet olvasni a dologról. Úgy tűnik, amolyan erődszerűségek voltak - föld feletti légvédelmi "pincék", lőszerraktárak is egyben. Ostromkor előszeretettel lőtt földi célokra is a személyzet.

'The owls are not what they seem'

Válasz erre

Előzmény: Morello 2007.10.12. 10:36
KisCsirkee
#18 KisCsirkee [16989]
Flakturm

Igazság szerint nemcsak a légvédelmet szolgálták, hanem a masszívság miatt óvóhely és ételraktár is volt.

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

Előzmény: Morello 2007.10.12. 10:36
Morello
#17 Morello [5412]
Hát ha ilyen biztosan állítod h léteztek Flakturm-ok, akkor elhiszem neked, bár én még sosem hallottam róluk. De akárhogy is van, akkor is ostobaság ilyenek megalkotása, mert akinek van egy csöpp esze, az inkább szétszórja a légvédelmet.
Amúgy köszi.

Válasz erre

Előzmény: Herrera 2007.10.11. 14:30
Ghost dog
#16 Ghost dog [621]
Én is biztos vagyok bennne, hogy tetszene, de amíg olyan gépem van ami már az intro betöltésénél feladja a gigászi csatát, addig gyakorlatilag ez csak egy szép ábránd marad.

There is no such thing as an unwritten life, only a badly written one.

Válasz erre

Előzmény: padavan 2007.10.12. 10:17
padavan
#15 padavan [21647]
Feltétlen próbáld ki az Airborne-t. Szerintem tetszeni fog a PA után.

Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…

Válasz erre

Előzmény: Ghost dog 2007.10.12. 10:09
Ghost dog
#14 Ghost dog [621]
Én sem vagyok Thompson szakértő, viszont a Google sokat tud segíteni az embernek:Link. Amúgy az egész MOH széria legjobb darabja kétséget kizáróan a Pacific Assault volt(mondom ezt úgy, hogy az Airborne-al nem játszottam), mind realitás mind hangulat terén. Szerintem.

There is no such thing as an unwritten life, only a badly written one.

Válasz erre

padavan
#13 padavan [21647]
Szerintem azért lehetett volna kitalálni életképesebb karaktereket is, mint az übernácik. Pl. mi van azokkal a gyerekekkel, akiket Hitler végül besoroztatott. Vagy a Sonderkommandóval. Lehetett volna ilyen küldetés is. Mentsd meg a falut a Sonderkommandotól. A kivégzőosztagoktól. Mindezek még inkább rávilágítottak volna a háború és a nácik szőrnyűségeire. Lehettek volna cover actionok, mint az első részben. Felejthetetlen, amikor német egyenruhába bújva őgyelegtem az U-Boat bázison, és a kamerádok karlendítéssel üdvözöltek.

Mi van a németek által más nemzetek férfiaiból összeverbuvált csapatokkal? Azokkal is lehetne ütközni, aztán x idő vagy veszteség után megadnák magukat, adnánk nekik cigit meg rágót, esetleg átállnának hozzánk.

Csak gondolkodni kéne, és elszakadni a sémáktól, máris rájönnének a fejlesztők arra, hogy van még fantázia a II. VH-ban.

Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…

Válasz erre

Előzmény: Dark Archon 2007.10.12. 08:22
NNavigator
#12 NNavigator [137]
Nha most ugyebár én sem vagyok Thompson szakértő, de aminnyere én tudom a dobtáras volt előbb (30-as évek maffia fegyvere) és az hosszabb is volt (ezért volt a cső alatt egy melső markolat). Ebből készítették el, kifejezetten háborús célra a rövidebb (ernyősőknek, harckocsizóknak jobb) változatot, aminek rövid, egyenes tára van. Tehát ez két különböző cucc. De nem biztos.

Ezzel még én sem multiztam, de kb ez a hangulat egy CoD-os multiban, mint itt a szingliben: történet zéró, csépelni egymást ezerrel egy viszonylag szűk pályán.
Ami - hangsúlyozom - multihoz bőven elég, de az egyjátékos módhoz édeskevés.

Anyám ha szerecc egy kicsit, vegyél egy harckocsit!

Válasz erre

Előzmény: KisCsirkee 2007.10.12. 08:38
KisCsirkee
#11 KisCsirkee [16989]
Történet itt nemigen volt, dobtak a világ egyik végéből a másikba.

NAmost nem vagyok Tommy szakértő, de szerintem u.az a fegyver képes volt befogadni az 50-es dobtárat, de lehet hogy ez baromság. Nyilván valamit aklkotniuk kelett, mondom nem szép dolog ha a fegvyer úgy "átváltoik" egy későbbi típussá, de másképp megoldva visszadobna a pörgősségen.

A multiról nyilatkozni nem tudok, soha nem próbáltam, ami videót láttam az, hogy a MOHA-ból is ismert map (sajna nem jut eszembe a neve) szerepel a mapok között.

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

Előzmény: NNavigator 2007.10.12. 08:15
Dark Archon
#10 Dark Archon [11638]
Übernácik nélkül meg az lett volna a baj, hogy ugyanazon ellenfeleket kell csépelni végig, semmi kihívás... a legnagyobb baja a játéknak, hogy pofátlanul rövid, min. 2x ennyi küldetés kellett volna. De majd jó EA szokás szerint biztos kiadnak egy kiegészítőt jó pénzért.

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7

Válasz erre

Előzmény: padavan 2007.10.12. 08:01
NNavigator
#9 NNavigator [137]
Nem azt vontam kétségbe, hogy nem létezett a dobtáras verzió, hanem azt, hogy az egyikből nem építhető a másik. (Kicsit a Csupasz pisztoly jut eszembe, amikor O.J. Simson összerak egy légvédelmi ágyút egy pisztolyból...)

Nyilván a korábbi MoH részek sem voltak realisztikusak (egyedül kiírtjuk a fél DAK-ot, stb) de legalább ennyire futurisztikus baromságok nem voltak. A Wolfeinsteint soha nem raktam fel a gépemre, hogy ne idegeljem fel magam ilyen hülyeségeket, mert az nyilvánvalóan erről szólt, olyanoknak, akik ezt szeretik. De azért a MoH eddig mást képviselt.

Plusz eddig volt normál single módja: történet, pályák, előrehaladás. Most meg letosznak nekünk 6 multis pályát tele bottal és néhány mondva csinált feladattal. Tökre élvezhetetlen volt. Persze multiban haverok ellen ez tökre élvezhető, na de botok ellen...

Anyám ha szerecc egy kicsit, vegyél egy harckocsit!

Válasz erre

Előzmény: KisCsirkee 2007.10.12. 08:08
KisCsirkee
#8 KisCsirkee [16989]
Khm. A Britek és a Csendes-Óceán környékén használták a dobtárast Tompshont, előfordulhatott Európában is, az hogy most hogy kapod meg az nem egy szép megoldás, de könyörgöm ez van. Az hogy pont odaérünk az nyílván szkriptelt és a játékmenet élvezetességéhez és a hangulathoz szükséges. Ez egy játék. Most nem kell rajta kiakadni, hogy így hiteltelen meg úgy. Lesz itt még Brothers in Arms: Hell's Highway is a kicsit realisztikusabbra vágyóknak. A MOH soha nem volt realisztikus, és ez szerintem nem fog változni, mert kicsi Bill és Joe odaát ezt szeretik. Nekem sem tetszik ennyi hiteltelen xar, de 1 kipörgetést és pár óra mókát megér.

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

Előzmény: NNavigator 2007.10.12. 07:59
padavan
#7 padavan [21647]
Az übernácik egy MOH játékban tényleg elég szánalom, de az, hogy te most kiakadsz azon, hogy nem modellezték le az akkori helyszineket porszemre pontosan, elég röhejes. Ez itt egy Játék ugyanis.

Az Airborne a vége felé tapasztalható gyökérségek ellenére simán megfelelt az elvárásoknak, tökéletes szórakoztatást hoztak össze a fejlesztők.

Forradalom most! Terjeszd a Tudást és légy nyitott! Készülj fel a Z napra! A változás közeleg…

Válasz erre

Előzmény: NNavigator 2007.10.12. 07:23
NNavigator
#6 NNavigator [137]
Ja és a simatáras Thompson-t átalakítja dobtárasra az realisztikus mi?

Plusz hogy a fenébe van az, hogy mindig találat éri a gépet (néha leszakad a pilóta fülke is) és mindig PONTOSAN a ledobási zóna fölé érek. Ennyi véletlent!

Amúgy meg nem kell repülőből kiugranod. Odamész, megnézed, nem ilyen!

Anyám ha szerecc egy kicsit, vegyél egy harckocsit!

Válasz erre

Előzmény: KisCsirkee 2007.10.12. 07:34
Dark Archon
#5 Dark Archon [11638]
A játék egyántalán nem szar, legfeljebb a történelembuziknak nem tetszik, de hát az meg kit érdekel Főleg, ha ilyen "jól" ismerik a történelmet...

Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 - 16Gb - Windows 10 x64 | BF4: DarkArchonHUN | Canyon Endurace 7

Válasz erre

Előzmény: NNavigator 2007.10.12. 07:23
KisCsirkee
#4 KisCsirkee [16989]
2 perc keresés wikipedián és rá lehet jönni, hogy az utolsó küldetésnek van alapja ilyenek léteztek a valóságban is, ma már 1-2 múzeum, de egy osztrák mára már lakóház, tehát ezt beleírni orbitális baromság volt.

A Wolfeinstein szerű zombikatonák tényleg nem kellettek volna, a fegyverupgrade-ek nagyrésze pedig a valóságot tükrözi 1-2 kivétellel, PL: A mesterlövészpuska gránátvetője vagy a dupla MP40 és STG44 tár.

Lévén 1x sem dobtak le gépből 1 harcmezőre a II.VH-ban nem tudhatom mennyire valósághű 1-1 pálya kiépítése. A darálás mindíg is MOH vonás volt az AA-ban is egyedül osztottuk ki a Wehrmacht és az SS csapatait.

"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111

Válasz erre

NNavigator
#3 NNavigator [137]
Nagyon jó cikk! Kicsit jobban le kellett volna talán húzni, mert a játék elég szar.

Übernácik.... hahahahahaha... Ennyire a doomra és a quakere hajtani nagy szégyene a MoH-nak.
Amúgy elárulom a többi pálya is történelmietlen. Jártam egy két helyen amiket a pályák akarnak megjeleníteni és sem most, sem a 2. VH-ban nem így néztek ki!

Siralom.

MoH R.I.P.

Anyám ha szerecc egy kicsit, vegyél egy harckocsit!

Válasz erre

Herrera
#2 Herrera [636]
A Flakturm-ok léteztek (sőt léteznek ma is, csak éppen "újrahasznosítva") a valóságban, 40-50 méter magas monstrumok védték nemcsak Berlin, de pl. Bécs és Hamburg légterét is. Amúgy jó a cikk.

'The owls are not what they seem'

Válasz erre

PC Dome
#1 PC Dome [766]
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Medal of Honor Airborne (Ismertető)

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

Fórumszabályzat