http://armed-assault.hu/
Fórum » Hozzászólások, megjegyzések
ArmA 2: Operation Arrowhead (Előzetes)
kössz
http://armed-assault.hu/
Éjjellátó vs optika: Ironsight simán működik éjjellátóval, sőt a reddotos optika és a CQB optika is. Csak a komolyabb távcsövek, amikhez oda kell nyomni a szemünket - azok nem mennek NVG-vel. Illetve belenézhetsz, de akkor lekapcsol az NVG.
AT fegyverek: kipróbáltam az M136-ot és a MAAWS-t. Mindkettő újratölthető és nem porzik mögötte, nem sebesíti meg a közvetlenül mögötte álló katonát sem.
Jármű sérülés: lőjj géppuskával egy harckocsit, sérül-e?
http://armed-assault.hu/
Ezt az ironsight + NVG-t meg fogom nézni!
A többi kérdésedet le tudnád "fordítani"?
Mondjuk az elsőt én így értelmezem:
Egylövetű páncéltörők & torkolattűz effekt = Fogj egy AT launchert és állíts magad mögé egy katonát, aztán süsd el a fegyvert és megsérül-e a katona?
Jól értelmezem?
Egylövetű AT fegyvert nem láttam Arrowheadben.
Szerintem a járművek sérülése nem változott, de ha leírsz egy kisérletet, akkor kipróbálom.
Tűzvezérlő rendszerek - én utoljára ilyet a Steel Beasts-ben láttam. ArmA nem igazán hk szimulátor.
Lacko, ha nem nagy gond én még ilyenekre lennék kíváncsi:
(ACE2)
Egylövetű páncéltörők & torkolattűz effekt
Járművek sérülési rendszere
Tűzvezérlő rendszerek
Kössz.
http://armed-assault.hu/
Viszont EZ nem a lézeres célmegjelölést teszi értelmetlenné, hanem az optika használatát éjszaka.
A valóságban nem lehet, mert az egy elég nagy dolog az ember fején. Ezért találták ki a lézert, hogy lássák a katonák hova céloznak, anélkül, hogy bele kelljen nézni a fegyver optikájába.
Most ugye arról kérdez tpM, hogy van-e értelme ennek a MILTIBAN?
Szerintem van, mert mondjuk a Squad Leader (aki FLIR optikával van felszerelve), bekapcsolja a lézercélzót, aztán belenéz az optikájába és rácéloz egy hőcélra és azt mondja: "ahova most mutatok, ott van valaki".
Amúgy - abban igaza van tpM-nek, hogy a sisakon lévő NVG-vel nem lehet optikába nézni - de MINDEN oldalnak van olyan fegyvere, amin van (valamilyen( éjjellátó. Nem mindegyik FLIR!
"Erre egyénként kiv. leszek, hogy annak a lézercélzónak lesz-e valódi értelme, és nem csak valami eyecandy. Ugye valójában, ha éjjellátót használsz akkor nem tudsz célozni (nem tudod az irányzékot a szemed elé emelni), ráadásul célkereszt sincs (tudom Armában ez szerencsére kikapcsolható) így van rendeltetése a lézernek. Vajon Arrowhead-ben is benne lesznek ezek a korlátozások?"
Lacko, tudsz erről valamit mondani, vannak korlátozások?
http://www.youtube.com/watch?v=3p6MwH92bAc
Nekem mondjuk nagyon tetszett ez, mert amikor bemondja az AI bajtárs, hogy enemy half a click, akkor gyorsan be tudom állítani 500méterre és nem kell távmérnem (az más kérdés, hogy az AI szarul saccolta be a távot... )
Szerintem aki eddig ACE-zott, az eztán is fog. Aki meg nem, annak tök jó, hogy tőletek nyúlták az ötleteket és nem valami idiótától.
http://armed-assault.hu/
Amúgy elég hangulatos a játék így lézerrel...
kép
kép
kép
kép
kép
Az volt, hogy nem folyamatosan villognak a pászmák (még szerencse), hanem ők csak akkor kapcsolják be a lézert ha látnak valakit és céloznak/lőnek rá. Amikor épp nincs semmi, akkor kikapcsolják.
DancZer, aztán ha kiteszed az arma2.hu-ra, akkor azért tüntesd fel a PC Dome-ot forrásként!
1., Sokkal többet lő az AI, ami rohadt jó. Egyrészt realisztikusabb, másrészt hangulatosabb, harmadrészt egy rajparancsnoknak törődnie kell a lőszerkészlettel is! Nagyon klassz. Egy közepes küldiben simán kifogy az emberek ammo-ja.
2., Az egyik küldiben akartam parancsot adni a rajnak és észrevettem egy olyan parancsot, hogy Laser ON. Szóval valószínűleg ezzel bekapcsoltathatom az AI lézeres célzóját is, ami éjszaka vicces lehet (még tesztelni nem volt időm, de ha tesztelem és tényleg ezt jelenti, akkor hozom majd screenshotot.)
Ez olyan, mint a Combat Mission-ben sosem lesz híd, mert úgy találták ki az AI-t, hogy ezt nem tudja értelmezni.
Most már tényleg nagyon kíváncsian várom az OA-t, csak javítsák ki az AI-t!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
OA-ban (amennyire eddig láttam) minden távcső távmérős. Szóval bármely katonával nyomsz egy B-t és már mérheted is a távot.
Távolságmérőt lehet ládából is kivenni, a magick box ban benne van minden.
Próbálgattam a Brad vs. BMP dolgot is. Itt ACE-ben ez vicces, mert ha lerakod, akkor a BMP kiküldi a Konkuszot, a Brad a TOW-ot, és ugyanabban a pillanatban (a BMP egy minimális időeltolódással) robbannak atomjaikra! Viszont a Bushmasterezés már nem így néz ki. Itt az ACE-Brad bugos, mivel hiába osztom ki a BMP teljes lőszerkészletét, a Brad sértetlen marad. Viszont furcsálltam, hogy nem lő vissza! Odamentem és legnagyobb döbbenetemre kihalt a legénység, de a Brad-nek semmi baja nem volt az ég világon! Visszafelé természetesen hat a dolog, a 25 millis Bushmaster elég hamar szétszedi a BMP-t.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Ne lődd ki túl magas szögben, mert akkor magasan nyílik az ernyő, és nem talál majd a monitor jelet. A monitort nem az action menüből tudod elővenni, hanem az ACE menüből. Sajnos nem tudom a billentyűzet gomb nevét. Az alt és a ctrl között van és nem a windows gomb. Azt ha megnyomod akkor előjön az ACE menü.
Távolságmérés ACEban:
Vagy a távolság mérőket használod(Vector,Soflam <- ez lézerclézó is, vigyázz, mert mindkettőhöz kell ellem), vagy a scope-ok skáláit. Orosz fegyvereknél a ívelt vonal alatt levő vízszinteshez kell helyezni a célpont lábát, és ahol a feje teteje hozzá ér a ívelt vonalhoz ott kapod meg a távolságot méterben. Amerikai fegyvereknél a mildot okkal kell számolni(szögpercekkel), két pont közözzi távolság 1km-en 1m magasságot jelöl, tehát ha az ember 2 pötty magas akkor 1km re van, ha 4 pötty akkor 500méter.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Ez valójában egy gránát-szerű dolog, amit a 203-ból lőhetsz ki.
Csakhogy felvehetsz ebből a ládából egy monditort is és miután fellőtted a levegőbe a "gránátot" átváltasz a monditorra, ami egy ideig keresgéli a jelet, aztán egyszercsak megjelenik a kép, amit a kis ejtőernyőn ereszkedő "gránát" filmez. És olyasmi, mint egy UAV, csak minimál és egyszerű közkatona is viheti magával. Mielőtt átkelnél egy hegyen fellősz egy ilyet és megnézed mi van mögötte.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Csirke, Huntir-t mindenképp próbáld ki! az zseniális!!!!
Amúgy erre gondoltam. Itt is, mint az alap ArmA-ban csak a tolózár működik, de a kezeddel semmit nem csinálsz. Pont erre gondoltam, ez az, ami nagyon meh....
Amúgy hogy lehet snipereknél távolságot belőni ACE-ban? Nagyon kíváncsi lennék, utálom, hogy az első lövésem általában nem pontos, csak a 3-4-edik...
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Ez a csalás dolog - amit írsz - az nem csak a beginer (vagy hogy hívják itt az easy-t) módban van? Én általában közepes módban játszom (kikapcsolva a saját egységek megjelölését) és abban sosem jelöli az ellenséget, hiába pásztázom végig. Illetve nem teljesen igaz, mert ha tudom, hogy egy erdőben ott bujkálnak, de nem látom őket, akkor a célkereszttel végigpásztázom és nyomkodom a jobbegér gombot (lehet, hogy az ugyan az, mint nálad a space) és akkor, ha van ott valaki, akkor bemondja, hogy ott van valaki (de nem jelöli meg). Tehát én továbbra se látom, viszont az AI cimboráim már elvben lőhetik őket, mert ők már "tudnak róla". Erre gondolsz? De ez nem sokat segít multiban.
Radar: na most lebuktam, én nem vettem észre különbséget. Vagyis nekem korábban is színekkel jelölte a radaron a saját és az ellenséges egységeket. Ez most is így van. Egy ideig szürke vagy narancssárga (ismeretlen eredetű célpont) aztán amikor már beazonosítottuk, akkor lesz a megfelelő színű.
Ha már színek: az is újdonság az Arrowheadben, hogy a barát az nem zöld és az ellenség az nem piros, hanem az az OPFOR az mindig piros (akkor is ha te vagy az opfor), a BLUEFOR az mindig kék (eddig a civil volt a kék). A civil meg mindig narancssárga. (és az ismeretlen eredetű objektumok is narancssárgák).
Ja és még valami: Javelint végre megcsinálták. Nem az van, hogy befogod a célt és már lősz is, hanem befogod (borzalmasan sípol - mint egy tolató munkagép) aztán elkezd csipogni, akkor már lőhetsz. Azt még nem találtam meg, hogyan lehet kézzel átkapcsolni a "fentről lecsapó" módba vagy az "egyenesen" módba. Úgy tűnik, ezt magától csinálja.
Mit tudnál mondani az új radarról ami a járművekben van? Különböző színű négyzeteket mutat, megkülönböztetve ellenséget, civilt és barátit?
Az előző kampányommal senkinek nem volt baja az ace-val sem, azt hittem ebbe se fog belezavarni...
A flir videót kösz. Én sejtettem, hogy a kerék az meleg, de abban nem vagyok/voltam biztos, hogy lassabban is hűl ki, mint pl egy motorblokk. Mert amit én láttam, hogy miután leállítod a motort és kiszállsz, a motor elég hamar kihűl (a FLIR-ben), de a kerék még sokáig világít. Persze végülis érthető, hogy a gumi lassabban hűl ki mint a fém.
Nekem az ACE-ból legjobban a huntir tetszik. Az valami iszonyat jó lenne külön. Azt tökre használnám küldikben. Hihetetlen lehetőségeket rejt magában. Ezen kívül tetszett még a stroke is (bár az otthon lévő verzióban még elég furcsán működik - hol igen, hol nem). És persze a mesterlövész puskákon a távolság állítása. De hát ezt meg betették az Arrowheadbe.
A hátizsák amúgy ace-ban sem nyűgözött le és Arrowheadben sem. Mindenesetre azért egy lehetőség.
Amivel az ACE-t frissítjük az a AddonSync, ennek a beállítását szoktuk elmagyarázni az új játékosoknak. A szervert általában hetente 1x frissítjük ami kb (10-80)MB attól függ mi változott. Van egészben letölthető, telepíthető verzió, pl múlt héten jelent meg a 1.1 RC. Amit érdemes használni az ace ból az a ACE,ACEX,ACEX_SM meg ugye kell hozzá a CBA. A PLA packot nem érdemes letölteni, mert még elég bugosak a járművek, egységek.
Azoknál a küldetéseknél aminél elmegy az AI, ki kell kapcsolni az inteligenciát, neutrálisnak kell megadni a "unitName setCaptive status" parancsal.
Találtam egy videót a FLIR ről, amiben járművek szerepelnek, és az abroncs valóban melegebb mint a kocsi. http://revision3.com/systm/flir/
Az ACE2 nem egy olyan mod, mint mondjuk a Bundeswehr, hogy letöltöd, felteszed és megy.
Vannak ilyen kiadások, amiket le lehet szedni (kb 1 Giga) de aztán fel kell raknod egy progit (gondolom ezt nevezi Danc TS-nek), ami utána hetente frissíti a javításokkal, újdonságokkal.
Mivel én otthon offline vagyok (max a mobilomban van internet), ezért ez az eshetőség nekem kiesett. Én mindig a legutolsó kiadott verziót próbálhatom csak. (Ez mondjuk elég rég volt - pár hónap)
Az a fő bajom az ACE-val, hogy hatalmas ahhoz képest, amennyit én használnék belőle. Meg túl sok mindenre van kihatással. Tök megváltozik (javul!) az AI. De egy csomó minden más lesz tőle. Pl most kiadtam egy kampányom (pirog), ami állítólag nem működik ACE-val. Általában csak annyit okoz az ACE, hogy sokkal nehezebb lesz egy-egy küldi (mert okosabbak az ellenfelek), de már olyan is volt, hogy sokkal könnyebb lett, mert a baráti erők pikk-pakk kiiktatták az ellenfelet és nekem nem sokat hagytak. De sajnos a nem-csata küldiket (amikor van valami egyszerű feladat: találkozz ezzel az emberrel) elszarja, mert az ember nem marad ott, ahol találkozni kell vele, hanem keres magának ellenséget.
Az AI-t talán kifejthetnéd. Hogy hülye? Megint nem talál el sehova, és ha meg is lát, forgolódik fél órát, lehasal, majd fordul 360 fokot, és elkezd célozni, vagy hogy érted?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
Egy ismerős emberke az arma.hu-ról. Üdv Danz!
D E E P R I V R ✪ soundcloud.com/deeprivr
Lacko: Igen az árnyékok változnak OA-ben, mert most Arma2 ben eléggé paint szerű, mint amilyen a bal oldali képen SSAO nélkül. A járművek világításánál megmaradt a tölcsér alakú fény, vagy azon is javítottak vmit? Nagyon látszódott, hogy egy kúp van odatéve aminek a palástja sárga.
Ha már szóba jött az Enfield, azt más játékokban is hibásan csinálták meg: legalábbis az újratárazást. Nemrég tudtam meg, hogy alul az a tár-szerű valami (a ravasz előtt) az nem egy ilyen kiemelhető tár, mint mondjuk egy M-16-osé, hanem az a puska fix része. A lőszerek pedig olyan összefűzöttek, mint az M1 Garand-é és felülről kell belenyomni a puskába, nem pedig alul kicserélni ezt a tárat.
Amúgy engem ez az animáció sokkal kevésbé zavar, mint mondjuk a béna AI városban és hegyen.
Nem is tudom melyik Mod-ban láttam, ahol maga a tolózár működött, de az ember nem csinált vele semmit. Ez már haladás volt, de még így is szörnyű!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. Alone in the Dark teszt – Újjáálmodott rémálom
- 2. Rise of the Ronin teszt – Mészárszék a Meiji-korszak előestéjén
- 3. Dragon's Dogma II teszt
- 4. B-17 Flying Fortress: The Mighty 8th Redux early access próbakör – Nem hétvégi sétarepülés
- 5. Rajongói kéréseket is teljesített a Pioneers of Pagonia első frissítése
Legfrissebb fórumtémák
- 16:48
- Helyzetjelentés [156872]
- 16:26
- Dakar Desert Rally – Szavannák, fekete nők, ó-ó Szaúd-Arábia! [hozzászólások] [9]
- 11:58
- Dinónak [4230]
- 09:20
- Ki mivel játszik mostanában? [7830]
- 16:20
- A magyar labdarúgó válogatott [4447]
- 15:51
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43656]
- 06:03
- GG - GameGuess játék [726]
- 22:06
- Filmsarok - mit láttál mostanában? [43339]
- 14:48
- Mit játszottál végig legutóbb? Értékeld! [1400]
- 10:03
- Már csak pár hetet kell várni a stop-motion technológiával készült Harold Halibutra [hozzászólások] [1]