26 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

BioShock Infinite [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: BioShock Infinite
?A végtelenbe és tovább!?

MattMatthew
#35 MattMatthew [11787]
Game Debate

Arra azért számíts, hogy FPS-nek szánalmasan gyenge, FC3 után ilyen szempontból nagy váltás lesz. Történet és hangulat miatt persze érdemes végigszenvedni.

Man literally too angry to die

Válasz erre

Előzmény: Gobiakos 2015.10.05. 19:07
Gobiakos
#34 Gobiakos [13262]
Ezt a játékot csak nemrég fedeztem fel, hogy egyáltalán létezik. Nos, bele is szerettem első látásra. Steampunk hangulat 110%!!!! Kérdésem a következő lenne: mennyire van jól optimalizálva a játék? Ergo, mekkora esélyem van futtatni élvezhetően az adatlapomon látható konfiggal? Támpont lehet... A Far Cry 3 közepes beállításokkal zökkenőmentesen, folyamatosan megy, élvezhető.

Válasz erre

Christoph
#33 Christoph [4806]
Azzal én is egyetértek, hogy aki elsősorban lövöldözni ül le a játék elé, annak elég kevés lesz. Ez azért fájó, mert szerintem a fegyverek, de főleg a vigorok nagyon ötletesek lettek és ki se tudja az ember használni őket. Az ellenfelek gyengék és kevés az a pálya, ami kiaknázná a játékban lévő lehetőségeket, pedig lenne benne bőven.
Történetvezetésben lehet, hogy ez a legjobb, de nekem még mindig az első rész a legkiegyensúlyozottabb. Lehet persze, hogy az akkori újdonság is közre játszik ebben.

Válasz erre

Geralt0fPaks
#32 Geralt0fPaks [14]
Köszönöm a választ. Jól hangzik, hogy lehet utasítgatni Elizabeth-et, nem igazán szeretem azt, ha mellém raknak egy szereplőt, de az csak megy a saját feje után és nem lehet megmondani neki, hogy mit csináljon, mint az előbb általam említett Alyx.
Többen panaszkodnak arra, hogy a játék gyenge mint FPS. Szvsz én még nem játszottam vele, de ha úgy tekintek rá, mint egy jó filmre, amit én irányíthatok és eltart több mint 15 óráig, akkor már megéri megvenni és nem számít, hogy milyen az irányítása ha játszható. Hiszen nem kerül többe mint 10 másfél órás mozifilm, aminek csak a felét élvezem a tömeg miatt, ezt pedig bármikor újra elővehetem és kikapcsolódhatok vele.

Válasz erre

Előzmény: gregmerch 2013.04.10. 17:30
Madrac
#31 Madrac [4264]
Sose mondtak hogy fuggetlen a BioShock 1-2-tol. Azt mondtak hogy a tortenet nem kapcsolodik a masikhoz, de egy vilagban jatszodnak. Innentol pedig nem meglepo az esetleges utalas.

Quoth the raven, `Nevermore.'

Válasz erre

Előzmény: keesz 2013.04.10. 23:04
keesz
#30 keesz [63]
Sztem túlságosan is sokat segít nekünk Elizabeth. Szól a rejtett tárgyaknál, odadobja nekünk az otthagyott pénzt, lőszert,mentőcsomagot stb. Amúgy se igen lehet meghalni az Infinitibe, de onnantól hogy megjelenik szinte lehetetlen. Elveszi a keresgélés varázsát is, titkos helyek is kimerülnek annyiban, hogy aho la nyíl balra mutat ott jobbra mész...

SPOILER
Nem számoltam össze, de legalább 5-10x elveszítjük és meg kell keresni, amihez ugyan kapunk + storyt mindig, csak kicsit akkor is idegesítő, hogy a játék 80%a Elizabeth utáni futkosásból áll.

Azon túl, hogy a grafika fantasztikus és az én 4 éves laptopomon is bőven futott normál grafikai beállításon akadás nélkül, szintén lenyűgöző, storyt meg kár ecsetelni, és van utalás a bioshock 1-2re is, szal az nemteljesen igaz, hogy független tőlük.

A sorozattal annyi a bajom továbbra is, hogy fps-nek még mindig gyenge. Történet meg a hangulat elviszi a hátán, de az utolsó harcon kívül egyet se tudnék felsorolni, ami emlékezetes volt.

Válasz erre

gregmerch
#29 gregmerch [3766]
Igen, nagyjából az a helyzet, amit Crea írt. Az elején egyedül vagy, ameddig a lányt keresed. (Az, hogy ez meddig tart, a játékstílusodtól függ, de minimum 1-1,5 óra, ha nagyon rohansz - ami persze elhúzódhat ennek a többszörösére is, ha bóklászol és keresgélsz.) Utána is lesznek részek, amikor nem lesz melletted (kb. 2x), de ezek nem tartanak sokáig (az egyik kb. fél óra, a másik max. 1). Ha meg ott van, akkor azt "hoz át" egy párhuzamos dimenzióból, amit te kérsz. Maximum lőszerrel, meg eü csomaggal, illetve a vigorokhoz szükséges porral szolgál, de az is véges (főleg nehezebb szinteken). Egyébként önálló akarattal és személyiséggel rendelkező karakter, aki jelentős figurája a játéktörténelemnek, már ennyire rövid idő után is. Kicsit talán több is, mint mellékszereplő. Szerintem...

"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/

Válasz erre

Előzmény: Geralt0fPaks 2013.04.10. 13:29
Creativ3Form
#28 Creativ3Form [33872]
A játék elején, durván az első 2-3 órában nincs is mellettünk, de utána folyamatosan, viszont nem jelent könnyítést a jelenléte, te tudod ugyan is megszabni, hogy segítsen e és, hogy mit. Ha nem akarod, akkor nem segít, csak elbújik az akciók alatt.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: Geralt0fPaks 2013.04.10. 13:29
Geralt0fPaks
#27 Geralt0fPaks [14]
Heló A cikket olvasva Elizabeth állandó szerepléséről és segítségnyújtásáról erős HalfLife2 utánérzésem támadt. Az érdekelne, hogy az Ő karaktere és személyisége jobban kidolgozott-e , mint Alyx-é, folyamatosan mellettünk van-e a játék folyamán, illetve nem könnyíti-e meg túlságosan a játékot a segítsége? Bocsi a sok kérdésért és -e ért

Válasz erre

Shepard0033
#26 Shepard0033 [50]
Köszi szépen ismételten!megcsináltam!
Köszi!

Válasz erre

Előzmény: fuckin' Iceman 2013.04.07. 17:06
Shepard0033
#25 Shepard0033 [50]
Szia!
Köszi szépen!Máris nekilátok!

Válasz erre

Előzmény: fuckin' Iceman 2013.04.07. 17:06
fuckin' Iceman
#24 fuckin' Iceman [2]
Szia!
Remélem még aktuális a kérdésed
Nos..Haladj tovább a pályán amíg el nem érsz egy helyre,ahol csuklyás/szektás emberkék imádkoznak.miután végeztél velük ott van az oltáron egy elixir és egy kulcs.
A kulcsal a birtokodban térj vissza a házba ahol találtad a ládát,mostmár ki fog nyílni. Megéri!! Remélem segítettem

Válasz erre

Előzmény: Shepard0033 2013.04.04. 19:01
rootshaper
#23 rootshaper [1614]
en nem az alapjan itelek meg egy jatekot, hogy hianyt potol-e, vagy beall a sorba. attol, hogy reg szuletett jo sztorival megaldott jatek, meg nem kell hasraesni egybol, mert most jott egy. eleg nagy hangsulyt fektet a jatek arra, hogy lovoldozol meg hasznalod a vigorokat, igy ez komolyan ront a feelingen, ha nem tokeletes. marpedig kozel sem az.

a fejlesztesek tulnyomo tobbsege csak a jatek kis szazalekaban nyujt segitseget, nem erezni toluk ugy, hogy na most kemenyebb lettem, csak adott pillanatokban. osszesen ket fegyver lehet nalad, es venni meg nem lehet, szoval kikenyszeriti a jatek, hogy magadnal tartsd a ket legjobbat es azokkal hentelj vegig... es ez csak par, a sok jatekmechanikai gondbol.

en alairom, hogy az utobbi evek legigenyesebb es legizlesesebb produkcioja az infinite, de azert nagyon sok hiba folott csak azert szemethuny a vilag legtobb gamer magazinja, mert ritkasaggal van dolgunk.

Válasz erre

Előzmény: cygary 2013.04.06. 14:16
cygary
#22 cygary [2745]
Azért az ingyenes lövöldék is jobb dolog egy csöppet erős nem?. Azt még elfogadom hogy olyan mint a Bioshock 1 meg 2, de annál semmiképp sem rosszabb. A skyline-os részek meg elképesztően jók, tényleg megdobják a játékmenetet. Persze az megint más kérdés hogy ki mit hoz ki a képességekből, és mennyire ragad meg a Battlefield-Moha-Cod szerű lövöldözésnél. Mert úgy tényleg unalmas tud lenni a játék

Mostanság amúgy tényleg divat mindent szidni? Eddig az volt a baj hogy nincs sztori a játékokban, most jön egy ami teljesen más stílusban fogja fel a dolgot egy középszerű játékmenettel (egy az egyben Bioshock) és ezt húzzák le. Bezzeg amint kijön a Battlefield 4 mindent elfelejtünk és megint a tradicionális FPS darálda lesz a menő?

Válasz erre

Előzmény: rootshaper 2013.04.06. 10:37
Skorpio90
#21 Skorpio90 [5516]
+1

Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!

Válasz erre

Előzmény: rootshaper 2013.04.06. 10:37
rootshaper
#20 rootshaper [1614]
"Ez a program számomra – és tudom, hogy ezzl nem vagyok egyedül – jelenleg az FPS-stílus Mount Everestje!"

FPS-nek azert nem annyira jo szerintem a jatek, a lovoldozos reszek marha egysikuak lettek. a sztori kiraly, de azert ennel meg free kategoriaban is talalunk jobb lovoldeket. interaktiv mozinak mondanam inkabb, ami neha enged agyaggalamb loveszetet is, mint minijatek

Válasz erre

Shepard0033
#19 Shepard0033 [50]
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem a játékkal kapcsolatban!A napokban kezdtem bele, és már az elején furdal a kiváncsiság!A Lansdowe Residence részen vagyok!Ez egy épület, ahova a tetőablakot kilőve estem be!Nos, itt találtam egy zárt ládát, aminek a nyitjára sehogy sem tudok rájönni!Sikerült valakinek kinyitni?Ha igen, árulja el a titkot!Ez a rész még a játék elején van, éppen hogy felvettem a géppisztolyt!Segitség!!!

Válasz erre

gregmerch
#18 gregmerch [3766]
Nincs mit .
Icipici adalék (és még több kérdés) a végére ...

"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/

Válasz erre

Előzmény: Baldrick 2013.04.03. 12:34
Baldrick
#17 Baldrick [34]
Áh, köszi! Nem tudtam a credit lista utána jelenetről, pedig sejthettem volna. Jó pár játéknál volt ez így mostanában. Csak nagyon nincs már türelmem az ilyet végigülni, főleg az Ubisoft *** hosszú credit listái után.

Válasz erre

Előzmény: gregmerch 2013.04.03. 10:57
gregmerch
#16 gregmerch [3766]
Először is köszi szépen, igyekeztem .

Képeket rendszerint a tördelő szerkesztő, aki előkészíti a kész anyagot, tesz bele a cikkekbe, legalábbis nálam mindig így van.
Eddig egyedül a Skyrimhez csináltam én a képeket (az alapjáték tesztjéhez). Akkor ez külön kérés volt. Nem tudom a Kollégák milyen módszerrel dolgoznak, de majd megbeszélem Dinoval a dolgot.

Az nem baj, ha egy játék, ami több évig készül, sokat változik az eredeti koncepcióhoz képest. Az már sokkal inkább, ha nem fejlesztenek rajta szinte semmit, és az akkori elvárásoknak megfelelő terméket dobnak piacra. Na, rendszerint ilyenkor hördül fel mindenki.

"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/

Válasz erre

Előzmény: davkar9 2013.04.02. 16:56
gregmerch
#15 gregmerch [3766]
Amikor odaértem, kb. 5-6 órája toltam megállás nélkül már a játékot, és esete fél 10 volt. Mikor harmadszorra sem jött össze, kiléptem, és felmentem az IGN-re. Ott is azt írták, hogy vagy 15x hasaltak el, mire a helyes útvonal és sorrend kialakult, és sikerült megnyerni. Másnap kipihenten újra nekiláttam, és 10 perc alatt meglett elsőre. Előtte viszont szinte egyáltalán nem haltam meg (hála Elizabeth segítségének), így gyakorlatilag "sétagalopp volt" végig minden - igaz, easy szinten toltam, mert nem volt sok időm a tesztre (nálunk a Húsvét majdnem akkora családi sátoros, vendégjárós ünnep, mint a Karácsony). Így 10 óra lett a végigjátszás, a Steam szerint. Ez azért egy shootertől nagyon szép, főleg, hogy gyakorlatilag végigrohanva volt ennyi. Ez bőven lehet 15+ is, ha gyűjtögetsz, kutatsz, nézelődsz. A következő végigjátszásnál biztosan vagy 1 órát elidőzök a békés Columbiában, még mielőtt nekem esnek a rendőrök.

Ja, remélem mindenki kivárta a(z igen hosszú) stáblista végét!

"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/

Válasz erre

Előzmény: Artemius '89 2013.04.03. 10:00
Artemius '89
#14 Artemius '89 [405]
Az utolsó csata egyáltalán nem volt olyan nehéz. Közepes nehézségen elsőre gond nélkül sikerült. Most nyomom 1999 modban, akkor biztos megizzaszt majd

A földönkívüli intelligencia létezésére az a legnagyobb bizonyíték, hogy még egyszer sem tették a lábukat a bolygónkra.

Válasz erre

EvolutioN
#13 EvolutioN [200]
Nagyszerű játék és fantasztikus történet. Ilyen szerintem még nem volt játéknál, hogy a végén csak tátott szájjal néztem, hogy "most akkor mi is történt?". Kicsit utána kellett olvasgatnom, meg nekem is valamennyit agyalnom, hogy össze tudjam rakni rendesen a fejemben a dolgot. Nagyon örülök neki, hogy a Tomb Raider után ez is ilyen fantasztikus lett. Még csak alig kezdődött el április, de máris 2 GOTY esélyes játékon vagyok túl

The Last of Us

Válasz erre

vanhelzing
#12 vanhelzing [141]
hát nekem 8600GT-m van és tökéletesen megy igaz minimumon de simán végigtoltam így

Conquering others is strength, conquering yourself is true power.

Válasz erre

Lovi Tommy
#11 Lovi Tommy [8084]
Nem véletlen van a szériaszám, és esélyes, hogy a tied alatta van a minimumnak, hiába tűnik úgy, hogy alig van különbség.

Válasz erre

Előzmény: shatana 2013.04.02. 19:35
shatana
#10 shatana [62]
aloha valaki feltudna világosítani hogy miért csinálja azt a játék hogy mikor elindítom a menüt feketére vált a keretben és nem látszanak a szövegek + hiányos a HUD. Egyes fórumon azt olvastam, hogy elavult hozzá a videó kártyám amit nem hiszek (jó régi az tény) mert a minimum amit kér AMD HD3850 (nekem HD3650 van ) ahogy utána néztem ( egy részletes összehasonlításnak) csak annyi különbség tűnt fel hogy nekem 256 DDR3 ram-om van benne a másikban meg 512 DDR2 (esetleg még egyéb más kategóriás ram). A játék eredeti nem másolt a fejlesztőktől meg nem tudok segítséget kérni mivel az angol tudásom őőő hogy is fogalmazzak ... nulla.

Válasz erre

balays82
#9 balays82 [14276]
Igazából fogalmam sincs, erről nem nagyon beszéltek a készítők, vagy csak én nem olvastam, ha mégis. Nekem úgy tűnik, hogy részben túl nagyra nőtt már a játék, ezért vettek ki belőle bizonyos részeket. Ami pedig az ilyen játékmechanikai dolgokat illeti, sokszor előfordul, hogy valami elsőre nagyon jó ötletnek tűnik, aztán tesztelés közben kiderül, hogy gyakorlatban annyira mégsem működik, vagy éppen az eredeti elképzelés valamiért nem is kivitelezhető. Gondolom, ilyenekbe belefutottak az Infinite esetében is, csak már akkor elég sok dolgot megmutattak, amikor még nagyon messze volt a játék a végleges formájától, így többet tudunk ezekről.

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2013.04.02. 16:55
Creativ3Form
#8 Creativ3Form [33872]
A reneszánsz dolgot amúgy olvastam én is nem olyan rég.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: balays82 2013.04.02. 16:51
davkar9
#7 davkar9 [11414]
Jó cikk, [troll]bár egy kicsit keveslem a 9.5 pontot[/troll]. Amúgy nem lehetne, hogy a cikkekhez saját képeket használj? Nem kötözködésnek szánom, de általában nálad jön elő ez a "probléma". Tudom, általában konzolon tesztelsz, de biztos azon is lehet valahogy képeket készíteni, az Infiniteből pedig steames verziót teszteltél, annál tényleg csak egy gombnyomás az egész. Jobb képet ( ezért szeretem a magyar nyelvet) adna a grafikáról írtakról/pontról.

Videók: szerintem egyáltalán nem baj, hogy ezek a pályák egyáltalán nem/nem így kerültek a játékban. Láthatjuk milyen lesz a játékmenet, viszont marad felfedeznivaló a kész játékban is. Az új Tomb Raider egyik hibája, hogy a játék felét megmutatták a megjelenés előtti videókban.

Válasz erre

Creativ3Form
#6 Creativ3Form [33872]
Mi volt az indok, már nem tudod? Hogy miért kellett ennyi mindent kivágni, mert Baldrickáltal linkelt videóban az is látszik, hogy Elizabeth képességeit és a felénk nyújtott segítségét is elég rndesen megnyirbálták. Ugye mostanában akkor fordulnak elő nyirbálások, ha a pénzéhes kiadó DLC-k formájában akar majd még plusz bevételeket elérni (alá Mafia II), de itt vajon mi volt az indok? Főleg, hogy amint az imént is írtam, játékmechanikai elemeket is kivágtak belőle.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: balays82 2013.04.02. 16:51
balays82
#5 balays82 [14276]
Valószínűleg nem véletlenül kellett csaknem fél évvel elhalasztani a megjelenést is. Egyébként régebben olvastam egy cikket arról, hogy rengeteg dolgot ki kellett vágni a fejlesztés során, annyi mindent, ami akár a több másik játékra is elegendő lett volna. A fejlesztők állítása szerint legalábbis. Így könnyen előfordulhatott, hogy olyan részek is áldozatul estek a megnyirbálásnak, amelyeket előtte már megmutattak a nagyközönségnek is. Érdekes, hogy az eredeti elképzelések szerint állítólag a reneszánsz korban játszódott volna az Infinite, közben azonban megjelent az Assassin's Creed II, így inkább kukázták a korszakot. Szerintem jól tették, hogy végül a XX. század elejét választották.

Válasz erre

Előzmény: Creativ3Form 2013.04.02. 16:31
Creativ3Form
#4 Creativ3Form [33872]
Azta, nem is láttam sztem ezt a videot. Tök érdekes látni, hogy akkor hogyan állt az egész. Kár, hogy végül ez a pálya nem került bele. Meg amúgy az annyira nem régi, 15 perces gameplay részlet se pont így, ebben a formában került bele a véglegesbe.

Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!

Válasz erre

Előzmény: Baldrick 2013.04.02. 16:04
Baldrick
#3 Baldrick [34]
Pontosabban valami ilyesmire gondoltam 3:15től. Meg eleve, hogy az egész játékot milyennek képzelték el az elején. Érdekes látni, így évekkel később, hogy akkor még mi, hogy nézett ki. Illetve emlékszem, volt még arról szó (nem tudom spoilernek számít-e, de azért annak írom), hogy SPOILER
Elizabeth ha képességét használja legyengül, és neked kell döntened, hogy kockáztatod-e az épségét vagy a nehezebb utat választod.


S hasonlók. Nem csak ennél, jó pár játéknál szívesen megnézném a(z eredeti) design book-ot. Legalábbis én érdekesnek találnám.

Válasz erre

gregmerch
#2 gregmerch [3766]
Sok mindent a Ti erdeketekben nem irtam le a sztori es az egyeb dolgok alakulasarol, de azt elarulom, van ilyesmi is a jatekban. Csak majd gyozd kapkodni a fejed. A gombkiosztas meg allithato, igy nem foglalkoztam kesobb vele.

"....money talks, and bullshit runs the marathon." /Chris Carter: Hunting Evil/

Válasz erre

Előzmény: Baldrick 2013.04.02. 13:51
Baldrick
#1 Baldrick [34]
...pontos célzást segítő gomb sem a legszerencsésebb (Z). Először én is néztem, hogy ez kicsit furcsa, de hamar rájöttem, hogy az egérgörgő vagy középső gombja is ugyanazt teszi.

A játék nagyszerű ez nem is kérdés, de csak úgy mellékesen kíváncsi lennék, hogy mik voltak az eredeti tervek. Mármint visszagondolva az első videókra, úgy emlékszem volt egy elemzés is, amiben a rosszfiúk átalakultak és sarló-kalapács jelek voltak a ruháikon, meg ilyesmi. Előbb-utóbb talán ezt is megmutatják mint a Bioshock esetében is.

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.